Shadow Tactics: Blades of the Shogun - poradnik do gry

Shadow Tactics: Blades of the Shogun - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Shadow Tactics: Blades of the Shogun - poradnik do gry

Shadow Tactics: Blades of the Shogun - poradnik do gry

Japońscy komandosi ruszają do akcji! Z poradnikiem do gry Shadow Tactics: Blades of the Shogun bez problemu ukończysz każdą z dostępnych misji i zaliczysz wszystkie wyzwania. Opisano w nim również podstawowe zasady rozgrywki oraz umieszczono liczne praktyczne porady.

Poradnik do Shadow Tactics: Blades of the Shogun zawiera wszystko co niezbędne do sprawnego przejścia gry. Znajdziesz w nim porady dotyczące rozgrywki, informacje na temat sterowania czy opis dostępnych bohaterów oraz ich umiejętności. Najważniejszą część poradnika stanowi dokładny opis przejścia misji. Dzięki niemu bez problemu pozbędziesz się każdego przeciwnika i osiągniesz cel zadania. Oprócz tego w tekście zawarto również porady dotyczące zdobywania dodatkowych odznak oraz zaliczania wyzwań.

Gra Shadow Tactics Blades of the Shogun to unikalny rodzaj gry taktycznej. Będziesz dowodził małą grupą wojowników, gdzie każda postać posiada wyjątkowe umiejętności. Dodatkowo, zawsze masz możliwość podejrzenia całej okolicy i sprawdzenia co dany przeciwnik obserwuje. Wrogów zawsze będzie o wiele więcej, a do tego część z nich to twarde sztuki, na których będziesz musiał wymyśleć odpowiedni sposób. Otwarta walka również nie wchodzi w grę przez zdecydowaną większość czasu, bo grozi to alarmem. Ten z kolei przyciągnie uwagę wszystkich przeciwników oraz ściągnie dodatkowe posiłki.

Gra czerpie garściami z innych tytułów, wręcz jest kolejną częścią takich gier jak Commandos, Desperados czy Robin Hood: Legenda z Sherwood. Rozgrywka jest wymagająca i gracz musi zwracać baczną uwagę na otoczenie. Premiowane jest cierpliwe planowanie, uważna obserwacja i umiejętne wykorzystanie otoczenia. Przejście gry na normalnym poziomie trudności powinno zająć 20-30 godzin, zależnie od stylu gry i doświadczenia gracza.

Poradnik do gry Shadow Tactics zawiera:

  • opis interfejsu i skrótów klawiszowych;
  • garść porad, o których warto pamiętać przez całą rozgrywkę;
  • opis umiejętności twoich bohaterów oraz rodzaje przeciwników;
  • sposoby na pozbywanie się przeciwników i tryb cienia (kilka rozkazów na komendę);
  • rozpisane porady do każdej misji na poziomie normalnym, również porady do zdobycia dodatkowych odznak i wyzwań.

Mateusz Kozik (www.gry-online.pl)

Informacje o Shadow Tactics: Blades of the Shogun - poradnik do gry

Autor : Mateusz mkozik Kozik

Ostatnia aktualizacja : 21 grudnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 21, ilustracje: 81 .

Popularne strony w Shadow Tactics: Blades of the Shogun - poradnik do gry

Shadow Tactics: Blades of the Shogun - screen - 2017-05-25 - 346243Shadow Tactics: Blades of the Shogun - screen - 2017-05-25 - 346242Shadow Tactics: Blades of the Shogun - screen - 2017-05-25 - 346241Shadow Tactics: Blades of the Shogun - screen - 2017-05-25 - 346240Shadow Tactics: Blades of the Shogun - screen - 2017-05-25 - 346239Shadow Tactics: Blades of the Shogun - screen - 2017-05-25 - 346238Shadow Tactics: Blades of the Shogun - screen - 2017-05-25 - 346237Shadow Tactics: Blades of the Shogun - screen - 2016-11-08 - 333660Shadow Tactics: Blades of the Shogun - screen - 2016-11-08 - 333659

08.12.2016 13:04
-2
PakoGames
1
Junior

[link]

post wyedytowany przez PakoGames 2016-12-08 13:05:05
08.12.2016 14:16
odpowiedz
3 odpowiedzi
Haako
8
Legionista

Pierwsza misja w 9 minut? Coś wolno.. da się w mniej niż 4 ;P

https://www.youtube.com/watch?v=XBYOBtTW6z0&

post wyedytowany przez Haako 2016-12-08 14:17:02
09.12.2016 18:25
-1
PakoGames
1
Junior

A czy ja powiedziałem że się nie da? Owszem da się, ale alarmując przeciwników... Nie mój styl.

A tu poradnik jak zdobyć odznakę "Nie dotykaj zarośli"

[link]

09.12.2016 19:41
Kyahn
184
Rossonero

Nie wygląda jakby grał na najtrudniejszym poziomie trudności.

14.12.2016 21:47
Haako
8
Legionista

Jasne, ale da się i szybko, i na hardzie:)
Osobiście przeszedłem w 4:44 z jednym alarmem i w ponad pięć bez alarmu (w obu wypadkach na hard).

09.12.2016 20:30
odpowiedz
4 odpowiedzi
Clash01
29
Centurion

Pytanie mam: Czy ktoś ma problemy z osiągnięciami steam? Przeszedłem 2 pierwsze misje i nic nie dostałem mimo że powinienem był dostać Jedziemy! (Ukryj się na wozie w mieście Imai.) oraz Początki złodzieja (Okradnij kogoś, kierując Yuki.). Czy ktoś miał taki problem? Niby bez osiągnięć można grać, ale jednak to nie to samo :D

10.12.2016 22:29
Haako
8
Legionista

A czasem nie są to osiągnięcia do zdobycia w 3 misji, Miasto Imai? Jak sam piszesz o osiągnieciu "Jedziemy! (Ukryj się na wozie w mieście Imai)". I jak dobrze pamiętam, to drugie też można zdobyć w 3 misji, kiedy kradniesz klucz od Samuraja na posiadłości.

17.12.2016 14:21
Clash01
29
Centurion

Sorka, chodziło mi o 3 misje. Obie potrzebne czynności wykonałem, a osiągnięć brak.

20.12.2016 23:39
Haako
8
Legionista

Hmm.. no to dziwne, chyba to jakiś błąd techniczny. Nie umiem znaleźć innego wytłumaczenia.
Chyba (choć wątpię), że grasz na najniższym poziomie trudności - wtedy nie nabijesz osiągniesz.

06.01.2017 19:40
Clash01
29
Centurion

Poziom normalny. No nic, najwyżej w wolnej chwili spróbuję przejść miasto Imai jeszcze raz. Sytuacja o tyle ciekawa, że kolejne osiągnięcia już się pojawiają.

14.12.2016 07:48
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Nagrel
41
Cichociemny

W tekście jest błąd Mugen nie potrafi pływać :P

14.12.2016 21:48
Haako
8
Legionista

Ups.. Oczywiście masz rację:) musiałem coś przeoczyć w pisaniu, już wysyłam poprawkę.

19.12.2016 20:53
odpowiedz
1 odpowiedź
halbart
2
Junior

Czy tez macie problem z osiagnieciami typu przejdz misje w np 15 min ? Po odczytaniu save nalicza mi czas i go dodaje do kazdego loadingu?

20.12.2016 23:36
Haako
8
Legionista

Tak, gra nalicza czas nawet jak wczytujesz grę z quicksave'a. Inaczej mówiąć - czas się nie cofa/zatrzymuje po wczytaniu; zegar tyka po rozpoczęciu misji. Zatrzymuje się jedynie na przerywnikach (momenty, które możesz przewinąć).

Do przejścia misji poniżej danego limitu czasowego, musisz dobrze poznać mapę i znaleźć najkrótszą trasę/sposób na ukończenie scenariusza. Nie zawsze jest to ciche rozwiązanie, albo będziesz miał czas na sprzątanie. Jednak jest to możliwe dla każdej misji.