Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry

Poradnik do Thief 3: Deadly Shadow zawiera wszystkie informacje do przejścia gry, wraz z jej ukrytymi misjami oraz dokładnym opisem lokacji, charakterystykę zadań do wykonania dla każdej misji czy dnia oraz wiele informacji dodatkowych.

31 sierpnia 2004Autorzy solucji: Zodiac & Madzia (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Thief: Deadly Shadows to kontynuacja popularnych gier Thief: The Dark Project oraz Thief II: The Metal Age - Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry

Thief: Deadly Shadows to kontynuacja popularnych gier Thief: The Dark Project oraz Thief II: The Metal Age. Jako złodziej poruszający się po średniowiecznym świecie, musisz rozwiązać problem nadchodzącej Ery Ciemności. Tym razem poza wykonywaniem standardowych misji, możesz również udać się na wędrówkę po mieście.

Zachowując niezwykły klimat rozgrywki, dodano kilka nowości, związanych głównie z funkcjonowaniem i poruszaniem się po mapach. Teraz można sprzedać skradzione przedmioty i za "zarobione" w ten sposób pieniądze zaopatrzyć się w sklepach w potrzebne przedmioty. Te zaś można wykorzystać podczas zwiedzania kolejnych lokacji, do omijania napotkanych oponentów, czy też w ostateczności - do ich likwidowania.

Nowy Thief jest jedną z najlepszych ostatnio wydanych gier, spełnia stawiane przed nim oczekiwania dobrej kontynuacji i zapewnia wiele długich godzin zabawy. Po szczegóły zapraszam do recenzji, w tym poradniku natomiast zajmę się już udzielaniem konkretnych porad oraz opisem przejścia gry.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 31 sierpnia 2004.

26.08.2004 00:25
Zodiac
89
ex-gladiator

Mam nadzieje, że poradnik przypadnie Wam do gustu :)

26.08.2004 00:26
odpowiedz
Stranger.
121
Spookhouse

niezle sie rozpisales i napsztrykales ;-)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-08-26 00:25:51]

26.08.2004 00:34
odpowiedz
Zodiac
89
ex-gladiator

Panna Magdalena nie pozwalała nawet na jedna chwilę wytchnienia ;)

26.08.2004 00:44
odpowiedz
CHESTER80
91
Nintendomaniak

No ! Na tą chwilę czekałem od miesięcy ! :) Wreszcie można zacząć grać :) Poradnik z tego co widzę jak zwykle doskonały.

26.08.2004 16:55
odpowiedz
Capricornus
4
Chorąży

Damn it. Jestem pod wrażeniem pracy...

26.08.2004 16:59
odpowiedz
Wybor
80

Właśnie go ściągnąłem JEST SUPER :-D

26.08.2004 17:03
odpowiedz
Soll
25
Protagonista

A ja tez chcialem pochwalic ale nie mam Premium Club'a ;]

27.08.2004 07:11
odpowiedz
cempes
9
Legionista

Naprawdę bardzo dobrze przygotowany poradnik, ogrom pracy powala. Szkoda że nie można tego kupić w normalnym papierowym wydaniu jako małą książeczkę ze sztywną okładką. Fantastycznie by wyglądało w biblioteczce. Pozdrawiam.

27.08.2004 07:13
odpowiedz
Cainoor
166
Mów mi wuju

Dzięki wielkie za poradnik. Czekałem na niego od momentu wydania gry. Poradnik jest extra :)

27.08.2004 08:42
odpowiedz
brzeszczot
63
Generał

Tylko czemu nie jest stosowne info zamieszczone w obrazkowym menu na stronie glownej. Obok poradnika do Catwomen ?

27.08.2004 08:46
odpowiedz
Soulcatcher
180
back to DA:I

brzeszczot ---> na pierwszej stronie w serwiu informacyjnego są porqadniki z serwisu informacyjnego, ten poradnik na razie jst w strefie premium

27.08.2004 08:52
odpowiedz
brzeszczot
63
Generał

Soulcatcher - Rozumiem.

Sciagnalem przez sms-a i rzeczywiscie nalezy pochwalic autorow. Dobra robota....

01.09.2004 14:16
odpowiedz
PabloZ
4
Legionista

Jest szansa na przekonanie EIDOSU do wydania edytora, zwłaszcza po tym jak zdecydowali się wydać kolejną część gry. Wszyscy chcący pomóc w tej kampanii proszeni są o podpisanie tej petycji: http://www.petitiononline.com/t3editor/petition.html . Ważniejsze jednak jest wysłanie listu do EIDOSU, po szczegóły odsyłam pod ten adres: http://thief-forum.ehost.pl/viewtopic.php?t=1703 . To kosztuje niewiele pracy i tylko 3 zł. Listy powinny dotrzeć w przyszłym tygodniu!!!

01.09.2004 15:59
odpowiedz
Willow Ambut Gambut
4
Legionista

super gierka

07.09.2004 01:09
odpowiedz
Star Fuckers
0
Chorąży

Świetny poradnik ! Kawał dobrej roboty i warto dać za niego te kilka zlotych ! Wszystko dokładnie opisane, pokazane, sfotografowane. Szkoda że poradnik do Thief 2 nie jest tak szczególowy i fajny... A sam Thief 3 jest rewelacyjny, powinien być grą roku !!!

17.09.2004 20:43
odpowiedz
karolS
0
Centurion

fajnie sie czyta ,dobra robota. Dla tych ktorzy chca sprobowac przejsc niektore zadania w misjach moze sie przydac ten poradnik , nie wpadłoby sie ze niektore rzeczy można inaczej zrobić :) Najlepszy jest przy tym narracyjny styl opisu samego Mistrza Cieni - opowiada sam Garrett

ups ..cos nie dziala chyba poprawnie :(

Wiadomość została zmieniona przez Moderatora | 2004-09-17 20:50:15

15.10.2004 20:51
odpowiedz
tymczasowy389584
1
Junior

Profesjonalnie opracowany poradnik. Wielkie brawa i podziękowania :)

20.01.2005 15:27
odpowiedz
_Jotun_
0
spamer

Zajebisty poradnik, ale tak to już ma w zwyczaju Zodiac :)

08.03.2009 17:02
odpowiedz
rcak
1
Junior

Chce tylko zwrucić pewną uwagę.W poradniku dzien pierwszy nie jest do konca opisany dla tych, co nie mają abonamentu.A więc powinniście przynajmniej to dokończyć...choiaż to i tak mało mozliwe...ale poradni w calości na pewno jest dobry.

17.04.2014 23:36
odpowiedz
Jeallycow
13
Chorąży

Gratuluję nawet po 10 latach poradnik się sprawdza ;)

18.04.2014 00:06
odpowiedz
Toshi_
112
Got sarcasm?

Skoro gra się nie zmieniła przez 10 lat, to dlaczego poradnik miałby się nie sprawdzać?