Dark Souls - poradnik do gry

Dark Souls - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Dark Souls - poradnik do gry

Dark Souls - poradnik do gry

Dark Souls. Mówią o niej, że jest najtrudniejszą grą tej generacji, przez którą sporo osób osiwiało. Rzeczywiście produkcja studia From Software jest bezkompromisowa, bezwzględna, oszczędna w podpowiedziach i wielowątkowa. Z tym poradnikiem przejdziecie ją jednak bez problemów i dołączycie do zaszczytnego grona osób, które pokonały ostatniego bossa.

Nasz poradnik to nie tylko suche tabelki ze statystykami, ale pełnoprawny opis przejścia krok po kroku wszystkich lokacji, walk i wyzwań. Dzięki temu dowiedziecie się jak wybrnąć z trudnych sytuacji, gdzie udać się dalej, jak odkryć sekretne przejścia i poradzić sobie z trudnymi przeciwnikami. Przeprawianie się przez krainy Dark Souls stanie się przyjemniejsze.

Same potyczki z demonami, bossami i smokami to osobny temat - Dark Souls - poradnik do gry

Same potyczki z demonami, bossami i smokami to osobny temat. Walki tego typu są bardzo trudne. Z tego względu wydzieliliśmy je w osobnym rozdziale i wzbogaciliśmy o opis oraz filmy z komentarzem. Nie musisz już przedzierać się przez strony tekstu, aby zobaczyć, jak pokonać bossa, który sprawia Ci problem - wystarczy obejrzeć kilkudziesięciosekundowy film.

Powyższe elementy to główna treść poradnika, w którym znajdziecie wiele innych dodatków. Z tego miejsca gratulujemy też zakupu tej świetnej gry i życzymy powodzenia!

W poradniku do Dark Souls znajdziesz:

  • Pełen opis przejścia każdej lokacji
  • Kompleksowy opis walk z bossami
  • Kilkanaście filmów prezentujących taktyki w walkach z bossami
  • Informacje o tym jak zdobyć najważniejsze przedmioty
  • Spis najlepszych i najbardziej przydatnych broni
  • Spis czarów, cudów i piromancji
  • Opis Covenantów i ich działania
  • Porady odnośnie tworzenia postaci, walki i funkcjonowania w świecie gry
  • Porady dotyczące ulepszania przedmiotów

Uwaga: Część poradnika została stworzona na New Game+, trybie, który rozpoczynamy po pierwszym przejściu gry. Z tego względu, postać na obrazkach może być uzbrojona w przedmioty niedostępne w danym momencie rozgrywki. Wszystkie opisy są jednak zgodne z tym, co zastaniemy w grze przy pierwszym podejściu.

Szymon "Hed" Liebert (www.gry-online.pl)

Informacje o Dark Souls - poradnik do gry

Autor : Szymon Hed Liebert

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 121, ilustracje: 1169 .

Popularne strony w Dark Souls - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (23)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
03.01.2012 10:58
Emil1818
72
Konsul

Świetny poradnik, ale z mnóstwem literówek :)

03.01.2012 12:58
odpowiedz
Skull17
46
Centurion

Wreszcie huhu ;d Poradnik do takiej gry wymagał na pewno mnóstwa pracy, więc ukazał się dość późno względem premiery gry, ale dobrze, że już jest, bo w Dark Souls mam zamiar niebawem zagrać :)

03.01.2012 14:56
odpowiedz
koosa
72
Senator

Ja uważam, że tą grę powinno się przechodzić bez poradnika, gdy nie wiemy, co nas czeka za następnym rogiem. Wtedy satysfakcja z przejścia jest o wiele większa. Niemniej jednak kawał dobrej roboty.

03.01.2012 15:55
odpowiedz
A.l.e.X
105
Alekde

ja kupiłem swój oryginalny papierowy, który jest tak naprawdę wielką księgą !

03.01.2012 18:36
odpowiedz
MarcInŁwC
24
Centurion

Bardzo dobry poradnik , chociaż po przygodzie z demon's souls i po ilości śmierci jakie tam odniosłem, wizja gry w dark souls niezbyt mi jest miła ...

03.01.2012 19:02
1
odpowiedz
Verget
33
Pretorianin

Podziwiam człowieka, który napisał ten poradnik

05.01.2012 00:04
odpowiedz
_StaryGracz_
3
Legionista

Marcin - pograj se w skyrim, tam nawet smoka ubijesz bez nerwów... Poradnik jak poradnik jednym potrzebny innym nie , chylę czoła przed twórcą bo tak czy siak kupa roboty z nim była. ;)

05.01.2012 21:40
odpowiedz
MarcInŁwC
24
Centurion

Grałem w Skyrim'a ;) Niestety ta gra jakiegoś oszałamiającego wrażenia na mnie nie zrobiła.Ciekawy gameplay, ale z przykrością piszę, że czegoś brakowało...Może trochę ciekawszej fabuły? Zrobienie chociaż dobrej fabuły(nie oczekiwałem nie wiadomo czego...) do tak rozwiniętej gry i do tak ogromnego świata było aż takim karkołomnym zadaniem? Zapewne wiedźmin mnie rozpieścił ;P....

08.01.2012 19:24
odpowiedz
1 odpowiedź
prince of persia18
25
Chorąży

Ja skonczylem dark souls juz 2 miesiace temu, prawie nieuzywajac poradnika tylko jak nie wiedzialem jak zabic kosciotrupy bo zeby je zabic to trzeba miec specjalna rzecz to zajrzalem w poradnik i jak dostalem taka chorobe ktora sie nie kasuje poki do healera nie pojdziesz albo nie kupisz\znajdziesz przedmiotu ktore potrawi uleczyc ta chorobe to tez wtedy uzylem poradnika ale ja uzywalem innego, lepszego poradnika, angielskiego http://darksoulswiki.wikispaces.com/ , chociaz ten jest bardzo dobry. Dark souls to najlepsza gra w jaka gralem, moze jak nie najlepsza to 2. jedyny boss ktory byl taki trudny ze sie w glowe z piesci walilem to byl

spoiler start

(spoiler: smouth and orstein w anor londo)

spoiler stop

SPOILER KONIEC teraz gram w skyrima

02.07.2017 18:09
bialas87
8
Biedna Pier??na Piechota

A z polskiego jedyneczki same.

08.01.2012 19:30
odpowiedz
prince of persia18
25
Chorąży

Zauwazylem jeden blad, DO AUTORA: lokacja po catacumbach nie nazywa sie tomb of kings, tylko tomb of giants, chyba ze wyszedl jakis patch ktory ominolem

09.01.2012 08:54
odpowiedz
hedasw
104
Generał

Dzięki za wszelkie uwagi do poradnika.

prince of persia18 - oczywiście na wiki o Dark Souls (są dwie, jedną z nich podałeś) jest mnóstwo informacji o grze. Zaletą naszego poradnika jest to, że każdą lokację opisano krok po kroku z obrazkami i tłumaczeniami (po polsku, co dla niektórych będzie dodatkowym argumentem). Ponadto, walki z bossami są pokazane na obrazkach i filmach, więc myślę, że się przyda. Lokacja rzeczywiście nazywa się Tomb of Giants, chyba mi się nałożył boss Four Kings.

26.10.2012 20:21
odpowiedz
rubi72
8
Legionista

ktoś podpowie jak wrócić do undead asylum? w poradniku nieznalazłem nic na ten temat

22.04.2013 20:30
odpowiedz
A.l.e.X
105
Alekde

Jest jeszcze jedna uwaga w całym poradniku nie napisane zostało nic o zabiciu Czerwonego Wywerna zwanego pieszczotliwie Hellhite, a da się go dość szybko i łatwo zabić ja to zrobiłem magiem na 11 poziomie. Co prawda wcześniej otrzymałem smoczy miecz który przy sile ok. 16 z uderzenia trzymając w obu rękach uderza za ok. 110 obrażeń, trzeba rozpoznać jak wyglądają smocze ataki i da się go na 5 podejść zabić oczywiście uciekając pod most aby się podleczyć, bo uderza dość mocno. Bez obrażeń redukujących jego najgroźniejszy atak czyli Crossing the Burg zadaje 650 obrażeń od Ognia. Jimping Fire Breath też wcale nie mniej bo fizycznie 350 i od ognia 230. Jednak jeśli stoimy przy moście z prawej strony i poczekamy to smok podleci wtedy możemy do niego podbiec bezpiecznie i zadać mu z 2-3 ciosy i tak samo biegamy za nim ale nie pozwalając mu daleko odlecieć po wtedy przeleci po moście płonąc ogniem. Akurat zabicie go sprawiło mi niebywało radość szczególnie na tak niskim poziomie, a zupełnie w poradniku nie zostało to wspomniane.

Oczywiście musiałbym przeczytać poradnik od A do Z aby powiedzieć coś więcej ale pobieżnie przejrzałem jak wy zabiliście Czerwonego Wywerna i nic na ten temat nie znalazłem.

Nie została też poruszona kwestia tego, że na początku możemy zabić bossa np. jeśli mamy czarne bomby w bardzo prosty sposób, a co za tym idzie uzyskać maczugę demona która sama w sobie nie jest bardzo rewelacyjna ale jest unikalna bronią

Nie poruszony też chyba został temat dusz tj. jeśli w danym miejscu zabijemy 10 słabych przeciwników i nie jest zabity Boss danej areny to rośnie nam samoczynnie poziom humanity +1 i tak możemy uzyskać go do 10 poziomu, co oczywiście samoczynnie przekłada się na wartość 210 odnośnie odkrywania (dropu unikalnych przedmiotów)

22.04.2013 20:44
odpowiedz
Rimon
17
Pretorianin

https://www.youtube.com/watch?v=zK0yH1BoO10 polecam cały let's play również nagrany przez Heda :P

06.04.2014 04:20
odpowiedz
Snake Solid
57
Pretorianin

poradnik moze i jest ale wiekszosc stron to zostalo ci w pizdu procent poradnika doladuj abonament..

16.02.2015 20:13
odpowiedz
Vlad Tepes
41
Pretorianin

Niestety po raz kolejny poradnik zerżnięty ze strony gameguide tyle, że odpłatnie... Jeśli by go wzbogacono o kluczowe informacje dotyczące rozgrywki, nie miałbym nic przeciwko temu, ale większość z nich i tak trzeba szukać na innych stornach... No, ale grę i tak skończyłem :)

16.01.2016 09:25
odpowiedz
Vlad Tepes
41
Pretorianin

Wróciłem do gry po paru miesiącach i grałem, aż skończyłem ng6+, czyli najwyższy poziom... Oczywiście na klawie i myszce...

26.01.2016 02:35
odpowiedz
RobBall
1
Junior

Pewnie Hed poradnik pisał to jest spec od soulsow :P

06.06.2016 15:25
odpowiedz
1 odpowiedź
Niro44441
3
Junior

Hej mam pytanie czy ktoś wie jak wrócić do Undead Asylum.

06.06.2016 15:32
1
Gerr
31
Generał

Jak odblokujesz windę z firelink shrine do parafii nieumarłych możesz z niej zeskoczyć na platformę, a z niej przeskoczyć na kolejną, z której przejdziesz na górę do gniazda tego wielkiego kruka.

17.04.2017 14:35
odpowiedz
waldix86
6
Junior

Nie rozumiem zachwytu nad tą grą gra słaba zero wiadomości dokąd się udać chodzimy po macku na łud szczęścia że gdzieś się skręci i odkryje się nowe miejsce ,do grafy się nie czepiam bo to czasy ps3 poziom trudności ciężki ale znośny ale najbardziej boli mnie brak muzyki zaoszczędzili dużo kasy na tym Grając w tą gre przypomina mi się Soul River z PSX nie wiem czemu

09.06.2017 21:07
odpowiedz
bialas87
8
Biedna Pier??na Piechota

Bzdury pisze autor. W momencie ładowania trzeba Artoriasa atakować mieczem dwuręcznym aby to przerwać. Nie można mu dać się naładować bo on tak wzmacnia swoje ataki.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Dark Souls - screen - 2012-08-27 - 245817Dark Souls - screen - 2012-08-27 - 245816Dark Souls - screen - 2012-08-27 - 245815Dark Souls - screen - 2012-08-27 - 245814Dark Souls - screen - 2012-08-27 - 245813Dark Souls - screen - 2012-08-27 - 245812Dark Souls - screen - 2012-08-27 - 245811Dark Souls - screen - 2012-08-27 - 245810Dark Souls - screen - 2012-08-27 - 245809