Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

Star Wars Jedi Outcast: Jedi Knight II to już trzecia część przygód agenta rebeliantów Kyle Katarna. Minęło kilka lat od czasu gdy Kyle pomścił śmierć swego ojca oraz ocalił Valley of the Jedi przed najazdem Dark Jedi dowodzonych przez Jereca.

4 listopada 2003Autor solucji: Zodiac (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Któż nie zna tytułu Jedi Knight II: Jedu Outcast, jednej z najsłynniejszych i obecnie najbardziej rozchwytywanych gier - Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

Wprowadzenie

Któż nie zna tytułu Jedi Knight II: Jedu Outcast, jednej z najsłynniejszych i obecnie najbardziej rozchwytywanych gier? Świetna produkcja ze stajni Raven Software zyskała sobie tak ogromną liczbę zwolenników, iż prowokacyjne stwierdzenie: "mało ciekawa i monotonna graficznie gra" podziałałoby na graczy jak przysłowiowa czerwona płachta na byka i mogłoby spokojnie spowodować małą rewoltę, porównywalną do tej, jaka rozgrywa się na pewnym statku, podczas samej rozgrywki. Nie będę w tym miejscu wyjaśniał, jak kształtuje się fabuła JK2, gdyż to jest jeden z najważniejszych elementów, wpływających na grywalność. Najważniejsze rzeczy, jeśli o tę sprawę idzie, zostały opisane dogłębnie w tekstach dostępnych na GRY-OnLine, więc ja nie będę się nad tym dłużej rozwodził. Podsumuję to tylko w jednym, no może w dwóch słowach: niesamowita i wciągająca gra!

Poradnik ten to standardowy, dogłębny opis przejścia gry, z zaznaczeniem wszystkich możliwych do odkrycia sekretów. Nie zabraknie również swoistego wprowadzenia do świata Jedi Knight - opis rozgrywki, uzbrojenia oraz dostępnych mocy na pewno przyda się początkującym Jedi.

Jeśli jesteście szczęśliwymi posiadaczami kart dźwiękowych z obsługą EAX Adanced HD (aktualnie tylko na kartach Audigy), polecam zainstalowanie najnowszego pacza, dodającego obsługę dźwięku 3D. To jedna z najlepszych gier, jeśli o stronę dźwiękową chodzi!

Niech moc będzie z Wami!

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 4 listopada 2003.

Kody do gry Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast

Trainery do gry Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast

komentarze czytelników (134)

sledziu91  2008-10-27 - 19:48

błagam prześlijcie mi poradnik obywatel.ml@wp.pl Z góry dziękuję :)

Juvenille  2008-10-27 - 19:56

kiedys to naprawde sie starali , gry byly dlugie z dobra fabułą a teraz tylko na kase lecą

gnójus  2009-01-19 - 14:08

Witam mam prośbe jak znajde Lando to co potem?? pisze ze mam go uwolnic i nie wiem jak bardzo prosze o odpowiedz na e-mail outcast_11@o2.pl

smok wawelski  2009-02-01 - 10:46

Mam wrażenie, ze w poradniku jest błąd. W pierwszej misji, w momencie, gdy trzeba wpisaś kody, napisane jest, że w pomieszczeniu otwartym przez Jan jest niebieski kod dostępu, podczas gdy w rzeczywistości jest tam zielony.

dip24  2009-02-03 - 13:15

Czy morze mi ktoś pomuc doszłem do misji gdzie jestem pierwszy raz na bagnie zabijam paru gostków poczym rozwalam tego robota z mieczem swietlnym i dochodze do rozbitego statku gdzie na gurze jest 1 typek i dalej niewiem gdzie isc POMOCY!

dip24  2009-02-04 - 21:36

juz nietrza juz znalazlem droge i przeszłem całom gre

maniek3108  2009-02-16 - 16:01

mam problem z tym że jak rozwale ten generator to ta ściana obok jest cała prosze o pomoc

zalowy@zal  2009-06-23 - 11:44

to jak uwolnic tego lando??? fast plz!!!!!!!!!!!!!!

misiuk  2009-06-24 - 20:36

Ja mam wszystko ok mogę dołanczać do serverów i zakładać tylko problem tym ze jak zakladam server internetowy zeby inni mogli dojsc to sie debuguje:/HEEELP

misiuk  2009-06-25 - 09:09

A co zrobić w yavin final przy tym lustrze???

misiuk  2009-06-25 - 13:54

Help ten "cień" Dessana i dzie mi do przepaści a ja niewiem gdzie dalej iść !!!

dawdasda  2009-08-26 - 12:17

Ja mam problem z misija 1 ;/ prosze o kontakt na GG 1090634 Dzienki :(

Franek96  2010-06-21 - 14:51

Witam! Mam problem z 1 misją gdzie trzeba ułożyć jakis symbol ale niewiem o co chodzi.Poóżcie!! gg:2640809

cichy23  2010-07-26 - 15:36

ej franek96 wejdz do czerwonego pomieszczenia u góry jest winda podjedz nią do góry dalej sobie poradzisz :]

cichy23  2010-07-26 - 15:39

A jeszcze jedno MAFF ten poradnik jest do kitu trzeba wysłać GOL SMS rzeby mieć cały.

fvgtg  2010-10-02 - 09:50

mam problem z poziomem w kopalni wszystkich zabiłem i mam jeden klucz ale nie wiem gdzie go wszadzić !!!!!!!

Rucinaik  2010-10-11 - 20:22

Ja pierdyle. Jak czytam niektórych wypociny pod kontem gramatycznym to włosy mi dęba stają. Ile wy macie lat. 8? Do szkoły a nie za gry się brać

SlaendiR  2010-11-17 - 03:47

Znakomita gra. Jedna z najlepszych gier które grałem. Każdemu fanowi Star Wars napewno się ona spodoba :) Tak ps Gra bardzo długo się nie nudzi przeważnie gdy można bawić się z komendą "Npc spawn":) Która daje mnóstwo zabawy:)

daglez  2013-05-29 - 12:21

nie wiem jak pokonać dessana :(

daglez  2013-05-29 - 14:02

już go pokonałem ale robi mi się black screen po filmiku pomocy!!!