Tyranny - poradnik do gry

Tyranny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Tyranny - poradnik do gry

Tyranny - poradnik do gry

Jesteś wyzwolicielem czy zdobywcą? Poradnik do gry Tyranny stanowi przede wszystkim dokładny opis przejścia wszystkich zadań głównych oraz pobocznych. Znajdziesz w nim również porady dotyczące rozgrywki, informacje na temat klas postaci czy rozwiązania występujących w grze zagadek.

Poradnik do gry Tyranny jest przede wszystkim dokładnym i rozbudowanym opisem przejścia wszystkich zadań głównych oraz pobocznych dostępnych w tym tytule. Opisane zostały różne metody wykonania questów oraz możliwe ich zakończenia. Poradnik zawiera również opis wszystkich klas postaci, ich umiejętności oraz polecanych ścieżek rozwoju. Dowiesz się z niego jak stworzyć idealną drużynę, która szybko i sprawnie poradzi sobie z największymi niebezpieczeństwami. W tekście opisane zostały rozwiązania przygotowanych przez twórców zagadek oraz walki z najtrudniejszymi przeciwnikami.

Tyranny to klasyczna gra RPG stworzona przez doświadczone studio Obsidian Entertainment (twórców m.in. Pillars of Eternity). Tyranny osadzone jest w fantastycznym świecie Tiers, w którym odwieczna walka dobra ze złem zakończyła się zwycięstwem tego drugiego. Władzę totalną przejmuje potężny tyran o imieniu Kyros, a my wcielamy się w jednego z jego oficerów. Dla zwykłych ludzi jesteśmy sędzią i katem, pilnującym, aby realizowana była wola despoty. Gracz może jednak zdecydować, w jaki sposób będzie się odnosić do mieszkańców podbitej krainy - bezdusznie czy sprawiedliwie. Jak przystało na klasycznego RPG-a, Tyranny umożliwia stworzenie i rozwijanie własnej postaci, reprezentującej jedną z kilku dostępnych klas, a także skompletowanie towarzyszącej nam drużyny.

Legenda do poradnika:

  1. Kolorem niebieskim oznaczono wszystkie przedmioty.
  2. Kolorem czerwonym oznaczono odniesienia do wszelkiego rodzaju zadań.
  3. Kolorem pomarańczowym oznaczono nazwy lokacji.
  4. Kolorem zielonym oznaczono wszystkie postacie niezależne.
  5. Pogrubiono wszystkie kwestie związane z wyborami i statystykami bohatera.

Łukasz "Keczup" Wiśniewski, Patrick "XYU" Homa, Marcin "Xanas" Baran (www.gry-online.pl)

Informacje o Tyranny - poradnik do gry

Autorzy : Łukasz Keczup Wiśniewski, Patrick Yxu Homa, Marcin Xanas Baran

Ostatnia aktualizacja : 16 grudnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 116, ilustracje: 278 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 37.

Popularne strony w Tyranny - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (35)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
11.11.2016 17:55
8
192
DAI

Adexx ---> każdy poradnik ma część bezpłatną. Nie ma potrzeby aby czekać z publikacją wersji bezpłatnej. Pojawia się tak szybko jak powstaje właśnie po to aby ludzie tacy jak ty mieli darmowa wersję wtedy gdy zaczynają grać.
Wersja płatna PDF pojawia się gdy poradnik jest gotowy w całości.

Nie rozumiem o co masz do nas pretensje. Masz w dniu premiery pierwsze porady do Tyranny za które nie musisz płacić to chyba o to chodzi.

10.11.2016 16:40
-11
Adexx
60
Generał

Jak dla mnie śmiech na sali. Wydajecie poradniki ukończone w 5% ? Gra nie miała swojej premiery jeszcze. Zaczyna mnie to denerwować. Waszymi poradnikami można się jedynie podetrzeć a jeszcze chcecie by za całość wam płacono lub wymuszacie abonament by je oglądać. Sora ale coraz bardziej polityka wasza obrzydza mi ten portal.

11.11.2016 17:41
1
odpowiedz
Texas84
91
Generał

Jeśli chodzi o treści to akurat poradniki są profesjonalnie i czytelnie zrobione.

11.11.2016 17:55
8
192
DAI

Adexx ---> każdy poradnik ma część bezpłatną. Nie ma potrzeby aby czekać z publikacją wersji bezpłatnej. Pojawia się tak szybko jak powstaje właśnie po to aby ludzie tacy jak ty mieli darmowa wersję wtedy gdy zaczynają grać.
Wersja płatna PDF pojawia się gdy poradnik jest gotowy w całości.

Nie rozumiem o co masz do nas pretensje. Masz w dniu premiery pierwsze porady do Tyranny za które nie musisz płacić to chyba o to chodzi.

12.11.2016 22:07
1
odpowiedz
onizuka81
58
Centurion

Adexx - nikt nie zmusza cię nawet do zaglądania do poradników. Korzysta się z nich w ostateczności?? Coś jednak przeczuwam, że dla ciebie konieczne są do ukończenia jakiekolwiek gry tłumaczyłoby to tę bezpodstawna frustrację??

13.11.2016 00:40
1
odpowiedz
1 odpowiedź
lapatom
7
Legionista

Ktoś wie jaki wzór odblokowuje wieżę zmierzchu?

13.11.2016 00:52
odpowiedz
borys_ru
28
Legionista

dwa nałożone na siebie trójkąty wpisane w okrąg, w korytarzu i po prawej w sali masz wzór do odrysowania o ile masz trochę wiedzy.

13.11.2016 11:24
odpowiedz
lapatom
7
Legionista

Dzięki. Gdzie w korytarzu i w której sali?

13.11.2016 18:48
odpowiedz
1 odpowiedź
Farstone
1
Junior

Jak rozdzielić przedmioty, np. napoje magiczne? Mam 21, a chcę dać po 2 każdej postaci. Żadne left-, right- czy double-clicki nie działają. :(

13.11.2016 20:04
odpowiedz
1 odpowiedź
rivendelle
1
Junior

Mam problem z zadaniem. "Opuść wyłom w Starych Murach" - "Teraz gdy już masz artefakt niezłomnych pora opuścić pora opuscić wyłom w starych murach i wrócić do Kamiennej Straznicy"

Właśnie mam artefakt wracam się do kamiennej strażnicy i nic się nie dzieje ani z burzą rdzy ani z Rativkiem nie ma żadnego dialogu który by odblokował postęp w grze. Oco kaman ?

14.11.2016 18:57
odpowiedz
h3nio2
1
Junior

Jaki jest wzór na wieże świtania ?

post wyedytowany przez h3nio2 2016-11-14 18:58:01
14.11.2016 19:46
odpowiedz
rivendelle
1
Junior

Działa poprostu nie pogadałem z ludzmi sprzed murow po zabiciu ducha tylko odrazu teleportem z wieży skierowałem się na kamienna... Dołanczam się do pytana h3nio2 najlepiej w ss :)

14.11.2016 22:24
-1
odpowiedz
KociBolec
26
Centurion

Poradnik prędzej od recenzji, genialnie :D Korzystanie w tej grze z poradnika psuje całą zabawę, ale jak kto woli.

15.11.2016 17:52
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
lapatom
7
Legionista

Jak dostać się na podest pod Wieżą Morską (środkowa część) , tuż za studnią , której dno podnosiło się przy pomocy kluczy? Zabiłem potwora, mam Insygnia Niezłomności a nie mogę dostać się do skrzynki na podeście (zmora się tam kręci) :-)

17.11.2016 02:24
odpowiedz
Xanas10
18
Chorąży

Ogólnie masz do zebrania w głównej fabule 3 artefakty. Jeden z nich nazywa się hełm Zmorogromcy. Gdy przyjmiesz na niego zadanie koniec końców trafisz do lokacji "Bliźniacze Rzeki", a tam bedą kolejne ruiny "Stare Mury". Podczas zwiedzania ich zdobędziesz kolejne 3 ognio-klucze. Dwóch z nich będziesz mógł użyć na zamkach w ruinach pod Wieżą Morską, by odblokować skarby. :) Mam nadzieję że pomogłem :)

17.11.2016 03:43
odpowiedz
Jacenty997
37
Centurion

Jeśli grając po stronie Wzgardzonych wybiorę questa z Rozstajami Lethiany to Płonąca Książnica zostaje zablokowana już do końca gry? A robiąc na odwrót to w Rozstajach nie wykonam już tam żadnego questa i nie zwiedzę wszystkich lokacji związanych z Rozstajami ?

17.11.2016 18:15
odpowiedz
zzzzzzzz
2
Junior

jak mozna zdezaktywowac duchowa pułapke

22.11.2016 22:44
odpowiedz
4 odpowiedzi
MrocznyWędrowiec
31
Pretorianin

Mam nadzieję, że w przyszłości uzupełnicie poradnik o wszystkie warianty przejścia - ponieważ to kto będzie w danym miejscu zależy w dużym stopniu od wyborów podczas podboju - ja np miałem innych npców w Rozstajach Lethiany (także oprócz uzupełnienia infa o samych lokacjach przydałoby się info odnośnie skutków poszczególnych wyborów podczas podboju).

Btw - co trzeba zrobić, aby płonąca książnica była dostępna? Ja sprzymierzyłem się z Głosami a podczas podboju byłem w Krzepie i Wierzchołku - gre już kończe (jakieś 2-3 lokacje mi zostały) - a lokacja niedostępna. Następne przejscie chce zrobić magiem neutralnym/buntownikiem - i dostęp do skarbnicy wiedzy byłby jak najbardziej wskazany ;)

PS: I trochę złe info zamieszczacie - np napisaliście, że Sirina "woli trzymać się blisko szkarłatnego chóru" - wprost przeciwnie - nie cierpi ich - po prostu nie ma innego wyjścia.

post wyedytowany przez MrocznyWędrowiec 2016-11-22 23:02:39
23.11.2016 22:19
odpowiedz
1 odpowiedź
Scorpi_80
66
Generał

Wybrałem ścieżkę Wzgardzonych i takiej lokacji jak "Bliźniacze Rzeki" nie miałem. Staram się zaglądać w każdy kąt i rozmawiać z każdym o wszystkim. Czyżbym coś przeoczył czy niektóre lokacje są dostępne tylko dla np. Chóru? W starych murach Rozstaje Lechtiany też nie mam dostępu do całej lokacji. Nie pamiętam wyborów z prologu, być może tam tkwi rozwiązanie.

25.11.2016 10:05
odpowiedz
1 odpowiedź
Scorpi_80
66
Generał

Masz rację bo zacząłem nową grę i przyłączyłem się do Chaosu. W 2 akcie są inne misje i inne miejscówki. Niestety nie da się za jednym przejściem odkryć wszystkiego.

29.11.2016 10:09
odpowiedz
1 odpowiedź
Browaromir
15
Legionista

Nie zgodzę się,że barik musi być typowym tankiem jak najbardziej można go zrobić wytrzymałym dps-em pod 2h bronie tak samo lantry może być spokojnie ofensywnym magiem

07.01.2017 11:26
odpowiedz
SilverGTA
0
Junior

Jak się dostać do pozostałych komnat w zakazanym przejściu?

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Tyranny - screen - 2016-06-22 - 324742Tyranny - screen - 2016-06-22 - 324741Tyranny - screen - 2016-06-22 - 324740Tyranny - screen - 2016-06-22 - 324739Tyranny - screen - 2016-06-22 - 324738Tyranny - screen - 2016-06-22 - 324737Tyranny - screen - 2016-06-22 - 324736Tyranny - screen - 2016-03-23 - 318135Tyranny - screen - 2016-03-23 - 318134