Death by Degrees PS2

Każdy miłośnik gier z serii Tekken powinien w mig skojarzyć nazwisko Williams, a jak dodamy do tego imię Nina to jesteśmy już domu. Panowie z Namco postanowili stworzyć odrębną grę z wyżej wymienioną panią w roli głównej.

Akcji.

Death by Degrees - screen - 2004-09-06 - 53200Death by Degrees - screen - 2004-09-06 - 53199Death by Degrees - screen - 2004-09-06 - 53198Death by Degrees - screen - 2004-09-06 - 53197Death by Degrees - screen - 2004-09-06 - 53196Death by Degrees - screen - 2004-09-06 - 53195Death by Degrees - screen - 2004-09-06 - 53194Death by Degrees - screen - 2004-09-06 - 53193Death by Degrees - screen - 2004-09-06 - 53192

wersja językowa:
angielska

Data premiery gry Death by Degrees | PS2

8lutego2005

Sony PlayStation 2
Okładka Death by Degrees (PS2)
Death by Degrees

Każdy miłośnik gier z serii „Tekken” powinien w mig skojarzyć nazwisko Williams, a jak dodamy do tego imię Nina to jesteśmy już domu. Panowie z Namco postanowili stworzyć odrębną grę z wyżej wymienioną panią w roli głównej. W „Death by Degrees” ujrzymy także młodszą siostrę Niny – Annę i obie, tak nieprawdopodobnie biegłe w sztukach walki, stają naprzeciwko siebie w śmiertelnej konfrontacji. Anna jest przywódczynią zbrodniczej organizacji o nazwie Kamieita, i tym samym stwarza bezdyskusyjne zagrożenie, w związku z czym należy ją czym prędzej wyeliminować, walcząc po drodze z kohortą przeróżnych wrogów.

Gracz oprócz śmiercionośnych ciosów może także skorzystać z szerokiego wachlarza dostępnych broni (miecze, pistolety, itp.). Z czasem zawodnik zdobywa coraz większe doświadczenie dzięki czemu uzyskuje dostęp do nowych technik destrukcji. W grze zaimplementowano wiele postaci znanych z „Tekkena”, do tego dochodzi ponad 140 różnych pomieszczeń do zbadania, warto także napomknąć o unikalnej możliwości zbierania odcisków palców naszych wrogów, dzięki którym można otworzyć niejedne drzwi.

W grze zastosowano także tzw. system „Krytyczne Uderzenie” umożliwiający prześwietlenie ciała wroga promieniami RTG, by móc zadać najbardziej śmiercionośny cios, po którym przeciwnik już na pewno nie podniesie się o własnych siłach.

„Death by Degrees” oferuje kilka trybów zabawy (np.: Story Mode, Anna Mode, Sniper Mode, Puzzle Mode), zaś akcję obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby (można atakować przeciwnika pod dowolnym kątem). Zasiadając do gry trzeba przygotować sobie zawczasu ponad dwadzieścia pełnych godzin na zabawę, gdyż tyle (minimum!) potrzeba, aby zakończyć pomyślnie rozgrywkę. Produkcja wcześniej znana była – jeszcze w fazach testów - pod tytułem: „Nina”.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Nośnik: 1 DVD

Ocena gry 7.8 / 10 na podstawie 56 ocen czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 239 PLN

Gry podobne do Death by Degrees

Klasyfikacja PEGI Death by Degrees

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy.

Zagraj w najlepsze gry!

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
09.10.2006 19:18
MP1989
55
Konsul

Jak lubisz Rise of Honor to możesz kupić ale jeśli myślisz, że to ma coś z tekkena , no to tak ale tylko Ninę.

11.10.2006 18:31
odpowiedz
MP1989
55
Konsul

nie wiem co mam robić! jest tak - Nina jest w stroju nurka, proszę o pomoc co mam dalej zrobić

13.10.2006 18:07
odpowiedz
MP1989
55
Konsul

czy wreszcie cholera nikt nie ma tej gry?

15.10.2006 13:41
odpowiedz
MP1989
55
Konsul

ja znowu jestem na statku i nie wiem co mam robić, może ktoś umie mi pomoc, bardzo proszę

15.10.2006 14:16
odpowiedz
MP1989
55
Konsul

mój nr gg 8891951

16.10.2006 12:45
odpowiedz
MP1989
55
Konsul

prosze o poradnik do Death by Degrees

16.10.2006 12:52
odpowiedz
Grucha
161
Extreme Lifestyle

Od 09 do 16.10 rozmawiasz sam ze sobą. Ale jesteś twardziel :D

Tu jest poradnik po angielsku http://www.gamefags.com/

16.10.2006 13:13
odpowiedz
MP1989
55
Konsul

Następnym razem- śmieszny człowieku - czytaj uważnie!! Nie rozmawiam sam ze sobą lecz proszę innych o pomoc. Mam więc pytanie - czy grałeś w tę grę, bo zaoferowany przez Ciebie poradnik niewiele mi pomógł.

26.04.2007 22:02
odpowiedz
Bojak
37
Generał

Wg mnie przenoszenie postaci z Tekkena do ich własnych gier nie jest dobrym pomysłem...Już wolę w takim razie grę o Devil Jinie :D

10.06.2007 19:46
odpowiedz
MP1989
55
Konsul

czy ktoś gra lub grał tę grę

12.06.2007 13:17
odpowiedz
MP1989
55
Konsul

proszę o pomoc! pokonałem różowego przebrałem się i nie wiem co mam dalej robić! DLACZEGO DO TEJ GRY NIE MA PORADNIKA?!!!!!!!

03.03.2008 09:20
odpowiedz
MP1989
55
Konsul


-Misja 1

Zaczniesz prawdziwą misję stąd, teraz nosisz jej Sukienkę Koktajlu
(ją 2nd sprzęt w grze). Jest uratować grę tam ale ty potrzeba dont do
uratuj grę właśnie teraz. Zmarnował twoją ladę gry obrony do 1 odkąd to jest
nadal bardzo początek. Początek przez spojrzenie przy stole dostać ARTICLE NEWS. Sprawdź łazienkę dla MEDKIT. Wtedy główny z werandą i skocz do
łódź ratunkowa. Porusz się do do schodków dalej & wejdź.

-Misja 2 :

Teraz twój cel tutaj ma iść dookoła basenu & wejść drzwi tam.
Zostawiam to, aż do ciebie, czy ty, który wanna próbuje podkraść się tam albo tylko zagnać, to jest nie Pokryć metalem gra Biegu, więc dont niepokoi się, jeżeli oni schwycili ciebie.
Więcej walki, więcej EXP, którego dostajesz, więcej umiejętności, które możesz panować =)Rozbij pudełko na barze basenu tam dla KIT MEAL S, nurkowania na basenie tam by otrzymaj twojego 1st Złota Moneta(bliska pod drzwiami, że zgłosisz).Jest też miejsce, by uratować grze blisko baru basenu tam.
Gdy wchodzisz drzwi, spotkasz około 5 facetów tam. Zgłoś najbliższe drzwi, gdzie wszedłeś tam. Jak tylko idziesz tam blisko schodki, Alan poprosi ciebie o pomoc. 5 żołnierzy przyjdzie do twojego miejsca tam. Wejdź po schodach & wchodzić na drabinę. Wyjmij snajpera tam & przygotuj się na twoja pierwsza snajper mini mini - gra.
Raz wykańczasz ochranianie Alan. Wyjmij HANDLE CRANK tam.
Wspinaczka w dół drabina, zejdź po schodach, pójdź wszystek sposób w lewo do
widzisz długą drabinę tam. Wejdź, & użyj CRANK, by otworzyć to. ‹ Nastąp po sobie dobrze analogowy do jakiegoś kierunku, by ruszyć dziwactwo.)Pójdź drabiny wewnętrzne tam, wiś na rurze & jedź do innej strony tam. Dostań MEMO SECURITY raz tobie dotartemu do innej strony, pójdź w dół tam & będziesz widział garnitur Johna tam. Weź jego GOGGLES INFRARED & INFRARED MANUAL SYSTEM. Jest uratować punkt na kącie tam. Wspinaczka w dół drabina.Możesz pójść od odeszły albo prawo, to sprawa doest. Nadal musisz przejść przez sensor tam. Dont uderzył sensor albo to jest prosty koniec gry dla ty! Teraz zejdź po schodach & głowa prawo ‹ właściwa strona od kąta aparatu fotograficznego. Nie z schodków.) biegnij przez wszystką drogę na dół tam do 2F' sezam ty zobacz małe drzwi & wejdź tam. Zejdź po schodach & wejdź drzwi. Będziesz spotkaj jakieś straże tam. Wejdź drzwi na innej stronie, pójdź za sposób tam & odkąd podniesienie jest rozbite, musisz skoczyć tam. Weź
LOG COMMUNICATION po prawej stronie, pójdź prosto & wejść inne drzwi tam.
Pchnij włączać pas przenośnika, by otrzymać SCANNER PRINT. Będzie ucięta scena mówiąca o Drukuj Skaner kiedy masz wyjść od ten pokój. Teraz dostań odcisk palca od martwego żołnierza blisko drzwi tobie przyszedł z dopiero co. Dostałeś Osobisty Kod # 10. Teraz wchodzi inne drzwi tam to wymaga dostęp odcisku palca A1. Władza na podniesieniu, dostań KEY TAG BLUE,Dokument ROSTER EXECUTIVE. Zapamiętaj wszystek sposób przyjść do tego miejsca, będziesz
potrzebuj wrócić tutaj później. Dostań odcisk palca od kubka. Dostałeś się
Osobisty Kod # 06. Teraz wchodzi używając podniesienie & zmierzać wszystek sposób do 3F.Zanim pójdziesz do 3F, możesz chcieć odwiedzić inne małe drzwi na
właściwa strona. Szafka There're dla Personel #?? do #?? tutaj. Też jest STUN
GRENADE blisko innych drzwi (pod plakatem Julii). Raz jesteś zrobiony tutaj,
wróć na zewnątrz & kontynuuj głowę do 3F.
Wejdź szklane drzwi, wybierz WATER BOTTLED S tam, dostań fingetprint od shakera koktajlu, by otrzymać Osobisty Kod # 08 & kontrola na kącie z miejsce barmana tam. Jest schowany KIT L. Enter MEAL drzwi tam.Wyjmij 1 żołnierza wewnętrznego tam & dostań ORDER WORK na stole blisko niego tam, dostań odcisk palca od shakera otrzymać Osobisty Kod # 04. Bierze RECIPE CUISINE RAT. Rozbij pudełko tam dla punktu obrony. Zgłoś evelator. Wewnętrzny tam, spojrzenie przy stole & weź 9MM 3RB HANDGUN,będzie cutscene, gdzie Nina będzie patrzała na krew na podłodze do drzwi tam. Zanim wejdziesz drzwi, wejdź na pudełko bliski tam & wejdź airduct, pójdź za tunelem, który będzie prowadzi ciebie do pokoju z BELT TACTICAL.Teraz wróć & wejść drzwi. Przygotuj siebie na twojego 1st walka szefa bojowa. Walcząc Bryce (Okrągłego -1) :Wszystko co potrzebujesz, by zrobić tutaj ma uszkodzić jego 1/2 jego baru życia tam.(Strategia jak walczyć jego będzie dodany w przyszłości uaktualnieniami)Bryce ucieknie stamtąd. Teraz dostań odcisk palca od noża deadbody tam otrzymać odciski palca Edgara Stypendium & Johna Łania. Teraz wyjdź & ścignij Bryce wchodzą windę. ‹ W przypadku nie masz żadnego pomysłu, gdzie on poszedł. On biegi do basenu na zewnątrz tam.)Na obszarze basenu, będziesz widział, że Urządzenie GPS jest nałożone środek basenu. Podnieś to & stań się gotowy, by walczyć Bryce dla 2nd czas.
Walcząc Bryce (Okrągłego -2) :
Teraz, nie masz żadnego pokrycia zupełnie, by uniknąć jego strzelanina w tobie. Jedyna droga do uniknij wszystkich kuli około puka lewy nalogowy(uniknij) w właściwej synchronizacji.On strzał 5x przed on zatrzymują & przeładować jego pistolety. Tak, po 5x odskakiwaniu, to jest twoje
szansa, by dostać się blisko niego & kopnij jego dupę. Tylko spróbuj nie trzymać się z daleka od niego,& spróbuj pchnąć jego do kolców. Trzymaj twoją odległość, żeby nie uderzałeś kolce jak również atakujesz jego zbyt zamknij się albo dostajesz się zapukany przez niego i jesteś tym, które uderzyło kolce.
Raz biłeś jego, dostać jego odcisk palca. Dostałeś Osobisty Kod # 13 & też
dostęp do jakichś drzwi z A2 bezpieczeństwo poziomem. Następnie , zacznij odcisk palca upoważnienie na ścianie tam otworzyć z powrotem arenę.

-Misja 3 :

Teraz główny odszedł do miejsca barmana tam & otwarty w górę LCD Panelu od
upoważnienie odcisku palca tam
Łamigłówka plastra miodu # 1 :

6 6 1
1 2 -> 2 1 -> 2 3
4 5 3 4 5 3 4 5 6

Teraz zmierzaj wejść atrium & ciebie może chcieć sprawdzić stół na kącie
tam(jeżeli nie zrobiłeś tego na początku) dostać KIT MEAL S & otworzyć
drzwi do innej strony obszaru basenu tam. W każdym razie, główny wróć do atrium od windy.

Użyj innego prawa windy z przodu ciebie, by pójść do B1F. Podniesienie będzie
bądź shutted na dół & musisz wejść na górę do airduct & znajdź twoją własną drogę.Wewnątrz airduct, ruch do, prawo zwrotu, zwrot odszedł, obrócić się odeszły na Skrzyżowanie, & dostań Złotą Monetę. Następnie , zawróć & pójdź prosto, by dostać się stamtąd . Jesteś w kotłowni teraz, zapamiętać, że to miejsce jako ty przyjdzie z powrotem tutaj później. Jest inny LCD Panelu tutaj & też punkt obrony.

Łamigłówka plastra miodu # 2 :

1 4 1 4 1 2
2 6 5 -> 3 6 5 -> 3 4 5
3 7 2 7 6 7

Wyjdź stamtąd & spotkasz Alan. Wytrzyj wrogów & tam będzie
cutscene, Alan da tobie Stingray.

-Misja 4 :

Wspinaczka w górę drabina, pójdź wszystek sposób w prawo & wspinaczka w górę czołg wody drabina & wejdź czołg. Jest złota moneta na ziemi tutaj, poszukać
dziura na szczycie do powierzchni. Dostań DEFIBRILLATOR tam, pociągnij dźwignię. Głowa w dół schodki.
Jesteś wewnątrz pokoju Lana teraz. Sprawdź odcisk palca na szkle szampana
tam, dostaniesz jakiejś części odcisku palca A. Enter drzwi. Dostań się
Raport HYDRATE METHANE w sprawie stołu & sprawdź odcisk palca od zdjęcia dalej
to sam miejsce, dostałeś inną część odcisku palca A. Now wejść innego
małe drzwi. Weź prawo KATANA z przodu drzwi z kodem PIN. Dostań się MS FOR MESSAGE. LEI na stole. Teraz popatrz na airduct blisko drzwi z Kod PIN, włożyć Stingray. Rusz Stingray do biurka Lana dla PIN numer kodu(0523).
Teraz otwarty w górę pokój z tym numerem. Nie ma niczego specjalnego na jej pokoju tutaj tak przejdź do innych drzwi. Zeskanuj fingeprint na srebrnej bransoletce na pokoju Szafy tam otrzymać ostatnią część odcisku palca A. It
Odcisk palca Lei Lana, dostałeś Osobisty Kod # 45 & też poziom A3 bezpieczeństwo dostęp. Raz masz wyjść stamtąd, Nina zmieni jej ubranie z Garniturem Infiltracji (3rd sprzęt). Zanim wyjdziesz, wymeldowywać się podłoga blisko drzwi tam (pod ubraniem Lana'a) dla HOLSTER.Wyjdź od tego pokoju & ciebie spotkają 3 wiązkę straży kungfu. Możesz też wanna kontroluje inny pokój tam obok dużego TV tam by uratować twoja gra & dostań WATER M. Also BOTTLED otwierają drzwi tam do zewnętrznego.Głowa wróć do Gościa Pokój ‹ zanim przejdziesz, zapamiętaj, że ten Gość Pokój ma ten model żaglówki z " chimera" znakiem. Będziesz musiał wrócić tutaj później dalej.) Teraz wejdź drzwi, które wymagają bezpieczeństwa równo A3 tam. Wewnątrz, będziesz stań się wobec innych 3 straży kungfu. Jedno z naczyń w środku ma Moneta złota, dostań to. Procced do innego pokoju, wyjmij 2 straże. Kontrola odcisk palca na emblemacie przy stole otrzymać pierwszą część z odcisk palca B. Walk wszystka droga w dół schodki, jest 5.56 MM RIFLE ASSAULT pod schodkami tam. Wejdź drzwi & ciebie jest przybyły do Pokoju Areny.W tym pokoju, jest junior junior - Posąg tam. Przypomnę sobie to jako junior junior - Posąg # 1 miejsce, będziesz potrzebował wrócić tutaj później. Tak, kiedy powiedziałem wrócić do Junior junior - posąg # 1 miejsce, jedź do tego miejsca później. Teraz weź 1st 2 straże tam. Pójdź do 2nd podłoga tam, uwolnić inne 2 straże tam, & dostań się
odcisk palca od puszki na kącie tam. Teraz masz całą część z odcisk palca B, to jest odcisk palca Fredericka Parker, Osobisty Kod # 05. Głowy w górze do 3rd podłoga & klawisz Enter drzwi tam.
Wrócisz o atrium 1F, pójść w górę głowa do 3F. Po drodze tam, ty może chcieć rewizytować 1st miejsce, które walczysz Bryce ( mrożarnia) dostać się odcisk palca od straży tam (Osobisty COde # 11). Kiedy jesteś zrobiony, przejdź do 3F & wejdź główne drzwi.

Znów, będziesz musiał podać podczerwone sensory. Raz podałeś sensory, użyj upoważnienia odcisku palca na ścianie tam, by uczynić niezdolnym sensory &
przejdź do następnego pokoju. Wytrzyj straże tam, wejdź do miejsce recepcjonisty, weź DOTANUKI & badaniu wzrokiem pióro tam, by dostać się 1st część odcisk palca C. Also, 2nd junior junior - Posąg jest mieszkany na tym miejscu. Kiedy czas przychodzi musisz przeszukać te posągi. Zapamiętaj, że junior junior - Posąg # 2 jest mieszkany tutaj. Teraz pójdź w górę schodki & jechać do strona właściwa & dostać się odcisk palca od herbata - stoją tam. Dostałeś ostatnią część odcisku palca C (Osobisty Kod # 14). Teraz zmierzaj wycofywać się & wejść drzwi na kącie.Wejdź ostatnie drzwi na tym korytarzu, który prowadzi do toaletowego pokoju. Możesz uratuj twoją grę tam, jeżeli chcesz. Teraz popatrz na airduct obok miejsca obrony tam, czas poruszyć mini Stingray chętny znów. Być ostrożny z muszlami!
Powinieneś być zdolny, by docierać do celu Stingray tam, droga jest nie zrobiona zamęt.Będzie uciąć - scena następnie.

-Misja 5 :

Teraz, zapamiętaj pokój, gdzie dostałeś KEY TAG BLUE & ROSTER EXECUTIVE
dokument? ( Przeszukaj te 2 słowa kluczowe tam na górze), twój cel teraz ma wrócić do tego pokoju & wyślij obraz, że twój Stingray przyjął Pokój spotykać tylko teraz. Kiedy wychodzisz od toaletowego pokoju, będziesz widział 2 straże leżące na podłoga tam kiedy jakaś straż zbliżająca się do ciebie. Zajmować się tymi strażami 1st,afterthat dostaje odciski palca od tych 2 martwych straży ‹ stałeś się Osobisty Koduj 07 & 03). Na następnym pokoju, możesz wyjść od piętra tam chwila aby otworzyć te drzwi zbyt stamtąd. Na zewnątrz, wejdź jakieś drzwi na kącie, sprawy doesnt, która drzwi, z których zgłaszasz, obie będzie prowadził do wejścia atrium. Użyj windy, by zejść & głowa do twojego obiektywnego pokoju ‹ okryj ciebie zapomniał,to jest na 2F, małe drzwi lewa strona od kąta aparatu fotograficznego). Użyj laptopa tam wysłać dane obrazu.

-Misja 6 :

Wcześniej wychodzisz stamtąd. Wypuść prawo zamka łodzi ratunkowej potem do
laptop tam & wyjdź stamtąd. Jakieś straże będą czekały ciebie na zewnątrz,
pozbądź się ich & pójdź do łodzi ratunkowej po prawej stronie tam. Użyj sprawuj się dalej łódź ratunkowa do niższy to na dół (użyj twojego właściwy analogowego, by ruszyć to). Będzie utnij - scenę & FMV ( nie popsuję ich tutaj). Teraz, Przygotuj siebie dla 2nd walka szefa.
Walcząc Lana (1st walka) :
Walczenie Lana właściwie nie jest mocno, co robi to mocno jest że musisz
ochroń małą Ninę również od zombie, & ci zombie też mogą uderzyć ciebie(chociaż oni nie są, że aggresive). 1st rzecz, którą musisz zrobić jak wkrótce ponieważ bojowy początek jest, znajduje Lana! Ona jest dookoła południa. Kopnij jej rękojeść & odzyskaj P. A. S. A., by ochronić mało Niny. Początek stąd, nie trzymaj się z daleka zbyt daleko od małej Niny, nie niepokój się o Lana. Ona nie ukaże się zbyt daleko z twojej pozycji następnie. Tak, że możesz też ochronić mało Niny łatwiejszy jak również walcząc Lana także. Jeżeli Lana rzuca jej shuriken w ciebie uniknij tego! Problem nie jest uszkodzeniem, ale spadek w dół skutek, jeżeli dostałeś się uderzyć od tego & ... Mała Nina prawdopodobnie już ukąsiłaby przez zombie, który powoduje tobie uszkodzenie alot od tego. Tak, ochranianie Niny jest twoje 1st pierwszeństwo
tutaj.

Gdy biłeś ją, będzie uciąć - scena & ty będzie budziła się na więzieniu.
Wszystkie twoje wyposażenia zostały skonfiskowane. Uważaj na siebie straże tam & pójdź do dobrze(w górze) stamtąd. Możesz chcieć pójść w lewo(na dół) 1st uratować twojego gra. Zniszcz pudełko, by dostać się do punktu obrony. Zejdź po schodach , zniszcz pudełko na najlepszym - wyprostuj tam dla KIT M. Look MEAL w pokoju który ma jaildoor otworzył (& też lśniąca rzecz wewnątrz pokoju). Właśnie tam twoje wyposażenia są. Wybierz to.

Stamtąd , wróć na górze do prawa komórki następny od komórki gdzie ty
zaczął. Dostań odcisk palca od trupa tam ‹ Osobisty Kod # 26 & też B1 bezpieczeństwo dostęp). Teraz pójdź na dole znów, wejdź prawo komórki under komórka, gdzie dostałeś odciskowi palca dopiero co dla JOURNAL A'S PRISONER.
Teraz zmierzaj piętro z innych schodków tam, pójdź dobrze & wejść komórkę dalej kąt, by dostać dostać DOTANUKI. Teraz jedź do innej strony tam & zgłosić
prawo komórki na kącie zanim wejdziesz znów, jest 1 straż wewnętrzna
tutaj. Dostań JOURNAL B'S PRISONER tam. Teraz wejdź, wejdź na pudełko & trzymać się kurczowo rura, by przedostać się do inna strona. Wejdź jedyny pokój tam dla BELT TACTICAL. Skok na dół stamtąd & pójdź na dole.

Teraz jedź do ścieżki umieszczony na właściwa strona od komórki, gdzie dostałeś twojego rzeczy tylne dopiero co. ‹ Aparat fotograficzny - złów ryby robi jakby twardy, by widzieć tę ścieżkę,użyj przycisku Widoku Zmiany, jeżeli masz jakieś problemy, by umieścić to.) Zgłoś drzwi z upoważnieniem bezpieczeństwa tam. Będzie uciąć - scena raz jesteś wewnętrzny.

-Misja 7 :

Zejdź wszystek sposób tam, zajmować się 5 strażami. Rozbij pudełko bliskie gdzie obniżyłeś się dla KIT M. Enter MEAL jedyne drzwi tam.Usłyszysz mamrotanie od żołnierza w toalecie tam, włamanie do jego miejsce & dostań KEY BRONZE od niego. Jest pudełko w tym pokoju gdzie możesz stłucz się też dla KIT S. Now MEAL wychodzą stamtąd, wróć do więziennego obszaru. Teraz spróbuj pójść do komórki na kącie tam blisko schodków gdzie poszedłeś na dół na początku. Będzie uciąć - scena & ty musieć walczyć 3 Żołnierze Siły Tekken. Następnie , zgłoś do tej komórki przez używanie KEY BRONZE.To będzie prowadziło do podziemnych więzień. Alan wyśle ciebie z mapami z ten facilty raz jesteś. Zejdź wszystek sposób tam & wejdź drzwi.
Uważaj na siebie 4 straże tam. Dostań raport INTERROGATION w sprawie stołu, przerwy lewy kosz pod bookshelf tam dostać COIN GOLD. Dostań się odcisk palca od wiązany żołnierza ( dostałeś Osobisty Kod # 29), przejść do następnej strony od pokoju tam & jest uciąć - scena.

-Misja 8 :

To miejsce ma 4 komórki, odeślę te pokoje w numerze opartym na mapie.
Pierwszy, wejdź komórkę # 3 & dostać MANUAL CACHE WEAPONS # 2 & otwarty w górę LCD Panelu.

Łamigłówka plastra miodu # 3 : To zawiera KATANA INFINITE, jeżeli zagrałeś uczciwie przez używanie uratuj - gra od przejaśniłeś się - gra.
‹ Zauważ :Oznaczę 0 dla 10, dla 11, 12 dla B, & tak stąd & następny
łamigłówki zapobiec zagmatwany ciebie z obrazem.)

1 5 1 5 1 2 1 2
4 7 3 4 7 3 4 5 3 3 4 5
2 0 8 9 -> 6 0 8 9 -> 6 7 8 9 -> 6 7 8 9
6 B 2 B 0 B 0 B

Możesz chcieć uratować twojego chętnego 1st na komórce # 3 zanim przejdziesz do komórki # 1. Wewnętrzna komórka # 1 dostaje JOURNAL A'S PRISONER # 2 & stłuc się " zobrazowany" ścianę & wejdź do tunelu.

Raz jesteś " zrobionym zamęt" tunel, pójść dobrze, zostawiony, zostawiony, pójść prosto dalej, zignoruj skrzyżowanie w lewo, na końcu znajdziesz 1st COIN GOLD tutaj. Stąd wróć do prawa, teraz zmierzać dobrze na skrzyżowaniu ciebie
podany dopiero co pójść dobrze 4 - skrzyżowanie, założysz inne 4 - skrzyżowanie, pójdź dobrze, spotkasz inne skrzyżowanie tutaj, jedź w prawo, na końcu ty dostaną się 2nd COIN GOLD tutaj. Teraz zawróć & na skrzyżowaniu później ty weź właściwą drogę, tylko pójdź za ścieżką & ciebie znajdą twoje wyjście od bzikujący labirynt.
Pójdź prosto & wtedy obróć się odeszły na skrzyżowaniu & weź 9MM 3RB HANDGUN
pudełka kąta. Teraz pójdź do inaczej, tylko pójść za ścieżką & ciebie będzie
zaatakował do 3 żołnierzy Siły Tekken. Następnie , wejdź na drabinę. Pójdź prosto 1st dostać DEFIBRILLATOR zanim obrócisz się odeszły. Inna 4 Siła Tekken
żołnierze zaatakują ciebie tam. Następnie , obróć się odeszły na skrzyżowaniu ‹ odeszły strona od twojego kąta aparatu fotograficznego), pójdź za ścieżką tam. Dostań MEMO A'S PRISONER na trupie. Pójdź na południe (od twojego kąta aparatu fotograficznego), destory 1 z kraty tam dostać WATER M. Now BOTTLED zawracają & pójść do inaczej wokoło & wejdź tunel.
Jeszcze raz , musisz przejść przez " zrobionego zamęt" tunel, trzymać goin' prosto na 1st 4 - skrzyżowanie, wtedy zwrot dobrze dalej 2nd 4 - skrzyżowanie, by dostać COIN GOLD. Teraz zawróć, pójdź prosto dalej' sezam spotykasz skrzyżowanie, zwrot odszedł. Trzymaj idąc prosto naprzód na skrzyżowaniu później, tylko pójść za ścieżką & ciebie jest bądź stamtąd. Raz jesteś, pójść za sposób tam do drabiny na południu & ustąpić. Nurkowanie na wodzie do kierunku, gdzie wyszedłeś z tunelu, na tym droga jest COIN GOLD pod wodą. Popływaj przez & wejdź na inną drabinę tam. Pójdź w lewo 1st dostać DOTANUKI, wtedy przejdź do innego bocznego.Trzymaj pójście prosto kiedy spotykasz skrzyżowanie, wspinaczkę w dół drabina do woda & nurkowanie. Przeszukać dziurę na ścianie dookoła wyższy - właściwej strony ‹ dziura jest na północ stronie, to jest blisko drabiny tam.) Nurkowanie tak szybko jak tylko możesz do strona dna raz jesteś wewnętrzny, dostać COIN GOLD. Wtedy popływaj do powierzchni do
dostań jakieś powietrze zanim wrócisz. ‹ Na powierzchni wewnętrznej, okryj ciebie zapomniał gdzie jest dziurą przyszedłeś - w dopiero czym z ścian tam, od ciebie ledwie zobacz to kiedy skaczesz do wody. To jest wyższy - lewa strona jedna.) Teraz wróć wspiąć się drabina & obróć się odeszły na skrzyżowaniu. Dostosuj poziom wody do 0ft. Raz próbujesz iść daleko stamtąd, 4 żołnierze Siły Tekken skoczy do zaatakuj ciebie. Zejdź wszystek sposób, zniszcz kratę na wyższa lewa strona & dostań się COIN GOLD na wodzie. Następnie , pójdź poparcie do w sprawie - dostosuj poziom wody do 15ft teraz. Zejdź & popływaj do drzwi przez tam.Wewnątrz, piętro głowy & wejdź drzwi. Możesz chcieć uratować tobie gra 1st zanim zgłosisz, jest uratować punkt pod łamliwą kratą po prawej stronie tam. Wewnętrzny tam, będziesz dany 2 minuty, by uciec do drzwi na w górze tam. Być ostrożny do rozbitych naładowanych kabli raz trzymasz się kurczowo rura tam. Od 1 uderzenia od tego, upadniesz & to jest prosty koniec gry dla ciebie.
Teraz jesteś zewnętrzny w jardzie. Jest punkt obrony blisko drzwi na ogrodzeniu tam. Znajdź twoją drogę do wyższy - właściwej strony tam do innej strony na ogrodzenie (there're trochę straże tutaj, być ostrożny). Sensory straży There're na inna strona tam, ostrożny z twoimi ruchami. Znów, 1 pomyłka = nagła Gra Ponad. Raz podałeś to, dostać RAILGUN, by uczynić niezdolnym to. Zanim zgłosisz drzwi tam, pójdź w lewo, by dostać L EO EUCALYPTUS, wtedy wejść. Uważaj na siebie straże tam, wtedy pójdź zostawiony wszystek sposób & wejść duże drzwi na kącie. Zajmować się 2 żołnierzami Siły Tekken wewnątrz, wtedy bierze M KIT MEAL na stół. Destory krzesło najbliższe do drzwi, gdzie wszedłeś, więc że ty może wziąć HOLSTER. Teraz wyjdź od tego pokoju & wejść najbliższe drzwi (białe drzwi). 3 żołnierze Siły Tekken czeka na ciebie wewnątrz, też there're szafki tam, który możesz tylko otworzyć to, jeżeli masz Osobisty Kod # 21 do # 24. Bierze MANUAL OPERATION SHUTTER na wyższej lewej stronie & zadziałać okiennice po prawej stronie następnie. Naciśnij C, D, E, wtedy przycisk ACTIVATE.Wtedy wyjdź od tego pokoju.
Raz jesteś zewnętrzny, obrócić się dobrze & wtedy odeszły ‹ przeciwna droga od evelator z 2 authrorization odcisków palca). Pójdź za ścieżką & położyć twoje rzeczy dalej oszczędnościowe pudełko po prawej stronie. Wtedy przejdź naprzód & wejść najbliższe drzwi.4 żołnierze Siły Tekken czeka na ciebie wewnątrz, zbić ich. Wtedy pójdź do niżej odeszły & wejdź na drabinę, wtedy wejść drzwi do zewnętrznego. Inny 4 Żołnierze Siły Tekken czekają na ciebie na zewnątrz. Raz biłeś ich, aktywować się wyłącznik zasilania windy na lewo, wtedy wróć w domu, by wziąć twoje rzeczy z powrotem. Oni są na prawie pokoju blisko oszczędnościowego pudełka ‹ ostrożny there're 2 żołnierze Siły Tekken wewnętrzni tam). Wewnątrz, szafki there're dla Personel # 25 do 28. Bierze raport TASK w sprawie stołu, otwartego w górę LCD Panelu,& odbierz twoje rzeczy na oszczędnościowym pudełku.

Łamigłówka plastra miodu # 4 : To zawiera INFINITE 9MM HANDGUN jeżeli poruszyłeś gra przez używanie uratuj - gra od przejaśniłeś się - gra.

1 2 1 2 1 2
3 4 8 3 4 8 3 4 5
7 9 6 -> 6 7 9 -> 6 7 8 9
0 5 B 0 5 B 0 B

Teraz zmierzaj wróć do jardu & wejść od windy, którą aktywowałeś się tylko
teraz ‹ otwórz drzwi na ogrodzeniu z strony, gdzie jesteś teraz dla
skrót, więc nie potrzebujesz iść dookoła tego, by jechać do innej strony).

Na prysznicu pokoju, pójdź do niższy dobrze & dostań odcisk palca
medalion (Osobisty Kod # 31). Z powrotem do sali, teraz przeszedłeś zagrać metal -obszar detektora ale nie jesteś nagi. Tak, przejdź na północ & wejdź zgłosić pokój. Dostań KEY TAG WHITE & odcisk palca od splicer filmu ‹ Osobisty
Kod # 22) tam, możesz chcieć uratować twojego chętnego 1st dalej, chyba, że wskazać tam wcześniej przechodzisz do następnego pokoju. Odkąd to jest walka szefa po tym.Walcząc Enrique :
(strategia, by walczyć jego będzie dodana później w przyszłości uaktualnieniami)

-Misja 9 :

Po bojowym, będzie cięcie cięcie - scena z Anną ma 1st pojawienie się dalej
gra & też FMV o małej Annie. Teraz dostań odcisk palca od Rozbity miecz Enrique & też jego pochwa na tym samym pokoju dostać kompletnego odcisk palca E (Osobisty Kod # 78 & dostęp poziom B2). Teraz wyjdź od rzwi na kącie.
Kopnij prawo kosza blisko ciebie, by dostać KIT M. Now MEAL pójść poparcie, przejdź ta sam droga jak kiedy masz pójść walcząc Enrique dopiero co. Teraz there're 3 straże czuwające tam, uważaj na siebie ich & 1 z ich upuszczą emblemat.Dostań odcisk palca od tego (Osobisty Kod # 23). Dostań DOTANUKI od
walizka & kopnij pudełka na lewo, by dostać WATER BOTTLED M.

Teraz wróć do sali, użyj KEY TAG WHITE na zagrać metal - panel detektora do
uczyń niezdolnym to. Teraz przejdź & zwrócić prawo na skrzyżowaniu ‹ prawo od twojego kąt aparatu fotograficznego). Wejdź drzwi po prawej stronie, otwarty w górę LCD Panelu.

Łamigłówka plastra miodu # 5 :

3 2 3 2 D 2 1 2 1 2
1 5 6 6 1 5 3 1 5 3 4 5 3 4 5
D 7 4 B -> D 7 4 B -> 6 7 4 B -> 6 7 8 B -> 6 7 8 9
0 8 0 8 0 8 0 D 0 B
C 9 C 9 C 9 C 9 D C

Jest uratować punkt też w tym pokoju. Raz jesteś zrobiony, wyjść & przejść
na dół. There're 3 straże dookoła obszaru tam, 1 z ich upuści emblemat,
dostań odcisk palca od tego (Osobisty Kod # 32). Pójdź za sposób do piętra
& wejdź drzwi. Wrócisz w obszarze więzień. Chodź trochę & 3 Siłę Tekken
żołnierze skoczą w tobie. Przejdź do więzienia, które prowadzi do
podziemne więzienia, by dostać się do Lukas ‹ jeżeli zapominasz, gdzie to jest. Przeczytać 1st pharagraph właściwy ponad Misją 7 sekcji). W każdym razie, więzienie które jest schroniony przez jakieś straże, to zrobi łatwiejszy, by umieścić to. Teraz pójdź ratunek Lukas na komórce # 4 & tam będzie uciąć - scena.

-Misja 10 :

Następnie , 3 żołnierze Siły Tekken zbliży się do ciebie, osłonić od Lukas.
Wewnątrz komórki Lukas jest KIT M. Now MEAL wchodzą tunel na komórce # 1 znów
& spotkasz warunek, gdzie nie możesz wrócić na zewnątrz znów. Teraz, przejdź
przez tunel, aż jesteś stamtąd ‹ ta sam droga z poprzednim czasem przyszedłeś). Teraz, kanał ściekowy został zalany z wodą. Musisz pływać szybko
aby przejść stamtąd. Z kierunku, gdzie skaczesz z od dziury,nurkowanie proste przednie, weź 1st COIN GOLD właściwy z przodu małej dziury tam & immeditely wtedy wchodzi do dziury, by odzyskać twój oddech. Wtedy zacznij nurkowanie znów w prawo, odzyskaj twój oddech na następnej dziurze. Nurkowanie do właściwy, dostań się 2nd COIN GOLD na kącie, teraz przejdź tylny do 1st moneta
miejsce, które wziąłeś dopiero czemu & wejdź małą dziurę. Wewnątrz tunelu, nurkowania do odszedł na sekcji T. Zanim weźmiesz COIN GOLD, odzyskaj twój oddech 1st na kwadracie pokój dobrze wcześniej to. Wtedy przejdź wziąć monetę & obrócić się dobrze na sekcji T. Opuść dziurę w odeszły & zwróć prawo na sekcji T aby dostać się 3rd COIN GOLD. Teraz wróć & wejść dziurę, że przeszedłeś tylko teraz. Wewnętrzny, natychmiast dostań się 4th COIN GOLD właściwy ponad windą dalej odeszły & natychmiast popływaj, aż do powierzchni szybko.
* Podporządkował przez Gori Cristiano *
"Zanim wejść na drabinę, popływaj dookoła windy do docierać do końca,
tak, natychmiast pod tę pozycją dostają piątą złotą monetę ‹ teraz masz 5
monety)."
Teraz wejdź na jedyną drabinę wokoło tam & wejść, aż docierasz dalej drzwi na końcu. Zanim wyjdziesz stamtąd, weź DOTANUKI kąt obok drzwi tam. Raz jesteś, there're 3 straże czekające na ciebie na lewo. Uważaj na siebie z ich wtedy wejdź na drabinę & wejść pokój następny na twojej właściwej stronie. Dostań się MEMO WORK MAINTENANCE na stole & 1st część odcisku palca F od batuta sygnału ruchu po prawej stronie. Jest uratować punkt w samym środku kwadratowego znaku na podłodze tam. Wróć raz skończyłeś tutaj.Spacer do helikoptera, jest 1 straż czuwająca tam, wziąć odcisk palca od skrzynki narzędziowej dobrze pod helikopterem dostać się 2nd część odcisku palca F.
Wtedy główny do drogi, gdzie there're 2 straże stojące. Pójdź na dole,pójdź na północ, wejdź drzwi na kącie. Wewnątrz, rozbij pudełko z przodu z winda & dostań odcisk palca od emblematu dostać ostatnią część z odcisk palca F (Osobisty Kod # 30). Teraz zmierzaj na górze & jechać do strony z budynek. Skok na pudełku & wiś na rurze jadą do lewej strony. Ostrożny z 2 światłami, nie dostawaj sobie miejsca przez nich albo będziesz rozstrzelany, spadek & ci żołnierze przyjdą do ciebie ‹ dobry, ponieważ zrównując sezam twój równy MAX
tutaj). Tylko porusz się dalej do zostawiony nawet, jeśli ciebie jest zauważany, jeżeli jesteś szczęśliwy wystarczająco, możesz nadal zrobić to w lewo, jeżeli strzeliłeś, tylko wrócić na górze & spróbuj znów. Wejdź drzwi blisko tam raz zrobiłeś to.
Wewnątrz, kopnij pudełka właściwe z przodu drzwi dla M KIT MEAL, there're
też szafki dla Personel # 29 do # 32 w tym pokoju. Z tyłu tam, aktywuj się
Nieuleczalny komputer & 3 żołnierze Sił Tekken przyjdzie do ciebie. Prawo drzwi obok szafek prowadzi do innego pokoju, który przyszedłeś poprzednio,
tylko otworzyło to w przypadku ty, któremu wanna ratuje twoją grę albo coś później.

-Misja 11 :

Teraz wyjdź stamtąd, & przejść do właściwej chwili jakieś straże przyjdą
po twojej drodze. Uniknij 2 świateł na podłodze tam, jeżeli nie chcesz
miej więcej straży przychodzące po tobie. Nie idź w górę drabina jeszcze później jako jest COIN GOLD na końcu drogi tam. Raz wszedłeś na drabinę, ty
będzie zauważany przez światło nagle, pośpiech w górę bieg w prawo pod pocztą
aby uniknąć strzałów. Raz sytuacja wróć do normalnego, kontynuuj wchodzić na górę drabina. There're 2 drabiny, ponieważ ty, by wejść w tutaj, zasugeruję, że zrobiłbyś lepiej weź za jednym jako światło there're na przedniej stronie. Oglądnij, jak straż podnosi się tam, zacznij wejść na drabinę kiedy on jest daleko z strony tobą wspinają się. Raz ty są szczęśliwie wejść na wieżę, zostań uwolniony straż. Czas snajpera!

Tryb snajpera :
Twój cel tutaj ma uprzątnąć 4 wieże dookoła ciebie. Jeżeli znajdujesz rozjaśnij się od wieży drażni ciebie, tylko strzeliło to. Zegarek dla 2nd & 4th wieża, jako there're trochę straże wychodzą z ziemi. 3rd wieża, na której jest 1 straż szczyt wieży chowającej za światłem. Tylko w świetle na szczycie do miejsce jego pozycja. Kiedy dalej 4th wieża, jest 1 straż na ziemi która jest trzymając działkę przeciwpancerną, nie możesz schować od tego. To nadal uderzy ciebie, tak umowa z jego jak tylko on wychodzi.

Teraz ustąp z szczytu. Wspinaczka na pudełku z przodu drabiny tej prowadzi na dół znów, wiś na kablu & pójść do innej wieży. Włączać się wyłącznik zasilania windy wieży na ścianie. Wspinaczka do szczytu wieży od drabina z powrotem tam, dostań GRENADE HAND na szczycie. Teraz wróć na dół & użyj windy, by zejść do jardu. Twój cel tutaj ma pójść do sala, there're 2 drogi, by pójść tam. 1 ma pójść od windy, która prowadzi do prysznic pokój, inny 1 jest z drzwi najwięcej odeszły. Wybierz któregokolwiek lubisz, Lukas czeka na ciebie z przodu windy z 2 odciski palca uzyskują dostęp do na sali ( zasugerowałbym, by pójść z drzwi na lewo). Dostęp winda z Lukas do 1F, & będzie uciąć - scena Anny & Enrique.

-Misja 12 :

Pójdź za z Lukas, aż widzisz utnij - scena. Wtedy jedź w prawo przechodzący
brama, pójdź do końca portu po prawej stronie & stłuc się utworzyć, by dostać się COIN GOLD, wtedy wejdź na wieżę. Jest straż tam na górze, użyć tego sam
metoda jako ty zrobiła z powrotem tam dopiero co. Troszcz się o straż & dostań BLACK KEY TAG na ścianie. Teraz ustąp, pójdź do forklift blisko windy ty
przyszedł tam & użyj klucza na tym. Wejdź na pudełko na forklift, rozmieszczać twoim Stingray na airduct.

Tryb Stingray :
Twój cel tutaj jest do' dostać się blisko' na 2 przyciskach. Pójdź za airduct
aż wychodzisz od tego, wtedy przejść na dół 1st. Aby zrobić, że twój widok jest łatwiejszy do spójrz wokoło, przełącz kąt aparatu fotograficznego od Stingray najlepsza strona. Znajdź lśniąca witka blisko drogi windy, by zrobić winda spada. Wtedy natychmiast wejdź, by uniknąć strzałów straży w tobie. Pójdź za sposób windy tam na górze aż dotarłeś na najlepszym poziomie, gdzie there're 2 straże patrolujące wokoło. Teraz znajdź inną lśniącą włączać kąt & natychmiast pchnąć to przed zawiadomieniem straży & zacznij strzelić w tobie (to jest najtwardsza część).3 strzały & te jest końcem gry dla ciebie, tak być ostrożny. To jest ostatni, & też najtwardszy z Stingray mini mini - gra w całej grze. Teraz naładowane drzwi na tym miejscu zostały otworzone, kiedy jakieś straże będą zostać położony tam następnie. Ochroń Lukas kiedy walcząc ich, wtedy przejdź wewnętrzny & głowa w dół od windy.

-Misja 13 :

There're trochę straże na dół tam, troszcz się o ich. Dostań odcisk palca od
czasopismo nudy na stole (Osobiste Kod # 39). Jest uratować punkt dalej inna strona tam, jeżeli chcesz uratować twoją grę. Teraz wejdź drzwi w domu środek. Pójdź przez korytarz dalej, 2 żołnierze Siły Tekken skwapliwie skorzystać z ciebie w przodzie następnych drzwi. Wejdź drzwi. Prosto pójdź w dół wewnętrzny, nie dotykaj się ogrodzenie tam, ponieważ to jest naładowany dla teraz. There're trochę straż czuwający schodki do ujemnej strony. Jeden z nich będzie upuść emblemat, zeskanuj odcisk palca (Osobisty Kod # 28). Następnie , zejdź, zignoruj mały budynek po prawej stronie dla teraz. Zejdź dalej & dostań się HOLSTER na końcu drogi na dół tam. Teraz jedź do małego budynku tego
piłujesz dopiero co, 3 żołnierze Siły Tekken skwapliwie skorzystać z ciebie kiedy spróbujesz pójść w górze stamtąd. Ponieważ wchodzisz, 4 żołnierze zbliży się do ciebie, wykończyć ich. Dostań raport EXAMINER w sprawie stołu, naciśnij włączać ścianę dezaktywuj naładowanego na ogrodzeniu. Teraz wyjdź & przejść do drzwi na ogrodzenie umieściło właściwego przeciwnego z drzwi, gdzie wszedłeś do tego miejsca. Możesz chcieć uratować twojego chętnego 1st zanim przejdziesz, ponieważ to będzie walka szefa wewnątrz tam. Jest uratować punkt dookoła na właściwa strona z tych drzwi.

Walcząc Annę :
Lukas ma " zamanifestować" ciebie, że podłoga na tym miejscu jest krucha. Tak, zegarek twoje kroki w tej walce, możesz też wziąć to jako twój opporunity do prostego zbić Annę, jeżeli możesz zrobić jej upadać do rozbita podłoga.
(strategia, by walczyć ją będzie dodana później w przyszłości uaktualnieniami)

Będzie FMV uciął - scena, gdy biłeś ją. Teraz przejdź wrócić & jako ty mają wejść drzwi, będzie uciąć - scena znów. 3 Siła Tekken żołnierze oczekuje ciebie z tam. Teraz wróć do małego budynku znów, jakiś żołnierz wchodzący w tobie jako idziesz tam. Wewnątrz budynku, pójdź do komputer tam. Będzie uciąć - scena o Lukas jęczącym dookoła w monitoruj cel F. Your tutaj ma skierować Lukas do miejsca w L zauważać aby dostać łom 1st zanim zaczniesz przewodni jego do wyjścia.

Kierując Lukas :
‹ Potrzebuję potwierdzenie na tym zbyt, czy to jest przypadkowo albo nie,' cuz jakiś ludzie powiedzieli, że Lukas wydaje się ukazać się, by być przypadkowo na początku). Nie będziesz miej jakąś wskazówkę na początku o jego pozycji aktualnie. Tak, spróbuj spytać jego, by przesunąć, aż on ukazuje się w 1 z monitora tam. Wtedy zacznij spojrzenie ostrożnie na mapie, spójrz ostrożnie, gdzie jest aparat fotograficzny aparat fotograficzny - strona, żeby nie byłeś
źle doradzając jego do niewłaściwego kierunku. Nie potrzebujesz patrzeć na monitory znów raz zrozumiałeś jego pozycję. Tylko popatrz na mapę, & wyobrazić sobie kierunek, że bieg Lukas do. Jeżeli on sprzeciwia się robotowi w środku z
droga kierujesz jego, będziesz głównie zgubią jego z pozycji & nie mieć żadnego wskazówki, która kierunek, do którego on biegnie, chyba, że on jest na monitorze tym momentem. Jeżeli to zdarza się, wtedy nie dostałeś żadnego wyboru ale musiałeś kazać jemu by przesunąć znów, aż on ukazuje się na 1 z monitorów. Spróbuję zrobić lepszego przewodnika o tym później. Jako nadal potrzebuję trochę wypchać, by zostać potwierdzony na tym. Przewodnik tutaj w moim przypadku dla teraz :
Po utnij - scena, Lukas biegnie do lewej strony na monitorze F. So,
rozkazy dla niego byłyby : Zwrot Odszedł, Zostawiony, Prosto, Prosto, Prosto,
tryton ( w tym momencie, on powinien być ukazać się na monitorze L & wziąć łom). Teraz obróć się Lewy, Dobrze, Prosto, Prosto, Odejść, Odeszły, Prosto. BINGO! Po utnij - scena, obie z ciebie będziesz skończony w górę na niższym poziomie na tym obszar znów. Weź Łom na podłodze & pójdź w górę wszystka droga. 3 Siła Tekken żołnierze skwapliwie skorzystać z ciebie na najlepszym poziomie. Uważaj na siebie ich precz, & użyj Łom, by otworzyć wylęg & przejdź wewnętrzny. Wewnątrz, porusz się w lewo dalej, zignoruj schodki do w dół dla teraz. Innych 3 żołnierze Siły Tekken skwapliwie skorzystać z ciebie tam. Gdy uważasz na siebie ich, przejdź w lewo & wejść na drabinę, aż do czołgu & skok w.

-Misja 14 :

Popływaj bezpośredni' tunel, ponieważ jesteś z tunelu, patrzeć na ziemię & dostań się COIN GOLD. Wtedy wysiądź od wody z drabiny. Głowa w prawo, dostań odcisk palca od martwego ciała naukowca (Osobisty Kod # 34), potem do drzwi po prawej stronie szafki there're kąta dla Personel # 37 do # 40. Otwiera drzwi, żeby Lukas mógł wejść, wtedy ruch w lewo & pójść za wszystek sposób ' Sezam cięcie cięcie - scena scena (więcej wyglądać jak MGS ucięło - scena ta). 3 Siła Tekken żołnierze prosto skoczą po uciąć - końce sceny. Ochroń Lukas od
ich. Gdy uważasz na siebie ich, dostań REPORT TRANSFER CHEMCIAL na podłodze
pod konsolą. Dostań garnitur nurkowania od 1 z szafki blisko zamknął się
drzwi na kącie. Jest uratować punkt na tym prawie pokoju blisko statku dalej
parter tam. Teraz, wyjdź od tego pokoju z drzwi gdzie ty otwórz dla Lukas dopiero co. Na zewnątrz, będą jakieś straże patrolujące wokoło, tylko uważać na siebie wszystko oni & jedź do strona właściwa. Pójdź na dole stamtąd, & skok w do wody. Nurkowanie do lewej strony, jest COIN GOLD tam w dole, & z przodu monety jest wąska ścieżka, która prowadzi do innej strony tej jaskini. Przejdź bezpośredni ścieżka, & kiedy jesteś z wąskiej ścieżki. Widzisz, że jest inny COIN GOLD na prawie ziemi z przodu tego. Weź monetę & wtedy zmierza
od wody.
Dostań odcisk palca od martwego naukowca raz tobie są od wody (Osobisty Kod # 40) & wejdź drzwi na lewo. Ponieważ jesteś wewnętrzny, zgłoś do innego prawa drzwi obok ciebie ( Pokój Przechowywania Broni Substancji chemicznej). Pójdź prosto, będziesz widział LCD Panelu. Aktywuj się to.
Łamigłówka plastra miodu # 6 :

2 2 2 1 1
D 3 D 3 4 3 2 3 2 3
8 4 5 -> 8 4 6 -> 8 5 6 -> 4 5 6 -> 4 5 6
9 C 7 9 5 7 9 0 7 8 9 0 7 7 8 9 0
1 B 6 0 E 1 C B 0 E 1 D C B E D C B E D C B E

Teraz jedź w prawo, zeskanuj odcisk palca na rękawiczce na rogu w górze
(Osobisty Kod # 35), przejdź pójść za ścieżką. W końcu ścieżki, dostań się
AGENT CHEMICAL na podłodze. Teraz wróć na zewnątrz drzwi.
Jedź na południe, dostań odcisk palca od innego martwego naukowca ‹ Osobisty
Kod #--), pójdź za sposób & dostać DETERGENT na końcu sali. Teraz dostań się
stamtąd z drzwi, gdzie przyszedłeś, wejdź na System Spryskiwacza czołg po prawej stronie. Dostań odcisk palca na szarpnięciu tam (Osobisty Kod # 36),
wtedy używa wszystkie 2 chemiczne rzeczy, że dostajesz dopiero co ‹ AGENT CHEMICAL & DETERGENT) na dziurze zbiornika. Teraz wróć do Chemicznego Przechowywania Broni Pokój, zwrot na alarmie pożarowym po prawej stronie.

-Misja 15 :

Teraz zneutralizowałeś gaz, wyjść od tego pokoju. Pójdź prosto do dobrze & wejdź drzwi na kącie w górze. Będzie uciąć - scena pokazująca to Lukas wchodzi drzwi z przodu, pójść za nim. Wewnątrz, dostań BOSKONOVITCH'S JOURNAL na stole, dostań MAP ROUTE ESCAPE na prawie ściany potem do drzwi szkła. Też tutaj szafki there're dla Personel # 30 do # 33. Raz jesteś zrobiony tutaj, wróć na zewnątrz.

Przejdź przez do inaczej, uważaj na siebie straże. Jedź do lewej strony
z skrzyżowania tam. Dostań BELT TACTICAL od pudełka na lewo z przodu " wejścia". Dostań odcisk palca od martwego naukowca przód tam (Osobisty Kod # 38). Wejdź drzwi na kącie. Wewnątrz, jest tylko LCD Panelu tam. Otwórz to.

Łamigłówka plastra miodu # 7 : (HOLSTER)

C 2 3 C 2 3 1 2 3
1 5 1 5 4 5
6 4 8 -> 6 4 8 -> 6 7 8
7 9 9 7 9 0
B 0 B 0 C B

Teraz wróć & głowa do inaczej z skrzyżowania. Dostań wszystko dotknij -
odciski od wszystkich martwych żołnierzy tam ‹ Osobiste Kody # 24. reszta 3 żołnierze nie miej Osobistych Kodów). Teraz wejdź drzwi ‹ stać się przygotowani do twardego szefa - walka. Nie dokuczaj tam jest uratuj punkt wewnętrzny. Możesz nadal uratować twoją grę 1st zanim zaczniesz walkę).

Wewnątrz pokoju, jedź na południe, YET PANEL ELEVATOR THE TOUCH DON'T! ‹ to
na windzie, nie lśniący!) Kontrola dookoła blisko windy jest chyba, że punkt okryj ciebie chcieć uratować 1st. Następnie , możesz nacisnąć to & tam jest utnij - scena wcześniej walka.
Walcząc junior juniora - Robot :
Wszystko co potrzebujesz zrobić tutaj ma uszkodzić połowę tego jest żywotnym barem. Znalazłem że kąt aparatu fotograficznego w tej walce jest jakby niewłaściwy. & zrobią ciebie mocno by zobaczyć robot ani ten jest shurikens ‹ użycie przycisk Widoku Zmiany naprawić aparat fotograficzny everytime znajdujesz, że kąt aparatu fotograficznego jest " niewłaściwym"). Po tobie sukces zmniejsz na pół tego jest żywotnym barem, będzie uciąć - scena Alan jest actaving radiowy - aktywna maszyna tam. Teraz potrzebujesz skusić robot, by dostać się blisko tego & zrobić robot ogłuszył z przodu tego dla chwilę przez uderzanie jego głowy ‹ łatwiejszy, by robić to z broniami utarczki). Problem jest, że radioaktywny nie jest zawsze gotowy, czasami to będzie poza dla chwilę. Tak, naprawdę musisz dostać poprawną synchronizację dla tego ‹ nie spróbowałem jeszcze, czy możesz właściwie zabić to bez używania tak radioaktywny albo nie. Potwierdzenie potrzeby na tym).(strategia, by walczyć to będzie dodana później w przyszłości uaktualnieniami)Gdy jesteś zrobiony z tym. Jest uciąć - scena znów ( nie popsuję tego tutaj), wtedy możesz uratować twoją grę, jeżeli chcesz zanim przejdziesz na dół ‹ to będzie inna walka szefa). Raz jesteś gotowy, przejść & będzie inny Cięcie cięcie - scena raz jesteś od windy.

Walcząc Enrique :
Teraz tutaj ty dont walczy jego 1 - na-1. junior juniorze - Robocie robot spróbuje uderzyć obie z ciebie, więc to mogłoby być korzyścią dla ciebie. Ale też mógłby być wadą dla ciebie. Ale twój główny oponent tutaj jest właściwie Enrique, żywotny bar na dnie jest Żywotny bar Enrique. Raz masz uszkodzenie' sezam jego żywotny - zabraniać na lewo około 1/4,Junior junior - robot też będzie na dół. & to będzie czysty 1 - na-1 bitwa następnie. The tylko strategia, która mogę dać, ponieważ teraz jest spróbować uniknąć jego ataku 1st przed tobą spróbuj uderzyć jego. ' cuz najbardziej najprawdopodobniejszy on odparuje wszystkie twoje ataki, jeżeli on jest mocny warunek. Raz on chybiał, by zaatakować ciebie, to jest twoja szansa, by kontratakować jego.
(strategia dla tej walki będzie dodana później w przyszłości uaktualnieniami)

Raz masz bić jego, przejść do pokoju na na północ. Dostań LUKAS' JOURNAL
na stole & wejdź drzwi na tym pokoju. Przejdź na dole, dostań 5.56 MM
RIFLE ASSAULT na prawie walizki zaraz po przybyłeś na dole. Jest punkt obrony naprzeciw strona na tym miejscu ‹ jeżeli walizka jest na lewo, wtedy uratuj punkt w po prawej stronie). Dostań odcisk palca od martwego naukowca tam (Osobisty Kod #--). Zanim weźmiesz windę na południu, wspinaczce drabina blisko walizki dopiero co. & wejdź drzwi na kącie w górze. Wewnątrz pokoju, jest LCD Panelu z przodu ciebie, otworzyć to. Łamigłówka plastra miodu # 8 : To zawiera INFINITE 9MM SUB - MACHINEGUN jeżeli ty zagrany uczciwie przez używanie uratuj - gra od przejaśniłeś się - gra.
1 4 5 1 4 3 1 4 3 1 2 3
6 8 6 5 6 5 4 5
7 9 2 -> 7 8 2 -> 2 7 8 -> 6 7 8
0 9 0 9 0 9 0
3 C B C B C B C B

Dostań odcisk palca od płaskiej butelki na stole (Osobisty Kod # 33). Też, ty
może chcieć otworzyć szklane drzwi z tej strony ‹ to prowadzi do pokoju gdzie
widziałeś, że Lukas zgłosił ostatni raz). Żeby mogłeś otworzyć szafkę # 33 z
jego odcisk palca teraz & dostań REPORT juniora TYPE.
Raz jesteś zrobiony wszystek tutaj, wyjść od tego pokoju skąd ciebie wszedł tylko teraz. Użyj windy na południu, by wejść z powrotem do podziemnego więzienia obszar. Będziesz widział hanged Lukas tam & Alan ma rację obok niego. Pójdź do nich & będzie uciąć - scena. Następnie dostaniesz WATCH POCKET Lukas.

Misja 16 :

Dostań odcisk palca od ciała Lukas (Osobisty Kod # 37), też wymelduj się
lśniąca rzecz na stole (tylko zrobić pewny dostajesz Edgar Stypendium odcisk palca).Teraz przejdź przez do drzwi na lewo, dostań odcisk palca od umarłego
żołnierz (Osobisty Kod #--), pójdź wszystko piętro drogi wróć do obszaru więzień. Kiedy dotarłeś do obszaru więzień, pójść wszystek sposób w lewo, będziesz spotkaj jakieś straże na twojej drodze. Dostań odcisk palca od martwego żołnierza na środku na tym obszarze (Osobisty Kod #--). Pójdź dalej w lewo do drzwi na sali kąta & klawiszu Enter. Twój cel teraz ma pójść do Watchtower. Pójdź za wszystek sposób & pójdź dalej prosty dotarłeś 1st skrzyżowanie, skoro dotarłeś 2nd skrzyżowanie,zwrot odszedł (górna strona na twoim kącie aparatu fotograficznego). Wyjście z drzwi na kącie z powrotem do
jard. Jest martwy żołnierz zbyt, że możesz wziąć jego odcisk palca wokoło
środek na tym obszarze (Osobisty Kod # 25). Teraz użyj prawa windy wokoło
strona właściwa jego, by wejść & spotkaj Alan. Pójdź spacer do jego & tam będzie Cięcie cięcie - scena. Teraz jedź do siedzenia, wejdź na drabinę, zabij straż na szczyt. Przygotuj się na inną grę snajpera.

Tryb snajpera :
Tylko jak dalej 1st czas, musisz ochronić Alan znów od straży.
Mogę tylko dać ciebie przechyla tutaj, że żołnierze, którzy atakują Alan są ALL dalej ziemia. Kiedy ten who're atakujący ciebie są MOSTLY od wież. Tak,
jeżeli twój metr Niebezpieczeństwa powiększył się, spróbować sprawdzić wieże 1st zamiast z ziemia.
Gdy Alan odniesie sukces zrobić jego sposób do helikoptera, będzie FMV.

Misja 17 :
Teraz wracasz na statku znów z nowym garniturem. Ten raz, głównie nie jesteś
stawiając czoło zwykły / żołnierze Siły Tekken więcej. Twoi oponenci teraz głównie robot, widzisz prawo przykładu kiedy zaczynasz, there're 2 roboty prosto zbliżając się do ciebie. Zbić ich & dostań MEMO SECURITY HEIGHTENED na stole bliskim ty, dostań INT.CHART FLAG CODE od światowej deski mapy na ścianie w środek. Też jest BATON STUN od walizki na lewo stół. Do daleko kąt na lewo jest DEFIBRILLATOR w walizce na podłodze. Teraz wróć do strony właściwej, & prawo blisko schodków po prawej stronie ‹ na niższa część) na ścianie jest drukować skaner prowadzi do LCD Panelu.

Łamigłówka plastra miodu # 9 : (Zbrojownia)

1 2 3 1 2 7 1 2 7 1 2 3
5 6 9 4 -> 5 6 3 4 -> 4 5 6 3 -> 4 5 6 7
8 7 0 8 9 0 8 9 0 8 9 0

Jest uratować punkt na daleko kąt w prawo. Raz jesteś zrobiony ten pokój, wejdź drzwi blisko punktu obrony tam. Pójdź, aż dotarłeś do pokoju z wielu opadaniami dalej. Pierwszy, dostań LOST Hanged REPORT ITEM na ścianie. Teraz użyj pulpitu operatora, by ruszyć opadania, prasa AB, wtedy CD. Dostaje CARD BLANK na podłodze. Teraz wróć do panelu, rusz GH, IJ, & w końcu KL dostać COIN GOLD na podłodze pod półką KL wcześniej to poruszyło się. Teraz wróć do panelu znów & naciśnij KL znów ‹ ponieważ nie możesz pójść przejść, jeżeli nie cofasz półki KL). Jest komputer blisko drabiny, którą możesz użyć, by zmienić twojego CARD BLANK do CARD BLUE. Teraz wejdź na drabinę. Rozbij lustro po prawej stronie na rogu salę. 2 straże czeka tam, ostrożny. Teraz użyj panelu na stole
‹ wskazówka dla tej łamigłówki jest na prawie obrazu Shakespeare z przodu z
stół). W każdym razie, odpowiadać za to jest 2 flagami oznaczonymi jako ROMEO & JULIET na twoim INT.CHART FLAG CODE. Dostań MEDALLION & MANUAL EMERGENCY od
za obrazem. Teraz wejdź drzwi na lewo.
Stąd , pójdź (właściwą stronę), rozbij prawo wazy obok drzwi na kąt, by dostać COIN GOLD.Następnie głowa wróć do innej strony & zgłoś drzwi do Sali Recepcji.
4 roboty czeka na ciebie tutaj w środku więc przygotowuje siebie, dla ich atak zaskoczenia. Raz masz pozbyć się ich, głowy do drzwi na inny kąt. Zrób twój sposób z powrotem do atrium stamtąd. Raz wracasz dalej atrium, zejdź po schodach &

09.04.2012 12:29
odpowiedz
LF123
1
Junior

proszę o pomoc bo nie wiem jak przejść misje gdy Nina jest w więzieniu i musi uwolnić Lukasa proszę o pomoc

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze