Dead Space 2 - oficjalny polski poradnik do gry

Oficjalny poradnik do gry Dead Space 2 zawiera przede wszystkim bardzo dokładny opis przejścia wszystkich piętnastu rozdziałów, składających się na kampanię dla pojedynczego gracza. Oprócz solucji w poradniku znalazły się również liczne wskazówki.

28 lutego 2011Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Oficjalny poradnik do gry Dead Space 2 zawiera przede wszystkim bardzo dokładny opis przejścia wszystkich piętnastu rozdziałów, składających się na kampanię dla pojedynczego gracza - Dead Space 2 - oficjalny polski poradnik do gry

Oficjalny poradnik do gry Dead Space 2 zawiera przede wszystkim bardzo dokładny opis przejścia wszystkich piętnastu rozdziałów, składających się na kampanię dla pojedynczego gracza. W opisie najwięcej uwagi poświęcono skutecznym metodom eliminacji napotykanych nekromorfów, choć zawiera on też informacje na temat zaliczania stawianych celów misji, eksploracji otoczenia w poszukiwaniu sekretów czy metod rozwiązywania problemów na wyższych poziomach trudności. Oprócz solucji w poradniku znalazły się również liczne wskazówki dotyczące między innymi właściwej rozgrywki, doboru elementów wyposażenia, mocnych i słabych stron poszczególnych odmian potworów oraz czynności niezbędnych do zdobywania achievementów.

Opis przejścia zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne:

Kolor czerwony odwołuje się do klawiszy oraz przycisków na myszce odpowiedzialnych za wykonywanie różnorakich czynności.

Kolor niebieski odwołuje się do nazw odwiedzanych lokacji.

Kolor zielony odwołuje się do cenniejszych przedmiotów, które można pozyskać w trakcie rozgrywki, między innymi schematów, dzienników, nowych broni oraz węzłów mocy.

Kolor pomarańczowy odwołuje się do ważnych miejsc, jak chociażby punktów zapisu stanu gry, sklepów czy warsztatów.

W tekście znajdują się również oznaczenia #1 i #2, informujące o tym, iż do danego fragmentu tekstu odwołuje się widoczny nad nim lewy lub prawy screen.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Dead Space 2 - oficjalny polski poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 28 lutego 2011.

komentarze czytelników

ROJO.  2011-02-10 - 15:00

Bóg najpierw stworzył Strangera. Potem powstały poradniki.

m0rGi  2011-02-10 - 23:29

ladna solucja :p

Rammi  2011-02-12 - 10:54

A jak otrzymywać opisane w tym poradniku osiągnięcia? Mam wydanie pudełkowe kolekcjonerskie. Mimo dwukrotnie ukończenia kampanii żadnego nie otrzymałem.

Stranger.  2011-02-13 - 21:40

Rammi --> Do każdego poradnika do gry multiplatformowej dołączamy opis osiągnięć, nawet jeżeli poradnik przeznaczony jest do wersji PC, która nie ma Steamowego ani żadnego innego systemu achievementów. W przypadku PeCetowego DS'a pozostaje Ci osobista satysfakcja z wyciśnięcia z gry ostatnich soków. :)

Rammi  2011-02-20 - 16:24

Stranger. --> Rozumiem, dzięki za sprostowanie ;) Szkoda, że EA nie łączy gier ze Steam'em lub GfWL. Świetne porady dla trybu Zealot. A tak na marginesie chciałbym zapytać dlaczego reszta załogi Gry-OnLine nie przygotowywuje tak profesjonalnych i wyczerpujących poradników jak Ty? :) Widząc podpis Stranger aż miło taki poradnik pobrać.

Love&Pain...  2011-02-28 - 19:40

http://dead-space-2.pl/ Cały poradnik też tutaj:)

Mortal84  2011-03-01 - 00:20

"Wyposażenie dodatkowe - Kombinezony" - to co autor poradnika tu opisuje to RIG a nie kombinezon. Kombinezony jako takie, nie podlegają żadnym ulepszeniom dzięki węzłom mocy. "Damage zwiększa obrażenia zadawane butem o 50 punktów" - chodzi o obrażenia zadawane przedmiotami rzucanymi za pomocą kinezy.