Wyszukiwarka gier
Lichdom: Battlemage

Lichdom: Battlemage

PCPlayStationXbox
po premierze

Data wydania: 26 sierpnia 2014

RPG, FPP, Fantasy, Indie, RPG akcji, Singleplayer

Osadzone w realiach fantasy RPG akcji, zrealizowane w konwencji pierwszoosobowej. Za jego powstanie odpowiada debiutujące, niezależne amerykańskie studio Xaviant. Gra przenosi nas do fantastycznego świata Lichdom, który od wieków znajduje się pod rządami potężnego, nieśmiertelnego maga imieniem Roth. Jego głównym dążeniem jest „udoskonalenie” ludzkiej rasy i wyplenienie wszelkiego zła, wpływającego na jej degradację.

8.0

GRYOnline

7.1

Gracze

5.6

Steam

OCEŃ
Oceny

Platformy:

PlayStation 4

PlayStation 4 19 kwietnia 2016Angielskie napisy i dialogi

PC Windows

PC Windows 26 sierpnia 2014Angielskie napisy i dialogi

Xbox One

Xbox One 19 kwietnia 2016Angielskie napisy i dialogi

Producent: Xaviant

Wydawca: Maximum Games

Lichdom: Battlemage to wydana na platformie PC, PS4 i XONE pierwszoosobowa gra akcji wzbogacona o elementy cRPG. Jest to debiutancka produkcja niezależnego studia Xaviant. Przy jej tworzeniu zespół posiłkował się technologiami takich firm jak Crytek, Autodesk czy AudioKinetic. Produkcja oferuje wyłącznie rozgrywkę dla jednego gracza.

Fabuła

Lichdom, światem, w którym toczy się gra, rządzi Roth – potężny i nieśmiertelny mag, przez wieki usiłujący udoskonalić rasę ludzką. W tym celu – w myśl zasady „cel uświęca środki” – powoływał on do życia i niszczył całe cywilizacje. Pomimo tych starań świat wciąż nie jest wolny od zepsucia i zła.

Gracz wciela się w obdarzonego nadnaturalnymi mocami czempiona Rotha. W imię swego pana wyrusza on na krucjatę przeciw piekielnym siłom, dążącym do zdegradowania ludzkości.

Czytaj więcej

Publicystyka

Opinie

20 grudnia 2013

Najciekawsze gry RPG, które pojawią się w 2014 roku - część I

2014 rok będzie wielkim świętem dla wszystkich fanów gier RPG - pojawią się zarówno wysokobudżetowe kontynuację znanych serii, jak i całkiem nowe, atrakcyjne marki. Obok tytułów takich jak Wiedźmin 3 pojawią się także wskrzeszone edycje dawnych hitów.

Najciekawsze gry RPG, które pojawią się w 2014 roku - część I
Najciekawsze gry RPG, które pojawią się w 2014 roku - część I

Wiadomości

Lichdom: Battlemage w Steam Early Access od 19 marca – znamy wstępne wymagania sprzętowe

Gra Lichdom: Battlemage pojawiła się w sklepie cyfrowej dystrybucji firmy Valve i od jutra będzie dostępna dla zainteresowanych graczy w ramach wczesnego dostępu Steam. Poznaliśmy również daty wydania poszczególnych wersji, w tym finalnej, oraz wymagania sprzętowe tej obiecującej produkcji FPP.

gry

Bartosz Woldański

18 marca 2014 18:00

Lichdom: Battlemage w Steam Early Access od 19 marca – znamy wstępne wymagania sprzętowe

Lichdom od strony technicznej

Niezależne studio Xaviant podzieliło się istotnymi informacjami na temat technicznej strony swojego pierwszego projektu zatytułowanego Lichdom. Gra, która powstaje we współpracy np. z amerykańskim koncernem AMD, będzie wykorzystywać najnowsze technologie.

gry

Bartosz Woldański

1 listopada 2013 14:15

Lichdom od strony technicznej

Lichdom – pierwszoosobowe RPG akcji z magią w roli głównej

Studio Xaviant ogłosiło prace nad Lichdom – grą akcji FPP z elementami RPG. Jeśli chodzi o walkę, pierwsze skrzypce odegra magia z systemem tworzenia własnych zaklęć na czele. Korzystająca z technologii CryEngine 3 produkcja ukaże się wyłącznie na PC.

gry

Łukasz Szliselman

26 września 2013 13:03

Lichdom – pierwszoosobowe RPG akcji z magią w roli głównej

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry Lichdom: Battlemage.

Kody i triki

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Lichdom: Battlemage:

PC Windows

PC / Windows

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Core i5 3.5 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 1 GB (GeForce GTX 670 lub lepsza), 12 GB HDD, Windows 7/8/8.1 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

8.0

Ocena GRYOnline.pl

Średnia z 3 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.

Oceny Recenzentów i Expertów
7.1

Ocena Graczy

Średnia z 236 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

5.6

Ocena STEAM

"Mieszane"

Średnia z 2985 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

6.5
Vlad Tepes
PC

Vlad Tepes

Ekspert

2015.04.19

Przejście gry na explorerze zajęło mi ponad 20h - jak dla mnie twórcy przesadzili z długością gry co najmniej dwukrotnie, co parę kroków walka i mało zmieniający się krajobraz. Gdyby nie crafting czarów, gra przypominałaby mi najbardziej Serious Sama BFG, a chyba o nie o to chodziło. Fajnie, że można grać na ng+ od dowolnego portalu. Co do craftingu, to ja się ograniczyłem do upgrade automatycznego, co w zupełności wystarczyło. Podsumowując, zagrać można, ale nie jest to raczej obowiązkowa pozycja gracza FFP/RPG...

9.0
PC

KORZYCH

Ekspert

2014.09.04

Od razu mi przypomniał się Dark Messiah - ten klimat uwielbiam. U mnie też nie najlepiej chodzi, ale na razie wczuwam się w rytmy. Wydaje sie byc rozbudowana, jest troche pogmatwana i jednak bez super znajomosci angielskiego to raczej dowiemy się mało. Mimo to zapowiada sie zacna rozgrywka.

8.5
Butryk89
PC

Butryk89

Ekspert

2014.08.29

Krótko i treściwie: Grywalna, ładna (chociaż nie do końca wykorzystany potencjał CryEngine 3) gra dająca wiele frajdy z magiczną zabawą. Jest jak obiecano, magię czuć lepiej niż w Skyrimie/Oblivionie. Mimo wszystko grze brakuje do ideału dwóch rzeczy wg mnie. 1. Otwarty świat; 2. Wykorzystanie potencjału magii do maksimum - czuć magię, ale TYLKO w walce z przeciwnikami - brakuje chociaż najmniejszego źdźbła interakcji magii z otoczeniem. Tutaj nic nie wybucha, nie rozpada się (prócz niektórych rzeczy, które ukrywają Itemy, ale to za mało!). Miłe zaskoczenie po niezbyt trafiającej do mnie wczesnej wersji gry.

Ocena STEAM

5.6

Mieszane (2 985)

[title]

Główne zalety gry

  • Złożony system tworzenia zaklęć: Gracze doceniają możliwość tworzenia różnorodnych zaklęć przy użyciu różnych sigili, kształtów i augmentów. Potencjał do eksperymentowania oraz złożoność systemu magii są często podkreślane jako przyjemne aspekty gry.
  • Wizualizacje i grafika: Gra oferuje dobrą grafikę jak na swoje czasy, z imponującymi efektami zaklęć i szczegółowymi środowiskami, które wzbogacają ogólne doświadczenie.
  • Unikalna koncepcja rozgrywki: Pomysł grania jako mag w perspektywie pierwszej osoby jest postrzegany jako innowacyjny, oferujący inne doświadczenie w porównaniu do tradycyjnych gier FPS.
  • Mechanika synergii: Możliwość łączenia zaklęć w celu uzyskania potężnych efektów jest dobrze przyjęta, pozwalając graczom na strategizowanie i tworzenie unikalnych kombinacji.

Główne wady gry

  • Powtarzalna walka: Wiele osób uważa, że walka jest monotonna, z przeciwnikami często będącymi jedynie reskinami siebie nawzajem i brakiem różnorodności w zestawach ruchów. Prowadzi to do uczucia grindowania, a nie angażującej rozgrywki.
  • Ogólny wątek fabularny: Narracja jest opisana jako niewinspirująca, z banalnym wątkiem zemsty, który brakuje głębi i emocjonalnego zaangażowania. Dialogi i przerywniki również są krytykowane za to, że są zapomniane.
  • Słabo wyjaśnione mechaniki: Gra nie wyjaśnia wystarczająco swojego złożonego systemu tworzenia zaklęć, pozostawiając graczy do samodzielnego odkrywania mechanik. Może to być przytłaczające i frustrujące dla tych, którzy nie są zaznajomieni z takimi systemami.
  • Liniowy design poziomów: Gra ma poziomy przypominające korytarze z niewielką zachętą do eksploracji, co prowadzi do braku zaangażowania i odkrywania.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Różnorodny design przeciwników: Gracze wyrażają pragnienie większej liczby unikalnych typów przeciwników z różnorodnymi zdolnościami, zamiast powtarzalnych reskinów obecnych w grze.
  • Poprawiona różnorodność walki: Sugestie obejmują dodanie bardziej angażujących mechanik walki i wyzwań, aby zapobiec stagnacji rozgrywki.
  • Lepszy samouczek i wskazówki: Użytkownicy pragną bardziej intuicyjnego wprowadzenia do systemu tworzenia zaklęć i mechanik walki, zamiast obecnego braku wskazówek.
  • Rozszerzona zawartość endgame: Wiele osób uważa, że końcowa część gry jest zbyt monotonna i skorzystałaby na dodatkowych trybach, takich jak elementy roguelike lub zróżnicowane wyzwania.
  • Drzewa umiejętności lub opcje dostosowywania: Niektórzy gracze chcieliby zobaczyć więcej możliwości dostosowywania w zakresie umiejętności, co pozwoliłoby na bardziej spersonalizowane doświadczenie rozgrywki.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, chociaż "Lichdom: Battlemage" ma kilka intrygujących elementów, szczególnie w zakresie tworzenia zaklęć, cierpi na powtarzalność i brak głębi w walce i narracji, co prowadzi do mieszanych reakcji wśród graczy.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl