Assassin's Creed: Revelations - poradnik do gry

Poradnik do gry Assassin’s Creed: Revelations to szczegółowa solucja umożliwiająca ukończenie zadań głównych i pobocznych, oraz kompendium opisujące wszystkie znajdźki, wyzwania i sekrety.

28 listopada 2011Autor solucji: Kwiść (gry-online.pl) - dotyczy wersji X360
W poradniku do gry Assassin's Creed: Revelations zawarto opis wszystkich misji głównych I pobocznych oraz listę znajdziek, osiągnięć, trofeów i innych sekretów - Assassins Creed: Revelations - opis przejścia - poradnik do gry

W poradniku do gry Assassin's Creed: Revelations zawarto opis wszystkich misji głównych I pobocznych oraz listę znajdziek, osiągnięć, trofeów i innych sekretów. W tekście znalazło się też wiele porad dotyczących sposobów prowadzenia walki oraz realizacji poszczególnych zleceń. Osobne rozdziały poświęcono craftingowi (tworzeniu granatów), zarządzaniu assassynami czy eksploracji terenu. Tak zwarte i szczegółowe kompendium z pewnością przyda się wszystkim graczom - zarówno tym doświadczonym, jak i zupełnie początkującym.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Kompletny opis przejścia głównej kampanii;
  • Opis misji pobocznych, takich jak: wspomnienia Desmonda, zadania Piri Reisa, misje rekrutów, misje mistrzów Asasynów czy zadania frakcji;
  • Lista wszystkich skarbów, sekretów i znajdziek: 100 Fragmentów Danych Animusa, 121 skrzyń ze skarbami, 10 kart starożytnego manuskryptu, 7 ukrytych książek, zbroja potężnego asasyna;
  • Porady dotyczące walki, eksploracji terenu oraz zarządzania assassynami;
  • Opisy frakcji, craftingu i wyzwań;
  • Wiele przydatnych map i ilustracji.

Assassin's Creed: Revelations - poradnik do gry

Poradnik do gry

Assassin's Creed: Revelations - opis przejścia - poradnik do gry

Poradnik do gry Assassin's Creed Revelations zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z poradami ułatwiającymi zdobycie pełnej synchronizacji w każdym wspomnieniu. Ponadto obszerny fragment tekstu poświęcony został dostępnym w grze zadaniom dodatkowym.

Assassin's Creed: Revelations - sekrety i znajdźki - poradnik do gry

Poradnik – kompendium wiedzy - do gry Assassin’s Creed Revelations poświęcony jest przede wszystkim dostępnym w grze znajdźkom oraz sekretom. Z pomocą wielu map oraz ilustracji, bez problemu zdobędziesz wszystkie poukrywane w Konstantynopolu skarby.

Zobacz Poradnik
Pobierz w PDF lub EPUB
Assassin's Creed: Revelations - opis przejścia - poradnik do gry
Assassin's Creed: Revelations - sekrety i znajdźki - poradnik do gry

Komentarze do Assassin's Creed: Revelations - poradnik do gry:

16.11.2011 15:51
berial6
68
Donut Hole

Najpier Call of Duty, potem battlefield i teraz to... LUDZIE! Ta gra jest o połowę krótsza od dwójki, co z tego, że jest też wiele innych zajęć? Większość po zakończeniu wszystkich misji kończy grę i ją odkłada na półkę. No i jeszcze nowy Need for Speed the RUN.. Diwe godziny i... i... BRawa dla branży gie!

16.11.2011 16:32
odpowiedz
Harry M
94
Master czaszka

Czekam na tą wspaniałą gre

16.11.2011 16:57
odpowiedz
jaxon
79
Infidel

Poradnik ok, ale jeżeli miałbym skorzystać z jakiegoś poradnika to tylko znajdzki ewentualnie osiągnięcia, o ile taki się kiedyś pojawi.

@berial6
porównywanie 5-6 godzin skryptów MW3 czy BF3 o NFS:TR nawet nie wspomnę, a 12-30 godz. sandboxowej rozgrywki w Relations jest trochę bez sensu.

16.11.2011 17:09
odpowiedz
kwiść
75
Generał

@jaxon
Poradnik ze znajdźkami pojawi się za jakiś czas. Znalezienie i opisanie wszystkiego niestety trochę trwa :)

22.11.2011 13:01
odpowiedz
kwiść
75
Generał

Jak ktoś jest zainteresowany, to druga część poradnika już się pojawiła na stronie ;)

03.12.2011 16:33
odpowiedz
Reebok5
22
Legionista

Aj tam kogo interesują jakieś koślawo napisane znajdźki. Zagram fabułe, multiplayer szybko się znudzi i można oddać grę.

04.12.2011 19:08
odpowiedz
edwin612
24
Chorąży

w zadaniach dodatkowych misji frakcji zabrakło misji cyganow, zrobilem dla kazdej frakci zadanie a osiagniecie nie wpadło dlaczego?

05.12.2011 11:22
odpowiedz
kwiść
75
Generał

@edwin612
Frakcja Cyganów związana jest z wątkiem głównym, więc ich zadanie znajdziesz w "Opisie przejścia".

Jeśli chodzi o osiągnięcie, to o jakie ci konkretnie chodzi? Ja znalazłem tlyko jedno związane z frakcjami:
A Friend Indeed (20) - Complete all Faction Creed Challenges from a single faction.

W nim chodzi o wykonanie wyzwań, których opis znajdziesz w drugiej części poradnika :)

03.04.2012 12:10
odpowiedz
kong123
97
Legend

Korzystając z okazji, że mam abonament pobrałem sobie ten poradniczek ''tak na wszelki wypadek'' i... jestem w lekkim szoku odnośnie jakości zdjęć, które to krótko mówiąc w większości są strasznej jakości - dosłownie jakby robione cyfrówką taniej jakości (tak to wygląda). Takich rzeczy dawno w GOLowych poradnikach nie widziałem (a przeglądałem ich całkiem sporo).

03.04.2012 18:22
odpowiedz
Arxel
128
Kostka Rubika

kong123 ---> Screeny są identyczne jak te na WWW, może masz ustawione większe powiększenie?
No, ale ogólna jakość screenów jest niska, gdyż zrzuty z konsoli nie są robione na w pełni profesjonalnej karcie TV.
Zerknij sobie na inne poradniki na konsole - jakość jest przeważnie podobna..