Dead Space 2 - poradnik do gry

Dead Space 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dead Space 2 - poradnik do gry

Poradnik do gry Dead Space 2 zawiera przede wszystkim bardzo dokładny opis przejścia wszystkich piętnastu rozdziałów, składających się na kampanię dla pojedynczego gracza - Dead Space 2 - poradnik do gry

Poradnik do gry Dead Space 2 zawiera przede wszystkim bardzo dokładny opis przejścia wszystkich piętnastu rozdziałów, składających się na kampanię dla pojedynczego gracza. W opisie najwięcej uwagi poświęcono skutecznym metodom eliminacji napotykanych nekromorfów, choć zawiera on też informacje na temat zaliczania stawianych celów misji, eksploracji otoczenia w poszukiwaniu sekretów czy metod rozwiązywania problemów na wyższych poziomach trudności. Oprócz solucji w poradniku znalazły się również liczne wskazówki dotyczące między innymi właściwej rozgrywki, doboru elementów wyposażenia, mocnych i słabych stron poszczególnych odmian potworów oraz czynności niezbędnych do zdobywania achievementów.

Opis przejścia zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne:

Kolor czerwony odwołuje się do klawiszy oraz przycisków na myszce odpowiedzialnych za wykonywanie różnorakich czynności.

Kolor niebieski odwołuje się do nazw odwiedzanych lokacji.

Kolor zielony odwołuje się do cenniejszych przedmiotów, które można pozyskać w trakcie rozgrywki, między innymi schematów, dzienników, nowych broni oraz węzłów mocy.

Kolor pomarańczowy odwołuje się do ważnych miejsc, jak chociażby punktów zapisu stanu gry, sklepów czy warsztatów.

W tekście znajdują się również oznaczenia #1 i #2, informujące o tym, iż do danego fragmentu tekstu odwołuje się widoczny nad nim lewy lub prawy screen.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Dead Space 2 - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 73, ilustracje: 1409 .

Popularne strony w Dead Space 2 - poradnik do gry

Dead Space 2 - screen - 2012-01-09 - 228782Dead Space 2 - screen - 2012-01-09 - 228781Dead Space 2 - screen - 2012-01-09 - 228780Dead Space 2 - screen - 2012-01-09 - 228779Dead Space 2 - screen - 2012-01-09 - 228778Dead Space 2 - screen - 2012-01-09 - 228777Dead Space 2 - screen - 2012-01-09 - 228776Dead Space 2 - screen - 2012-01-09 - 228775Dead Space 2 - screen - 2012-01-09 - 228774

10.02.2011 15:00
ROJO.
107
Magia Kontrastu

Bóg najpierw stworzył Strangera. Potem powstały poradniki.

10.02.2011 23:29
odpowiedz
m0rGi
17
Legionista

ladna solucja :p

12.02.2011 10:54
odpowiedz
Rammi
72
Kontroler

A jak otrzymywać opisane w tym poradniku osiągnięcia? Mam wydanie pudełkowe kolekcjonerskie. Mimo dwukrotnie ukończenia kampanii żadnego nie otrzymałem.

13.02.2011 21:40
odpowiedz
Stranger.
126
Spookhouse

Rammi --> Do każdego poradnika do gry multiplatformowej dołączamy opis osiągnięć, nawet jeżeli poradnik przeznaczony jest do wersji PC, która nie ma Steamowego ani żadnego innego systemu achievementów. W przypadku PeCetowego DS'a pozostaje Ci osobista satysfakcja z wyciśnięcia z gry ostatnich soków. :)

20.02.2011 16:24
odpowiedz
Rammi
72
Kontroler

Stranger. --> Rozumiem, dzięki za sprostowanie ;) Szkoda, że EA nie łączy gier ze Steam'em lub GfWL.
Świetne porady dla trybu Zealot.
A tak na marginesie chciałbym zapytać dlaczego reszta załogi Gry-OnLine nie przygotowywuje tak profesjonalnych i wyczerpujących poradników jak Ty? :)
Widząc podpis Stranger aż miło taki poradnik pobrać.

28.02.2011 19:40
odpowiedz
Love&Pain...
86
Generał

http://dead-space-2.pl/
Cały poradnik też tutaj:)

01.03.2011 00:20
odpowiedz
Mortal84
1
Junior

"Wyposażenie dodatkowe - Kombinezony" - to co autor poradnika tu opisuje to RIG a nie kombinezon.
Kombinezony jako takie, nie podlegają żadnym ulepszeniom dzięki węzłom mocy.
"Damage zwiększa obrażenia zadawane butem o 50 punktów" - chodzi o obrażenia zadawane przedmiotami rzucanymi za pomocą kinezy.