Men of War: Wietnam - poradnik do gry

Men of War: Wietnam - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Men of War: Wietnam - poradnik do gry

Poradnik do gry Men of War: Vietnam zawiera szczegółowy opis wszystkich dziesięciu misji, podzielonych na dwie kampanie - dla Północnego Wietnamu i USA - Men of War: Wietnam - poradnik do gry

Poradnik do gry Men of War: Vietnam zawiera szczegółowy opis wszystkich dziesięciu misji, podzielonych na dwie kampanie - dla Północnego Wietnamu i USA. Każdy z opisów przedstawia nie tylko skuteczny sposób przejścia danej misji (wykonania wszystkich celów głównych), lecz także konkretne wskazówki, które gwarantują ukończenie celów pobocznych.

Co więcej, opis został przygotowany z myślą o przechodzeniu kampanii na poziomie trudnym, co równoznaczne jest ze zdobyciem prawie wszystkich osiągnięć. Niektóre z misji trzeba jednak przejść kilka razy, na wszystkich trzech poziomach trudności (i są to trzy różne osiągnięcia), lecz sposoby podane w poradniku obejmują, co oczywiste, również niższe poziomy trudności. Im wyższy poziom trudności, tym mniejsza celność i przeżywalność naszych żołnierzy.

Należy jednak pamiętać, że Men of War: Vietnam to bardzo nieprzewidywalna gra i niektóre wydarzenia mogą potoczyć się nieco inaczej, niż zostało przedstawione w opisie. Niemniej jednak sposoby radzenia sobie z przeszkodami są uniwersalne. Na szczególną uwagę zasługuje opis pierwszej misji, który zaznajamia z pewnymi podstawami rozgrywki. Są na tyle ważne, że ich nieznajomość może wręcz uniemożliwić ukończenie gry, dlatego dobrze się jest zapoznać z opisem pierwszej misji nawet w przypadku, jeśli masz już ją za sobą.

Opisy zostały wzbogacone o ilustracje, aby jeszcze lepiej przedstawić sposób wykonania niektórych czynności. Każda misja posiada też mapę, do której opis się odnosi - liczby w kwadratowych nawiasach, oznaczone kolorem niebieskim, wskazują konkretne miejsca na załączonej do misji mapie. Dodatkowo, kolorem zielonym oznaczone zostały ważniejsze nazwy (np. rodzaje wojsk czy imiona żołnierzy).

Piotr "Ziuziek" Deja (www.gry-online.pl)

Informacje o Men of War: Wietnam - poradnik do gry

Autor : Piotr Ziuziek Deja

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 41, ilustracje: 193 .

Popularne strony w Men of War: Wietnam - poradnik do gry

Men of War: Wietnam - screen - 2011-09-08 - 219028Men of War: Wietnam - screen - 2011-09-08 - 219027Men of War: Wietnam - screen - 2011-09-08 - 219026Men of War: Wietnam - screen - 2011-09-08 - 219025Men of War: Wietnam - screen - 2011-09-08 - 219024Men of War: Wietnam - screen - 2011-09-08 - 219023Men of War: Wietnam - screen - 2011-09-08 - 219022Men of War: Wietnam - screen - 2011-09-08 - 219021Men of War: Wietnam - screen - 2011-09-08 - 219020

06.02.2012 20:16
kukiUN
82
Pretorianin

Poradnik dobry ale gra rzuca mi kłody pod nogi chyba.Nie mogę znaleźć drugiej skrzyni z amunicją w pierwszej amerykańskiej misji. W zaznaczonym miejscu po prostu jej nie ma.Podobnie miałem z misja poprzednią.Cel-zabić radiooperatorów i techników.Ale jak skoro nie ma ich tam gdzie być powinni EHHHH..