Men of War: Wietnam - poradnik do gry

Poradnik do gry Men of War: Vietnam zawiera szczegółowy opis wszystkich dziesięciu misji. Każdy z opisów przedstawia nie tylko skuteczny sposób przejścia danej misji, lecz także konkretne wskazówki.

16 września 2011Autor solucji: Ziuziek (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Poradnik do gry Men of War: Vietnam zawiera szczegółowy opis wszystkich dziesięciu misji, podzielonych na dwie kampanie - dla Północnego Wietnamu i USA - Men of War: Wietnam - poradnik do gry

Poradnik do gry Men of War: Vietnam zawiera szczegółowy opis wszystkich dziesięciu misji, podzielonych na dwie kampanie - dla Północnego Wietnamu i USA. Każdy z opisów przedstawia nie tylko skuteczny sposób przejścia danej misji (wykonania wszystkich celów głównych), lecz także konkretne wskazówki, które gwarantują ukończenie celów pobocznych.

Co więcej, opis został przygotowany z myślą o przechodzeniu kampanii na poziomie trudnym, co równoznaczne jest ze zdobyciem prawie wszystkich osiągnięć. Niektóre z misji trzeba jednak przejść kilka razy, na wszystkich trzech poziomach trudności (i są to trzy różne osiągnięcia), lecz sposoby podane w poradniku obejmują, co oczywiste, również niższe poziomy trudności. Im wyższy poziom trudności, tym mniejsza celność i przeżywalność naszych żołnierzy.

Należy jednak pamiętać, że Men of War: Vietnam to bardzo nieprzewidywalna gra i niektóre wydarzenia mogą potoczyć się nieco inaczej, niż zostało przedstawione w opisie. Niemniej jednak sposoby radzenia sobie z przeszkodami są uniwersalne. Na szczególną uwagę zasługuje opis pierwszej misji, który zaznajamia z pewnymi podstawami rozgrywki. Są na tyle ważne, że ich nieznajomość może wręcz uniemożliwić ukończenie gry, dlatego dobrze się jest zapoznać z opisem pierwszej misji nawet w przypadku, jeśli masz już ją za sobą.

Opisy zostały wzbogacone o ilustracje, aby jeszcze lepiej przedstawić sposób wykonania niektórych czynności. Każda misja posiada też mapę, do której opis się odnosi - liczby w kwadratowych nawiasach, oznaczone kolorem niebieskim, wskazują konkretne miejsca na załączonej do misji mapie. Dodatkowo, kolorem zielonym oznaczone zostały ważniejsze nazwy (np. rodzaje wojsk czy imiona żołnierzy).

Piotr "Ziuziek" Deja (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Men of War: Wietnam - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 16 września 2011.

komentarze czytelników

kukiUN  2012-02-06 - 20:16

Poradnik dobry ale gra rzuca mi kłody pod nogi chyba.Nie mogę znaleźć drugiej skrzyni z amunicją w pierwszej amerykańskiej misji. W zaznaczonym miejscu po prostu jej nie ma.Podobnie miałem z misja poprzednią.Cel-zabić radiooperatorów i techników.Ale jak skoro nie ma ich tam gdzie być powinni EHHHH..