Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Solucja do gry Arcania: A Gothic Tale (zwanej też Arcania: Gothic 4) zawiera opis przejścia wszystkich misji głównych i pobocznych oraz poradnik ułatwiający rozgrywkę. Zawarto w nim spis wszystkich umiejętności, handlarzy i znajdziek oraz receptur.

24 listopada 2010Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Poradnik do gry Arcania: A Gothic Tale (znanej też jako Arcania: Gothic 4) to szczegółowa solucja opisująca wszystkie misje zawarte w grze oraz różne sposoby ich zaliczenia - Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy

Poradnik do gry Arcania: A Gothic Tale (znanej też jako Arcania: Gothic 4) to szczegółowa solucja opisująca wszystkie misje zawarte w grze oraz różne sposoby ich zaliczenia. Ponadto w tekście zawarto spis wszystkich sekretów (takich jak pradawne relikwie, artefakty Beliara, posążki Innosa i zapomniane groby), a całość okraszono serią ilustracji oraz przydatnych map obrazujących wszystkie lokacje. Nie zabrakło również opisów umiejętności i klas postaci, a także bestiariusza wypełnionego potworami. Poradnik zawiera również listę wszystkich handlarzy, receptur, planów i osiągnięć - eksploratorzy i kolekcjonerzy powinni być zachwyceni.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Opis wszystkich zadań głównych i pobocznych wraz ze sposobami ich realizacji i alternatywnymi rozwiązaniami;
  • Serię szczegółowych map przydatnych podczas eksploracji terenu i poszukiwania ukrytych elementów;
  • Zestawienie wszystkich sekretów i znajdziek porozrzucanych po całej krainie;
  • Kompletny bestiariusz ułatwiający walkę z potworami;
  • Opis klas postaci oraz wszystkich umiejętności;
  • Listę handlarzy, planów, receptur i osiągnięć.

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy

Pobierz w PDF lub EPUB

Poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - Atlas Świata - poradnik do gry

Pobierz w PDF lub EPUB

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 24 listopada 2010.

gra Arcania: Gothic 4

Arcania: Gothic 4

Arcania: A Gothic Tale

RPG

26.10.2010 10:19
Szaku25
54
Pretorianin

Kawał Dobrej Roboty z tym poradnikiem. Prawdziwie profesjonalna, rzemieślnicza robota. Gratulacje i owacje :)

05.11.2010 09:15
odpowiedz
Szaku
101
Szaman

[1] Mój nick! Dobrze, że chociaż nie pisałeś 'pierwszy', być może będziesz jeszcze na tyle godny, aby móc korzystać z tego nicku rzecz jasna tylko z numerkiem. Szakinsyn może być tylko jeden, ale myślę że przymknę oko na ten przypadek.

05.11.2010 09:24
odpowiedz
Gungosa
22
Legionista

lol dwóch SZAKÓW :D btw nareszcie sie ukazał poradniczek :D

05.11.2010 09:26
odpowiedz
Szaku25
54
Pretorianin

Szaku szaku do ataku ;)
A co do poradnika to fajny - szkoda że nie ogólno-dostępny i absolutnie nie potrzebny do tak liniowej gry. Absolutnie nie sposób się zgubić czy pominąć jakiegoś zadania. Gram od kilku dni i powoli kończę

spoiler start

(po walce na arenie jestem - zbieram jakieś metoryty i zabijam harpie by zdjąć magiczną barierę chroniącą młotek jakiś.

spoiler stop

. Poradnik może się przydać jak ktoś szuka wszystkich posągów Inossa, Hefajsosa i Domestosa (a swoją drogą co daje ich znalezienie oprócz - prawdopodobnie XP ?).
PS: Okazuje się że teraz poradnik jest do przejrzenia cały :)
Wcześniej tego nie było :P

05.11.2010 09:49
odpowiedz
Szaku
101
Szaman

[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.

Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.

05.11.2010 13:22
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P

05.11.2010 15:28
odpowiedz
kaalethfr
15
awesome guy

Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e

05.11.2010 16:24
odpowiedz
wojto96
79
I am no one

ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??

05.11.2010 17:13
odpowiedz
PROKIKI
40
Konsul

taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D

07.11.2010 19:08
odpowiedz
matek650
20
Asasyn

hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf

08.11.2010 08:49
odpowiedz
Szaku25
54
Pretorianin

Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry

spoiler start

(tzn. na dziedzińcu w klasztorze - została mi harpia i demon do zabicia po przekroczeniu 30 lvl.) Walka końcowa dość łatwa - całą grę kisiłem eliksiry i jakoś nie było potrzeby ich wcześniej używać. Zostało mi generalnie tysiąc niepotrzebnych przedmiotów i masa złota.

spoiler stop

08.11.2010 20:26
odpowiedz
robert665
52
Pretorianin

Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.