Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry

Poradnik do Thief 3: Deadly Shadow zawiera wszystkie informacje do przejścia gry, wraz z jej ukrytymi misjami oraz dokładnym opisem lokacji, charakterystykę zadań do wykonania dla każdej misji czy dnia oraz wiele informacji dodatkowych.

31 sierpnia 2004Autorzy solucji: Zodiac & Madzia (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Thief: Deadly Shadows to kontynuacja popularnych gier Thief: The Dark Project oraz Thief II: The Metal Age - Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry

Thief: Deadly Shadows to kontynuacja popularnych gier Thief: The Dark Project oraz Thief II: The Metal Age. Jako złodziej poruszający się po średniowiecznym świecie, musisz rozwiązać problem nadchodzącej Ery Ciemności. Tym razem poza wykonywaniem standardowych misji, możesz również udać się na wędrówkę po mieście.

Zachowując niezwykły klimat rozgrywki, dodano kilka nowości, związanych głównie z funkcjonowaniem i poruszaniem się po mapach. Teraz można sprzedać skradzione przedmioty i za "zarobione" w ten sposób pieniądze zaopatrzyć się w sklepach w potrzebne przedmioty. Te zaś można wykorzystać podczas zwiedzania kolejnych lokacji, do omijania napotkanych oponentów, czy też w ostateczności - do ich likwidowania.

Nowy Thief jest jedną z najlepszych ostatnio wydanych gier, spełnia stawiane przed nim oczekiwania dobrej kontynuacji i zapewnia wiele długich godzin zabawy. Po szczegóły zapraszam do recenzji, w tym poradniku natomiast zajmę się już udzielaniem konkretnych porad oraz opisem przejścia gry.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 31 sierpnia 2004.

komentarze czytelników

Stranger.  2004-08-26 - 00:26

niezle sie rozpisales i napsztrykales ;-) ...

Zodiac  2004-08-26 - 00:34

Panna Magdalena nie pozwalała nawet na jedna chwilę wytchnienia ;)

CHESTER80  2004-08-26 - 00:44

No ! Na tą chwilę czekałem od miesięcy ! :) Wreszcie można zacząć grać :) Poradnik z tego co widzę jak zwykle doskonały.

Capricornus  2004-08-26 - 16:55

Damn it. Jestem pod wrażeniem pracy...

Wybor  2004-08-26 - 16:59

Właśnie go ściągnąłem JEST SUPER :-D

Soll  2004-08-26 - 17:03

A ja tez chcialem pochwalic ale nie mam Premium Club'a ;]

cempes  2004-08-27 - 07:11

Naprawdę bardzo dobrze przygotowany poradnik, ogrom pracy powala. Szkoda że nie można tego kupić w normalnym papierowym wydaniu jako małą książeczkę ze sztywną okładką. Fantastycznie by wyglądało w biblioteczce. Pozdrawiam.

Cainoor  2004-08-27 - 07:13

Dzięki wielkie za poradnik. Czekałem na niego od momentu wydania gry. Poradnik jest extra :)

brzeszczot  2004-08-27 - 08:42

Tylko czemu nie jest stosowne info zamieszczone w obrazkowym menu na stronie glownej. Obok poradnika do Catwomen ?

Soulcatcher  2004-08-27 - 08:46

brzeszczot ---> na pierwszej stronie w serwiu informacyjnego są porqadniki z serwisu informacyjnego, ten poradnik na razie jst w strefie premium

brzeszczot  2004-08-27 - 08:52

Soulcatcher - Rozumiem. ...

PabloZ  2004-09-01 - 14:16

Jest szansa na przekonanie EIDOSU do wydania edytora, zwłaszcza po tym jak zdecydowali się wydać kolejną część gry. Wszyscy chcący pomóc w tej kampanii proszeni są o podpisanie tej petycji: http://www.petitiononline.com/t3editor/petition.html . Ważniejsze jednak jest wysłanie listu do EIDOSU, po szczegóły odsyłam pod ten adres: http://thief-forum.ehost.pl/viewtopic.php?t=1703 . To kosztuje niewiele pracy i tylko 3 zł. Listy powinny dotrzeć w przyszłym tygodniu!!!

Willow Ambut Gambut  2004-09-01 - 15:59

super gierka

Star Fuckers  2004-09-07 - 01:09

Świetny poradnik ! Kawał dobrej roboty i warto dać za niego te kilka zlotych ! Wszystko dokładnie opisane, pokazane, sfotografowane. Szkoda że poradnik do Thief 2 nie jest tak szczególowy i fajny... A sam Thief 3 jest rewelacyjny, powinien być grą roku !!!

karolS  2004-09-17 - 20:43

fajnie sie czyta ,dobra robota. Dla tych ktorzy chca sprobowac przejsc niektore zadania w misjach moze sie przydac ten poradnik , nie wpadłoby sie ze niektore rzeczy można inaczej zrobić :) Najlepszy jest przy tym narracyjny styl opisu samego Mistrza Cieni - opowiada sam Garrett ...

tymczasowy389584  2004-10-15 - 20:51

Profesjonalnie opracowany poradnik. Wielkie brawa i podziękowania :)

_Jotun_  2005-01-20 - 15:27

Zajebisty poradnik, ale tak to już ma w zwyczaju Zodiac :)

rcak  2009-03-08 - 17:02

Chce tylko zwrucić pewną uwagę.W poradniku dzien pierwszy nie jest do konca opisany dla tych, co nie mają abonamentu.A więc powinniście przynajmniej to dokończyć...choiaż to i tak mało mozliwe...ale poradni w calości na pewno jest dobry.

Jeallycow  2014-04-17 - 23:36

Gratuluję nawet po 10 latach poradnik się sprawdza ;)

Toshi_  2014-04-18 - 00:06

Skoro gra się nie zmieniła przez 10 lat, to dlaczego poradnik miałby się nie sprawdzać?