Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry

Poradnik zawiera opis przejścia wszystkich zadań daedrycznych w grze The Elder Scrolls V: Skyrim. W omówieniach questów znalazły się informacje dotyczące kompletu sposobów ich odblokowywania oraz dodatkowych warunków, które niekiedy należy spełnić.

4 stycznia 2012Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

Niniejszy poradnik zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich piętnastu zadań (questów) daedrycznych zawartych w grze The Elder Scrolls V: Skyrim. Każde z daedrycznych bóstw ma swoją odrębną misję i można do nich przystępować w dowolnej kolejności. W omówieniach questów znalazły się przede wszystkim informacje dotyczące wszystkich możliwych sposobów ich odblokowywania, jak również dodatkowych warunków, które niekiedy należy spełnić. Dużo miejsca poświęcono przedstawieniu lokacji, z których pozyskuje się ważne artefakty, czy podejmowaniu decyzji w sprawie wyboru zakończenia. Opis przejścia oferuje ponadto kompletne instrukcje rozwiązywania napotykanych w trakcie gry zagadek, jak również podpowiedzi odnośnie staczania walk w oparciu o diametralnie różne style gry. Całość uzupełniają wysokiej jakości zdjęcia i mapy, ukazujące najważniejsze momenty rozgrywki.

Pełne zestawienie daedrycznych questów:

  • Okno do świata duchów (Hermaeus Mora)
  • Księżycowa choroba (Hircyn)
  • Powiew śmierci (Namira)
  • Czarna Gwiazda (Azura)
  • Umysł szaleńca (Sheogorath)
  • Dom koszmarów (Molag Bal)
  • Przeklęte plemię (Malacath)
  • Jedyne lekarstwo (Peryite)
  • Najlepszy przyjaciel daedry (Clavicus Złośliwy)
  • Przedświt (Meridia)
  • Pamiętna noc (Sanguine)
  • Koszmar na jawie (Vaermina)
  • Szepczące drzwi (Mephala)
  • Fragmenty przeszłości (Mehrunes Dagon)
  • Zew Boethiah (Boethiah)
Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne - The Elder Scrolls V: Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry

Dodatkowe uwagi

Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne:

  • Kolor czerwony odnosi się przede wszystkim do napotykanych w trakcie przemierzania świata gry postaci niezależnych, choć oznaczeni zostali nim również przeciwnicy, dzikie zwierzęta oraz potwory.
  • Kolor niebieski odnosi się do nazw lokacji, zarówno tych głównych, które pojawiają się na mapie świata, jak i podrzędnych, dotyczących między innymi pojedynczych domostw czy kolejnych poziomów lochów.
  • Kolor zielony odnosi się do wszystkich odnajdywanych w trakcie gry przedmiotów, które po zebraniu trafiają do inwentarza sterowanej postaci
  • Kolor pomarańczowy odnosi się przede wszystkim do nazw Krzyków oraz Słów Mocy, choć oznaczone zostały nim również umiejętności wykorzystywane w trakcie wykonywania questów (np. Retoryka) oraz związane z nimi czynności (np. zdobycie księgi wiedzy podnoszącej wartość konkretnej umiejętności).

Uwaga! Poradnik przygotowany został na bazie podstawowej polskojęzycznej wersji gry, czyli takiej, która dostarczona została do sklepów w dniu jej oficjalnej premiery. Wraz z publikacją kolejnych oficjalnych aktualizacji niektóre drobne elementy gry, jak na przykład rodzaje nagród przyznawanych za wykonywanie questów, mogą ulec niewielkim zmianom.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 4 stycznia 2012.

Kody do gry The Elder Scrolls V: Skyrim

Trainery do gry The Elder Scrolls V: Skyrim

Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry
Skyrim - questy poboczne - poradnik do gry
Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry
Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry
Skyrim - wojna domowa (Legion Cesarski i bunt Gromowładnych) - poradnik do gry
Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry
Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry

komentarze czytelników

BloodPrince  2012-01-04 - 13:56

Umysł szaleńca... polecam :D

Emil1818  2012-01-04 - 14:30

Udało mi się przejść wszystkie.

Soplic  2012-01-04 - 14:57

Emil1818-> Specjalnie trudne to one nie są, za to dość niesmaczne niektóre. Generalnie kończę tyko te które albo mi odpowiadają, albo wybieram zakończenie, np. kanibali wyrżnąłem.

Valter  2012-01-04 - 16:45

Co do Czarnej Gwiazdy i zaniesienia jej do Anarei, można dużo łatwiej sobie poradzić niż jest to opisane. Wystarczy użyć krzyku zamrażającego i zabić gościa zanim zdąży krok zrobić:) ale poradnik solidnie zrobiony.

Eldorados  2012-01-04 - 19:23

Co oznacza daedryczne??

Stranger.  2012-01-04 - 19:36

Eldorados --> Związane z daedrycznymi bóstwami.

Eldorados  2012-01-05 - 06:19

Ok dzięki wielkie. A gre bardzo polecam . Wciągająca i ciekawa jest

Rick24  2012-01-07 - 11:50

W poradniku wyłapałem pewną nieścisłość. Chodzi o quest "Czarna Gwiazda", a konkretniej o fragment "Zniszcz duszę Malyna Varena". Piszesz iż dogonienie go jest niemożliwie tymczasem mnie to się udało bez większego problemu i jest to moim zdaniem lepsza metoda niż przebijanie się najpierw przez silne (przyznaje) dremory. Poza tym wszystko ok :)

PostScript  2013-01-23 - 17:00

Mam wszystkie wymienione tutaj zadania zaliczone, a mimo to nie wpadl mi ostatni achievement "Pan Otchlani". Rowniez w statystykach mam podane, ze wykonalem 15 zadan dla deadr. Nie mam juz pomyslu, co dalej. Ktos z Was mial taki problem?

Nerka  2013-07-03 - 11:28

Questy fajne szkoda że jest ich tak mało

It'sMeMario  2013-11-03 - 06:16

PostScript>> Zebrałeś wszystkie artefakty czy misje? Musisz zebrać wszystkie artefakty do osiągnięcia jak większość pewnie wyrżnąwszy w pień kanibali nie zyskałeś szajsowatego pierścienia. Nie pamiętam czy rodzaj zyskanej gwiazdy jest ważny.