The Last Guardian - poradnik do gry

The Last Guardian - poradnik do gry

The Last Guardian - poradnik do gry

Wyrusz w magiczną przygodę z Trico! Poradnik do gry The Last Guardian zawiera dokładny opis przejścia gry. W opisie znalazły się najważniejsze informacje i podpowiedzi dotyczące między innymi poprawnej eksploracji otoczenia, rozwiązywania zagadek czy wydawania komend Trico.

Nieoficjalny poradnik do gry The Last Guardian zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis jej przejścia. W opisie znalazły się najważniejsze informacje i podpowiedzi dotyczące między innymi poprawnej eksploracji otoczenia, rozwiązywania zagadek, wydawania komend Trico oraz eliminowania napotykanych przeciwników (jest to o tyle utrudnione, że sterowany chłopczyk jest całkowicie bezbronny i musi polegać na swoim towarzyszu). Opis przejścia uwzględnia również lokalizacje beczek (oznaczone zostały w tekście kolorem zielonym). W pokonywaniu kolejnych przeszkód pomagają liczne obrazki, na których zaznaczone zostały miejsca związane z zagadkami, przejścia do kolejnych obszarów czy ważne obiekty, które należy podnieść lub z którymi trzeba wejść w interakcję. Całość została uzupełniona stronami na temat sterowania, wymagań sprzętowych oraz dostępnych trofeów.

The Last Guardian to efekt wieloletnich prac studia pod wodzą Fumito Uedy, które w przeszłości zasłynęło opracowaniem gier Ico oraz Shadow of the Colossus. Jest to obserwowana z perspektywy trzeciej osoby gry akcji z elementami platformówki. W The Last Guardian sterując młodym chłopcem badamy pradawane ruiny, które skrywają wiele tajemnic i zagadek do rozwiązania. Największą atrakcją gry jest towarzysz głównego bohatera - Trico. Jest to ogromny stwór przypominający wyglądem połączenie psa i orła, który może pomagać chłopczykowi w docieraniu w niedostępne dla niego miejsca czy w eliminowaniu napotykanych wrogo nastawionych kreatur. W miarę przebiegu gry relacje chłopczyka i Trico stają się coraz bardziej zażyłe i pojawiają się dzięki temu nowe możliwości interakcji ze zwierzęcym kompanem.

Uwaga - W grze The Last Guardian nie obowiązuje żaden oficjalny podział na etapy i poszczególne sceny nie mają też własnych nazw. Jeśli potrzebujesz pomocy w rozwiązaniu jakiejś konkretnej zagadki to odszukaj miejsce, w którym się znajdujesz, na spisie treści poradnika. Zadbaliśmy o to żeby tytuły stron w spisie treści były maksymalnie pomocne w tym względzie i nie wymuszały przeglądania od początku całego poradnika.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o The Last Guardian - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 13 grudnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 36, ilustracje: 238 .

Popularne strony w The Last Guardian - poradnik do gry

The Last Guardian - screen - 2016-11-10 - 333862The Last Guardian - screen - 2016-11-10 - 333861The Last Guardian - screen - 2016-11-10 - 333860The Last Guardian - screen - 2016-11-10 - 333859The Last Guardian - screen - 2016-11-10 - 333858The Last Guardian - screen - 2016-11-10 - 333857The Last Guardian - screen - 2016-11-10 - 333856The Last Guardian - screen - 2016-11-10 - 333855The Last Guardian - screen - 2016-09-16 - 331318

27.12.2016 10:40
malgorzata4872
1
Legionista

Fajny poradnik.