Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry

Poradnik do gry Deus Ex: Human Revolution Director's Cut zawiera opis wszystkich misji, lokalizację wszystkich sekretów oraz opisuje zakończenia gry. Poradnik uwzględnia zmiany wprowadzone w rozszerzonej edycji gry (Director's Cut).

4 lutego 2014Autorzy solucji: Stranger & Thorwalian (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Nieoficjalny poradnik do gry Deus Ex: Bunt Ludzkości stanowi potężne kompendium wiedzy na temat produkcji Square Enix, pomagając zarówno w ukończeniu głównego wątku fabularnego wraz z jego wszystkimi atrakcjami jak i w bardzo dokładnym poznaniu wszystkich zależności rządzących rozgrywką - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Deus Ex: Bunt Ludzkości stanowi potężne kompendium wiedzy na temat produkcji Square Enix, pomagając zarówno w ukończeniu głównego wątku fabularnego wraz z jego wszystkimi atrakcjami jak i w bardzo dokładnym poznaniu wszystkich zależności rządzących rozgrywką. Centralny punkt poradnika stanowi oczywiście bardzo szczegółowy opis przejścia całego trybu dla pojedynczego gracza. W poradniku znalazły się mianowicie dokładne omówienia wszystkich głównych i pobocznych zadań wraz z wyszczególnieniem różnych sposobów ich zaliczania (działanie z ukrycia, prowadzenie agresywnych wymian ognia, wykorzystywanie wszczepów do odblokowywania alternatywnych rozwiązań itp.). Oprócz tego w opisie każdego z dostępnych w grze questów zawarte zostały wskazówki odnośnie odnajdywania kluczowych miejsc i przedmiotów, odbywania rozmów z postaciami niezależnymi oraz radzenia sobie z przeciwnikami i różnorakimi systemami bezpieczeństwa. Bardzo istotną informacją związaną z niniejszym poradnikiem jest to, że w opisie przejścia przedstawiono zarówno wszystkie główne obszary kampanii (Detroit, Hengsha, Kanada, Singapur, Panchaja) jak i lokacje z dodatku DLC Brakujące Ogniwo (The Missing Link). Oprócz tego poradnik wspomina o zmianach wynikających z instalacji rozszerzonej edycji gry (Director's Cut) (m.in. zmodyfikowane pojedynki z niektórymi bossami), informując o nich w wybranych fragmentach tekstu. W końcowej części poradnika można odnaleźć odrębny rozdział pełniący rolę encyklopedii gry. W skład encyklopedii wchodzą cenne porady odnośnie eksploracji otoczenia, staczania walk czy unikania wykrycia, instrukcje do mini–gier hakerskich, informacje na temat rozwoju postaci i korzystania z ulepszeń, a także różnorakie zestawienia (handlarze, E–booki, zestawy Praxis, ulepszenia broni, kody i hasła dostępu).

Deus Ex: Bunt Ludzkości to produkcja łącząca elementy gry akcji oraz RPG–a z akcją osadzoną w nieodległej przyszłości i bardzo charakterystycznym cyberpunkowym klimatem. W trakcie zabawy wcielamy się w postać obdarzonego biomechanicznymi ulepszeniami Adama Jensena, starając się rozwiązać skomplikowaną intrygę i odwiedzając przy okazji szereg ciekawych lokacji rozrzuconych po całym globie.

Poradnik do gry Deus Ex: Bunt Ludzkości zawiera - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik do gry

Poradnik do gry Deus Ex: Bunt Ludzkości zawiera:

  • opis przejścia głównej części kampanii dla pojedynczego gracza oraz dodatkowej zawartości wchodzącej w skład rozszerzenia Brakujące Ogniwo (The Missing Link);
  • bardzo dokładne omówienie wszystkich dostępnych głównych oraz pobocznych zadań;
  • opis zmian wynikających z instalacji rozszerzonej edycji gry (Director's Cut);
  • różnorakie porady dotyczące działania z ukrycia, staczania walk i eksploracji otoczenia;
  • opis działania mini–gier hakerskich;
  • informacje na temat rozwoju postaci oraz bardzo szczegółowe omówienie wszystkich dostępnych ulepszeń;
  • kompletne zestawienia handlarzy, E–booków, zestawów Praxis, ulepszeń broni, kodów i haseł dostępu.

Jacek "Stranger" Hałas & Daniel "Thorwalian" Kazek (www.gry–online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 4 lutego 2014.

komentarze czytelników (35)

Harry M  2011-09-01 - 20:28

Super gra. Teraz robie zadania poboczne i zbieram rzeczy (eksploruje).

baron23233  2011-09-02 - 13:34

Do tej gry poradnik nie wiem po co psuje on zabawę. Co do płacenia za niego fakt trochę to krzywdzące dla nas. ...

wysiak  2011-09-02 - 13:35

baron23233 --> Skad pomysl, ze ten poradnik jest 'darmowym plikiem', i w jaki sposob cie to krzywdzi?

Harry M  2011-09-03 - 15:27

Jak zaprogramuje wieżyczkę na atak wrogów to to będzie zaliczone jako to, ze ja zabiłem? Bo ja chcę achivment - nie zabijaj nikogo podczas całej gry. Proszę o odp.

Reebok5  2011-09-03 - 19:01

Ja ktoś nie dorósł to potrzebuje poradnika. Dla innych nie powinno być problemem rozgryźć co tylko możliwe.

HumanGhost  2011-09-04 - 08:57

Skoro cały poradnik jest napisany w dwóch możliwych wariantach - pokojowym i agresywnym to czemu prolog nie jest tak opisany? Podobno walka w prologu wyklucza aczika za pokojowe przejście całej gry.

Stranger.  2011-09-06 - 16:18

HumanGhost --> Pierwszą część poradnika pisałem jeszcze przed ukończeniem gry i poznaniem szczegółów osiągnięć. Wkrótce dodamy stosowne poprawki.

Betoro  2011-09-06 - 21:35

Wszedłem tu żeby się dowiedzieć jak do cholery mam pokonać tego Barreta. Oczywiście gram skradankowo, bo jeśli w grach jest taka możliwość, to wolę grać w ten sposób. Z poradnika dowiedziałem się, że jestem frajer pompka bo nie zbierałem broni przez całą grę. Myślę sobie - pójde zobaczę, co jest w tych skrytkach. I cóż, okazuje się że mam tam dwa pistolety maszynowe i jeden kapiszonowiec, w dodatku amunicji jest tyle, że władowałem mu wszystko w łeb z małego dystansu, a facet nawet nie poczuł. Brawo Eidos Montreal. To jest właśnie etap, który z pewnością docenią wszyscy ludzie grający tak, jak ja.

Stranger.  2011-09-06 - 22:10

Na rozlużnienie ;) http://art.penny-arcade.com/photos/i-jJRZhDr/0/L/i-jJRZhDr-XL.jpg

Faustic  2011-09-07 - 19:59

Betoro, ja w Deus Ex również gram w sposób 'skradankowy' i nie miałem problemu z pokonaniem Barreta, a przynajmniej nie miałem go kiedy troszkę pogłówkowałem. Otóż to rzeczywiście można wykorzystać różnego rodzaju osłony co jest zwłaszcza wskazane dla osób pomijających umiejętności typu COMBAT, można też zbierać broń i amunicję w trakcie walki których jest naprawdę dużo na planszy ( Stun Gun, pistolet, pistolet maszynowy...., a nawet rakiety ! ). Jednak w 'ogniu walki' może nie być na to czasu. Zamiast chować się za osłonami zagrałem jak Predator. Ale po kolei... Spodziewając się potyczki z bossem już wcześniej ogłuszyłem jednego wroga i odebrałem mu broń do której pozbierałem amunicję. Bossa zaatakowałem najpierw granatem, chowając się za pierwszą osłoną jaka była pod nosem. Poczekałem aż Barret podejdzie bliżej i ogłuszyłem go Stun Gunem. Zaraz, zaraz... ogłuszyłem ? Bronią paraliżującą ? Przecież wdł. poradnika tak nie można . Ano, jednak można. Broń paraliżująca w walce z bossem działa inaczej niż podczas normalnej gry - zatrzymuje wroga w miejscu i obezwładnia go tylko na kilka sekund. Jednak te kilka sekund wystarczy aby zmienić broń, włączyć niewidzialność i wpakować Barret ...

Creed'smaniak  2011-09-07 - 21:41

Mam pewien bug, z misją Matczyne Więzi. mianowicie, gdy mogę już zakończyć misję , podchodzę do matki i naciskam zakończ misję następnie pojawiają mi sie 3 zakładki, najemnicy, identyfikacja i koroner, gdy wszystkie już użyje gra się buguje tak jakby czekała na naciśnięcie następnej zakładki nie mogę wtedy otworzyć menu, czy nawet ekwipunku. Pomożecie ?? :)

Święty!  2011-09-13 - 11:06

Bez urazy' ale opisany sposób zabicia Barretta jest beznadziejny. Takie "shoot him until he is dead". W ten sposób można się z nim męczyć nie wiem ile. Bardzo prosty sposób który znalazłem: - na początku jak zaczyna się walka, rzucić mu pod nogi granat EMP lub wstrząsowy. - boss będzie ogłuszony więc łapiemy się za stojące po prawej stronie pojemniki z gazem i rzucamy nimi w Barretta. Można też rzucić w niego gaśnicą, to też go ogłuszy. Idziemy prawą stroną i rzucamy w niego wybuchowymi beczkami. W tym czasie nie powinien nawet oddać jednego strzału. - Wystarczą ze 4 butle/beczki a Barrett będzie tak słaby, że wystarczy raz do niego strzelić i będzie po nim (ja zabiłem go strzałem w stopę :) ). I już, boss pokonany w 30 sekund.

-=Esiu=-  2011-09-13 - 11:27

Ja Barretta pokonałem rzucając mu pod nogi granat emp, a później strzelając do niego tylko pistoletem obezwładniającym 12 czy 13 razy. Biedak sie nawet ruszyć nie mógł :P ...

Faustic  2011-09-14 - 12:27

Święty! Nie sądzę aby mój sposób pokonania Barreta był doskonały. W końcu ma on zarówno zalety jak i minusy. . Jest on jednak SKUTECZNY, a skuteczna taktyka nie może być beznadziejna. ...

wysiak  2011-09-14 - 12:48

Faustic --> Na jakim poziomie trudnosci grales? I jesli twoj sposob wymaga wykupienia niewidzialnosci, to nie jest zbyt dobry, ja skonczylem gre sposobem skradankowym nie inwestujac w nia ani punktu. ...

Faustic  2011-09-14 - 15:50

Gram na poziomie 'Give me a challenge'. To jest poziom normalny. Mój sposób nie jest w pełni uniwersalny :) Lepiej działa jeśli ktoś wcześniej zainwestował w niewidzialność. Rzecz jasna jeśli ktoś chciałby w nią inwestować tylko dla pojedynku z bossem - wtedy to byłoby bez sensu. Jednak to przecież oczywiste. Ot, po prostu skoro uznałem niewidzialność za przydatną zainwestowałem w nią, a później wykorzystałem tę umiejętność do walki z bossem. Oczywiście można i bez niewidzialności skorzystać z mojej taktyki, z niewidzialnością jednak jest bezpieczniej. Moim zdaniem 'pomysł z beczkami' jest dobry, na pewno uniwersalny. Co by była jasność - gdybym miał komuś poradzić najprostszy sposób to pewnie byłoby to ogłuszenie wroga (czymkolwiek : EMP, Stun Gun, pojemnik z gazem... to co jest pod ręką ) a później rzucanie wybuchającymi beczkami. Po prostu nie widzi mi się to aby mój pomysł był zły skoro okazał się skuteczny, w dodatku pozwolił mi na szybkie pokonanie wroga. To tylko inna droga do osiągnięcia celu. Że może bardziej 'kręta' ? No cóż, każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada. Zarówno w moim jak i innych sposobach został wykorzystany element dezorientacji i ogłuszenia wroga. W moi ...

0dyseusz  2014-02-04 - 19:48

szkoda tylko że DC nie jest spolszczone :(

szczypiorofixpw  2014-02-05 - 12:36

Gra świetna, skończyłem DC 2 razy, zdobyłem wszystkie acziki. Podstawkę również skończyłem dwa razy ale nie wszystkie acziki, na razie robię przerwę ale na pewno do niej wrócę. Spolszczyć można samemu, jest dobry przepis dostępny na stronach społeczności tego Deus Exa. Jest kilka zdań niespolszczonych ale poza tym działa bardzo dobrze.

pg2  2014-02-05 - 20:04

Szkoda że kochana cenega nie spolszczyła wersji reżyserskiej :D

A.l.e.X  2014-02-06 - 12:19

--->pg2 - sam sobie możesz spolszczyć zajmie to jakieś 5 min.