Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dishonored - poradnik do gry

Dishonored - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zbadanie apartamentu handlarza sztuką | Misja 3 - House of Pleasure poradnik Dishonored

Zbadanie apartamentu handlarza sztuką

Z klubu Złoty Kot mógłbyś oczywiście wydostać się wybierając tę samą drogę, którą tu przyszedłeś, ale o wiele lepiej jest skorzystać z przejścia dla VIP-ów, czyli tego, do którego doprowadziła Cię Emily - Zbadanie apartamentu handlarza sztuką - Misja 3 - House of Pleasure - Dishonored - poradnik do gry

Z klubu Złoty Kot mógłbyś oczywiście wydostać się wybierając tę samą drogę, którą tu przyszedłeś, ale o wiele lepiej jest skorzystać z przejścia dla VIP-ów, czyli tego, do którego doprowadziła Cię Emily. Po powrocie do lokacji [Dzielnica destylarni - Distillery District] znajdziesz się mianowicie w kanałach pod drugą ścianą światła i spotkasz tu Babunię. Staruszka nie ma tym razem dla Ciebie żadnych zleceń, ale w okolicy odnajdziesz złoto, żywność, duchowe remedium Piero, naboje, list (Allison's Letter), książkę i kościany amulet. UWAŻAJ przy wyjściu z kanałów, albowiem panoszy się tu kilku płaczących (weepers). Jeżeli nie chcesz stoczyć bezpośredniej bitwy z zarażonymi, to pomóż sobie dostępnymi mocami (np. teleportacją lub spowolnieniem/zatrzymaniem czasu) lub postaraj się ich wyeliminować z odległości (pistolet, kusza).

Apartament handlarza sztuką znajduje się przy bulwarze Clavering, czyli przy placu łączącym obie ściany światła (nieaktywną i aktywną) - Zbadanie apartamentu handlarza sztuką - Misja 3 - House of Pleasure - Dishonored - poradnik do gry

Apartament handlarza sztuką znajduje się przy bulwarze Clavering, czyli przy placu łączącym obie ściany światła (nieaktywną i aktywną). Jest to mianowicie budynek zlokalizowany po przeciwnej stronie ulicy od mieszkania doktora Galvaniego. Najprostszy sposób na przedostanie się do wnętrza apartamentu to skorzystanie z głównych drzwi na parterze (powyższy screen). Musisz niestety dysponować kluczem do domu handlarza sztuką (art dealer's apartment key) pozyskanym od kobiety spotkanej w bocznych alejkach (więcej na ten temat w podpunkcie Ominięcie drugiej wieży strażniczej).

Inne rozwiązanie zakłada skierowanie się na tyły budynku - Zbadanie apartamentu handlarza sztuką - Misja 3 - House of Pleasure - Dishonored - poradnik do gry

Inne rozwiązanie zakłada skierowanie się na tyły budynku. Niedaleko miejsca, w którym przebywa handlarz Griff znajdują się drzwi (powyższy screen), przy czym także i tu wymagane jest użycie klucza. Uwaga - Jeżeli wcześniej nie pozbyłeś się przebywających w tej okolicy zabójców, to nie zapomnij właśnie teraz się nimi zająć.

Jedyny sposób na przedostanie się do wnętrza apartamentu bez używania kluczy, to przystąpienie do wspinaczki po dachach i rurach z zamiarem dotarcia do górnego balkoniku (powyższy screen) - Zbadanie apartamentu handlarza sztuką - Misja 3 - House of Pleasure - Dishonored - poradnik do gry

Jedyny sposób na przedostanie się do wnętrza apartamentu bez używania kluczy, to przystąpienie do wspinaczki po dachach i rurach z zamiarem dotarcia do górnego balkoniku (powyższy screen). Tutejsze drzwi nie są bowiem zamknięte.

Parter lokacji [Apartament handlarza sztuką - Art Dealers Apartment] skrywa złoto, żywność, kopię klucza (art dealers apartment key) i duchowe remedium Piero - Zbadanie apartamentu handlarza sztuką - Misja 3 - House of Pleasure - Dishonored - poradnik do gry

Parter lokacji [Apartament handlarza sztuką - Art Dealer's Apartment] skrywa złoto, żywność, kopię klucza (art dealer's apartment key) i duchowe remedium Piero. Uważaj na szczury, które pojawią się w łazience (powyższy screen). Samej łazienki nie musisz badać, bo nic ciekawego byś tam nie odnalazł.

Pierwsze piętro budynku jest patrolowane przez dwóch gangsterów i jeśli masz zamiar dokładnie zbadać okolicę to dobrze byłoby się ich po cichu pozbyć - Zbadanie apartamentu handlarza sztuką - Misja 3 - House of Pleasure - Dishonored - poradnik do gry

Pierwsze piętro budynku jest patrolowane przez dwóch gangsterów i jeśli masz zamiar dokładnie zbadać okolicę to dobrze byłoby się ich po cichu pozbyć. Do odnalezienia jest tu obraz Sokolova (Sokolov painting). Możesz ponadto obejrzeć tabliczki znajdujące się pod obrazami, także tymi brakującymi.

Drugie piętro apartamentu jest okupowane przez dwóch kolejnych bandytów, którzy początkowo powinni stać przy zamkniętym skarbcu i po chwili się rozejdą - Zbadanie apartamentu handlarza sztuką - Misja 3 - House of Pleasure - Dishonored - poradnik do gry

Drugie piętro apartamentu jest okupowane przez dwóch kolejnych bandytów, którzy początkowo powinni stać przy zamkniętym skarbcu i po chwili się rozejdą. Także i w tym przypadku proponuję się ich pozbyć. Zbadaj dokładnie to piętro, odnajdując złoto, duchowe remedium Piero, książkę, notatkę (Golden Cat Reopening) i obraz Sokolova (Sokolov painting), a także odczytując nowe tabliczki pod obrazami.

Na koniec warto się oczywiście zainteresować wspomnianym skarbcem - Zbadanie apartamentu handlarza sztuką - Misja 3 - House of Pleasure - Dishonored - poradnik do gry

Na koniec warto się oczywiście zainteresować wspomnianym skarbcem. Warto w tym miejscu dodać, że wykradzenie przedmiotów ze skarbca nie popsuje Twoich stosunków ze Slackjawem i innymi przestępcami z gangu Bottle Street, tak więc nie musisz się obawiać zablokowania szansy skorzystania z alternatywnego zakończenia tej misji. Kombinacja do sejfu jest losowo dobierana przez grę i poznaje się ją dzięki przesłuchaniu handlarza sztuką, co zapewne już dokonałeś. Sprawdź w rezultacie swój dziennik i wprowadź odczytaną z niego kombinację. Skarbiec skrywa złoto, dwa duchowe remedia Piero, obraz Sokolova (Sokolov painting), runę i zaproszenie na przyjęcie (Boyle party invitation).