BioShock [PC]

BioShock stanowi połączenie gry akcji ukazanej w perspektywie pierwszej osoby (FPP) z produkcją cRPG oraz survival horrorem. Za produkcję odpowiedzialny jest zespół Irrational Games znany głównie z kultowej już produkcji System Shock 2.

wersja językowa:
patch polonizujący

BioShock data premiery gry na PC:

21 sierpnia 2007 ( światowa data premiery )

21 września 2007 ( data wydania w Polsce )

21 sierpnia 2007 ( premiera w USA )

gry podobne do BioShock:

Dishonored
Batman: Arkham Asylum
BioShock Infinite

Akcji, FPP, science fiction, FPS, elementy RPG, dystopia, lata 60. i 70. XX wieku

BioShock to gra FPS stworzona przez studia 2K Boston i 2K Australia (znane wcześniej jako Irrational Games). Owa ekipa ma na swoim koncie takie projekty, jak Freedom Force, SWAT 4 czy Tribes: Vengeance, a zasilający jej szeregi programiści w przeszłości brali udział w pracach nad kultową mieszaniną shootera i RPG, grą System Shock 2. Opisywany poniżej tytuł należy traktować właśnie jako duchowego spadkobiercę ostatniej z wymienionych pozycji, gdyż oprócz przeważających elementów charakterystycznych dla strzelanin zawiera on również cząstki gatunku role-playing. Jego przytłaczająca, duszna wręcz atmosfera, nasuwa natomiast skojarzenia z niektórymi survival horrorami, gdzie psychodeliczny klimat towarzyszy odbiorcy od samego początku rozgrywki.

Historia opowiedziana w produkcie rozpoczyna się w roku 1960, kiedy to bohater imieniem Jack, pasażer dopiero co rozbitego samolotu, ląduje w przestrzeni oceanu i zaczyna się topić. Gracz musi pomóc protagoniście w walce o przeżycie, a następnie wraz z nim udać się w kierunku bijącego z oddali światła. Po chwili okazuje się, że błysk pochodzi z latarni umiejscowionej w podwodnym mieście Rapture. To tutaj przychodzi nam spędzić całą przygodę z BioShockiem.

Metropolia stanowi ogromny kompleks, zbudowany w 1946 r. przez amerykańskiego biznesmena, Andrew Ryana, po to, by stworzyć schron dla najwybitniejszych przedstawicieli ludzkiego gatunku (naukowców, artystów itp.). W kilka lat po II wojnie światowej projekt został zarzucony, a ukryte w głębinach oceanu miasto pozostawiono samemu sobie. W międzyczasie jednak dwaj badacze zamieszkujący Rapture dokonali przełomowego odkrycia. Na dnie morza znaleźli oni nieznany wcześniej gatunek ślimaków, mogący zmieniać ludzkie tkanki w komórki macierzyste. Stworzenia stały się źródłem substancji o nazwie ADAM, która przy właściwym stosowaniu zwiększa możliwości organizmu wykorzystujących ją osób, umożliwiając nawet osiągnięcie nieśmiertelności. Niezwykłe cechy chemicznej mieszaniny stały się przedmiotem licznych kontrowersji i doprowadziły nawet do konfliktu pomiędzy dystrybuującymi ją frakcjami. Rapture ogarnęła wojna, a w czasie jej trwania odkryto, że ADAM przyczynia się także do powstawania mutacji i uzależnień. W trakcie walk podwodna metropolia została całkowicie zrujnowana, a ci, którzy przeżyli toczoną w niej batalię, stracili resztki człowieczeństwa i ich egzystencja ograniczyła się głównie do poszukiwania ślimaczej substancji.

Prowadzący Jacka gracz zmuszony jest do odnalezienia się w utopijnym świecie i stopniowego odkrywania zasad rządzących jego nowym domem. Wszędzie czai się niebezpieczeństwo, a żeby móc sobie z nim poradzić, trzeba na własną rękę zażywać dawki ADAM. Zadanie to nie należy do najprostszych, bo jedynymi istotami posiadającymi upragniony surowiec są małe, niepozorne dziewczynki, tzw. Little Sisters. Chcąc je pokonać, musimy zmierzyć się najpierw z ich potężnie uzbrojonymi ochroniarzami, Big Daddies. Na domiar złego w mieście jest również pełno innych potworów, a publicznego porządku pilnują bezwzględne roboty. Szczęśliwie można rozprawić się z nimi zarówno przy użyciu argumentów siłowych, jak też uciekając się do rozwiązań wymagających wysiłku intelektualnego, np. hackowania urządzeń w ramach przechodzenia prostej mini-gierki.

Gracz ma również sposobność do upgrade’owania posiadanych przez siebie gatunków broni (strzelb, pistoletów, wyrzutni rakiet i innych), dokupując do nich lunety, większe magazynki czy skuteczniejszą amunicję, a także poprawiania własnych zdolności psycho-fizycznych za pomocą power-upów o nazwie Plasmids. Te swoiste modyfikacje kodu genetycznego pozwalają na efektywniejsze działanie w skomplikowanym świecie gry, gdzie każdy wybór ma realny wpływ na rozwój fabuły. Należy przy tym zaznaczyć, że zabawa jest nieliniowa, a misje ułatwiają nam liczne gadżety, jak noktowizor czy aparat ukazujący słabe punkty przeciwników.

Całą akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby, zaś utrzymane w futurystycznym klimacie lokacje podziwiamy za sprawą silnika Unreal Engine 2.5. Na odbiór produkcji ma ponadto wpływ niepowtarzalna muzyka, stworzona przez Garry’ego Schymana, autora ścieżki dźwiękowej do Destroy All Humans! Podejmując temat technicznych aspektów BioShocka, należy także pamiętać, że do uruchomienia gry konieczne jest połączenie z Internetem. Tytuł wymaga bowiem sieciowej aktywacji. Co więcej, korzysta on także z usługi Games for Windows Live, dzięki czemu możemy odblokować w nim szereg interesujących osiągniąć (achievementów), zaprojektowanych na podobieństwo nagród w systemie Xbox Live.

Tryb gry: single player   Nośnik: 1 DVD  
Ocena gry 9.2 / 10 na podstawie 6991 ocen czytelników.  
Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 8.4 / 10 na podstawie 19 głosów czytelników.   Cena gry w dniu premiery: 99,90 PLN

wymagania sprzętowe

Rekomendowane: Core 2 Duo 1.86 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 7900 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista

BioShock - recenzja gry

BioShock - recenzja gry (PC)

"Poza szeregiem umiejętności magicznych, znajdziemy w BioShocku całkiem pokaźny arsenał broni konwencjonalnej. Gra wymaga, byśmy używali wszystkich dostępnych narzędzi zagłady. Jeśli wydaje ci się, że ubarwienia gameplay’a to tylko mydlenie oczu, bo i tak w każdego FPS-a gra się podobnie, możesz się tu nieco przejechać. Kombinowanie z wykorzystaniem plasmidów oraz wykorzystywanie ich w połączeniu z pistoletem, strzelbą i karabinem to esencja gry. Mamy sporą swobodę w wymyślaniu sposobów na pokonywanie przeciwników, a mimo to zdarzają się momenty, gdy czujemy się bezradni. Wyjściem naprzeciw graczom było umieszczenie w świecie gry specjalnych kapsuł, w których respawnujemy się w wypadku śmierci. Bez żadnych konsekwencji. Trochę to zaburza równowagę zabawy, ale bez tego wysoki poziom trudności mógłby okazać się dla wielu graczy przeszkodą nie do obejścia."  więcej

przykładowy poziom z gry

przykładowy poziom z gry [4:39]

Materiał z gry Bioshock. Film prezentuje jeden z poziomów w grze i doskonale oddaje szaleństwo oraz przygnębiającą atmosferę w mieście Rapture.

6:50

Video BioShock

Demonstracja #2

1:00

Video BioShock

zwiastun na premierę #1

7:04

Video BioShock

film z gry

Drakensang Online

Drakensang Online

Zagraj za Darmo!

Koyotl

Koyotl

Zagraj za Darmo!

Total War: WARHAMMER + DLC - PC - 164,50 zł

kup w sklepie

PC 164,50 zł

DOOM PL - PC - 159,90 zł

kup w sklepie

PC 159,90 zł

Homefront: The Revolution + DLC - PC - 133,50 zł

kup w sklepie

PC 133,50 zł

Komentarze Czytelników (756)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
30.08.2014 20:35
odpowiedz
gothmok
135
Generał

Czy istnieje jeszcze możliwość kupna wersji pudełkowej gry w jakimkolwiek sklepie wysyłkowym...oprócz allegro bo już się naciąłem 2 razy :C. ?

06.10.2014 06:38
odpowiedz
Kasaj
18
Chorąży
9.5

Świetna gra bardzo fajny klimat jak i fabuła bardzo dobre pomysły z tymi genami co dają bonusy bardzo fajnie się naparza z różnymi mobami grafika jak na tak starą grę jest bardzo ładna jak dla mnie jak ktoś chciałby zagrać w bioshocka to bardzo polecam ale od pierwszej części ;D

19.11.2014 06:57
odpowiedz
DSGreatGreyWolf
1
Legionista

Moja ocena to 9,0:) Pozdrawiam!

22.12.2014 16:57
odpowiedz
Stivi71
5
Legionista

Fenomenalna gra!-BioShock -10/10

25.12.2014 18:24
odpowiedz
Xinjin
79
Szaman
9.5

Po ponownym przejściu miałem napisać krótką recenzje tej części, ale tego nie zrobie. Wystarczy że napiszę że jestem zatwardziałym fanboyem tej serii.

Ocena: 9.5/10

17.03.2015 17:28
odpowiedz
arkadius2
78
Dark Crusader

Ja właśnie się zagrywam :) Co prawda na liczniku dopiero 3 godzina gry, ale widzę że gra ma to coś, coś co wyjaśnia tak wysoką ocenę. Niewątpliwie sam wysoko ocenie Bio, ale to dopiero po ukończeniu gry.

20.03.2015 22:01
odpowiedz
festyn
3
Junior

Witajcie mam pytanko. Czy bioshock ma w sobie elementy rpg? Tzn. są jakieś dialogi, wybieramy co odpowiemy, albo czy zaakceptujemy dane zadanie? Coś a'la fallout 3? Czy to raczej liniowa strzelanka gdzie tylko biegniesz przed siebie i zabijasz wszystko co chodzi?

20.03.2015 22:34
odpowiedz
Irek22
70
Legend

festyn [732]
Czy to raczej liniowa strzelanka gdzie tylko biegniesz przed siebie i zabijasz wszystko co chodzi?

To raczej liniowa strzelanka gdzie tylko biegniesz przed siebie i zabijasz wszystko co chodzi.
Pewne odstępstwo w postaci decyzji podejmuje się tylko w przypadku Małych Siostrzyczek (zabić je czy nie), co ma pewien wpływ na zakończenie, ale to tylko tyle.

04.04.2015 00:59
odpowiedz
ixi1992
27
Centurion
9.0

Naprawdę świetna gierka. Ma już tyle lat, a ja dopiero zagrałem pierwszy raz i jestem zachwycony. Fabuła zaskakująca, z ciekawymi motywami i zwrotami akcji. Rozgrywka miodna i bardzo wymagająca. Grafika jak na 2007 rok produkcji powalająca. Polecam w 2015 roku ! :D

11.04.2015 20:05
odpowiedz
yeeehaaaw
7
Konsul

Znakomita gra, niesamowita z mrocznym klimatem, co prawda na razie tylko raz ja przeszedlem, ale jestem po prostu zachwycony. Jak ktos nie gral, to polecam :)

05.05.2015 20:54
odpowiedz
bestraiga
1
Junior

Wiecie, gdzie można zamówić tą grę w wersji pudełkowej i po polsku?

01.06.2015 17:56
odpowiedz
arkadius2
78
Dark Crusader
9.5

Ukończyłem i jestem zachwycony, mimo że nie bardzo lubię FPS'y to Bio powalił mnie fenomenalnym klimatem. Co prawda elementy horroru znikają tak w 1/3 gry, ale może to i dobrze, bo zwiedzanie i poznawanie historii podwodnego Raputre samo w sobie jest bardzo przyjemne i ciekawe. Dawno nie miałem okazji zagrać w grę, w której penetrowanie zakątków map i zaglądanie w każdą dziurę sprawiało tyle frajdy i nie nudziło się po 3 godz. gry. Żałuję że dopiero po tylu latach zapoznałem się z BioShockiem.

@bestraiga - do wersji steamowej jest w pełni działające spolszczenie, sam z nim grałem, co do wersji pudełkowej gry to nie wiem.

15.07.2015 19:42
odpowiedz
lukas2707
3
Junior
9.5

Gierka super
Do "chamerx"
co do prośby o spolszczenie wersji 1.1 z gamesgate
Ja użyłem tego spolszczenia i działa
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=200470421

23.07.2015 22:02
odpowiedz
bogi1
105
The Best in the World

Będzie w CDA 09/2015

28.07.2015 02:38
odpowiedz
Verax
20
Konkwistador

Dokładnie, CDA 09/2015 ma Bioshocka jako głównego pełniaka! Jak ktoś jeszcze nie ma to niech dyma do kiosku, bo szkoda odpuścić takiej giery w takim cenie (nie wspominając że sama zawartość pisma i pozostałe pełniaki też są ciekawe).

28.07.2015 09:22
odpowiedz
mimko
92
Konsul

Brak multi - 15 zł zaoszczędzone.

28.07.2015 10:38
odpowiedz
gothmok
135
Generał

W końcu jedyna gra która jest nie do zdobycia w sklepach polskich, a brakuje mi do kolekcji poprzednich serii.

05.08.2015 22:08
odpowiedz
Piksel111
1
Junior

Fabuła na poziomie bardzo dobrego filmu. Ciekawy projekt lokacji i wiele sposobów rozprawiania się z przeciwnikami, grafika świetna biorąc pod uwagę rok produkcji, a przede wszystkim ten niesamowity klimat. Zdecydowanie 10/10 :)

08.08.2015 11:17
odpowiedz
rzaba89nae
50
Aes Sedai
9.0

Średnia gra w kwestii mechaniki (toporne, tępawe AI przeciwników, skopana fizyka broni, która strzela jakby kapiszonami i w ogóle nie ma kopa, wszechobecne skrypty), która powinna dostać 6+/10 gdyby nie kilka rzeczy.

Przede wszystkim fabuła i kilmat, gra jest niesamowita, samo miasto jest świetne, zarazem przepiękne i przerażające. Muzyka również. Projekty lokacji zapierają dech w piersiach i wyglądają ładnie nawet dziś. Ta gra na każdym kroku daje do myślenia i zmusza do zastanawiania się "co tu zaszło?". Zatem 9/10 z czystym sumieniem.

25.08.2015 17:13
odpowiedz
Dj Seban
5
Legionista

Ja mam Bioshock CDA czy ktoś wie dlaczego nie ma dzwięku w tej grze na intro jest a dalej nie ma

05.09.2015 19:28
-2
odpowiedz
1 odpowiedź
Cre‹A›ToR
24
Pretorianin
3.0

Po Bioshock Infinite oczekiwałem od Bioshocka2007 Świetnej Gry z konstrukcją fabularną podobną do Infinite a otrzymałem jakieś badziewie Fabuła jest zbyt banalna wszystko można ogarnąć po 1-krotnym ukończeniu gry.

Rapture w przeciwieństwie do kolumbi mnie nie zachwyciło myślałem że opinie o tym że Rapture jest bardzo mroczne nie są wyssane z palca ale były korytarze po prostu za jasne,fajnie by było jakby tam żadnych świateł nie było a my byśmy musieli latać z latarką ale tak niestety nie było...
System strzelania jest najgorszym z jakim miałem do czynienia aż nie chcę mi się o nim pisać..
A co do muzyki to żadna dosłownie żadna nie wpadła mi w ucho żadnej nie zapamiętałem bardziej fabułę pamiętam a tu nawet 1 piosenki nwm czy ona wgle była???
Dobra nie chcę mi się dalej pisać to wymienię już plusy i minusy
na +
-Would You Kindly
-Możliwość Wyboru czy ocalimy dziewczynkę czy zabijemy żeby mieć więcej Adama
-Fabuła.....
na -
-....Chociaż nie tak dobra jak się spodziewałem myślałem że dorówna Infinite
-Grafika
-Muzyka
-Hackowanie które jest nie dość że jest nudne to jest za często
-Sekwencje Fps
-Plazmidom jak i Broniom brakuje kopa przez co nie ma prawie żadnej satysfakcji z używania ich
-Klimat(myślałem że będzie mroczny)

A i może mi ktoś jeszcze wytłumaczyć Fenomen Big Dady`ego?? Jak dla mnie to zwyczajny mini Boss który szuka siostrzyczki żeby zebrała dla niego adam i on przetrwał

-

06.09.2015 17:49
1
odpowiedz
CwirCwiru
3
Legionista
9.5

Szczena opada. Po samą ziemię. Przemierzanie Rapture, podwodnego miasta jest miłe i niemiłe zarazem, zachwyca i straszy, niepokoi i zaciekawia. Fabuła i klimat miażdżą, jeszcze nigdy gra nie zaskoczyła mnie zwrotem akcji tak, jak zrobił to Bioshock. Polecam. Mój gameplay: www.youtube.com/playlist?list=PL07eNdu5b2fNHL0pLC_zgkOOI5AyrkaFs

16.01.2016 20:20
odpowiedz
yarocorpse
30
Chorąży

Proszę o pomoc. Utknąłem w grze. Nie mogę nic zrobić z pierwszą Siostrzyczką w Pawilonie Medycznym. Nie działają "na niej" żadne klawisze interakcji. Zmieniałem przypisanie klawiszy w plikach"ini" i nic to nie daje. Nie wiem o co chodzi. Na filmiku pani Tenenbaum rzuca jakiś tonik który rzekomo trzeba użyć na Siostrzyczce. Tylko jak?

16.02.2016 21:23
odpowiedz
Shadow Khajiit
18
Centurion

mam pytanie głupie bo wręcz na poziomie kotleta :D czy w grze dialogi powinny mieć napisy pl mam patch 1.1 ale napisów brak a menu itp są po polsku jak włączyć napisy albo jak naprawić żeby się pojawiły ;/

23.02.2016 16:18
-2
odpowiedz
okoanielskie
1
Legionista

Lepsza niż Buriale, słabsza zdecydowanie niż Bioshock 2 a przy Minerva's Den to sie chowa po całości. System hackowania lipny i strzelanie średnio ogarnięte. No już niestety latka lecą. Fabuła średniawa, ale jak sie przejdzie Infinite i dodatki to całkiem niezła baja wychodzi. Polecam

14.03.2016 12:40
1
odpowiedz
Silver16
21
Chorąży

Cre‹A›ToR - dlaczego Big Daddy stał się kultowy ? Dzięki swojemu unikalnemu Designowi, sposobu ruszania się, zachowania i dźwięków jakie wydaje

22.03.2016 21:49
-2
odpowiedz
BracoForOne
8
Konsul
3.0

kicz

22.03.2016 21:52
-1
odpowiedz
BracoForOne
8
Konsul

nie moje klimaty

11.04.2016 13:35
odpowiedz
rj
81
Pretorianin
8.0

Dopiero teraz zebrałem się żeby przejść BioShocka. I powiem wprost, pewnie gdybym to zrobił w 2007 roku to szczena by mi opadła i uznałbym grę za iście wybitną. Ale teraz, kiedy sporo innych gier wywarło na mnie takie wrażenie, BioShock wydaję się po prostu "spoko". Atmosfera, klimat, ogólny projekt Rapture są na prawdę genialne, ale rozgrywka mnie trochę nudziła. Strzelanie nie daje zbytnio satysfakcji, gdyby nie plazmidy to walka była by mało przyjemna. Do tego trafiło mi się zakończenie które niezbyt mnie przekonało. Przyszło nagle, niewiele wyjaśniło. Dodam bez spoilerów, że dotarłem do tego niby "dobrego" endingu. Ale może po prostu odpowiednio się nie wczułem.. nie ważne, w tej chwili dla mnie gra na co najwyżej 8, gdybym faktycznie zagrał kilka lat wcześniej to by było wyżej.

25.04.2016 18:23
odpowiedz
Srebrnobury
9
Legionista
7.0

Bioshock, to FPS który pozostaje w pamięci na długi czas ze względu na bardzo dobrze opowiedzianą historię, oraz klimat podwodnego miasta Rapture, w którym rozgrywa się akcja. Na uwagę zasługuje również mechanika, która oferuje graczowi mnóstwo frajdy w posługiwaniu się plazmidami i brońmi, których jest całkiem sporo.
Niestety, Bioshock ma również sporo wad. Wad, które zaniżają ocenę ogólną, bowiem zignorować ich nie sposób.

Mechanika jest przekombinowana. Gracz ma do wyboru mnóstwo broni (którą można ulepszać w specjalnych automatach) i różne rodzaje amunicji do każdej z nich, oraz plazmidy. Niektóre z tych rzeczy się wzajemnie uzupełniają, inne zastępują, a część jest bezużyteczna. Jednakże mnogość tego arsenału nie została należycie wykorzystana. Przez większą część gry właściwie nie wiadomo czego konkretnie używać i w jakiej sytuacji, a dodatkowo nie pomaga również żonglowanie amunicją, którą koniecznie trzeba zmieniać zależnie od rodzaju przeciwników z jakimi mamy do czynienia. Tyczy się to również plazmidów, pomiędzy którymi należy się przełączać, ponieważ naraz możemy mieć aktywny tylko jeden i używać go zamiennie z bronią. Na szczęście takich zmian dokonujemy za pomocą aktywnej pauzy.
Tego wszystkiego jest po protu za dużo, przez co gracz co chwilę odrywa się od akcji by zmienić broń, amunicję czy plazmid. Jest to frustrujące tym bardziej, jeżeli w walce z silniejszym przeciwnikiem nagle należy się uporać z innymi, których podrzuciła nam gra. Psuje to immersję kiedy trzeba się co chwilę odrywać od akcji w grze, albo cofać by załadować broń inną amunicją.

Gra sama w sobie jest bardzo interesująca, ale po pewnym czasie zaczyna z niej wyłazić monotonia, kiedy po raz enty zmuszeni jesteśmy ścierać się z tymi samymi przeciwnikami. W Bioshock brakuje oryginalnych bossów z którymi zmuszeni bylibyśmy walczyć na arenach, a miejsc nadających się na takowe w tej grze nie brakuje. Poza ostatnią potyczką w grze nie uświadczymy żadnej podobnej przy czym ostatnie starcie również jest dość krótkie. Niestety autorzy nie przewidzieli podzielenia go na więcej faz, co na pewno byłoby bardziej emocjonujące. Praktycznie wszyscy bossowie są genofagami - zmutowanymi ludźmi.
To jest dla mnie sporym minusem, ponieważ grając cały czas czekałem na to, aż spotkam wyjątkowego przeciwnika pokroju Tatuśka, znacznie groźniejszego i większego niż on, bym mógł zużyć na niego zapas amunicji i wyżyć się w wymagającym starciu. Niestety się tego nie doczekałem.

Niekiedy też odczuwa się brak większej przestrzeni. Tylko w kilku miejscach gracz trafia na jakąś większą, kilkupoziomową lokację. Przez większość czasu jednak przyjdzie nam się przedzierać przez ciasne korytarze.

Dużym minusem jest także zakończenie gry, które - we wszystkich jego trzech wariantach - jest całkowicie liniowe. I to jest w tej grze nad wyraz dziwne, bowiem po wszystkim gracz mógłby spodziewać się tego, że twórcy pozwolą podjąć decyzję, co dalej zrobi z tym całym bałaganem. Ewentualnie mogli pozostawić zakończenie otwarte, nie informując gracza o tym, co zrobiła jego postać i pozostawić tym samym decyzję w domyśle gracza.
Niestety twórcy poszli tutaj po najmniejszej linii oporu i po całych tych zmaganiach, oraz moralnych rozterkach, tak ciekawie zrealizowanych w tej grze, na koniec całej tej historii czujemy się oszukani, bo nie możemy zrobić nic, a w tym tytule powinno tkwić znacznie więcej możliwości.

Poza tym sam klimat grozy czy zaszczucia bardzo szybko się ulatnia. Pomimo tego, że twórcy starają się wzbudzić te uczucia w graczu za pomocą przedstawianych w grze postaci i opowiadanej przez nie historii, to jednak design lokacji nie za bardzo w tym pomaga. Tylko kilka z nich rzeczywiście jest na tyle mrocznych, by można się było w tym zatracić, ale w tym przeszkadza mechanika rozgrywki, o czym wspominałem wyżej.

Mimo wszystko warto w ten tytuł zagrać, ponieważ jest to produkcja nad wyraz udana. Pozostawia ona jednak po sobie niedosyt, bo mogło być o wiele lepiej.

post wyedytowany przez Srebrnobury 2016-04-25 18:27:18
Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze