Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Solucja do gry Arcania: A Gothic Tale (zwanej też Arcania: Gothic 4) zawiera opis przejścia wszystkich misji głównych i pobocznych oraz poradnik ułatwiający rozgrywkę. Zawarto w nim spis wszystkich umiejętności, handlarzy i znajdziek oraz receptur.

5 listopada 2010Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Poradnik do gry Arcania: A Gothic Tale (znanej też jako Arcania: Gothic 4) to szczegółowa solucja opisująca wszystkie misje zawarte w grze oraz różne sposoby ich zaliczenia - Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy

Poradnik do gry Arcania: A Gothic Tale (znanej też jako Arcania: Gothic 4) to szczegółowa solucja opisująca wszystkie misje zawarte w grze oraz różne sposoby ich zaliczenia. Ponadto w tekście zawarto spis wszystkich sekretów (takich jak pradawne relikwie, artefakty Beliara, posążki Innosa i zapomniane groby), a całość okraszono serią ilustracji oraz przydatnych map obrazujących wszystkie lokacje. Nie zabrakło również opisów umiejętności i klas postaci, a także bestiariusza wypełnionego potworami. Poradnik zawiera również listę wszystkich handlarzy, receptur, planów i osiągnięć - eksploratorzy i kolekcjonerzy powinni być zachwyceni.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Opis wszystkich zadań głównych i pobocznych wraz ze sposobami ich realizacji i alternatywnymi rozwiązaniami;
  • Serię szczegółowych map przydatnych podczas eksploracji terenu i poszukiwania ukrytych elementów;
  • Zestawienie wszystkich sekretów i znajdziek porozrzucanych po całej krainie;
  • Kompletny bestiariusz ułatwiający walkę z potworami;
  • Opis klas postaci oraz wszystkich umiejętności;
  • Listę handlarzy, planów, receptur i osiągnięć.

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy

Nieoficjalny poradnik do gry Arcania: Gothic 4 zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia gry z uwzględnieniem wszystkich zadań, zarówno głównych, jak i pobocznych.

Arcania: Gothic 4 - Atlas Świata - poradnik do gry

Atlas świata jest uzupełnieniem poradnika do Arcania: Gothic 4. Można w nim znaleźć informacje na temat rozwoju postaci, wytwarzania przedmiotów, rozmieszczenia kupców, a także bestiariusz ze wskazówkami dotyczącymi walki z konkretnymi typami potworów.

Zobacz Poradnik
Pobierz w PDF lub EPUB
Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Arcania: Gothic 4 - Atlas Świata - poradnik do gry

Komentarze do Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry:

komentarze czytelników

Szaku25  2010-10-26 - 10:19

Kawał Dobrej Roboty z tym poradnikiem. Prawdziwie profesjonalna, rzemieślnicza robota. Gratulacje i owacje :)

Szaku  2010-11-05 - 09:15

[1] Mój nick! Dobrze, że chociaż nie pisałeś 'pierwszy', być może będziesz jeszcze na tyle godny, aby móc korzystać z tego nicku rzecz jasna tylko z numerkiem. Szakinsyn może być tylko jeden, ale myślę że przymknę oko na ten przypadek.

Gungosa  2010-11-05 - 09:24

lol dwóch SZAKÓW :D btw nareszcie sie ukazał poradniczek :D

Szaku25  2010-11-05 - 09:26

Szaku szaku do ataku ;) A co do poradnika to fajny - szkoda że nie ogólno-dostępny i absolutnie nie potrzebny do tak liniowej gry. Absolutnie nie sposób się zgubić czy pominąć jakiegoś zadania. Gram od kilku dni i powoli kończę . Poradnik może się przydać jak ktoś szuka wszystkich posągów Inossa, Hefajsosa i Domestosa (a swoją drogą co daje ich znalezienie oprócz - prawdopodobnie XP ?). PS: Okazuje się że teraz poradnik jest do przejrzenia cały :) Wcześniej tego nie było :P

Szaku  2010-11-05 - 09:49

[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron. ...

Marcines18  2010-11-05 - 13:22

Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P

kaalethfr  2010-11-05 - 15:28

Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e

wojto96  2010-11-05 - 16:24

ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??

PROKIKI  2010-11-05 - 17:13

taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D

matek650  2010-11-07 - 19:08

hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf

Szaku25  2010-11-08 - 08:49

Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry

robert665  2010-11-08 - 20:26

Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.