Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

Któż nie zna tytułu Jedi Knight II: Jedu Outcast, jednej z najsłynniejszych i obecnie najbardziej rozchwytywanych gier - Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

Wprowadzenie

Któż nie zna tytułu Jedi Knight II: Jedu Outcast, jednej z najsłynniejszych i obecnie najbardziej rozchwytywanych gier? Świetna produkcja ze stajni Raven Software zyskała sobie tak ogromną liczbę zwolenników, iż prowokacyjne stwierdzenie: "mało ciekawa i monotonna graficznie gra" podziałałoby na graczy jak przysłowiowa czerwona płachta na byka i mogłoby spokojnie spowodować małą rewoltę, porównywalną do tej, jaka rozgrywa się na pewnym statku, podczas samej rozgrywki. Nie będę w tym miejscu wyjaśniał, jak kształtuje się fabuła JK2, gdyż to jest jeden z najważniejszych elementów, wpływających na grywalność. Najważniejsze rzeczy, jeśli o tę sprawę idzie, zostały opisane dogłębnie w tekstach dostępnych na GRY-OnLine, więc ja nie będę się nad tym dłużej rozwodził. Podsumuję to tylko w jednym, no może w dwóch słowach: niesamowita i wciągająca gra!

Poradnik ten to standardowy, dogłębny opis przejścia gry, z zaznaczeniem wszystkich możliwych do odkrycia sekretów. Nie zabraknie również swoistego wprowadzenia do świata Jedi Knight - opis rozgrywki, uzbrojenia oraz dostępnych mocy na pewno przyda się początkującym Jedi.

Jeśli jesteście szczęśliwymi posiadaczami kart dźwiękowych z obsługą EAX Adanced HD (aktualnie tylko na kartach Audigy), polecam zainstalowanie najnowszego pacza, dodającego obsługę dźwięku 3D. To jedna z najlepszych gier, jeśli o stronę dźwiękową chodzi!

Niech moc będzie z Wami!

Informacje o Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

Autor : Piotr Zodiac Szczerbowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 29, ilustracje: 122 .

Popularne strony w Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - poradnik do gry

Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - screen - 2001-11-22 - 7803Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - screen - 2001-11-22 - 7802Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - screen - 2001-11-22 - 7801Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - screen - 2001-11-22 - 7800Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - screen - 2001-11-22 - 7799Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - screen - 2001-11-22 - 7798Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - screen - 2001-11-22 - 7797Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - screen - 2001-11-22 - 7796Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast - screen - 2001-06-05 - 5169

Komentarze Czytelników (135)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
25.03.2007 22:06
odpowiedz
Kamilek311
1
Junior

jak znaleźć rury w 2 misij

03.09.2007 12:20
odpowiedz
nowy92
1
Junior

jak zdobyć miecz świetlny

03.09.2007 12:26
odpowiedz
TajemniczyDonPedro
25
Generał

dunio dunio ---> Nie możesz z nim wygrać bo jest za silny. Ale że co zabija Cie ? Nie daj się mu :)
nowy92 ----> Czytaj 4 posty wyżej
kamilek311 ---> jakie rury ? bo już nie pamiętam :P

22.09.2007 09:54
odpowiedz
Jedi Mistrz
1
Junior

mi niechce pokazać listy serwerów ,może dlatego że pisze 56k??? prosze pomóżcie,dzięki!!

22.09.2007 19:48
odpowiedz
CaPPy9999999999999
1
Junior

jak przejść misje z reelo baruk.
już mi gdzieś zwiał i nie wiem co teraz zrobić

11.11.2007 00:02
odpowiedz
del jedi
1
Junior

jakie symbole są do ustawienia na 18 lewelu(platformy) z góry dzięki

22.11.2007 06:52
odpowiedz
Spoxii15
1
Junior

Ej pomorzecie mi Prosze przeczytajcie to.... Sciaglem se ta gre z neta... Rozpakowałem wlanczam daje singleplayer i daje np. na Jedi i daje start a tu mi pisze Came CD not w drive... Co powinienem zzrobic?? crack? demon? czy co?? pomorzcie mi prosze

25.11.2007 11:34
odpowiedz
Sistars1991
1
Junior

ja się zatrzymałem na początku misji z reelo i też nie wiem co robić jak byście mogli to napiszcie nadal jestem na tej wielkiej hali głównej oblookałem już teren ( nie jestem już w "mieście" tylko na 2 gim etapie misji

23.05.2008 08:29
odpowiedz
evan magregor
1
Junior

Panowie i Panie pomocy nie mogę załączyć jadi ouqast,
udalo mi sie zainstalowac ale przy wlaczeniu pojawia mi sie jakas ramka !
pomocy

27.10.2008 19:48
odpowiedz
sledziu91
1
Junior

błagam prześlijcie mi poradnik obywatel.ml@wp.pl
Z góry dziękuję :)

27.10.2008 19:56
odpowiedz
Juvenille
46
Senator

kiedys to naprawde sie starali , gry byly dlugie z dobra fabułą a teraz tylko na kase lecą

19.01.2009 14:08
odpowiedz
gnójus
1
Junior

Witam mam prośbe jak znajde Lando to co potem?? pisze ze mam go uwolnic i nie wiem jak bardzo prosze o odpowiedz na e-mail outcast_11@o2.pl

01.02.2009 10:46
odpowiedz
smok wawelski
34
Chorąży

Mam wrażenie, ze w poradniku jest błąd. W pierwszej misji, w momencie, gdy trzeba wpisaś kody, napisane jest, że w pomieszczeniu otwartym przez Jan jest niebieski kod dostępu, podczas gdy w rzeczywistości jest tam zielony.

03.02.2009 13:15
odpowiedz
dip24
1
Junior

Czy morze mi ktoś pomuc doszłem do misji gdzie jestem pierwszy raz na bagnie zabijam paru gostków poczym rozwalam tego robota z mieczem swietlnym i dochodze do rozbitego statku gdzie na gurze jest 1 typek i dalej niewiem gdzie isc POMOCY!

04.02.2009 21:36
odpowiedz
dip24
1
Junior

juz nietrza juz znalazlem droge i przeszłem całom gre

16.02.2009 16:01
odpowiedz
maniek3108
1
Junior

mam problem z tym że jak rozwale ten generator to ta ściana obok jest cała prosze o pomoc

23.06.2009 11:44
odpowiedz
zalowy@zal
1
Junior

to jak uwolnic tego lando??? fast plz!!!!!!!!!!!!!!

24.06.2009 20:36
odpowiedz
misiuk
1
Junior

Ja mam wszystko ok mogę dołanczać do serverów i zakładać tylko problem tym ze jak zakladam server internetowy zeby inni mogli dojsc to sie debuguje:/HEEELP

25.06.2009 09:09
odpowiedz
misiuk
1
Junior

A co zrobić w yavin final przy tym lustrze???

25.06.2009 13:54
odpowiedz
misiuk
1
Junior

Help ten "cień" Dessana i dzie mi do przepaści a ja niewiem gdzie dalej iść !!!

26.08.2009 12:17
odpowiedz
dawdasda
1
Junior

Ja mam problem z misija 1 ;/ prosze o kontakt na GG 1090634 Dzienki :(

21.06.2010 14:51
odpowiedz
Franek96
9
Chorąży

Witam! Mam problem z 1 misją gdzie trzeba ułożyć jakis symbol ale niewiem o co chodzi.Poóżcie!! gg:2640809

26.07.2010 15:36
odpowiedz
cichy23
8
Chorąży

ej franek96 wejdz do czerwonego pomieszczenia u góry jest winda
podjedz nią do góry
dalej sobie poradzisz :]

26.07.2010 15:39
odpowiedz
cichy23
8
Chorąży

A jeszcze jedno MAFF ten poradnik jest do kitu trzeba wysłać
GOL SMS rzeby mieć cały.

02.10.2010 09:50
odpowiedz
fvgtg
1
Junior

mam problem z poziomem w kopalni wszystkich zabiłem i mam jeden klucz ale nie wiem gdzie go wszadzić !!!!!!!

11.10.2010 20:22
odpowiedz
Rucinaik
1
Junior

Ja pierdyle. Jak czytam niektórych wypociny pod kontem gramatycznym to włosy mi dęba stają. Ile wy macie lat. 8? Do szkoły a nie za gry się brać

17.11.2010 03:47
odpowiedz
SlaendiR
6
Pretorianin

Znakomita gra.
Jedna z najlepszych gier które grałem.
Każdemu fanowi Star Wars napewno się ona spodoba :)
Tak ps Gra bardzo długo się nie nudzi przeważnie gdy można bawić się z komendą "Npc spawn":) Która daje mnóstwo zabawy:)

29.05.2013 12:21
odpowiedz
daglez
3
Junior

nie wiem jak pokonać dessana :(

29.05.2013 14:02
odpowiedz
daglez
3
Junior

już go pokonałem ale robi mi się black screen po filmiku pomocy!!!

09.02.2016 18:06
odpowiedz
klonkatarna
1
Junior

jak przyciskam te wszystkie przyciski żeby wyłączyć chłodzenie to nic się nie dzieje help!!!