Prince of Persia: Zapomniane Piaski - poradnik do gry

Prince of Persia: Zapomniane Piaski - poradnik do gry

Prince of Persia: Zapomniane Piaski - poradnik do gry

W poradniku znajdziesz solucję ułatwiającą przejście gry, jak i lokację wszystkich ukrytych sarkofagów.

W trakcie rozgrywki będziesz zdobywał punkty doświadczenia, które przeznaczysz na różne dodatkowe umiejętności. Tak naprawdę, poza rozwojem paska życia i liczby slotów na moc cofania czasu nie ma znaczenia na co przeznaczysz pozostałe punkty, ponieważ do ukończenia gry nie jest to w ogóle potrzebne. Rozwój umiejętności służy raczej tylko i wyłącznie zdobyciu kolejnych trofeów. Dlatego poniżej jedynie kilka ogólnych wskazówek.

  • Jeżeli chodzi o moce żywiołów, to wystarczy najpierw każdy z nich rozwinąć do pierwszego poziomu, a następnie pokonać z jej pomocą 50 przeciwników.
  • Wybierz sobie ulubiony żywioł i rozwiń go do 4 poziomu.
  • W kilku miejscach, gdzie non stop odradzają się wrogowie rzucający kulami ognia możesz wracać do już odwiedzonych lokacji i bez końca ich zabijać. Niestety, jest to dosyć długie i żmudne. Spróbuj przede wszystkim w Krypcie Salomona.

Przemek "g40st" Zamęcki (www.gry-online.pl)

Informacje o Prince of Persia: Zapomniane Piaski - poradnik do gry

Autor : Przemysław g40 Zamęcki

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 29, ilustracje: 650 .

Popularne strony w Prince of Persia: Zapomniane Piaski - poradnik do gry

Prince of Persia: Zapomniane Piaski - screen - 2010-06-15 - 187327Prince of Persia: Zapomniane Piaski - screen - 2010-06-15 - 187326Prince of Persia: Zapomniane Piaski - screen - 2010-06-15 - 187325Prince of Persia: Zapomniane Piaski - screen - 2010-06-15 - 187324Prince of Persia: Zapomniane Piaski - screen - 2010-06-15 - 187323Prince of Persia: Zapomniane Piaski - screen - 2010-06-15 - 187322Prince of Persia: Zapomniane Piaski - screen - 2010-06-15 - 187321Prince of Persia: Zapomniane Piaski - screen - 2010-06-15 - 187320Prince of Persia: Zapomniane Piaski - screen - 2010-06-15 - 187319

24.06.2010 18:25
Amperomierz
39
Pretorianin

Gra jest dość krótka... Moim zdaniem nie warto kupować póki sporo nie stanieje. Świetny gameplay na 5h nie jest warty 100-200zł.

05.07.2010 21:03
odpowiedz
raziel88ck
120
Reaver is the Key!

"W kilku miejscach, gdzie non stop odradzają się wrogowie rzucający kulami ognia możesz wracać do już odwiedzonych lokacji i bez końca ich zabijać. Niestety, jest to dosyć długie i żmudne. Spróbuj przede wszystkim w Krypcie Salomona." - nie bardzo rozumiem o co chodzi

07.07.2010 22:13
odpowiedz
Przemcioo2012
1
Junior

Bardzo pomocny poradnik

08.07.2010 22:36
odpowiedz
g40st
111
Big Bad Wolf

@raziel88ck
W niektórych miejscach kolesie rzucający ogniste kule będą się stale odradzać dlatego, że gra umożliwia cofnięcie się do już raz odwiedzonych komnat i w związku z tym musi umożliwić ci też powrót do miejsca, z którego się wróciłeś. Dlatego jeżeli brakuje ci żółtych kul, aby wykupić jakąś umiejętność zawsze możesz na nich trochę pofarmować ;)

19.07.2010 12:49
odpowiedz
altair444
15
Centurion

Poradnik może się przydać niektórym, ale gra jest baaardzo prosta.

19.07.2010 15:39
odpowiedz
Speedus
23
Chorąży

gra jest krotka,monotonna,latwa, NIELOGICZNA (chodzi o fabule gry i jej rozwoj) 4/10 nic wiecej

19.07.2010 23:30
odpowiedz
elSzogun
4
Chorąży

Nie rozumiem jak może być potrzebna komuś pomoc, wystarczy wysilić na chwilę szare komórki w niektórych momentach.

25.07.2010 16:18
odpowiedz
adic_gd
1
Junior

w opisie w sali :obserwatirium jest :
"Odbij się od drzwi i wskocz na drążek, po czym przeskocz na platformę z kołowrotem i przekręć go dwa razy zgodnie z ruchem wskazówek zegara."

u mnie na platformie nie ma kołowrotka, nie wiem co zrobić dalej :(

26.07.2010 00:50
odpowiedz
qweks
91
Satan Owns Your Stereo

Zaciąłem się. Tóż po walce z pierwszym bossem, gdzie po jego pokonaniu wchodzę do drzwi po wysówającej sie ścianie, otwieram drzwi i przede mną szereg pułapek. Umfal w tym, że chekpoint jest przed tymi drzwiami a drzwi po respownie są zamknięte
Jakiś zasrany bug jak mniemam

26.07.2010 16:19
odpowiedz
qweks
91
Satan Owns Your Stereo

up

26.07.2010 21:20
odpowiedz
qweks
91
Satan Owns Your Stereo

up

Myśląc że to jakiś zajsrany Bug ponownie doszedłem do tego momentu i co.... To ku... samo!
Nie Paniemiaje! Anie nie da sie zeskoczyć w dół anie przeskoczyć na jakąś poprzeczkę uruchamiającą drzwi bądż doń prowadzącą.
Ma ktoś może jakiegoś sava z dalszej części gry (tzn sava następnego w kolejności)?:P

Dla jasności tutaj utknąłem.
http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1013&PART=90

http://www.youtube.com/watch?v=s1urdTwzKVQ&feature=channel
kolejny z tym, że tutaj gładko

26.08.2010 14:41
odpowiedz
GóRuu
1
Junior

Jak dla mnie gra spoko przeszedłem w 3 dni . Teraz będę przechodził Assasin's Creed II

26.08.2010 14:45
odpowiedz
GóRuu
1
Junior

Amperomierz : prawda nie opłaca sie wydawać tyle kasy . Jeśli chopdzi o mnie to ja gry kupuje za 20 zł nie orginalne ale w pudełku i wszystko ok . nawet lepiej niż z neta sciągać bo tam wszystko odrazu działa a jak sciągniesz to jakieś tam problemy to nie działa a tu na stronie przeba sie zarejestrować . szkoda czasu na głupoty

10.02.2012 13:12
odpowiedz
madziac309
1
Junior

nie moge włączyć mocy latania

07.02.2014 19:25
odpowiedz
Gotsuki
1
Junior

Mam problem z misją Sala Tronowa, a mianowicie końcówką. Wchodzę w portal do Razii i z nią gadam. Potem wychodzę i znowu pojawia się scena z rozmowy, tak za każdym razem. Grałam też od nowa, ale to samo. Nie mogęwyjść bo ciągle to samo. .-.

18.04.2014 12:56
odpowiedz
Maybach57s
1
Junior

Mam problem z misja Obserwatorium. Po odblokowaniu platformy nie pojawia się kołowrotek do obracania. Miał ktoś już coś takiego?

20.04.2014 20:10
odpowiedz
stalin1
10
Legionista

Mam kłopot z koncówką poziomu stajnie. Jak przyspieszyć obracanie się księcia na tych kolumnach bo się nie wyrabiam zanim doskoczę do tych dzwi one się zamykają. POMOCY !!!!!

25.07.2014 11:26
odpowiedz
ps3maniak123
11
Legionista

stalin1 musisz przytrzymać spację i np W jeśli chcesz lecieć do przodu z kolumny na kolumnę :)

08.09.2014 00:48
odpowiedz
haker13dzis
1
Junior

ja mam taki problem ze skacze na kolumne i odrazu caly obraz znika a ja wisze w powietrzu jak ktos mial rowniez taki problem i roozwiazal go bylbym wdzieczny

02.06.2015 15:46
odpowiedz
juziuu
1
Junior

cześć mam pytanie czemu mi sie nie otwierają te drzwi w więzieniu tam na górze wszytko robie tak jak w poradniku i nic miałem tak tez wczesniej ale myslałem ze to jednorazowy błąd gry zacząłem grac od nowa z góry dzięki za pomoc