Safecracker PC

Safecracker to najnowsza propozycja firmy specjalizującej się w grach przygodowych, The Adventure Company. Do tego też gatunku należy opisywany właśnie tytuł, za developing którego odpowiadają programiści i projektanci Kheops Studio, twórcy m.in. Return to Mysterious Island: Powrót na Tajemniczą Wyspę czy The Secrets of Da Vinci: Zakazany manuskrypt.

Przygodowe.

Safecracker - screen - 2006-04-27 - 65050Safecracker - screen - 2006-04-27 - 65049Safecracker - screen - 2006-04-27 - 65048Safecracker - screen - 2006-04-27 - 65047Safecracker - screen - 2006-04-27 - 65046Safecracker - screen - 2006-04-27 - 65045

wersja językowa:
z polskimi napisami

Data premiery gry Safecracker | PC

2sierpnia2006

26lutego2009

premiera PL

PC Windows
Okładka Safecracker (PC)
Safecracker

Safecracker to najnowsza propozycja firmy specjalizującej się w grach przygodowych, The Adventure Company. Do tego też gatunku należy opisywany właśnie tytuł, za developing którego odpowiadają programiści i projektanci Kheops Studio, twórcy m.in. Return to Mysterious Island: Powrót na Tajemniczą Wyspę czy The Secrets of Da Vinci: Zakazany manuskrypt.

Tytuł gry odnosi się do osoby, która zajmuje się otwieraniem (a raczej włamywaniem do) sejfów. I tą osobą jesteś Ty drogi graczu. Fabuła gry nie jest zbyt skomplikowana. Ot, pewnemu miliarderowi zeszło się z tego łez padołu. Teraz jego bogata rodzina, która chce być jeszcze bardziej bogata, zatrudnia Cię, jako wybitnego znawcę sejfów i sposobów ich otwierania, do odszukania ostatniej woli ich krewnego. Problem w tym, iż zmarły miliarder, Duncan Walter Adams, był dość ekscentryczny, co przejawiało się m.in. w manii kolekcjonowania kas pancernych. W posiadłości Duncana znajduje się dokładnie 35 sejfów, a w jednym z nich ukryty jest jego testament. Stawka jest wysoka, musisz więc wykorzystać całe swoje doświadczenie, inteligencję, umiejętność dedukcji oraz rozwiązywania zagadek aby podołać postawionemu przed Tobą zadaniu.

Twórcy gry przygotowali wymagające i ciekawe zagadki do rozwiązania oraz ponad 30 pomieszczeń w rezydencji, przedstawionych w ładnej i szczegółowej oprawie graficznej. Otwarcie każdego z sejfów owocuje otrzymaniem wskazówek pomocnych w pokonaniu następnego wyzwania, aż do ostatecznego, po pokonaniu którego czeka Cię sława i pieniądze.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Nośnik: 1 CD

Ocena gry 7.99 / 10 na podstawie 169 ocen czytelników.
Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 4.5 / 10 na podstawie 2 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 9,99 PLN

Klasyfikacja PEGI Safecracker

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry.

Wymagania sprzętowe Safecracker

Rekomendowane: Pentium III 800 MHz, 256MB RAM, karta grafiki 64MB, 700 MB HDD

Do tej gry rekomendujemy

ASUS ROG GL553

Procesor: Procesor Intel® Core™ i7 7700HQ | Procesor Intel® Core™ i5 7300HQ
Pamięć: DDR4 2400 MHz SDRAM, 2 x SO-DIMM umożliwiające rozszerzenie do 32 GB SDRAM
Grafika: NVIDIA® GeForce® GTX 1050 z 2G/4G GDDR5 VRAM | NVIDIA® GeForce® GTX 1050Ti z 4G GDDR5 VRAM
Wyświetlacz: 15.6" 16:9 HD (1366x768)/Full HD (1920x1080)/IPS FHD (1920x1080) przeciwodblaskowa
Magazyn danych: SSD - 128GB (M.2 2280) | SSD - 256GB (M.2 2280) | HDD - 1TB 7200RPM SSH

Sprawdź ceny w:

* Uwaga! Specyfikacja może się różnić w zależności od modelu i sprzedawcy.

Safecracker - recenzja gry

Recenzja 18 września 2006, 12:08

Na pytanie, co właściwie dzieje się podczas gry, można by odpowiedzieć z całym przekonaniem – nic. Spokojnie, bez większych nerwów chodzisz sobie to tu, to tam, robiąc, co do Ciebie należy. Nie spotka Cię tu żadna emocjonująca przygoda w stylu Broken Sword, nie ma tu żadnych zwrotów akcji jak w Najdłuższej podróży, następujących po sobie szybko wydarzeń, przywodzących na myśl chociażby Lulę 3D, zapierającej dech w piersiach historii rodem z Dreamfall’a, przerywników filmowych jak w większości przygodówek, ludzie, nie ma tu nawet dialogów...

21 graczy poleca tę grę. Ostatnio:

aloneplayer1985

kassiopestka

Kayleigh_

Komentarze Czytelników (65)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
10.08.2006 21:35
odpowiedz
Arxel
142
Kostka Rubika

lampki.. podpowiedz to UP
dla tych ktorzy z pewnych wzgledow nie potrafia rozwiac tej jakze trudnej tajemnicy to powiem ze wszystkie pokretla maja byc skierowane w gore.. i wtedy w piwnicy bedzie swiatlo :)

btw. zagralem jeszcze raz w gre z nudow.. zajelo mi to niecala godzine ;]

10.08.2006 22:04
odpowiedz
goch1
1
Junior

mam problem-dopiero zaczynam i nie moge ruszyć z tymi kulkami,irytujące, powiedzcie chociaż do której dziury mam trafić , dzięki

10.08.2006 22:14
odpowiedz
michalukas
1
Junior

z tymi kulkami to wez tak: gora prawo dol lewo dol prawo dol lewo gora prawo gora prawo gora prawo dol prawo dol lewo gora prawo dol

10.08.2006 22:20
odpowiedz
kameleon2006
0
Junior

sejf z niedokonca działającym elektronicznym chipem 8796

10.08.2006 22:31
odpowiedz
kameleon2006
0
Junior

jak to jest z dzwiękami z klawiatury telefonu (STACJONARNEGO)jaka jest kolejność?

11.08.2006 12:59
odpowiedz
BORUJA
1
Junior

a jakim programem to sie otwiera ta pomoc po polsku?? pisze ze to jest dokument html a mi sie sciagneło doc i niechce sie załadowac grafika??

11.08.2006 21:45
odpowiedz
EG2006_32086615
46
Pretorianin

Dzięki bardzo Arxel za pomoc. Mam nadzieję, że jak bedę miała jeszce jakiś problem to mogę na Ciebie liczyc.

11.08.2006 23:41
odpowiedz
EG2006_32086615
46
Pretorianin

a jaki jest kod do rozpakowania polskiego opisu

12.08.2006 11:20
odpowiedz
michalukas
1
Junior

ty EG2006_32086615 jestes chyba slepy

tu masz haslo:

http://img141.imageshack.us/img141/8308/snap1pz3.jpg

12.08.2006 14:58
odpowiedz
goch1
1
Junior

Dzięki za ostatnią podpowiedź, ale teraz mam inny problem. Ten poradnik mój komp czyta bez żadnej grafiki , a pisze tam zrób jak na obrazku-i bądź tu mądry. W piwnicy jest dziwny panel gdzie trzeba przyciskać zielone światełka, ale które to nie wiem, ktoś pomoże? dzięki

12.08.2006 15:48
15.08.2006 20:12
odpowiedz
kasiunia822
1
Junior

witajcie moi drodzy :) podam wam pare wskazówek do niektórych sejfów.... 1) ten w którym trzeba kulkę wprowadzić do dziurki: klikamy na magnesy w ten sposób: góra prawo dół lewo dół prawo dół lewo góra prawo góra prawo góra prawo dół prawo dół lewo góra prawo dół. 2) w pokoju gdzie trzeba wpisać 5841 wpisujemy 3419. 3) w piwnicy gdzie zapalamy światło poprostu ustawiamy wszystkie pokrętła do góry. 4) w celu otwarcia windy kuchennej dajemy: góra góra dół dół góra góra dół góra góra dół góra. 5) w pracowni jest sejf z laserami. trzeba wpisać kod 584. 6) w piwnicy pompujemy wode w taki sposób. z 3 pompy do 2, z 2 do 1, z 1 do 3, z 2 do 1, z 3 do 2, i z 2 do 1. oczywiscie po zamontowaniu piston:) 7) przy sejfie w którym są kolorowe kabelki wpisujemy 2493. 8) w pokoju do snookera jest gra. trzeba wlożyć karte, przekręcić kluczyk i skręcać kierownicą: prawo lewo prawo prawo lewo prawo lewo lewo prawo lewo. 9) w pokoju do snokera jest sejf. w sejfie wystarczy wpisać 1137. 10) po zamontowaniu "fountain plug" idziemy do okoła fontanny 7xprawo lewo i 2xprawo. zabieramy kluczyk:)

15.08.2006 20:29
odpowiedz
kasiunia822
1
Junior

11) przy sejfie gdzie jest kartka call sarah podchodzimy do telefonu i odczytujemy cyferki gdzie jest napisane sarah czyli 86265. 12) tam gdzie jest zepsuty wyświetlacz wpisujemy 8796. 13) przy drzwiach gdzie trzeba kręcić kółkami kręcimy tylko trzema z lewej strony. 4x górnym, 3x środkowym, 7x dolnym. 14) na strychu gdzie jest szachownica wciskamy pole: piąte w pierwszym rzędzie poziomym, 3 w drugim rzędzie poziomym, 1 w trzecim, 6 w czwartym, 4 w piątym i 2 w ostatnim rzędzie poziomym. 15) w dressing room montujemy tablice i kręcimy kółeczkami 1265. 16) jeśli macie już chip card to idżcie do pracowni i włóżcie ją a nastepnie z tych literek ułóżcie WALTER. 17) ostatni sejf to 3528.

15.08.2006 20:49
odpowiedz
Soldamn
110
krówka!! z wymionami

czy to jest na enginie And then there were none??

22.08.2006 00:01
odpowiedz
opOOr
9
Legionista

Jaki jest sens w graniu w takiego typu gry i pytania sie o rozwiazania zagadek ?

Satysfakcja jest wlasnie rozwiazanie tychze lamiglowek...

To tak jakby zapuscic sobie "God'a" w jakims FPP i walic do przodu jak czolg - bezsensu...

22.08.2006 00:26
odpowiedz
Sanchin
175
Orchid Samurai

Ja przeszedłem całą i powiem, że jest bardzo dobra. Dosć dużo tych "sejfów" jest, trzeba sporo pomyśleć, a niektóre rozwiązania wręcz powodują opadanie kopary na ziemię z prędkością światła. No i pomysł dot. kodu do ostatniego sejfu jest genialny

22.08.2006 00:52
odpowiedz
opOOr
9
Legionista

Hehe no tu przyznam Ci racje. Biegalem z tym kodem zapisanym na kartce do wszystkich sejfow i probowalem i nic ;D Wreszcie dalem spokoj. Dobry motyw byl z tymi kabelkami. Patrzalem na ten "makaronik" probujac znalezc rozwiazanie i nagle mnie olsnilo - kabelki ulozone sa w cyferki ;D W tej grze sprawdza sie powiedzenie - najciemniej jest pod latarnia :D

28.08.2006 11:14
odpowiedz
danio495
2
Junior

mam pelny opis do gry safe er i to po polsku. tylko chyba jest tam 1 blad bo wpisuje kod do sejfu i nie dziala. jak ktos rowniez posiada opis to prosze o pomoc. chodzie mi o sejf ktory jest w pomieszczeniu "the workshop: ten z uszkodzona klawiatura. jest tam przyczepiona kartka z nr do sejfu 5841 ale nalezy tam wpisac kod 3419 ale nie dziala. prosze o pomoc

28.08.2006 11:21
odpowiedz
Arxel
142
Kostka Rubika

tak to jest jak sie lapie za gry ktore wymagaja myslenia, skorzysta sie z solucji a pozniej jest sie happy ze sie "przeszlo"
ja tylko raz skonsultowalem sie z takim jednym kolesiem w sprawie jednego sejfu:) wtedy jeszcze solucji nie bylo ale i tak mi potrzebna nie byla:)

co do sejfu danio - kazda z cyfr ma kobminacje 5 innych. trzeba tak klikac zeby nastepna byla ta ktora jest potrzebna... jesli ci nie dziala kod z olucji to musisz sam dojsc do rozwiazania...

28.08.2006 15:26
odpowiedz
danio495
2
Junior

arxel ja jak do tej pory nie kozystalem z opisu ale w przypadku tego sejfu musialem podejrzec do sciagwaki ale i tak cos mi nie idzie mam nadzieje ze sie jeszcze troszke pomecze ale bedza tego eferty. dzieki za pomoc ode sie troszke odstresowac przy gierce. pozdrawiam

02.09.2006 12:52
odpowiedz
devilart
1
Junior

dobra do tej pory dawałem radę ale w tym momencie brak mi wybraźni, nie wiek jak poustawiać cyfry żeby było wszędzie 15 wiem jak to ma wyglądać tylko nie potrafie poustawiać, jakby ktoś opisał sposób ustawiania ile razy co mam kliknąc żeby mi wyszło właściwe ustawienie, sam jeszcze poprobuje ale już mnie to wkurza. z góry dzięx za pomoc

10.09.2006 20:49
odpowiedz
ace_ventura
3
Junior

gdzie mogę kupic tą gierkę bo nigdzie nie mogę jej znaleźć ??

25.09.2006 01:12
odpowiedz
kassiopestka
16
Legionista

z tego co sie orientuje to paradnik na tutejszej stronie jest chyba jak na razie jedynym polskim poradnikiem, ale...
zawsze mozesz poczekac az wyjdzie ze strefy premium i bedzie absolutnie bezplatny przez dwa tygodnie...
w ostatecznej ostatecznosci, jesli uda ci sie zlokalizowac moje GG, pytaj jestem swiezo po... Safecrackerze :) pozdr

25.09.2006 02:09
odpowiedz
Stranger.
128
Spookhouse

Przypominam, że podawanie linków do innych serwisów o grach jest ZABRONIONE. Podobnie jak zamieszczanie próśb o podesłanie materiałów z GOLa, np. poradników. :) Poradnik ten można wykupić na wiele różnych sposobów lub zaczekać aż pojawi się na Serwisie Informacyjnym.

30.09.2006 11:10
odpowiedz
ace_ventura
3
Junior

gdzie moge kupic tą gierke ??

20.02.2009 21:28
odpowiedz
Slasher11
120
Senator

Za tydzień będzie w sklepach w serii $upercena za 9,99zł. Grzech nie kupić!

28.02.2009 13:31
odpowiedz
MC'20
10
Pretorianin

Ciekawa fabuła,niezła,realistyczna grafika,cena:9.99....Chyba sobie kupię.

19.03.2009 18:09
odpowiedz
Jimmy Hopkins
11
Legionista

daj ktoś kod do pierwszych drzwi

08.04.2011 13:18
odpowiedz
Dante łowca demonów
13
Legionista

Ja to kupiłem w tesco za 2zł i 45gr.

08.04.2012 19:29
odpowiedz
aloneplayer1985
1
Junior

Czy ktoś zna jeszcze jakieś podobne gry jak Safecracker z typowymi zagadkami logicznymi a nie jak wiekszość gier z kilkugodzinnymi rozmowami czy spacerami. Byłbym wdzięczny za pomoc. Peace

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze