Medal of Honor - oficjalny polski poradnik do gry

Poradnik do Medal of Honor zawiera kompletny opis przejścia gry wraz z przydatnymi poradami dotyczącymi trudniejszych starć i oznaczeniami dobrze schowanych przeciwników.

12 listopada 2010Autor solucji: Kwiść (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Poradnik do Medal of Honor zawiera kompletny opis przejścia gry wraz z przydatnymi poradami dotyczącymi trudniejszych starć i oznaczeniami dobrze schowanych przeciwników - Medal of Honor - oficjalny polski poradnik do gry

Poradnik do Medal of Honor zawiera kompletny opis przejścia gry wraz z przydatnymi poradami dotyczącymi trudniejszych starć i oznaczeniami dobrze schowanych przeciwników.

W celu ułatwienia korzystania z poradnika, wprowadzone zostały następujące oznaczenia i skróty:

LPM – lewy przycisk myszy

PPM – prawy przycisk myszy

[1], [2] – znaki odwołujące do znajdujących się nad tekstem screenów. Jedynka oznacza obrazek po lewej, a dwójka po prawej stronie.

Michał „Kwiść” Chwistek ( www.gry-online.pl )

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Medal of Honor - oficjalny polski poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 12 listopada 2010.

komentarze czytelników (30)

Wielka_Wieśniara  2010-10-31 - 00:30

Najlepsza porada to nie kupowac tej gry :D ...

DM  2010-10-31 - 00:35

MC - w misji z apachem nie ma buga, trzeba tylko uważać w co czym się strzela - wystarczy chirurgicznie niszczyć cele, bez walenia na hura, hydry i działko na wiesniaków i auta, hellfirey na moździerze ...

MC Grzechu  2010-10-31 - 00:37

A Ty kupiłeś? Rozumiem że tak skoro dajesz porady w tym temacie

MC Grzechu  2010-10-31 - 00:43

Na szczęcie Bagram mam już za sobą. A gra wbrew opinii jest świetna. Klimat Afgnistanu super. Nie jest bezsensowną nawalanką jak M.W.

yogurcik  2010-11-03 - 22:08

pytanko jestem w misji z śmigłowcem mam rozwalić moździerze ale cały czas mi pisze ze rakiety sa poza zasięgiem i nie mogę ich odpalić co jest nie tak ?

MC Grzechu  2010-11-04 - 12:59

gdy nad pozycją mozdzierzy pojawi się prostokąt ( to jest zaznaczanie celu przez drugi śmigłowiec) to dłużej przytrzymaj klawisz odpowiedzialny za odpalenie hellfirey,tylko nimi można zniszczyć mozdzierze

yogurcik  2010-11-04 - 21:19

Witam ponownie. Nadal mam ten sam problem przytrzymanie dłużej klawisza nic nie daje cały czas komunikat bron poza zasięgiem :( HELP

yogurcik  2010-11-07 - 21:57

juz przeszedlem szkoda ze taka krotka ta gra ")

MC Grzechu  2010-11-08 - 12:11

yogurcik jak w końcu poradziłeś sobie z tymi mozdzierzami? Gra krótka ale mile spędziłem czas. Nowe COD też będzie krótkie ale pewnie nikt nie będzie się tego czepiał

Mortalking  2010-11-12 - 14:02

Jezusie, to ta gra jest aż tak skomplikowana i trudna że aż trzeba wydawać poradnik aby ją ogarnąć ?

alexior  2010-11-12 - 15:03

Właśnie. Ta gra jest tak casualowo prosta i krótka, że tutaj poradnik jest stanowczo niepotrzebny

czengu  2010-11-13 - 13:50

pomóżcie, nie wiem co jest ale nie mogę otworzyć tych drzwi za którymi jest Turik, i nie wiem dlaczego tak jest, czy gra źle się zainstalowała czy co.

piotr432  2010-11-14 - 21:39

Jakia jest tam wogule broń (wymieniona) . Prosze o strone , żeby ktoś z was wymienił albo żeby minie ktos do tego wątku na forum odesłał jeśli jest taki .

czmiellu  2010-11-18 - 18:21

Poradnik do liniowego FPS'a... Aha spoko...

SKIBAA10  2013-05-29 - 22:40

Mam pytanie: Jak długo mam ostrzeliwac tego CKM w misji brzuch bestii (1)? Strzelam już z godzine i nic. Co za durny poziom. Nie moge przejsc do następnej misji. A ci żołnierze to jakieś tempe, bo tylko siedzą zaz murem i nic, a ja musze strzelać! Co za de...l tą misję stworzył.

DM  2013-05-29 - 22:58

strzelasz nie w ckm ale w jego operatora, staraj sie celnie, wtedy w przerwach twoi ludzie podchodzą by rzucić flarę po chwili rzucają flarę i fastmoversy otwierają drzwi do piekła... całość trwa parę minut za pierwszym razem albo kiepsko grasz i bezmyślnie, albo trafiłeś na buga w skrypcie - wtedy załaduj całą misje jeszcze raz, nie ostatniego sava

SKIBAA10  2013-05-30 - 14:35

Dla mnie to durna misja. Trudno wycelowac w gościa, bo ma ochronę, tarczę na CKM. Już podeszłem pod samą górę, na której siedzi i strzela, rzucałem tam granaty i nic nie daje rady. Myślisz, że to błąd w skypcie? Jeśli tak, to wk...ie się!

DM  2013-05-30 - 14:54

to grasz na padzie? :) jak sie jest za murkiem gdzie zaczynasz, to można bardzo łatwo trafiać go w głowę, żadnych granatów jak ckm staje się pusty - strzelasz do innych na dachach i na górce zobacz sobie dziesiątki filmów z tą misją na YT... wgranie misji od nowa to tylko pare dodatkowych minut, przecież to krótka gra - jak się tylko umiesz w__uwiać, to generalnie granie nie jest dla ciebie.. :)))

SKIBAA10  2013-05-30 - 16:04

Ha ha ha ha ha udało mi się. Zrestartowałem poziom i przeszedłem ten moment co miałem problem. Dzięki DM, jesteś bogiem. :-D Gra ogólnie zaje...a. Jestem fanem Medal of Honor. W pierwszą serię zacząłem już grać na PSOne. PS. Wogóle jakieś mam cyrki z grami na 64-bitowym systemie Windows 8 Pro. :-/ Może dlatego, że wersja 64-bitowa.

Ciupek95  2014-02-18 - 20:11

witajcie.Mam problem.W misji z tymi rakietami co się celuje z wierzy itd...kiedy znajduja sie pickupy po prawej, niszcze je hydrami...lecz kiedy pojawia sie po lewej...chce zniszczy je tez hydrami, to sie nie da ;/ poprostu wszystkie pojazdy po lewej str nie moge zniszczyc hydrami...nie wiem o co cho ;/