Dark Souls III PC

Trzecia pełnoprawna odsłona osadzonego w realiach fantasy, mrocznego RPG akcji studia From Software. Tytuł utrzymany jest w klimacie poprzednich części serii i oferuje nowe lokacje, nowych przeciwników i bossów, a także niedostępne wcześniej bronie, zbroje i przedmioty. W grze wprowadzono też m.in. specjalne techniki walki bronią, które uatrakcyjniają starcia i dają więcej możliwości podczas pojedynków.

RPG, TPP, fantasy, multiplayer, kooperacja, RPG akcji, soulslike.

Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351292Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351291Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351290Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351289Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351288Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351287Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351286Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351285Dark Souls III - screen - 2017-07-31 - 351284

wersja językowa:
polska i angielska

Data premiery gry Dark Souls III | PC

24marca2016

12kwietnia2016

premiera PL

PC Windows
Okładka Dark Souls III (PC)
Dark Souls III

Seria Dark Souls została oficjalnie zapoczątkowana w 2011 roku grą o tym samym tytule, aczkolwiek za pierwszą odsłonę marki i tak uznaje się Demon's Souls z 2009 roku na konsolę PlayStation 3. Wszystkie części tego cyklu wyprodukowało studio From Software, założone jeszcze w 1986 roku. Deweloper ten wypuścił na rynek wiele rozmaitych tytułów, w tym szereg odsłon serii Armored Core, jednak dopiero Soulsy sprawiły, że wskoczył on do pierwszej ligi światowych producentów gier wideo. Dark Souls III na komputery PC to kolejny projekt w dorobku Japończyków, nad którym pieczę sprawował sam Hidetaka Miyazaki, „ojciec” Demon's Souls, pierwszego Dark Souls i Bloodborne. Drugim dyrektorem kreatywnym produkcji był Isamu Okano, odpowiedzialny za Steel Battalion: Heavy Armor.

Dark Souls III nie odbiega od standardów serii. Gracze po raz kolejny trafiają do mrocznego, fantastycznego świata, w którym praktycznie wszędzie czeka zagrożenie. Rozgrywka opiera się na podobnych zasadach jak w częściach poprzednich, w związku z czym jest to wymagające RPG akcji, w którym przemierzamy kolejne lokacje, odkrywając powoli fragmenty historii. Ta nie jest jednak podawana na tacy i by w pełni poznać uniwersum produkcji należy czytać opisy przedmiotów, rozmawiać z napotkanymi postaciami, czy też korzystać z opracowań przygotowanych przez samych fanów. Deweloperzy zatroszczyli się jednak o około godzinę przerywników filmowych, co jak na tę serię jest nie lada wyczynem.

Zabawę rozpoczynamy od stworzenia bohatera. Twórcy przygotowali dwanaście klas postaci, ale w gruncie rzeczy, podobnie jak we wcześniejszych odsłonach, nie mają one większego znaczenia, gdyż podczas rozgrywki postać rozwijamy wedle uznania. Po wykonaniu tej czynności przechodzimy do właściwej zabawy, opierającej się głównie na eksploracji poszczególnych lokacji (w odróżnieniu od „dwójki” tym razem połączono je podobnie jak w pierwszej części) oraz toczeniu pojedynków, podczas których premiowana jest cierpliwość i spokój. Każdy przeciwnik (łącznie spotkamy czterdzieści pięć rodzajów niewidzianych wcześniej wrogów) stanowi bowiem wyzwanie, a co jakiś czas musimy się także zmierzyć z jednym z kilkunastu bossów. System walki nie zmienił się diametralnie, ale wprowadzono nowe techniki zwane "weapon arts". Dzięki nim każda broń zyskuje jeden lub dwa całkowicie nowe ataki, których najczęściej używa się wciskając przycisk odpowiedzialny za parowanie. Przykładowo korzystając ze sztyletu gracz może wykonywać szybkie uniki znane z Bloodborna, a łucznik otrzymuje zdolność błyskawicznego wystrzeliwania całych serii pocisków. Wszystkie te zdolności wykorzystują jednak manę, która od czasu Demon’s Souls nie pojawiała się w grach od studia FROM SOFTWARE.

Jak w każdym szanującym się RPG-u, tak i w tym przypadku z czasem zdobywamy nowe wyposażenie, które, podobnie jak samego bohatera, można rozwijać, zwiększając tym samym możliwości ataku i obrony. Oczywiście podczas zabawy znajdujemy także rozmaite przedmioty (przeszło dwieście różnych elementów), posiadające odmienne właściwości (leczenie, odtruwanie, nakładanie efektów na bronie itd.).

Dark Souls III, dzięki temu, że stworzono je z myślą o PC-tach i konsolach PlayStation 4 / Xbox One, może się pochwalić bardzo dobrą oprawą graficzną, prezentującą dużo wyższy poziom niż wcześniejsze odsłony. Deweloperzy przyłożyli się do rozmaitych szczegółów, zarówno w przypadku lokacji, jak i przeciwników, i wykorzystali nowe efekty wizualne.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet     Liczba graczy: 1 - 6  

Ocena gry 8.82 / 10 na podstawie 1052 ocen czytelników.
Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 8.9 / 10 na podstawie 520 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 189,90 PLN

Klasyfikacja PEGI Dark Souls III

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy.

Wymagania sprzętowe Dark Souls III

Rekomendowane: Intel Core i7-2600 3.4 GHz/AMD FX-8350 4.0 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 4 GB RAM GeForce GTX 970 lub lepsza, 20 GB HDD, Windows 7(SP1)/8.1/10 64-bit
Minimalne: Intel Core i5-2500 3.3 GHz/AMD FX-6300 3.5 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 750/Radeon HD 6870 lub lepsza, 20 GB HDD, Windows 7(SP1)/8.1/10 64-bit

Do tej gry rekomendujemy

ASUS ROG G752VS

Procesor: Procesor Intel® Core™ i7 7700HQ
Pamięć: GB DDR4 2400MHz SDRAM, do 64 GB SDRAM
Grafika: NVIDIA GeForce GTX 1070 z GDDR5, 8GB VRAM
Wyświetlacz: 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED UHD (3840x2160) 100% Adobe, przeciwodblaskowa z G-Sync | 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED FHD (1920x1080) 120Hz 72% NTSC, przeciwodblaskowa z G-Sync | 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED FHD (1920x1080) 45% NTSC, przeciwodblaskowa z G-Sync
Magazyn danych: SSD - 256GB/512GB PCIE Gen3X4 SSD (RAID0)

Sprawdź ceny w:

* Uwaga! Specyfikacja może się różnić w zależności od modelu i sprzedawcy.

Recenzja gry Dark Souls III - symulator umierania żegna się z klasą

Recenzja 5 kwietnia 2016, 14:53

Gdy już zdecydujemy się na określony styl zabawy i pokonamy pierwszego bossa, odblokujemy przejście do kultowego Firelink Shrine, czyli Kapliczki Zjednoczenia. Tym razem przyjęła ona formę starożytnej budowli, która w środku bardziej przypomina rozległą jaskinię. Wewnątrz znajdziemy całą plejadę klasycznych dla serii postaci. Na początku wita nas pozbawiony wszelkiej nadziei nieumarły, chwilę później rozmawiamy z niewidomą opiekunką ogniska, a w jednej z komnat spotykamy dobrze znanego kowala Andre z Astory. Kaplica pełna jest różnorakich nawiązań do poprzednich odsłon cyklu, podobnie zresztą jak cała gra. Czasami przyjmują one formę ukrytych ciekawostek, jak np. frazy wypowiadane przez opiekunkę ogniska, które są trochę zmienioną wersją słów Panny w Czerni z Demon’s Souls, a innym razem objawiają się w postaci modeli skopiowanych z pozostałych gier japońskiego studia. Budynki w wiosce nieumarłych czy modele jej mieszkańców wyglądają jak żywcem wyjęte z Bloodborne’a. Większość tego typu nawiązań i zapożyczeń trudno jednoznacznie ocenić. Z jednej strony ich rozpoznawanie sprawia niemałą satysfakcję i przywołuje wszystkie miłe wspomnienia, z drugiej – czasem miałem uczucie, że jest ich zbyt wiele i że mam do czynienia ze swego rodzaju „potworem Frankensteina” łączącym elementy z czterech różnych gier.

Komentarze Czytelników (623)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
01.05.2016 21:16
6
odpowiedz
2 odpowiedzi
Amadeusz ^^
121
RAW POWER

Wyróżniają się głównie poziomem trudności

Nie nie nie. Tak mówią ci, którzy nie mają pojęcia o Soulsach.

Wyróżniają się:
a) przemyślaną walką, która nie pozwala na bezmyślne spamowanie ataku,
b) świetnym designem świata, który bije na łeb 99% innych gier - zarówno pod kątem wizualnym (grafika dupy nie urywa, ale art style jest przegenialny) jak i układem,
c) tym że nie traktuje gracza jak debila - gra "uczy" jak się poruszać i walczyć, później gracz jest już zdany kompletnie na siebie. Nie ma radarów które prowadzą jak po sznurku i innych śmiesznych rzeczy,
d) satysfakcją. Niech mi ktoś nie mówi że po przejściu Skyrima czuł się wybitnie usatysfakcjonowany swoją robotą. A tutaj, po przejściu bossów jak Bezimienny Król?
e) tym że wymaga wyciągania wniosków i ruszenia czasem głową,

To jest to co ciągnie graczy do Soulsów. Nie trudność (która swoją drogą jest wybitnie wyolbrzymiana).

31.07.2016 10:50
2
odpowiedz
Zwijam_Dywan
10
Legionista
9.0

Gra niszczy. Pierwszy raz gram w soulsy. Na początku było ciężko. Wkurzył mnie fakt, że dopiero co zacząłem grać to nie dość, że objaśnienie sterowania było do dupy. Zapomnieli z pada z klawiaturę zmienić, trochę mi zajęło zanim ogarnąłem przyciski, ale to szczegół. Druga sprawa to pierwszy boss, którego nie mogłem za nic w świecie zatłuc. Zdenerowałem się tak bardzo, że rzuciłem grę na miesiąc.
Później do niej wróciłem i w końcu... Udało mi się.
Następnego bossa także nie potrafiłem ubić i znowu rzucam grę na miesiąc. Ze stróżami otchłani oraz pontyfikanem było to samo. Ale mimo wszystko wracałem, bo doceniam ten poziom trudności i system walki. Jest świetny.
Jedynie żałuję, bardzo żałuję, że od początku nie starałem się wtopić w fabułę, grałem "byle do przodu", a gdy już się wyciągnąłem to aż zachciało się wracać do odwiedzanych Wcześniej miejsc.

11.08.2016 19:30
odpowiedz
Pastusiak
1
Junior

Powiedziałbym 8/10. Klimat spoko, za pierwszym razem okrutnie trudne (na ng + 5 znowu zaczyna się dość trudne), dobrze zrobiony rozwój postaci, różnorodne bronie i style walki, dobre pvp. Ale to co mnie bardzo irytuje to to że:
1. W grze nie trzeba specjalnie myśleć tylko poprostu nacisnąć odpowiedni przycisk w odpowiednim momencie.
2. Obecnie jak ginę to praktycznie nie z własnej winy tylko przez bugi, np, koleżka wali mieczem przez filar grubości połowy miecza, postać blokuje się w rogu i nie da się ruszyć itp, długo by wymieniać. Gra nie wybacza żadnych błędów z twojej strony a mobki robią co chcą, co jest niezwykle irytujące.

19.08.2016 09:32
odpowiedz
1 odpowiedź
filip1305
60
Pretorianin

Witam,mam problem,jak zmienic bron,mam topur,a nie moge uzyc innej broni ,

21.08.2016 13:08
odpowiedz
1 odpowiedź
Vlad Tepes
39
Pretorianin
9.0

Przejechałem grę na czwartej podróży (ng3+) i już mnie trochę znudziła, także odstawiam, czekając na dodatek. Czy ktoś wie, na kiedy jest zapowiedziany?

21.08.2016 22:06
odpowiedz
Paker30
5
Legionista

hej mam pytanie. Moze komus wyda sie glupie. Czy da sie chodzic w dark souls 3 do tylu czy postac sie odwraca.??

03.09.2016 14:27
odpowiedz
TraXsoN
48
Pretorianin

W jedynce i dwójce po 300h na liczniku , wujek codex pokazal mi że warto zainwestować w trójkę i zdecyduje się ją kupić

05.09.2016 02:52
odpowiedz
4 odpowiedzi
Ahmedov
3
Legionista

Mroczne Dusze 3 to według mnie gra słaba i ma niewiele wspólnego z rpg. System walki podobny do Wiedźmina 3 tylko bardziej drewniany. Cały myk i sukces tej gry polega na trudności - tym że pasek życia szybko ucieka. Mnie gra tylko wkurza i nudzi jednocześnie.

post wyedytowany przez Ahmedov 2016-09-05 02:56:15
07.09.2016 11:27
odpowiedz
Adrian_V
4
Legionista
9.0

Świetny system walki, klimat i miodna, satysfakcjonująca rozgrywka. 9/10

17.10.2016 16:28
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Khenor
1
Junior

jeden z lepszych RPGów :D. Dark Soulsy to gra specyficzna, wymagająca ogromnego zaangażowania. W zasadzie można wręcz zakazać grać w tą grę komuś kto szuka chwili "odmóżdżenia" się po pracy czy szkole bo DS3 tak samo jak i jego poprzedniczki (choć trójka jest chyba najbardziej noobfriendly z trylogii) jest grą serwującą nam swego rodzaju nie tyle zabawę co radość z nowych doświadczeń. Jak do tej pory nie grałem w grę która wywołała by u mnie tyle pokładów złości i satysfakcji nie rzadko po sobie w bardzo krótkim odstępie czasu. Poważnie. Po pokonaniu pontifiera zostałem ostro zganiony bo była 3 w nocy a ja mimowolnie wydarłem się na cały dom :D. Ktoś pisał, że nie ma tutaj fabuły. Prawdą jest, że Soulsy mają jedną z bogatszych historii jeśli chodzi o gry RPG warunkiem jest tutaj ciekawość i spryt w szukaniu jej bo ta (co jest bardzo charakterystyczne dla wszystkich gier w serii) jest ukryta czy to w opisach przedmiotu czy między wierszami w dialogach. Wiele rzeczy trzeba wywnioskować samemu co prowadzi do tworzenia wielu ciekawych teorii. Nie wiem jak wam ale mi się to czyta świetnie. A community? W większości jest świetne. Jak do tej pory nie spotkałem jeszcze członka tej społeczności który nie byłby dla mnie świetnym człowiekiem. :D Nawet pomimo faktu, że niespodziewany najazd może czasami doprowadzić do szewskiej pasji

01.11.2016 19:22
odpowiedz
AntyGimb
30
Generał

Dlaczego nie mogę przywołać Orbecka do walki z Lorianem. Wszystkie zwoje już mu dałem.

06.11.2016 11:08
odpowiedz
Barklo
38
Centurion
10

Gra wymiata , jeden z lepszych gier rpg na rynku , klimat grywalność na najwyższy poziomie , mase lutu bosów i lokacji . Rozgrywkę możecie zobaczyć tutaj https://www.youtube.com/playlist?list=PLVYHO_RNJKKjgubSxW58dQbg1M0qSdBId

07.11.2016 17:18
odpowiedz
1 odpowiedź
PiotrPan
4
Legionista

tak powinien wygladac rpg akcji. Tylko fabuła kuleje

14.11.2016 08:56
1
odpowiedz
burzol5000
8
Centurion
10

Coś pięknego :)

10.12.2016 22:41
odpowiedz
1 odpowiedź
1DDQD
1
Legionista

Gra naprawdę świetna. Bardzo wciąga .. :D , klimatyczna, grafika bardzo dobra, PvP także bardzo wciąga :]
Nie rozumiem dlaczego tak niska ocena, czyżby ze względu na poziom trudności ? :P

11.12.2016 15:54
odpowiedz
1 odpowiedź
Reinheart
29
Centurion

Da się grać bez pada? Czy nie ma sensu podchodzić z samą myszką i klawiaturą? w poprzednie części grałem na padzie, ale oczywiście gdzieś mi się podział ;/

16.12.2016 14:35
odpowiedz
nocny_wódz
14
Chorąży

http://steamcharts.com/search/?q=dark+souls
Pomimo ostatniego dlc licba graczy spadła o 23% za to przybyło graczy w dwójkę. DKS1 tez nieźle się trzyma jak na swój wiek :P (średnio 2k graczy dziennie)

post wyedytowany przez nocny_wódz 2016-12-16 14:36:06
09.01.2017 15:04
odpowiedz
Vlad Tepes
39
Pretorianin

Grę wraz z 1st dodatkiem skończyłem właśnie na 7th podróży (ng6+). Teraz z przejściem najwyższego poziomu, tj. 8th podróży, poczekam na wyjście 2nd dodatku. Czy ktoś wie kiedy się może on pojawić?

09.01.2017 18:18
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
ggwa2
3
Centurion

Dark Souls 3 to moje pierwsze doświadczenie z From Software i pierwsze "soulsy". Do gry podchodziłem jakieś dwa razy, odinstalowywując ją z oburzeniem. Lecz do "trzech razy sztuka" jak to mówią, więc założyłem pieluchę i tym razem spróbowałem po raz trzeci, bez mazgajenia się. Gra mnie wessała przez monitor, parę tygodni temu ukończyłem zabijając wszystkie opcjonalne bossy i z chęcią powiem że jest to jedna z najwybitniejszych gier w jakie grałem. Pozwolę sobie to rozłożyć na plusy i minusy:

+ Soundtrack z gry to arcydzieło.
+ Mroczny klimat. Potężne zamki, obrzydliwe bagna, pobojowiska... coś pięknego.
+ Poziom trudności: trzeba główkować i uczyć się grać inteligentnie, obserwować ruchy rąk wroga, szukać okienek podczas których można zaatakować itp. Poprzednio przeszedłem Wiedźmina 3 na poziomie "Droga ku zagładzie" i skalowaniem przeciwników, także pobiłem tam NG+. Według mnie Dark Souls 3 jest o wiele trudniejszy gdyż, w takim W3 wystarczy mieć dobry build i sprzęt, i można roznieść każdego (Alchemia=ezez). Zaś w DS3 nie ma czegoś takiego jak "op build", nie mamy modyfikatorów typu "+200% obrażeń" czy cuś.
+ Najlepszy system walki jaki widziałem, tutaj nie wystarczy robić tylko uników, trzeba je doskonale "wycelować" w czasie podczas gdy przeciwnik bierze na nas zamach. Początkowo każdy boss przygniata nas swoją siłą, ale z czasem sami musimy wynaleść taktykę, poznać jego ruchy i umiejętności/zachowanie, tutaj nie ma czegoś takiego jak "LEEEROYY JENKINS", "rush b no stop", trzeba wiedzieć kiedy się wycofać a kiedy atakować.
+ Nie znajdziemy tutaj tekstur 4K czy jakiś super God-Rays'ów... ale sam art lokacji jest zniewalający (np. całe to zamczysko na początku gry).
+ Czuć pierdolnięcie podczas walki. Gdy jakiś boss próbuje nas rozgnieść swoim gigantycznym, kilkuset kilogramowym mieczem, albo gdy miecz przeciwnika uderza o naszą tarczę bądź o ziemię po tym jak zrobiliśmy unik... to bębnienie wibrującej stali, dźwięk przecinanego powietrza, po prostu da się poczuć siłę ataków i ten ciężar broni, moc z jaką jest wyprowadzany cios - coś świetnego, nie jestem w stanie obrać to w słowa, trzeba to zobaczyć i usłyszeć samemu (nie z YouTube'a).
+ Wygląd przeciwników, ich styl walki, lore, w akompaniamencie znakomitego soundtrack'u dostawałem gęsiej skórki podczas walki z każdym z bossów. Obrzydliwe abominacje, gigantyczne potwory, demony, duchy i więcej... wszystko to tu znajdziecie. Btw. moje ulubione walki to:

spoiler start

Abyss Watchers, szczególnie faza druga i półobrót płonącym mieczem z wyskoku. Lorian/Lothric, książęcy bracia i cutscenka na początku walki jak i ta podczas fazy drugiej. Nameless King i tzw. "Camera boss" = jebany smok. No i sam Soul of Cinder (najbardziej epicka zbroja, noszę ją podczas NG+ i nigdy nie zmienię).

spoiler stop

Sam nie wiem co jeszcze dopisać jako plus, więc zaczne wypisywać minusy bo w końcu nie każda gra jest idealna:

- Jak ktoś już mówił wyżej, to legenda/podpisy sterowania w wersji na PC wygląda jak konsolowa ( L1 R1 B C A chuje muje).
- Trochę mnie to irytuję, po pokonaniu niektórych bossów musiałem googlować "where to go after XbossX" bo autentycznie nie miałem pojęcia gdzie iść, brak wskazówek czy czegokolwiek.

Według mnie 9.5/10

post wyedytowany przez ggwa2 2017-01-09 18:19:01
23.01.2017 19:26
1
odpowiedz
kotonikk
50
Wśród horyzontów

A jednak! Ostatnio z @Amadeusz^^ zastanawialiśmy się, jak prędko lub nieprędko wyjdzie jakaś edycja GOTY, i obstawiliśmy że raczej długo na nią poczekamy. Cóż za miłe zaskoczenie: "21 kwietnia zostanie wydane Dark Souls III - The Fire Fades Edition, czyli wersja Game of the Year, zawierająca podstawową wersję gry oraz oba DLC - wydane w październiku Ashes of Ariandel i The Ringed City"

:)

post wyedytowany przez kotonikk 2017-01-23 19:36:28
08.02.2017 14:26
odpowiedz
1 odpowiedź
donpewu
1
Junior

Gra wydawała sie fajna, ale po 3/4 godzinach gry zabiłem przypadkim npc rozdającego lvl i juz nie zamierzam do niej wracać. No bez przesady zeby sie nie dało tego jakoś cofnać ani cokolwiek. Jak ktoś nie chce tracić nerwów to nie polecam tej gry

08.03.2017 13:50
odpowiedz
Roo23th
28
Pretorianin
0.5

a myślałem że mnie wciągnie

10.03.2017 00:48
odpowiedz
ToXu
1
Junior

O soulsach usłyszałem dawno ale jakoś mnie do nich nie ciągnęło, pewnym razem przypadkiem natrafiłem na gameplay z Lords of the Fallen, kupiłem na promocji za 1,5 euro, pograłem 10h i odinstalowałem, mechanika była tak okropna a trudność gry tak oszukana że nie mogłem tego przetrawić, od znajomego który ma w 1 i 3 przegrane niecałe 300h usłyszałem że w soulsach czegoś takiego nie ma, giniesz bo ty zrobisz błąd, a nie bo przeciwnik robi na pięcie obrót 180 podczas wyprowadzania ataku, pograłem 17h offline na jego koncie i stwierdziłem że muszę kupić, jak się potem okazało nie da się przenieść pliku postaci.. Ale cóż, odpaliłem nową postać i zacząłem, w 5-6h dotarłem do tego momentu na którym skończyłem cały czas się dobrze bawiąc a nie przechodząc ze znużeniem miejsca w których byłem. Aktualnie mam 26h na nowej postaci, mając na koncie 9 bossów, przy czym tylko w 3 zginąłem więcej niż raz(w tutorialowym na offline gdyż był to mój pierwszy kontakt z tą grą, na drugiej postaci zszedł za pierwszym), kompletnie nie rozumiem ludzi którzy kończą z grą bo padają na bossach po pare/parenaście razy, trzeba mieć chyba refleks żółwia albo naprawdę wyprowadzać ataki jak kretyn na chama(co sam czasem robię ale po śmierci rozumiem że powinienem był walczyć na spokojnie), albo jak czytam komentarze typu donpewu'a "po 3/4 godzinach gry zabiłem przypadkim npc rozdającego lvl i juz nie zamierzam do niej wracać." No jezu stało się, nad stłuczoną szklanką mleka też płaczesz czy raczej sprzątasz i nalewasz następną? Ostatnia gra która mnie tak wciągnęła to wiesiek, ale dlc zdane i na całe szczęście znalazłem coś równie dla mnie interesującego.

28.03.2017 17:31
odpowiedz
2 odpowiedzi
niesmiertelny21
35
Pretorianin

Mam pytanie dotyczące tej gry ale też odnosi się do Dark Souls II. Czy da się wygodnie grać w obie te gry na myszce i klawiaturze? Czy może nadal sterowanie na PC jest zepsute, tak jak to było w pierwszej części Dark Souls.

08.04.2017 07:57
2
odpowiedz
Stivi71
7
Legionista
10

Dark Souls 3
The Best - moja ocena to - 10 / 10

09.04.2017 19:44
odpowiedz
Vlad Tepes
39
Pretorianin

No i skończyłem grę z dodatkami na 8th podróży (ng7+), oczywiście podobnie jak w DS1 i DS2 na klawiaturze i myszce. Przez wysokie HP bossów namęczyłem się jednak srodze, szczególnie przy bossach z 2nd dodatku, a w szczególności z smokiem Midirem - pół dnia z nim walczyłem przywołując żywych graczy oraz Gaelem - tu pierwszy raz użyłem wyschniętych palców, aby móc przywołać aż trzech graczy. Jak rozumiem, nie będzie więcej dodatków, także z DS3 chyba kończę przygodę i wrócę do DS2, bo tam będąc na 8th podróży nie załatwiłem paru dodatkowych bossów (Dark Lurker, starożytny smok) oraz tych z trzech DLC. Problemem jest fakt, że nie bardzo można żywych graczy obecnie przywołać, także zapraszam do współpracy :)

26.04.2017 20:43
2
odpowiedz
abyzaki
3
Pretorianin

Dark Souls 3 to gra-fenomen.
Doskonały system walki,
Projekt lokacji i tła,
Architektura budynków,
Klimat gry - niektóre miejsca wymagają zatrzymania się i pochłonięcia wylewającego się przez monitor klimatu upadającego świata gdzie nawet demony to wymarła rasa,
Odbiegający od dzisiejszych standardów gameplay, poziom trudności i mechanika rozgrywki wymagająca myślenia,
Absurdalnie genialny soundtrack którego odsłuchuje już od miesięcy po przejściu gry. Przy niektórych utworach nawet poleci łezka (Yuka Kitamura i Motoi Sakuraba to zaprawdę genialni kompozytorzy).

Jeśli ktoś spytałby mnie czy gry mogą być sztuką taką jak chociażby drogie obrazy wywieszane na wystawach, to odpowiedziałbym dwoma tytułami: "Dark Souls 3 i Bloodborne".
10/10 zdecydowanie jedna z najlepszych gier w jakie kiedykolwiek grałem. Godne zakończenie serii którą zapoczątkowała jedynka.

post wyedytowany przez abyzaki 2017-04-26 20:43:59
14.05.2017 18:45
odpowiedz
kotonikk
50
Wśród horyzontów

No i dorwałem Fire Fades Edition, i po ponad dwudziestu godzinach mogę powiedzieć, że jest dobrze. Nie tak dobrze jak przy Dark Souls pierwszym, ale czuć tą surowość i bezkompromisowość, oraz jedyny w swoim rodzaju klimat spod ręki Miyazakiego. Świat potrafi zachwycić konstrukcją i widokami (wiele razy widzimy z daleka miejsca po których dawno temu wędrowaliśmy), choć bardzo przypomina taki lunapark z różnymi atrakcjami i miejscówkami, nadal jest to jednak o wiele lepsze niż w Dark Souls 2. Na minus - raczej nieciekawe postacie niezależne, no i jednak to wszystko już gdzieś było, obeznany w temacie gracz wychwyci mnóstwo klisz charakterystycznych dla tej serii, które już jednak zaczynają trochę wadzić. Mimo to, gracz obeznany w temacie wychwyci też w cholerę miodności i tego, za co się kocha lub nienawidzi tą serię. Poziom trudności też jest idealny, do jednej z walk podchodziłem koło dwudziestu razy, miałem też te charakterystyczne dla Soulsów momenty zagubienia i biegania dookoła własnego ogona bez celu. Tyle wstępnych wrażeń i podróżuję dalej. Pozdro dla innych nierozpalonych :)

post wyedytowany przez kotonikk 2017-05-14 18:48:50
14.05.2017 22:07
odpowiedz
1 odpowiedź
arhii
1
Junior

Witam czy ma ktoś save z ukończenia podstawki,bo po formacie poszły mi w cholere,a od nowa nie chce iść,a chce zagrać w nowe DLC?

27.07.2017 23:29
odpowiedz
AlkoPc
42
Pretorianin

Kurde, mam z Dark Souls 3 problem. Trudno jest mi odrzucić wszystkie zarzuty kierowane do tej części serii, w której nawiązania do poprzednich odsłon wręcz "atakują" z każdej możliwej strony aż do granic absurdu, a fabuła jest chyba najsłabsza z całego cyklu tak samo jak mało interesujące postacie. Nie zmienia to jednak faktu, że w Dark Souls 3 grało, i cały czas gra, mi się wyśmienicie i z wielką chęcią będę grać dalej, powracając z radością, co jakiś czas, na kolejne 50+ godzin. Dark Souls 3 to kolejny tytuł, który trafia na moją osobistą listę najlepszych produkcji w jakie miałem szczęście zagrać. 9.5/10

09.08.2017 23:14
odpowiedz
UNTA
11
Legionista
9.0

tylko i wyłącznie tryb offline, żeby uniknąć masturbujących się dzieci kiedy zabiją cię w plecy kiedy masz 20 hp i 0 estusów, bez honoru pewnie z domu dziecka gdzie dostają godzine dziennie internet i muszą nabić pamięciówe do masturbacji

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze