F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Witaj w nieoficjalnym poradniku do strzelaniny

Witaj w nieoficjalnym poradniku do strzelaniny "F.E.A.R. 2: Project Origin". Tekst ten składa się przede wszystkim z bardzo dokładnego opisu przejścia siedmiu głównych rozdziałów (czternaście poziomów), stanowiących kampanię dla pojedynczego gracza. Solucja zawiera omówienie wszystkich walk, które główny bohater musi stoczyć, jak również liczne wskazówki odnośnie otoczenia i zlecanych przez grę zadań. Oprócz opisu przejścia trybu dla pojedynczego gracza w poradniku zawarłem także szczegółowe zestawienie wszystkich bonusowych przedmiotów (dokumenty, dyski CD, strzykawki) oraz achievementów (osiągnięć). Powodzenia i miłej zabawy!

Jacek "Stranger" Hałas

Informacje o F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 76, ilustracje: 452 .

Popularne strony w F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - screen - 2009-01-05 - 129853F.E.A.R. 2: Project Origin - screen - 2009-01-05 - 129852F.E.A.R. 2: Project Origin - screen - 2009-01-05 - 129851F.E.A.R. 2: Project Origin - screen - 2009-01-05 - 129850F.E.A.R. 2: Project Origin - screen - 2009-01-05 - 129849F.E.A.R. 2: Project Origin - screen - 2009-01-05 - 129848F.E.A.R. 2: Project Origin - screen - 2009-01-05 - 129847F.E.A.R. 2: Project Origin - screen - 2009-01-05 - 129846F.E.A.R. 2: Project Origin - screen - 2009-01-05 - 129845

10.02.2009 19:55
amadeo90
21
Chorąży

fajny poradnik

10.02.2009 20:20
odpowiedz
bone_man
168
Omikron Persei 8

Rozumiem, że ten poradnik dotyczy wszystkich wersji, a nie tylko PC?

Pytam, bo gra należy jedynie do GfW (a nie GfWL) więc achievmentów w wersji na PC nie ma?

10.02.2009 20:27
odpowiedz
psychola
17
Pretorianin

bone_man --> w wersji PC podobno też są

10.02.2009 20:30
odpowiedz
Stranger.
130
Spookhouse

bone_man --> W wersji na PC też są, tyle że trochę inaczej się to nazywa i z tego co mi wiadomo zdobywasz je jedynie dla własnej satysfakcji. :> W każdym razie różnic pomiędzy PeCetowymi "nagrodami" a Xboksowymi achievementami nie ma.

10.02.2009 20:44
odpowiedz
bone_man
168
Omikron Persei 8

Aha, dzięki. Szkoda jednak, że nie są "oficjalnie" wspierane, jak GTA IV, F3 czy inne tytuły.

Stranger --> A jak z długością w stosunku do 1 części? Podobnie czy krócej? :P

btw. widzę, że CDP ma już grę na stanie, a jeszcze wczoraj mieli, że dopiero za jakiś czas będzie.

10.02.2009 20:45
odpowiedz
Stranger.
130
Spookhouse

Jak dla mnie w sam raz. :) Nie przynudzała w końcówce tak jak jedynka. W ogóle w singlu znacznie lepsza od pierwszej części.

10.02.2009 20:47
odpowiedz
Arxel
145
Kostka Rubika

A jak na multi? Frajda z gry lepsza/gorsza do tej z pierwszej części?

10.02.2009 20:47
odpowiedz
endrju771
65
Dżunior

Czemu jest już dostępny w abonamencie? Przecież nie został dodany 14 dni temu, chyba że się mylę.

10.02.2009 20:58
odpowiedz
SebaNet
0
Pretorianin

endrju771~ bo to jest poradnik na razie tylko dla osób które posiadają abonament

12.02.2009 10:11
odpowiedz
r0Xkill
17
Pretorianin

Oj nie mogę się doczekać kiedy zacznę zbierać acziwki w FEAR 2 ;)

14.02.2009 23:33
odpowiedz
PapaMiś
4
Junior

<EDYTOWANE I USUNIĘTE,MÓJ BŁĄD>

15.02.2009 10:29
odpowiedz
Azazell3
107
Legend

Panie Stranger mam problem w pewnej misji. To już 6 akt gdzie jadę pociągami towarowymi i jest moment kiedy muszę zatrzymać "niebieski" wagon i należy niby według twojego poradnika zatrzymać poprzez panel. Ale co dziwne u mnie ten panel jest jakby deaktywowany i jest czerwony na dodatek tam jakiś kuca przeciwnik, którego szybko zabijam.

Niestety w panelu nie da rady nic zrobić i po chwili ginę. Nawet się nie mogę cofnąć do poprzedniego wagonu - jest zawalony

http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=843&PART=550&PAGE=1 w tym miejscu + prosze o pomoc.

15.02.2009 15:36
odpowiedz
LordSettlers
71
Generał

Gra dobra ale dla mnie za straszna wiec niegram

16.02.2009 14:17
odpowiedz
lukasz1333
10
Legionista

Poradnik, jak każdy tutaj opisany - świetny.
Dzięki niemu przeszedłem grę, nie raz trzeba było pogłówkować, a nie tylko do przodu, trzymając przycisk "W" a były takie produkcje ;p

Pozdrawiam

25.02.2009 11:51
odpowiedz
_logan_
1
Junior

proszę o pomoc. level5 cz.9. Po pokonaniu Alny nie moge wejść do windy drzwi sa zamkniete i nie da sie ich otworzyć.

27.02.2009 10:12
odpowiedz
novembre
17
Pretorianin

Dzieki golowi za fajny poradnik!

14.02.2012 10:11
odpowiedz
Ciachovsky(R)
42
Pretorianin

dobra robota;)