Chrome - poradnik do gry

Ilustrowana solucja gry akcji Chrome, w całości wykonanej przez polskich programistów. Mimo iż sama gra nie jest zbyt skomplikowana, to ciekawa fabuła rodem z science-fiction gwarantuj e wiele godzin doskonałej rozgrywki.

24 lipca 2003Autor solucji: Onyszko (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Na wstępie o samej grze, w całości zrobionej przez polskich programistów - Chrome - poradnik do gry

Na wstępie o samej grze, w całości zrobionej przez polskich programistów. W grze wcielamy się w bohatera o imieniu Logan, a naszą partnerką będzie Carrie. Fabuła gry nie jest skomplikowana i wciąga na wiele, wiele godzin. W grze będziemy wypełniać misje w różnej scenerii, od pustynnych stepów po zimowe planety. Różnorodność jest ogromna i jej krajobraz powala na kolana. Należy też wspomnieć, iż gra posiada kilka błędów. Jednak są już dostępne patche, które częściowo niwelują te braki.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Chrome - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 24 lipca 2003.

komentarze czytelników

molina468  2008-06-28 - 16:38

Chrome jest bardzo fajny w życiu takiej gry nie widziałem

Storm  2009-11-24 - 22:40

Chrome na początku może trochę od siebie odrzucić, zwłaszcza jeżeli ktoś nie przepada za takimi klimatami, ale wraz z rozwojem fabuły, rozkręca się i przyciąga do ekranu. ...