Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry

Poradnik do gry Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis wszystkich misji kampanii dla pojedynczego gracza. W tekście znalazły się informacje na temat wykonywania stawianych przed głównym bohaterem zadań, sprawnego unikania jednostek wroga oraz rozprawiania się z przeciwnikami w tych sytuacjach, w których jest to konieczne. W określonych miejscach prezentowane są ponadto różne warianty zachowań, opisujące między innymi wszystkie ścieżki prowadzące do celu czy mniej lub bardziej oczywiste metody eliminacji wrogów. Poradnik powstał w oparciu o najwyższy dostępny stopień trudności, choć wszystkie zawarte w nim wskazówki dotyczą także niższych poziomów.

Przed rozpoczęciem zabawy warto zapoznać się z dwoma dodatkowymi rozdziałami poradnika. W dziale Porady ogólne znajdują się podstawowe informacje na temat prowadzenia działań z ukrycia, skutecznego likwidowania wrogów czy korzystania z różnych elementów wyposażenia. W dziale Wyzwania znajdują się natomiast dokładne wskazówki dotyczące dodatkowych zadań, których można się podejmować praktycznie już od pierwszych minut gry.

Określone fragmenty tekstu w poradniku zostały oznaczone kolorem niebieskim i są to odwołania do zdjęć. #1 oznacza, że dany fragment tekstu związany jest z pierwszym zdjęciem dołączonym do opisu, a #2 - z drugim zdjęciem.

Jacek "Stranger" Hałas ( www.gry-online.pl )

Informacje o Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 47, ilustracje: 1029 .

Popularne strony w Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - PC - poradnik do gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - screen - 2010-04-29 - 184633Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - screen - 2010-04-29 - 184632Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - screen - 2010-04-29 - 184631Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - screen - 2010-04-29 - 184630Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - screen - 2010-04-29 - 184629Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - screen - 2010-04-29 - 184628Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - screen - 2010-04-29 - 184627Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - screen - 2010-04-29 - 184626Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction - screen - 2010-04-29 - 184625

30.04.2010 09:50
darth 16
23
Legionista

Poradnik dobry, ale najlepiej grać samemu :)

30.04.2010 20:38
odpowiedz
Harry M
99
Master czaszka

Super

01.05.2010 19:39
odpowiedz
olek1996olek
14
Legionista

zajebisty poradnik

23.06.2010 12:08
odpowiedz
berial6
73
Donut Hole

trudność tej gry nie polega na błąkaniu się po labiryntach, rozwiązywaniu zagadek czy innych takich. Trudność tej gry polega na tym, żeby wyeliminować wrogów, tak jak w Arkham Asylum.
Trzeba po prostu mieć zwinne palce ,by uciec wrogom