Arcania: Gothic 4 - Atlas Świata - poradnik do gry

Atlas świata jest uzupełnieniem poradnika do Arcania: Gothic 4. Można w nim znaleźć informacje na temat rozwoju postaci, wytwarzania przedmiotów, rozmieszczenia kupców, a także bestiariusz ze wskazówkami dotyczącymi walki z konkretnymi typami potworów.

24 listopada 2010Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Do niniejszej gry dostępny jest również poradnik, w którym znajduje się opis zadań (questów) - Arcania: Gothic 4 - Atlas Świata - poradnik do gry

Do niniejszej gry dostępny jest również poradnik, w którym znajduje się opis zadań (questów).

1 - Arcania: Gothic 4 - Atlas Świata - poradnik do gry
Niniejszy atlas świata jest uzupełnieniem do głównego poradnika do gry Arcania: Gothic 4, stanowiąc bogaty zbiór wiedzy na temat tej produkcji i pomagający w poznaniu rządzących rozgrywką zależności - Arcania: Gothic 4 - Atlas Świata - poradnik do gry

Niniejszy atlas świata jest uzupełnieniem do głównego poradnika do gry Arcania: Gothic 4, stanowiąc bogaty zbiór wiedzy na temat tej produkcji i pomagający w poznaniu rządzących rozgrywką zależności. Całość podzielona została na cztery zasadnicze rozdziały:

Pierwszy rozdział skupia się na omówieniu różnic pomiędzy trzema zasadniczymi klasami postaci, podpowiadając, na którą z nich warto się zdecydować. W rozdziale tym znajduje się także lista wszystkich dostępnych zdolności, wraz z podpowiedziami, które z nich są najbardziej przydatne dla każdej z klas.

Drugi rozdział atlasu zawiera przede wszystkim mapę świata oraz omówienie jej wszystkich głównych obszarów. W rozdziale tym poruszone zostały także tematy napotykanych przeciwników oraz handlarzy (pełna lista oraz mapki pomagające w ich odnalezieniu). Dodatkowo dostępne są różnorakie zestawienia, między innymi eliksirów, mikstur, run i magicznych zwojów.

Trzeci rozdział jest bez dwóch zdań najbardziej obszerny, koncentrując się w całości na temacie wytwarzania przedmiotów, czyli na tzw. craftingu. W rozdziale tym znajdują się szczegółowe informacje na temat odnajdywania planów, receptur oraz potrzebnych składników. Ponadto wyszczególnione są wszystkie możliwe do stworzenia obiekty (z ich właściwościami). W odnajdywaniu planów i receptur pomagają zawarte w tym rozdziale szczegółowe mapki.

Ostatni czwarty rozdział to pełne zestawienie dostępnych osiągnięć oraz omówienie sposobów ich pozyskiwania.

Jacek "Stranger" Hałas ( www.gry-online.pl )

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Arcania: Gothic 4 - Atlas Świata - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 24 listopada 2010.

Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Arcania: Gothic 4 - Atlas Świata - poradnik do gry

komentarze czytelników

Gungosa  2010-11-24 - 12:04

za darmo :D