Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dishonored - poradnik do gry

Dishonored - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zbadanie podwórza | Misja 2 - High Overseer Campbell poradnik Dishonored

Zbadanie podwórza

Eksploracja podwórza jest czynnością całkowicie opcjonalną, ale zdecydowanie nie radzę pomijać tego kroku, albowiem w okolicy do odnalezienia jest kilka bardzo wartościowych przedmiotów - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Eksploracja podwórza jest czynnością całkowicie opcjonalną, ale zdecydowanie nie radzę pomijać tego kroku, albowiem w okolicy do odnalezienia jest kilka bardzo wartościowych przedmiotów. Podwórze jest pilnowane nie tylko przez nadzorców, ale i przez wilczury, z którymi być może miałeś już styczność w psiarni. Jeżeli jest to dla Ciebie nowość, to staraj się trzymać od nich z daleka lub eliminować z odległości najpierw nadzorców i następnie zwierzęta. Uważaj też na co najmniej pojedynczego wilczura, który może Cię zaatakować z zaskoczenia. Uwaga - Jeśli decydujesz się na eliminację wartowników, to nie zapomnij badać ich ciał, bo przy jednym z nich odnajdziesz klucz do warsztatu (workshop key).

Jeśli zaś chodzi o eksplorację podwórza, proponuję rozpocząć od budynku zlokalizowanego po lewej stronie, do którego wnętrza możesz przedostać się przechodząc po okolicznych dachach (powyższy screen) - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Jeśli zaś chodzi o eksplorację podwórza, proponuję rozpocząć od budynku zlokalizowanego po lewej stronie, do którego wnętrza możesz przedostać się przechodząc po okolicznych dachach (powyższy screen). Uważaj na linkę znajdującą się przy wejściu, przeskakując nad nią i rozbrajając wyrzutnię.

Wspomniana pułapka to nie jedyne utrudnienie, albowiem na dolnym poziomie przebywają szczury - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Wspomniana pułapka to nie jedyne utrudnienie, albowiem na dolnym poziomie przebywają szczury. Gryzoni możesz pozbyć się na przykład z pomocą granatów czy pistoletu, bądź też ich unikać, starając się nie dotykać podłoża. W dolnym pomieszczeniu do odnalezienia są złoto, notatka (More Tools), książka oraz kościany amulet przetrzymywany w imadle (powyższy screen). Jeżeli nie zlikwidowałeś szczurów, to postaraj się złapać amulet zanim spadnie na ziemię i stanie się trudniej dostępny. Po zakończonej eksploracji powróć na górę i wyjdź z budynku.

Kolejne ważne miejsce to posterunek (powyższy screen) i to właśnie tu rozpoczyna się eksplorację podwórza w sytuacji wybrania drzwi znajdujących się na parterze budynku Nadzorcy - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Kolejne ważne miejsce to posterunek (powyższy screen) i to właśnie tu rozpoczyna się eksplorację podwórza w sytuacji wybrania drzwi znajdujących się na parterze budynku Nadzorcy. Wszystkie skarby poukrywano na górnym piętrze posterunku, do którego najlepiej jest przedostać się przechodząc przez tunel wentylacyjny (w ciele szczura) lub po gzymsach. Zajrzyj przede wszystkim do sejfu, odnajdując w nim żywność, naboje i sztabkę złota. Oprócz tego pozostawiono tu książkę. Radzę przy okazji zbadać obszar bezpośrednio wokół posterunku oraz pod prowadzącymi do niego schodami, pozyskując w ten sposób żywność, złoto, bełty, bełty usypiające, eliksir zdrowia Sokolova i duchowe remedium Piero.

Następnie istotne miejsce na naszej liście to [Warsztat - Workshop] - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Następnie istotne miejsce na naszej liście to [Warsztat - Workshop]. Jeżeli pozyskałeś stosowny klucz od jednego z wartowników, to możesz przedostać się do środka głównymi drzwiami. W przeciwnym wypadku proponuję zniszczyć okna na dachu warsztatu (powyższy screen). W budynku tym do odnalezienia są złoto, bełty, bełty usypiające, granat, dwie pułapki sprężynowe (spring razor), dwa eliksiry zdrowia Sokolova, duchowe remedium Piero, dziennik audio (Audiograph - Overseer Music Boxes), plan (blueprint), dwie książki, runa, cztery notatki (Music Box) (Exploding Hounds) (Replacement Valve) (Concerning The Crossbows) oraz dwa klucze.

Teraz proponuję wybrać się do mesy (Mess Hall) - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Teraz proponuję wybrać się do mesy (Mess Hall). Uważaj na śpiącego wilczura, którego najlepiej byłoby zneutralizować z dużej odległości. Wewnątrz opisywanego budynku odnajdziesz żywność, złoto, eliksir zdrowia Sokolova, dwie książki oraz notatkę (Combination Update). Dzięki wspomnianej notce poznasz ten sam kod do sejfu w barakach, który mogłeś również otrzymać od uratowanych wcześniej osób.

Kolejne miejsce, do którego warto się udać, to baraki (Bunkhouse) - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Kolejne miejsce, do którego warto się udać, to baraki (Bunkhouse). Zachowaj ostrożność, bo w budynku tym przebywa kilka dodatkowych postaci. Godne odnotowania jest w tym przypadku to, że w dość łatwy sposób możesz przedostać się na dach baraków i dzięki temu bezproblemowo zaskoczyć wrogów. W barakach do odnalezienia są: osiem listów, złoto, bełty, książka, pułapka sprężynowa (spring razor), duchowe remedium Piero oraz sejf. Kombinacja do sejfu to 203 i skrywa on bełty usypiające, złoto i eliksir zdrowia Sokolova.

Proponuję wreszcie zbadać budynek zlokalizowany na samym końcu podwórza (powyższy screen), czyli ten, przez który przechodzi się z zamiarem dotarcia do doków - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Proponuję wreszcie zbadać budynek zlokalizowany na samym końcu podwórza (powyższy screen), czyli ten, przez który przechodzi się z zamiarem dotarcia do doków. W ogólnodostępnym pomieszczeniu pozostawiono bełty, bełty usypiające i duchowe remedium Piero.

Do niedostępnego pomieszczenia wspomnianego wyżej ostatniego budynku możesz z kolei przedostać się od strony dachu (zeskoczenie na niewielki balkonik i zniszczenie drewnianych belek blokujących przejścia) lub odnajdując w warsztacie duże pokrętło i przenosząc je do odpowiedniego slotu (powyższy scre - Zbadanie podwórza - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Do niedostępnego pomieszczenia wspomnianego wyżej ostatniego budynku możesz z kolei przedostać się od strony dachu (zeskoczenie na niewielki balkonik i zniszczenie drewnianych belek blokujących przejścia) lub odnajdując w warsztacie duże pokrętło i przenosząc je do odpowiedniego slotu (powyższy screen). W omawianym pomieszczeniu możesz odnaleźć dwie notatki (Hiding Place) (Overseer Workshop Note), złoto, kościany amulet, eliksir zdrowia Sokolova oraz dwie książki.