Postal III - poradnik do gry

Dzięki poradnikowi do gry Postal III bez problemu uporacie się ze wszystkimi zadaniami. Warto zaznaczyć, że podczas zabawy możemy wybrać zarówno ścieżkę dobra, jak i zła. Opis przejścia gry został wzbogacony obrazkami oraz filmami.

27 stycznia 2012Autor solucji: Wolfen (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
W Postal III głównym bohaterem ponownie jest znany z poprzednich części Dude, który musi stawić czoła całej masie problemów dnia codziennego - Postal III - poradnik do gry

W Postal III głównym bohaterem ponownie jest znany z poprzednich części Dude, który musi stawić czoła całej masie problemów dnia codziennego. Od sprzątania zanieczyszczeń, poprzez zapewnienie bezpieczeństwa znanym osobistościom, takim jak Uwe Boll, skończywszy na walce z terrorystami i komunistami. Dzięki poradnikowi bez problemu uporacie się ze wszystkimi zadaniami, jakie przygotowali twórcy (zarówno z głównymi, jak i dodatkowymi, chociaż za wykonywanie tych ostatnich autorzy nie przewidzieli żadnych nagród). Warto w tym miejscu zaznaczyć, że podczas zabawy możemy wybrać zarówno ścieżkę dobra, jak i zła (obie zostały opisane w solucji). Wyboru tego dokonujemy w misji Cash Mart Robbery, a więcej szczegółów na ten temat znajdziecie w rozdziale poświęconym temu etapowi. Opis przejścia gry został wzbogacony obrazkami (fragmenty tekstu zaznaczone na zielono odnoszą się właśnie do screenów powyżej akapitu) oraz filmami, w których pokazano jak przebrnąć przez trudniejsze fragmenty gry.

Michał "Wolfen" Basta (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Postal III - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 27 stycznia 2012.

komentarze czytelników

Symbianware  2012-10-14 - 14:23

Świetny poradnik, dzięki :D