The Sims 3 - poradnik do gry

The Sims 3 - poradnik do gry

The Sims 3 - poradnik do gry

The Sims 3 to kolejna odsłona zapoczątkowanej w roku 2000 serii, która stała się jedną z najbardziej popularnych w historii. To gra, która w sprytny sposób przedstawia ludzkie życie, od narodzin, przez dzieciństwo i dorosłość aż po starość i w końcu śmierć. Nie ma ona konkretnego celu nie licząc spełniania marzeń Simów oraz ich celów życiowych, a także codziennego wypełniania ich potrzeb fizjologicznych czy społecznych. Oczywiście w grę wchodzi także praca, w której - dzięki rozwijaniu umiejętności - Simowie awansują zarabiając coraz więcej pieniędzy w grze zwanych simoleonami.

W poradniku znajdziesz opis poszczególnych elementów gry - tworzenie Sima, budowa i urządzanie domu, działania Simem w tym tworzenie relacji z innymi, rozwijanie umiejętności oraz rozwój wszystkich karier zawodowych wraz z zarobkami.

Kolorem niebieskim oznaczyłem wszystkie sprzęty i potrzebne obiekty np. lodówkę, czy sztalugę. Kolorem pomarańczowym zaznaczone są etapy życia Simów (nastolatek, emeryt). Natomiast koloru brązowego użyłem, aby zaznaczyć miejsca na mapie np. stadion, ratusz oraz jednocześnie pomieszczenia w domu.

Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski

Informacje o The Sims 3 - poradnik do gry

Autor : Maciej Psycho Mantis Stępnikowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 53, ilustracje: 324 .

Popularne strony w The Sims 3 - poradnik do gry

The Sims 3 - screen - 2013-01-10 - 254122The Sims 3 - screen - 2013-01-10 - 254120The Sims 3 - screen - 2013-01-10 - 254119The Sims 3 - screen - 2013-01-10 - 254118The Sims 3 - screen - 2013-01-10 - 254117The Sims 3 - screen - 2009-06-02 - 149348The Sims 3 - screen - 2009-06-02 - 149347The Sims 3 - screen - 2009-06-02 - 149346The Sims 3 - screen - 2009-06-02 - 149345

26.06.2009 16:10

Życzę miłej zabawy :)

26.06.2009 18:21
odpowiedz
Atan!
30
Centurion

Nie mam wykupionego konta Premium, aby oglądać nowe poradniki w całości, dlatego mam pytanie do Autora: Czy jest w nim opisany sposób przejścia The Sims 3 na 100% (wszystkie artefakty i spis przedmiotów do zdobycia w grze)? Proszę o odpowiedź.

26.06.2009 18:43
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Dzięki ale się obejdzie bez korzystania z niego.

26.06.2009 21:31
odpowiedz
H.B.K
15
Pretorianin

Nie no ta gra jest taka trudna na pewno bez niego nie przejdę !!! Oczywiście żart !!!!!!!!!

27.06.2009 14:57
odpowiedz
Psycho_Mantis
126

Atan! ---> Ciężko pytać czy jest opisane coś na 100% skoro gry de facto nie da się ukończyć nigdy a tym bardziej na 100% :))) We wstępie do poradnika masz napisane co się z nim znajduje. W poradniku poumieszczane jest w różnych miejscach wiele uwag m.in. dotyczących wykorzystania nagród z punktów szczęścia życiowego np. jak zmienić cechy podczas gry.

27.06.2009 21:39
odpowiedz
Stra Moldas
93
Wujek Samo Stra

Ściągnąłem, lubię takie - bo to raczej porady, niż solucja... ;)

27.06.2009 21:45
odpowiedz
Psycho_Mantis
126

Stra Moldas ---> Bo produkty Gry-OnLine S.A. to nie są solucje ale właśnie poradniki - zresztą sama nazwa wskazuje ;)

28.06.2009 14:33
odpowiedz
Stra Moldas
93
Wujek Samo Stra

A tu bym się spierał, dlatego, że w przypadku gier przygodowych jest raczej solucją. Z niecierpliwością czekałem na poradnik do Simsów, bo wiedziałem, że do tej gry solucji zrobić się nie da ;)

20.07.2009 08:44
odpowiedz
WheZY
39
futuristic

Poradnik do Sims'ów? ^^ lOl!

01.01.2010 13:59
odpowiedz
RavenPl
10
Legionista

w karierze stróża prawa jest brak bo po jakimś poziomie kariery dostaje się radiowóz.JEDNAK POLECAM