Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry

Solucja gry Dark Fall 3 zawarta w niniejszym poradniku pomoże nie tylko przebrnąć przez wszystkie mroczne tajemnice opuszczonej stacji i hotelu w Dowerton ale również odnaleźć ukryte przedmioty rozsiane na terenie, który przyjdzie graczowi zwiedzić.

23 lutego 2011Autor solucji: Elrond (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Niniejszy poradnik pomoże Ci przebrnąć przez mroczne tajemnice opuszczonej stacji i hotelu w Dowerton - Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry

Niniejszy poradnik pomoże Ci przebrnąć przez mroczne tajemnice opuszczonej stacji i hotelu w Dowerton. Wcielając się w inspektora policji postarasz się rozwikłać sprawę, która 5 lat temu wymknęła Ci się spod kontroli – poszukiwania zaginionej Amy Haven.

Maciej „Elrond” Myrcha (www.gry-online.pl)

Garść porad ogólnych

  • Dark Fall: Lost Soul jest typową przygodówką point&click – do przechodzenia między lokacjami oraz obracania się w lokacjach służy wskaźnik w kształcie dłoni. W lokacjach możemy również spojrzeć „pod nogi” bądź też do góry.
  • W miejscach wartych zbadania kursor zamienia się w symbol lupy.
  • W miejscach, w których należy użyć jakiegoś przedmiotu kursor zamienia się w symbol klucza płaskiego.
  • Gdy wejdziesz w posiadanie wytrychów, będziesz w stanie otwierać za ich pomocą zamki bądź kłódki. Zawsze wygląda to tak samo – zamek ma 6 aktywnych położeń, w których możemy umieścić wytrychy. Sekwencja go otwierająca składa się z 4 ruchów. Jeśli dobrze wybierzesz kolejne położenie wytrychów usłyszysz szczęk zamka oraz melodię. W przeciwnym wypadku musisz powtarzać wszystko od początku. Położenia wytrychów w sekwencji otwierającej zamek nie powtarzają się. W tekście przy podaniu poprawnej sekwencji zostały użyte angielskie oznaczenia kierunków geograficznych.
  • W trakcie rozgrywki dość często otrzymywać będziesz wiadomości tekstowe. Do ich odbierania służy telefon komórkowy, który posiadasz w ekwipunku. Jest on również swego rodzaju menu, w którym możesz zapisać/wczytać grę, wyjść do systemu oraz zmienić opcje: włączyć/wyłączyć napisy i zmienić poziom trudności. Nie wpływa on jednak na trudność łamigłówek, a jedynie na „łamliwość” nożyczek oraz ilość czasu potrzebnego do rozwiązania niektórych zagadek. W górnej części telefonu znajduje się ikona latarki – przydaje się ona w zaciemnionych miejscach. Jej użycie sugerowane jest przez głos mówiący „here” (poradnik pisany był w oparciu o angielską wersję gry).
  • Wszelkie przedmioty potrzebne do rozwoju fabuły zostały wyróżnione kolorem czerwonym, natomiast istotne uwagi odnośnie rozgrywki są pogrubione. Tekst SMSów od tajemniczego ECHO pisany jest kursywą (w nawiasach podano słowa utworzone z dużych liter znajdujących się w wiadomości). Przedmioty nieistotne dla rozwoju fabuły oznaczone zostały kolorem niebieskim.
  • #1 – oznaczają odniesienia do konkretnych screenów znajdujących się nad tekstem

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Dark Fall 3: Lost Souls - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 23 lutego 2011.