Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry

Poradnik do gry Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis wszystkich misji kampanii dla pojedynczego gracza. W tekście znalazły się informacje na temat wykonywania stawianych przed głównym bohaterem zadań.

30 kwietnia 2010Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Poradnik do gry Tom Clancys Splinter Cell: Conviction zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis wszystkich misji kampanii dla pojedynczego gracza - Tom Clancys Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry

Poradnik do gry Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis wszystkich misji kampanii dla pojedynczego gracza. W tekście znalazły się informacje na temat wykonywania stawianych przed głównym bohaterem zadań, sprawnego unikania jednostek wroga oraz rozprawiania się z przeciwnikami w tych sytuacjach, w których jest to konieczne. W określonych miejscach prezentowane są ponadto różne warianty zachowań, opisujące między innymi wszystkie ścieżki prowadzące do celu czy mniej lub bardziej oczywiste metody eliminacji wrogów. Poradnik powstał w oparciu o najwyższy dostępny stopień trudności, choć wszystkie zawarte w nim wskazówki dotyczą także niższych poziomów.

Przed rozpoczęciem zabawy warto zapoznać się z dwoma dodatkowymi rozdziałami poradnika. W dziale Porady ogólne znajdują się podstawowe informacje na temat prowadzenia działań z ukrycia, skutecznego likwidowania wrogów czy korzystania z różnych elementów wyposażenia. W dziale Wyzwania znajdują się natomiast dokładne wskazówki dotyczące dodatkowych zadań, których można się podejmować praktycznie już od pierwszych minut gry.

Określone fragmenty tekstu w poradniku zostały oznaczone kolorem niebieskim i są to odwołania do zdjęć. #1 oznacza, że dany fragment tekstu związany jest z pierwszym zdjęciem dołączonym do opisu, a #2 - z drugim zdjęciem.

Jacek "Stranger" Hałas ( www.gry-online.pl )

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 30 kwietnia 2010.

komentarze czytelników

darth 16  2010-04-30 - 09:50

Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)

Harry M  2010-04-30 - 20:38

Super

olek1996olek  2010-05-01 - 19:39

zajebisty poradnik

berial6  2010-06-23 - 12:08

trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum. Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom