Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry

Poradnik do gry Władca Pierścieni: Wojna na Północy zawiera dokładny, bogato ilustrowany opis przejścia wątku głównego i wszystkich zadań pobocznych. Ponadto znalazło się w nim kilka wskazówek dotyczących gry oraz porady dotyczące osiągnięć.

14 grudnia 2011Autor solucji: Ziuziek (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Poradnik do gry Władca Pierścieni: Wojna na Północy zawiera dokładny, bogato ilustrowany opis przejścia wątku głównego i wszystkich zadań pobocznych - Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry

Poradnik do gry Władca Pierścieni: Wojna na Północy zawiera dokładny, bogato ilustrowany opis przejścia wątku głównego i wszystkich zadań pobocznych. Gra ma charakter liniowy, dlatego z poradnikiem gracz nie powinien ominąć żadnego zadania. Polecamy także przeczytać kilka wskazówek dotyczących gry, które na pewno ułatwią odnalezienie się na północy Śródziemia (znajdują się tam również porady odnośnie osiągnięć – prócz tych, które są w tekście opisu rozdziałów).

W tekście pogrubioną czcionką zostały oznaczone wszelkie nazwy postaci, miejsc i przedmiotów. Kolorem brązowym zaznaczyłem cele głównych zadań, kolorem zielonym – zadania poboczne i czynności z nimi związane, kolorem pomarańczowym – sytuacje, w których można lub zdobywa się jakieś osiągnięcie (achievement), zaś kolorem niebieskim – wszystkie sekrety.

Piotr „Ziuziek” Deja (www.gry–online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Władca Pierścieni: Wojna na Północy - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 14 grudnia 2011.

gra Władca Pierścieni: Wojna na Północy

Władca Pierścieni: Wojna na Północy

The Lord of the Rings: War in the North

RPG akcji