Assassin's Creed II - poradnik do gry

Solucja do Assassin’s Creed II zawiera opis wszystkich zadań głównych i pobocznych. Poradnik zawiera także lokalizacje sekretów takich jak skarby, pióra, oraz glyfy. Dodatkowo opisano w nim wszystkie trofea oraz sposoby ich pozyskania.

28 marca 2012Autor solucji: Hed (gry-online.pl) - dotyczy wersji PS3
Poradnik do gry Assassin's Creed II pozwala na zaliczenie gry w 100% - zawiera bowiem opis wszystkich misji głównych i pobocznych oraz listę wszystkich trofeów, które można znaleźć podczas rozgrywki - Assassins Creed II - poradnik, opis przejścia, sekrety

Poradnik do gry Assassin's Creed II pozwala na zaliczenie gry w 100% - zawiera bowiem opis wszystkich misji głównych i pobocznych oraz listę wszystkich trofeów, które można znaleźć podczas rozgrywki. Dodano do niego szereg przejrzystych map, pomagających podczas wykonywania zleceń oraz eksploracji terenu. Nie obyło się bez wielu porad dotyczących walki oraz zestawień najważniejszych znajdziek i zestawów (kolekcji, statuetek, piórek, glyfów i skarbów). Tak skonstruowana całość powinna służyć nie tylko doświadczonym assassynom, ale również początkującym skrytobójcom.

Poradnik zawiera:

  • opis głównego wątku fabularnego;
  • wskazówki dotyczące misji pobocznych;
  • mapy każdej z lokacji;
  • lokalizacje wszystkich znajdziek: piórek, glyfów i skarbów wraz ze szczegółowymi opisami oraz mapami;
  • opis przejścia każdej z krypt zabójców;
  • wskazówki dotyczące ekonomii (z kompletną listą przedmiotów, broni, obrazów i dodatków).
  • listę wszystkich trofeów (osiągnięć) wraz ze sposobami ich zdobycia.

Assassin's Creed II - poradnik do gry

Poradnik do gry

Assassin's Creed II - PS3 - poradnik do gry

Poradnik do gry Assassin’s Creed II na PS3 zawiera kompletny opis głównego wątku fabularnego, wskazówki dotyczące misji pobocznych, mapy lokacji, lokalizacje piórek, glyfów i skarbów, opis przejścia każdej krypty oraz wskazówki dotyczące ekonomii.

Assassin's Creed II - Trofea - poradnik do gry

Niniejszy poradnik do gry Assassin’s Creed II został przygotowany dla osób, które chcą uporać się ze wszystkimi trofeami przygotowanymi przez twórców.

Zobacz Poradnik
Pobierz w PDF lub EPUB
Assassin's Creed II - PS3 - poradnik do gry
Assassin's Creed II - Trofea - poradnik do gry

Komentarze do Assassin's Creed II - poradnik do gry:

Komentarze Czytelników (47)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
31.12.2009 19:58
odpowiedz
Yaboll
78
Generał

Stad > Wiem, ale ja już jestem ciekawy fabuły tej gry, po zostawiającym wiele pytań zakończeniu jedynki juz chciałbym więdzieć co będzie się działo w części drugiej i dlatego przydałoby się jakiś opis fabuły.

03.01.2010 21:06
odpowiedz
Thorn123
6
Junior

mam pytanie o trofea czy mogę je zdobywać po przejściu gry - tzn jak przejdę cala grę mogę potem zbierać same trofea czy będę musiał zacząć grę od początku ?

03.01.2010 22:58
odpowiedz
hedasw
90
Generał

Yaboll - żeby dowiedzieć się, co wydarzy się w drugiej części gry musisz w nią zagrać. Trudno żebyśmy w poradniku dawali opis fabuły, bo generalnie większość graczy nie lubi spoilerów.

Thorn123 - jest tylko jedno osiągnięcie, które można niechcący ominąć - Flyswatter/Packa na muchy. Inne można zdobyć po zakończeniu głównego wątku fabularnego (szczegóły w odpowiednich poradnikach).

04.01.2010 10:30
odpowiedz
Stad
42
Hauptmann

Prawdopodobnie w DLC będzie dodana możliwość powtarzania misji.

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=49674

04.01.2010 13:50
odpowiedz
Yaboll
78
Generał

hedasw > A co jeśli mam angielska wersie gry, przejde gre ale nie bede wiedział co się w niej właściwie działo. Więc po przejściu gry mugłbym sobie wtedy przeczytać taki opis fabuły. Są gry które w naszym kraju w ogóle nie wychodzą w polskiej wersji językowej, nie każdy zna język angielski żeby rozumieć co sie w grze dzieje ale jednak każdy gracz chciałby wiedzieć o czym jest gra w która gra i jaka jest fabuła.

04.01.2010 13:59
odpowiedz
koobon
82
Legend

Yaboll -->

"mugłbym"
"...nie każdy zna język angielski żeby rozumieć co sie w grze dzieje..."
Jak widać z polskim też sobie nie radzisz.

Wzmiankowany tytuł ukazał się w naszym kraju w wersji zlokalizowanej, po kiego więc kupujesz wersję angielską skoro nie znasz języka?
Swoją drogą, jak to możliwe, że są jeszcze młodzi ludzie, którzy nie znają angielskiego choćby w stopniu podstawowym?

04.01.2010 14:18
odpowiedz
hedasw
90
Generał

Stad - tak, możliwe, że dodadzą powtarzanie misji, ale nie potwierdzono tego jeszcze.

Yaboll - streszczanie gry to mimo wszystko psucie zabawy wielu graczom, którzy są w innej sytuacji niż przedstawiona przez Ciebie, tym bardziej, że gra jest po polsku. 18 lat temu grałem w strategię Utopia i też nic nie rozumiałem. Rozwiązanie jest "proste", trzeba się nauczyć języka. ;)

04.01.2010 14:57
odpowiedz
GyerM@ste®
11
Centurion

wreszcie

04.01.2010 15:20
odpowiedz
leem230698
65
Son of Anarchy

Hed > skąd masz ubranie Altaira?

04.01.2010 15:22
odpowiedz
koobon
82
Legend
04.01.2010 15:27
odpowiedz
leem230698
65
Son of Anarchy

koobon > nie możesz wytłumaczyć?

PS - Już wiem, ale te podziemie w Santa Maria Novella to jest odrazu w AC 2 czy tżeba mieć jakiś kod?

04.01.2010 15:40
odpowiedz
koobon
82
Legend

W ACII wykonując różne czynności (zakładka "Actions") dostajesz punkty, za które możesz następnie odblokować bonusy (zakładka "Rewards").
Jak widać na załączonym obrazku krypta Auditore jest bonusem za punkty.

Do Uplaya wchodzisz bezpośrednio z menu gry.

EDIT

Krypta w Santa Maria Novella jest w grze. Z resztą, żadna z akcji, za które przyznawane są punkty nie wymaga żadnych DLC, patchy, specjalnych kodów, etc.

04.01.2010 15:48
odpowiedz
leem230698
65
Son of Anarchy

Dzięki. Szkoda że nie będę miał stroju Altaira bo nie mam połączenia z netem :[[[[

04.01.2010 15:59
odpowiedz
koosa
72
Senator

kawal dobrej roboty,ale kurcze za wczesnie sprzedalem swojego ac 2, do platynki brakuje mi tylko zebranie piórek i te glyfy :/

04.01.2010 17:11
odpowiedz
Szogun 96
6
Legionista

Co do tej wieży też miałem problem, ale udało mi się. Grałem na XBOX 360 a więc nie wiem czy wam pomogę. Ja grając na padzie od xboxa jednocześnie nacisnąłem RT+A I JE JEDNOCZEŚNIE PUŚCIŁEM GDY BYŁEM NA KRAWĘDZI TEGO BALKONIKA POD TĄ BELKĄ.

04.01.2010 18:41
odpowiedz
Yaboll
78
Generał

hedasw > Moim zdaniem do rozrywki jaką są gry wymaganie znajomości języka obcego jest nie na miejscu. Są gry w których nie przeszkadza mi to że są po angielsku ale są i takie które wolałbym żeby były przetłumaczone na polski. W przypadku tej gry po prostu już w dniu jej premiery, a nawet i wcześniej chciałem wiedzieć co będzie się w niej działo, nie chciało mi się czekać aż będe miał tą gre. Kiedy po raz pierwszy pisałem w komentarzach pod tym poradnikiem z pytaniem czemu nie ma opisu fabuły nie miałem jeszcze wtedy tej gry.

04.01.2010 20:21
odpowiedz
STypoL9
64
THRASH TILL DEATH

W angielskiej wersji gry lokacja dostępna po zalogowaniu się do systemu Uplay i odblokowaniu jej za zdobyte punkty. W polskiej wersji miejsce powinno być odblokowane zawsze.

Według mnie jest to cholernie niesprawiedliwe dla ludzi, którzy mają angielską wersję gry i nie mają połączenia konsoli z netem. Nie ma na to jakiegoś innego sposobu? A może żeby wpisać kod nie trzeba mieć neta, hę?

PS. Aha, zaraz znowu będzie o wycinaniu fragmentów gry, chociaż to nie jest wycięte, ale zablokowane. :(

04.01.2010 21:41
odpowiedz
big.don
48
Centurion

Świetny poradnik, świetna gra! Z tego co widzę to połączenie poprzedniego AC z czyms a'la Gothic (bieganina, rozmowy, kilkuczęściowe Questy)

17.01.2010 20:34
odpowiedz
premium819251
1
Junior

Florencja – Sekret Il Duomo. Mam problem. Zebrałem skarby, a nie mogę się wydostac przez okno. Nie wiem czy jest jakiś błąd. Cały czas pokazuje mi sie żółty kursor i odmierza odległość od celu. Najbliżej 3 m. Grobowiec mam otwarty i wszystkie skarby pobrałem. I nie wiem co dalej.

22.01.2010 13:49
odpowiedz
Stad
42
Hauptmann

Nie za bardzo pamiętam ten fragment, bo dawno temu i bezproblemowo przeszedłem ;), ale może to będzie pomocne:
http://www.youtube.com/watch?v=r4FnUy9H3eI

24.04.2010 12:53
odpowiedz
Wandalmen
1
Junior

słuchajcie mam problem z przejsciem jednej misji, jak zmieniam się w Altaira i mam gonić tą babke. Jak sie wspinam po tej wieży to dochodze to balkonu i dalej niemoge się już ruszyć w górę. Jagby mógł ktoś pomuc byłbym wdzięczny chodzi mi o PC

06.06.2010 10:59
odpowiedz
AssasinAvatarMassEfect
2
Junior

W treningu poza Animusem jak sie jest altairem to nie da sie wejsc na ta wieże

10.06.2010 22:52
odpowiedz
matek650
20
Asasyn

AssasinAvatarMassEfect-mialem taki sam problem, ale wszedlem...

12.06.2010 14:59
odpowiedz
matek650
20
Asasyn

Wandalmen-musisz wejść na prawą belkę balkonu i skoczyć na tą deske...

16.06.2010 17:14
odpowiedz
StaraPika
39
Chorąży

12 i 13 sesja to dlc?

03.10.2010 17:09
odpowiedz
kac away
1
Junior

fajny poradnik ale mi nie pomoże bo mam tylko ps2 a tak wogule to jak się robi poradniki

01.02.2011 13:37
odpowiedz
bkate
1
Junior

POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od tygodnia walcze z Krypta Auditore, z anic w swiecie nie moge przejsc jednego etapu na czas, tego po przeplynieciu otwartej prze chwile bramy. Otwieram kolejna brame dzwignia i naprawde szybko dobiegam do niej, ale i tak jest juz zamknieta. Utknelam w martwym miejscu i mam ochote wyrzucic gre do kosza.
Pomozcie ...................

02.04.2011 16:53
odpowiedz
mleczyk1994
1
Junior

Dotrzemy do wieży – drzwi zostaną zamknięte [1] więc wspinamy się na górę po ścianie. Na górze będziemy świadkami tajemniczych wydarzeń. [2] Skaczemy w przepaść ze szczytu.

nie moge wejść na wieże może ktoś mi pomoże :D xd

02.04.2011 16:53
odpowiedz
mleczyk1994
1
Junior

mój nr gg 904918

22.04.2011 03:20
odpowiedz
norgeboy94
1
Junior

Skminilem to jak wskoczyc z tego balkoniku na belke, kiedy chce sie wejsc na wieze. Gdy siedzimy na poreczy balkonu, belka jest wtedy nieco wyrzej, przytrzymujemy prawy przycisk myszy, potem (caly czas trzymajac prawy przycisk myszy) przytrzymujemy spacje. Po chwili puszczamy spacje, i Altair wskakuje na belke

Staralem sie wyjasnic jak najprosciej, zeby inni zrozumieli

Jezeli nie rozumiesz, pisz na gg 25501869