Tom Clancy's The Division [PC]

Tom Clancy's The Division to firmowana nazwiskiem znanego amerykańskiego pisarza sieciowa gra RPG, wyprodukowana przez studio Massive Entertainment. Akcja toczy się w nieodległej przyszłości. W wyniku terrorystycznego zamachu z użyciem groźnego wirusa Nowy Jork pada ofiarą pandemii. Ogarnięci paniką mieszkańcy zrobią wszystko, by przetrwać. Gracze wcielają się w członków tajnej agencji, która próbuje zapanować nad chaosem.

wersja językowa:
polska i angielska

Tom Clancy's The Division data premiery gry na PC:

08 marca 2016 ( światowa data premiery )

08 marca 2016 ( data wydania w Polsce )

08 marca 2016 ( premiera w USA )

gry podobne do Tom Clancy's The Division:

Escape from Tarkov
Watch Dogs
Hitman: Rozgrzeszenie

Akcji, TPP, elementy RPG, sieciowe, multiplayer, TPS, kooperacja, Role-playing shooter

Tom Clancy’s The Division to gra akcji z elementami RPG, ukierunkowana na rozgrywkę wieloosobową. Produkcja firmowana jest nazwiskiem jednego z najpoczytniejszych współczesnych autorów powieści sensacyjnych, Toma Clancy’ego, i stanowi pierwszą od wielu lat całkiem nową markę bazującą na jego twórczości. Za stworzenie gry odpowiada szwedzkie studio deweloperskie Massive Entertainment, znane pecetowym graczom z World in Conflict czy serii Ground Control. Tom Clancy’s The Division powstał pod egidą koncernu Ubisoft, który od lat firmuje szereg swoich gier nazwiskiem słynnego amerykańskiego pisarza, rozwijając tak popularne marki, jak Rainbow Six, Ghost Recon czy Splinter Cell.

Pomimo tego, że The Division tworzone było od początku głównie z myślą o konsolach ósmej generacji, gra ukazała się równocześnie zarówno na PlayStation 4 i Xboksie One, jak i na popularnych pecetach. Ze względu na specyfikę sprzętu, wersja na komputery PC oferuje znacznie większe możliwości konfiguracji parametrów graficznych, co w praktyce przekłada się na wyraźnie lepszą oprawę w porównaniu z konsolowymi wersjami gry.

Fabuła

Fabuła gry nawiązuje do słynnej Dyrektywy 51, podpisanej tuż przed końcem kadencji przez prezydenta George’a W. Busha i zapewniającej ciągłość rządów w przypadku nadzwyczajnego zagrożenia dla kraju. Twórcy ze studia Massive Entertainment zaproponowali graczom alternatywną wizję historii, w której fikcyjna operacja Dark Winter – do tej pory jedynie symulowana na wypadek ataku bioterrorystycznego – miała zostać przeprowadzona naprawdę. Akcja The Division rozpoczyna się w Czarny Piątek, czyli w rozpoczynający okres świątecznych zakupów w USA dzień promocji i wyprzedaży. Tę właśnie datę postanowili wykorzystać terroryści z nieznanej organizacji, aby sparaliżować świat za pomocą śmiertelnego wirusa, którego nośnikiem miały być przekazywane z rąk do rąk amerykańskie banknoty. Kiedy w wyniku ich działań w Nowym Jorku wybucha prawdziwa pandemia, a mieszkańcy miasta wpadają w panikę i zdolni są zrobić wszystko, aby tylko przetrwać, do akcji wkraczają członkowie tytułowej tajnej agencji o nazwie Strategic Homeland Division. Kontrolowani przez graczy agenci muszą zmierzyć się nie tylko ze śmiertelnym wirusem oraz wywołanymi przez niego skutkami, ale także stawić czoła odpowiedzialnym za atak terrorystom.

Mechanika

Wydane na platformie PC Windows Tom Clancy’s The Division to gra nastawiona przede wszystkim na kooperacyjną rozgrywkę sieciową, łączącą elementy typowej trzecioosobowej strzelaniny z otwartym światem oraz akcentami RPG. Poszczególni gracze wcielający się w role agentów The Division w toku rozgrywki próbują opanować sytuację w ogarniętym paniką mieście, co w praktyce sprowadza się do swobodnej eksploracji świata oraz realizacji całej masy zadań głównych i pobocznych, których najistotniejszym elementem jest walka. Jej mechanika przypomina zaś w dużym stopniu rozwiązania znane z takich gier jak Tom Clancy’s Ghost Recon, oferując możliwość taktycznego działania i chowania się za osłonami.

Za realizację poszczególnych zadań kontrolowana przez nas postać zdobywa doświadczenie, dzięki któremu awansuje na kolejne poziomy doświadczenia. Dodatkowo wykonywanie niektórych zadań pobocznych daje nam zasoby potrzebne do odbudowy naszej bazy operacyjnej, co przekłada się na udostępnienie nowych umiejętności, pozwalających np. leczyć kompanów z drużyny, skanować okolicę i ujawniać znajdujących się w pobliżu wrogów, rozstawiać stanowiska karabinów maszynowych lub wysyłać miny samobieżne, szukające przeciwników i eksplodujące w ich pobliżu. Świat gry zmienia się nieustannie w wyniku podejmowanych przez graczy działań, zaś nader interesująco rozwiązano kwestię stopniowego odbijania Nowego Jorku z rąk terrorystów.

Tryby gry

Zgodnie z koncepcją Tom Clancy’s The Division, istotną rolę w rozgrywce odgrywa czynnik online. W przeciwieństwie do większości sieciowych produkcji tego typu, gra umożliwia także zabawę w pojedynkę – choć przy najtrudniejszych zadaniach potrzebować możemy pomocy innych graczy. W sytuacji, w której nie będziemy dysponować odpowiednią liczbą znajomych chętnych do zabawy, gra pozwala nam korzystać z matchmakingu, działającego podobnie jak w strzelaninach sieciowych. Deweloperzy ze studia Massive Entertainment nie zapomnieli także o wielbicielach rywalizacji, oferując w The Division elementy trybu PvP, pozwalającego na atakowanie innych graczy w tak zwanych Strefach Mroku, co jednak skutkuje uzyskanie tymczasowego statusu buntownika.

Kwestie techniczne

Tom Clancy’s The Division na platformie PC Windows korzysta z autorskiego silnika Snowdrop, który zarówno na komputerach osobistych, jak i konsolach ósmej generacji prezentuje się naprawdę imponująco. Według zapewnień twórców, praktycznie każdy z widocznych elementów w grze posiada tutaj osobne renderowanie, co przekłada się na niezwykłą szczegółowość świata i możliwość zastosowania szeregu dodatkowych efektów graficznych, takich jak widok kłębów pary wydobywających się z przebitej opony, efekty dziurawienia karoserii samochodowych czy całkowicie odmienna trajektoria łusek po pociskach.

Tryb gry: multiplayer   Tryb multiplayer: Internet  
Ocena gry 7.2 / 10 na podstawie 1035 ocen czytelników.  
Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 9.1 / 10 na podstawie 1350 głosów czytelników.  

wymagania sprzętowe

Rekomendowane: Intel Core i7 3770 3.5 GHz/AMD FX-8350 4.0 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 4 GB GeForce GTX 970/Radeon R9 290 lub lepsza, 40 GB HDD, Windows 7/8.1/10 64-bit
Minimalne: Intel Core i5 2400 3.1 GHz/AMD FX 6100 3.3 GHz, 6 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 560/Radeon HD 7700 lub lepsza, 40 GB HDD, Windows 7/8.1/10 64-bit

Recenzja gry Tom Clancy's The Division - jest nieźle, ale co dalej?

Recenzja gry Tom Clancy's The Division - jest nieźle, ale co dalej? (PC)

"Na pierwszy rzut oka dostępny obszar nie robi zbyt dużego wrażenia – ot, jedna dzielnica wielkiego miasta. Kiedy jednak zaczynamy podążać na własnych nogach do oznaczonych na mapie celów, szybko okazuje się, że wcale nie jest tak źle. Przejście z jednego krańca mapy na drugi (idąc, nie biegnąc) zajmuje około 35 minut. Jeśli dodamy do tego sporą liczbę znajdziek, na które co jakiś czas się natykamy i które warto zbierać, by zapoznać się z przeszłymi wydarzeniami, czas naszej eksploracji się wydłuża i wielkość mapy zupełnie przestaje być problemem."  więcej

Redakcja podzielona - nasze zdanie o The Division

Redakcja podzielona - nasze zdanie o The Division [16:37]

Sześć osób, sześć opinii The Division to kolejna wielka marka Ubisoftu, która z impetem szturmuje nasze komputery i konsole. Postanowiliśmy się więc podzielić naszą opinią o tej produkcji. Oto opinia sześciu redaktorów.

1:59

Video Tom Clancy's The Division

zwiastun aktualizacji 1.2 (PL)

2:09

Video Tom Clancy's The Division

zwiastun aktualizacji 1.1

2:17

Video Tom Clancy's The Division

Wczoraj - reklama telewizyjna (PL)

Star Conflict

Star Conflict

Zagraj za Darmo!

Dragon Knight

Dragon Knight

Zagraj za Darmo!

DOOM PL - PC - 159,90 zł

kup w sklepie

PC 159,90 zł

Tom Clancy’s Rainbow Six Siege - PC - 92,90 zł

promocja

PC 92,90 zł

Total War: WARHAMMER + DLC - PC - 164,50 zł

kup w sklepie

PC 164,50 zł

Komentarze Czytelników (1204)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
21.03.2016 11:58
8
odpowiedz
misuu
2
Pretorianin
10

kolejny troll kulik8989 który 3 razy pisze to samo, chyba ma jakieś zachwianie czasoprzestrzeni zaciął się jak płyta w każdym temacie to samo, tylko że w grę nie grał ! standard tego forum. Powinien być zakaz pisania dla takich.

Division ma o wiele większy content na starcie niż Destiny, jest masę do roboty, za nim ktoś skończy w ogóle całość do end game to zajmie mu to nie z 50, a chyba ze 100 godzin, a potem dopiero zaczyna się zabawa: strefa mroku + questy daily + zabawa w zbieranie, zbieranie, przerabianie i... mamy co robić a już jesteśmy na end game (czas gry 5d 11h 14m) - tak ostatnio ciężko się wyspać i nie wiadomo za co się zabrać tyle jest do zrobienia. To jest wspaniałe że ktoś pomyślał co będzie dalej.

10/10 i tyle.

21.03.2016 21:49
8
odpowiedz
1 odpowiedź
Kserkses
90
Generał

Ta gra ma jakąś magię, a świetnie ukazuje to screen, który jeszcze udało mi się zrobić, przy zakończeniu misji wielkie bum i co ekipa robi? wszyscy byli skierowani w jeden punk, bez pośpiechu, oglądanie jak coś się pali :-) niby dla wielu może się wydawać banalne ale jest magnes w grze.. poza tym komentarze podczas gry robią swoje PawellG --> "słyszy czy nie słyszy? zrobię pajacyka"

19.03.2016 14:45
7
odpowiedz
2 odpowiedzi
dishar
71
Pretorianin

Kapitalnie efekty świetlne tu się prezentują...
https://www.youtube.com/watch?v=KiSbIMyUCRY&feature=youtu.be

21.03.2016 10:59
7
odpowiedz
3 odpowiedzi
liptox
15
Legionista

Moja bohaterka NYPD ^_^

21.03.2016 12:26
7
odpowiedz
uberg
15
Chorąży

Jeśli ktoś ma 4 rdzenie i problem z ich nadmiernym wykorzystaniem, to niech zmniejszy limit klatek do 30. Ja miałem procek na 95 procent przez całą grę i zauważyłem, że po przestawieniu na 30 klatek, mam 75-80% i 3-4 stopnie mniej temperatury (nie próbowałem dawać limitu na 60 klatek, być może będzie ten sam efekt).

Gra jest wspaniała. Nie rozumiem zarzutu, ze może się ona znudzić lub że ona się szybko skończy. Mam 200 gier na Steam, Ubi i każdą musiałem skończyć i jakoś nie chce mi się ich instalować na nowo. Np. Black ops 3 nie skończyłem, bo wysiadłem z nudów, wciąż to samo, a ta gra kosztuje 150 zł. Skasowałem gta 5, fallout 4, Wieśka 3 - przechodziłem je żeby tylko przejść do końca , ale żadna gra nie zrobiła na mnie takiego wrażenia jak The Division. Ludzie wydają po 150 zł na przeróżne gry, które szybko przechodzą i o nich zapominają i nie mają problemu z tym, że gra się znudzi.

Mam 25 godzin i mnóstwo jak widać jeszcze do zrobienia. Zwiedziłem tylko połowę Manhattanu, a właściwie połowę połowy i wciąż coś odkrywam, a jeszcze czeka na mnie większa część.Strzelanie do gangusów, przynosi mi ogromną przyjemność, a jeśli masz misję, to możesz być pewny, że będzie ogniście i że będzie można sobie zrobić selfie np. na tle płonącej choinki (oczywiście ci którzy ją podpalili, zostali skutecznie ukarani i nie było to ostrzeżenie na piśmie ;)

post wyedytowany przez uberg 2016-03-21 12:27:21
21.03.2016 15:26
7
odpowiedz
2 odpowiedzi
p4go
64
Geek

Ok. Trochę refleksji. O zaletach dużo mówiono, o wadach również, ale to właśnie na wadach chciałbym się skupić.
Jest kilka różnych elementów, które wychodzą dopiero kiedy człowiek zaczyna mieć z nimi do czynienia. Z uwagi, że głównie grałem w singla 100% skończony (sam czy to w coopie)= świetna imresja z grą, to obecnie akcja moich działań przenosi się na grunt DZ- czyli właściwie tam gdzie ma być cały end game. Aktualnie mam 18 poziom DZ, więc nie za wysoki, ale rzuca powoli światło na mroczną stronę miasta.

Mam żal do twórców za:

1. Wszystkie sklepiki u vendorów, którzy oferują sprzęt ze strefy DZ z lepszym ekwipunkiem zaczynają się bodajże od levelu 10 w singlu i 30 levelu DZ, co moim zdaniem jest wadą ponieważ powini dać opcję kupna np. Od levelu DZ 5 później 10 itd. Aby nabić level 30 w DZ to jednak trzeba się trochę narobić i w momencie osiągnięcia tego min. levelu tj. 30 aby zakupy u sklepikarzy stały się możliwe są w tym samym momencie praktycznie bezcelowe,bo w stosunku do tego co będę miał na sobie to towar ze sklepu to już będzie zwykły chłam. Po nałożeniu z konkretnego ekwipunku pod styl gry/postaci, przedmioty z DZ służą jedynie jako przemiał na materiały albo na sprzedaż.

2. System rogue. Jak na razie jest spaprany, co twórcy sami zresztą przyznali w ostatnich wiadomościach...Nie opłaca się być rogue ze względu na karę jaką się płaci – ryzyko zbyt duże w stosunku do nagrody. W tym momencie spadek o np. 5-7 leveli w dół i 100k kasy, bo pomyślałeś, że zabijesz kogoś bo miał złote rękawiczki i ruszyła na Ciebie cała mapa totalnie nieopłacalny. No i ta moda na „przytulankę”. Nikt nie chce być rogalem, tylko ich zabijać. A skoro nikt nie chce zostać rogalem sam z siebie, to trzeba mu pomóc poprzez wejście pod lufę, albo strzelenie raz z pistoletu, aby pomyślał, że go atakujesz to może pęknie i odda serię zostając ofiarą rogue....To zaczyna być powszechne.

3. Zabicie aspketu niepewności, którą stawiano jako zaleta tej gry – pamiętne trailery. Nie podoba mi się to, ponieważ aktualnie nie ma właściwie obawy eksplorując DZ, że zostaniesz zaatakowany przez innego gracza. Ta adrenalinka była jak jeszcze ludzie nie wiedzieli z czym wiąże się kara za bycie rogalem. Muszą to poprawić, tak aby spotykając kogoś innego istniał ten element niepewności, celowania do siebie i zastygniecia w ruchu czekając na to czy ktoś strzeli czy się mieniemy,albo...ruszymy dalej razem. Tego stanowczo mi brakuje! System rogue sam w sobie jest ok, ale nie w obecnej postaci (zły i nie przemyślany).

4. Granie ze znajomymi. Tutaj też dali ciała z deka. Mając wysoki czy też maksymalny level w PvE to w momencie kiedy chce ze mną pograć nowy znajomy z levelem np. 10, to idąc na akcję, on powinien również mięć szansę na aktywniejsze uczestnictwo w grze. Jako rozwiązanie mogłoby posłużyć bardziej adekwatne levelowanie przeciwników. Odnosząc się do powyższego przykładu powinni być gdzieś na poziomie 15-18, czyli mniej więcej połowa mojego, bo dla znajomego 28lv przeciwnika = murowana śmierć po jednym strzale. W takim przypadku tylko ja strzelam i muszę reanimować non stop znajomego. Poszedłbym na to, abym ja na wyszym levelu otrzymywał znikomą ilość exp, ale znajomy na maksa. Pomogłoby to w szybszym levelowaniu postaci jeśli chodzi o stronę PvE. W PvP powinno pozostać tak jak jest. Czyli gracze łączeni są pod względem levelu jaki posiadają.
Gra jest świetna, ale muszą koniecznie zadbać o stronę DZ i słuchać graczy, aby dać im to co chcą w niej zobaczyć. Czekam z niecierpliwością na dalszy rozwój tej produkcji, bo ufam, że przy takiej sprzedaży UBI stanie na wysokości zadania i nie spartoli tego co do tej pory osiągnął tym tytułem.

Na koniec info o szczegółach jeśli chodzi o end game. Wydają się ciekawe, rzuciłem okiem pobieżnie. Info w języku angielskim i mogą zawierać pewne spoilery także, czytać na własną odpowiedzialność.

wccftech.com/*division-game-details-revealed-players-start-streaming-game/#ixzz43XJQCaWS [usun * po /]

post wyedytowany przez p4go 2016-03-21 15:29:09
21.03.2016 16:24
6
odpowiedz
2 odpowiedzi
PIL
157
VoiceMaster

Co prawda czas nie zawsze pozwala mi na dłuższe posiedzenie, ale zaglądam.
Jak ktoś chciałby mnie znaleźć, jestem na UPlay - P.I.L.

post wyedytowany przez PIL 2016-03-22 09:10:56
21.03.2016 19:42
6
odpowiedz
1 odpowiedź
Kamikazer
2
Legionista

Podobno the Division to takie PCtowe Destiny. Nie mam konsoli, ale jeśli takie własnie nie jest Destiny to żałuję, bo w tej grze Ubisoftu bawię się wręcz świetnie.

Grafika: świetna, klimat: rewelacyjny, strzelanie: znakomite, jedyne co tej grze mogę tak naprawdę zarzucić to fakt, że dużo się w niej biega tam i z powrotem, niemniej jednak ja bawię się świetnie :)

11.03.2016 12:32
5
odpowiedz
spirit dive
12
Legionista
9.5

Nie wierzę że to piszę ale Ubi wydało jedną z najlepiej zoptymalizowanych gier ostatnich lat. Sama gierka zajebista.
Pozdrawiam

Edit: Missclick oceny, miało być solidne 8.5

post wyedytowany przez spirit dive 2016-03-11 12:33:09
07.05.2016 20:55
odpowiedz
1 odpowiedź
kaszanka9
64
Delbralstroperslerartor

Czemu wszyscy nazywają topowe elementy żółte, z racji na ich charakter od zawsze przyjmowałem je jako złote?

08.05.2016 15:16
odpowiedz
1 odpowiedź
uberg
15
Chorąży

Wczorajszy zrzut w 6 DZ dał mi zielony plecak. Z zrzutów mam 3 zielonki plus dwie kupione w kościele i tak to wygląda razem - w sumie nędza. Nie wiem po co taki set, skoro za dużo on nie daje. Pewnie mogę teraz podnieść sobie GS kupując zielone schematy za feniksy w bazie np. służby wartowniczej, bo ta chyba jest dobra. Jeszcze w miarę zdołałem sobie ustawiać jak w puzzlach elementy wyposażenia pod kątem siły ognia (drugi obrazek), więc misje na "hard" przechodzę bez zatrzymywania się łącznie z końcowym bossem. Ale to wciąż za mało.

08.05.2016 17:22
odpowiedz
4 odpowiedzi
DM
116
AFO Neptune

Czy dobrze mi się wydaje, że nie grasz w ogóle z matchmakingiem? :) Przecież to tylko szybki i wygodny sposób by przejść misje na challange'ach - nie musisz z nikim rozmawiać, wymieniać poglądów

Na PC i tak 1 osoba na 10 ma mikrofon, 2 na 10 spotkanych piszą na czacie w trakcie misji, którą każdy zna na pamięć i idzie przez nią jak przeciąg

btw
wie ktoś co to za plecaki te szare? zauważyłem, że mają je zwykle napakowani GSem goście, a ja się męczę z tym rowerowym sakwojażem ciągle...

post wyedytowany przez DM 2016-05-08 17:22:35
11.05.2016 19:31
odpowiedz
3 odpowiedzi
PIL
157
VoiceMaster

Ktoś mógłby mi wyjaśnić o co tu chodzi?
Zamiana broni prim./sec. powoduje zmiany statystyk!

12.05.2016 14:56
1
odpowiedz
nagytow
126
Firestarter

Kolejny SotG sie skonczyl, podali garsc informacji o patchu 1.2, dalej nie ma daty (choc kilka zrodel wskazuje maj).

- Wytrzymalosc - nowa statystyka laczaca hp i armor. Bedzie widoczna z poziomu ekwipunku zamiast staminy. Dodaja ja, aby gracze nie zastanawiali sie czy lepiej miec bonus do zycia czy do pancerza.
- PxC - limit zwiekszony do 2000
- Pancerz - limit podniesiony do 75%, zeby osiagnac ta wartosc trzeba bedzie poswiecic inne statystyki
- Sety - nowe sety, ktore maja dac wiecej mocy rzadziej uzywanym broniom
- GS - zostaje taki sam, Broken Circle bedzie miec takie same wymagania jak Falcon Lost
- Bron - nie bedzie rebalansu broni, ale maja zrobic pierwsze kroki w kierunku zmiany mety z vectora/aug na pozostale typy
- Bugi - naprawia talenty Balanced, Reckless, Brutal, naprawia stackowanie talentow, naprawia bonus sentry, zeby marki nie dzialaly z broni automatycznych
- Mody - performance mods dostana boosta, aby byly przydatne i ich bonusy byly warte rozwazenia rezygnacji z glownych atrybutow
- VoIP - bedzie wskaznik informujacy, czy inni gracze cie slysza

12.05.2016 15:25
-1
odpowiedz
Tyskie27
0
Legionista

Jeśli ktoś szuka graczy The Division to u nas na tsie codziennie gra około 50 osób czasem więcej, zawsze jest z kim pograc, wiec zachęcam zajrzeć. Adres tsa invicta-gaming.com

13.05.2016 11:31
odpowiedz
1 odpowiedź
MarkoKKS
14
Chorąży

mój nick na uplay MarkoKKS można po grać rainbowna też posiadam

16.05.2016 12:38
odpowiedz
Little Joe
95
Silent Man

Nie no, już chyba pograne. Piąty dzień z rzędu wrzuca mnie na serwery z jakimiś "cing-ciang-ciong" co to gonią po mapie i zabijają innych graczy nawet nie zbierając ich lootu... Na 10 prób tylko 2 podjęcia nam weszły, po dotarciu śmigłowca ni z dupy się zespawnują za plecami i zgon w sekundę...

17.05.2016 18:42
odpowiedz
TraXsoN
34
Pretorianin

Haha dodadzą podcięcie liny z lootem

17.05.2016 22:04
odpowiedz
2 odpowiedzi
DM
116
AFO Neptune

Przecięcie linki chyba nie spotka się z pozytwynym przyjęciem :) ludzie narzekają, że w ogóle do nich się strzela, teraz jeszcze dojdzie złośliwe cięcie lootu :)

Lista High Value Targets świetna, nowe incursion jeszcze zagadka, niby otwarty teren, ale mogli znowu wymyśleć jedną dziurę w ziemi do przeżycia...

18.05.2016 12:16
odpowiedz
2 odpowiedzi
kaszanka9
64
Delbralstroperslerartor

No, a niby kiedy ma się stać rouge jak nie w chwili odcięcia liny, dokładnie tak będzie, przetnie, staje się rouge i musi załatwić tych co wysyłali sprzęt.

I to musi być tak, że podjąć może tylko ten rouge lub osoba do której to należało inaczej to będzie porażka, a ubi zostanie zjedzone przez graczy, jakby już samo wprowadzenie tego nie było tragiczny posunięciem.

To odciąć linę będę mógł, a nadal nie kucnę gdzie chcę.

18.05.2016 15:18
odpowiedz
1 odpowiedź
nagytow
126
Firestarter

Sytuacja z odcinaniem liny nieco sie wyjasnila. Odciecie liny zajmuje 6 sekund. Rozpoczecie naklada status rogue na 19 sekund, ukonczenie 90 sekund. Po odcieciu na ziemi lezy 36 przedmiotow (od czterech graczy).

Obrazek z reddita :)

post wyedytowany przez nagytow 2016-05-18 16:18:18
19.05.2016 13:35
odpowiedz
gamerX
40
Centurion

6 sekund, jeśli tylko ktoś w Ciebie nie strzela. Jeśli podczas tej sekwencji zostaniesz zaatakowany to pasek postępu ma się cofać, to samo będzie się tyczyć przejęcia zrzutów: dostajesz obrażenia = dłuższy czas przejęcia.

19.05.2016 14:57
1
odpowiedz
nagytow
126
Firestarter

Z dzisiejszego SotG:

- Pracuja nad zwiekszeniem pojemnosci skrzyni (w koncu!). Nie bedzie tego w 1.2, ale maja nadzieje, ze uda sie w nastepnym patchu.
- Skrzynie zostana dodane do checkpointow w Dark Zone (w koncu!)
- Nerf 34 lvl shotgunnerow.
- Potwierdzenie informacji o odcinaniu liny (5-6 sekund na odciecie, za rozpoczecie 19 sek rogue, za skonczenie 90 sekund rogue, otrzymywanie obrazen cofa pasek postepu).
- Supply dropy nie moga juz byc zabierane z survival linkiem, pasek postepu otwierania cofa sie wraz z otrzymywaniem obrazen.
- Przerabiaja scavenging, zeby byl przydatny (brak konkretow).
- NPC w BoO beda rzadziej sie odzywac (moze bede mogl wlaczyc znow dialogi)

Wiecej info ma byc w wieczornym streamie Special Report.

24.05.2016 12:36
odpowiedz
6 odpowiedzi
DM
116
AFO Neptune

Pierwszy cel High Value pokonany :) szkoda, że mało tu zawartości do kooperacji, ale zawsze jest coś do zrobienia na mapie PvE i kredytów sporo wpada
początek nowego najazdu jak na razie z umiarkowaną klaustrofobią, fajnie powalczyć na ulicy dla odmiany

post wyedytowany przez DM 2016-05-24 12:37:06
24.05.2016 15:18
odpowiedz
1 odpowiedź
Dymion_N_S
171
Bezimienny

Mam pytanie, czy Wy również po aktualizacji macie problemy z obsługą ekwipunku myszką ? Zaobserwowałem też, że nie można już obracać mapy trzymając wciśnięty prawy klawisz myszki. U Was jest podobnie, czy tylko ja mam takie kłopoty ?
I jeszcze jedno, nagle z 52 tys. HP zrobiło mi się 128 tys. o co tu chodzi ?

post wyedytowany przez Dymion_N_S 2016-05-24 15:22:38
24.05.2016 16:16
odpowiedz
1 odpowiedź
uberg
15
Chorąży

Na grę sobie ponarzekam później, teraz na szybko - wydaje mi się, że jest nieco lepiej. Więcej wypada lepszych rzeczy z mobków. Do tego broń jakby nieco silniejsza. W skrzyniach na kluczyk w DZ lepsze rzeczy np. zółte mp7 czy ak47 BM w porównaniu do wcześniejszych fioletów w skrzyniach. Nie wiem czy zrzuty są lepsze, bo wpadłem na chwilę i jeden przejąłem (teraz już trzeba wszystkich załatwić) i w skrzyni była jedna rzecz - maska 163 czyli bez rewelacji, a podobno miało się opłacać walczyć o skrzynię. Do tego ta akcja z helikopterem - trzy razy chyba wzywałem i trzy razy wysłałem bez tych kanalii co strzelają w plecy. Kiedy worek zawisł na sznurku, zadowolony zacząłem biec do kryjówki, no i mija mnie jakiś gość biegnący do lądowiska więc luz, niech też sobie wyśle i nagle dociera do mnie już przy wejściu, że on może przecież to odciąć :/

Do tego nie widziałem tych ciężkich mobów ze zbiornikami, tylko za nich teraz robią ci zwykli amatorzy palenia na węgiel z miotaczami ognia.

Niestety na singlu nie da się podbić GS. Będę musiał kogoś prosić o wspólny najazd, a nie chce tego robić, bo nie chce być ciężarem, a chciałbym zdobyć normalny plecak, bo ten jak ktoś tu napisał rowerowy, mnie dobija. Widzieliście zdjęcie na moście? Dlaczego nie ma czegoś takiego, bo chętnie pośmigałbym takim mostem.

post wyedytowany przez uberg 2016-05-24 16:17:58
24.05.2016 17:09
1
odpowiedz
DM
116
AFO Neptune

W matchmakingu to inni moga byc ciezarem dla ciebie :) ale nikt sie z nikogo nie nabija, czasem trzeba powtorzyc najazd pare razy zanim sie skonczy ale sie przejdzie, po 3 razach bedziesz sam uczył innych :)

Gs latwo podbijesz na HVT - raidowe sety lecą jak deszcz, tylko tygodniowy wymaga grupy bo cleanersi sa tam mocni

Most to concept art a nie screen z gotowej gry :)

Ten nowy fajny plecak jest teraz chyba jako bp w bazie, sentry leci z falcona, ale mam do niego pecha, a chytrusy nie chca sie wymieniac - rzadko mozna spotkac dobra dusze

Ostatnio jak oddalem caly loot gosciowi z GS150 to myslalem, ze po rekach bedzie mnie calowal :)

post wyedytowany przez DM 2016-05-24 17:25:21
24.05.2016 19:44
odpowiedz
DM
116
AFO Neptune

A tak w ogóle to kiepska z nas społeczność :) pitolimy o grze z coopem :)

uberg - jak chcesz to czwratek, piątek, weekend możemy pobiegać razem, bez stresów zobaczysz sobie jak wyglądają challange w matchmakingu i że niczym się różnią do gry z NPCami, bo ludzie mają napakowane postacie i znają respy wrogów co do milimetra i sekundy

ze spokojem sprawdzisz sobie jaki build najlepiej sobie radzi z żółtymi lvl32, w międzyczasie na dziennych celach do zrobienia solo leci tyle zielonych 191-214, że GS spokojnie ci poleci w kosmos

potem możemy iść na Falocna czy Kolumbusa, ale tu bym widział jeszcze dodatkowych golowiczów - nagytow? alex? dwóch nakoksowanych 200+ spokojnie może przeciągnąć nowego w 25 minut, a i jeszcze dodatkowy loot byś dostał

post wyedytowany przez DM 2016-05-24 19:44:58
25.05.2016 09:59
odpowiedz
Alchemiqus
1
Junior

Zapraszam wszystkich na nową powstałą stronę o The Division.

[link]

Znajdziecie tam najnowsze newsy, ciekawostki i inne.
Jest też forum

25.05.2016 10:51
odpowiedz
nagytow
126
Firestarter

Nowy bracket DZ jest wspanialy. Bardzo trudno, trzeba naprawde uwazac, bo chwila nieuwagi i juz sie lezy na ziemi. Zwykli cleanerzy pala teraz tak mocno jak grubasy wczesniej. Wczesniej wbiegalismy w srodek i czyscilismy moby bez problemu, teraz trzeba znow uzywac oslon i leczenia. Loot faktycznie duzo lepszy, pierwszy boss i setowy sealed cache, lacznie wczoraj 9 ich mialem. Jedynie skrzynie nie dostaly boosta i dalej daja 163, wiec nawet nie oplaca sie ich otwierac, chyba ze dla matsow.

25.05.2016 11:51
odpowiedz
3 odpowiedzi
DM
116
AFO Neptune

Ale czasy solowania DZ minęły, a to już kiepsko
Według mnie przesadzili z ilością lootu - powinno być odrobinę lepiej niż było, a jest 500% lepiej. Za tydzień ludzie będą płakać, że mają już wszystko i nie ma sensu nic robić w grze...

Dzienne cele są tak fajne, że robienie dziennych misji jest już bezcelowe - HVT są trudniejsze, ammo błyskawicznie się kończy, czynnik czasu - wszystko super, tylko lootu za dużo :) szkoda, że się tak miotają i albo ulegają ludziom, albo do przesady eksperymentują..

Falcona ja umiem z dziury robić - widziałem, że niektórzy próbują z balkonów, ale ciągle tam giną. w dziurze najszybciej można się podnosić, każdy cel w zasięgu, oberwać ciężko - nie widzę sensu próbować z innego miejsca

post wyedytowany przez DM 2016-05-25 11:52:01
25.05.2016 19:43
odpowiedz
nagytow
126
Firestarter

Przesadzasz, jest trudniej, ale solowanie DZ jest dalej mozliwe. Nie probowalem jeszcze polnocnych dzielnic, ale 1-3 spokojnie sie da.
Najzabawniejsze jest to, ze tak jak wczesniej ciagle brakowalo mi divtech, to teraz tego mam ponad 200, ale wszystkiego innego brak :)

25.05.2016 20:49
odpowiedz
3 odpowiedzi
Dymion_N_S
171
Bezimienny

Czy ja dobrze widzę, nie ma już dziennych grupowych misji fabularnych (tych "trudnych i ambitnych") ?

26.05.2016 16:48
odpowiedz
uberg
15
Chorąży

@DM dzięki serdeczne. Jeśli nic się nie zmieni, to pomyślę nad tym. Podaje mój nick, jakbyś gdzieś tam mnie zobaczył, to możesz pomachać mi łapką ;) http://divisiontracker.com/profile/uplay/WAR_IS_H3LL

Chodzi mi głównie o plecak, żeby go zdobyć. Nie wiem dlaczego nie można go kupić wrrr

Teraz jest nieco łatwiej o zielone. W tych codziennych celach lecą zielone, więc może poleci plecak np. wczoraj dwie zielonki i dzisiaj dwie zielonki i mi się zazieleniło. Niestety jestem tak słaby, że zostaje mi granie solo, nie chce nikogo spowalniać. Daję radę przy pierwszych celach, a przy oddziale Lew lub przy Kremlu - żołnierze są za mocni, a ja za słabą mam broń, to chyba coś jakbym próbował na ambitnym i szybko padam - nie da rady między nimi biegać, a z odległości też się ich nie załatwi, bo podbiegają albo czas się kończy. Nie próbowałem załatwić jeszcze tygodniowych celów, to musi być dopiero masakra. Dziś oprócz zielonki wypadł mi mp5 z fajnymi talentami, także chyba będzie po patchu łatwiej podbić staty, jednak nie wiem czy chciałbym wpaść do DZ powyżej 200, bo teraz DZ przy moich 185 jest spokojnie, bez szaleństw.

Jakby ktoś się zastanawiał, co zawierają zamknięte zasobniki, jakie teraz noszą npc w DZ, to załączam zrzut.

post wyedytowany przez uberg 2016-05-26 16:49:41
26.05.2016 18:03
odpowiedz
DM
116
AFO Neptune

dwa ostatnie cele są bardzo mocne i żeby zrobić je samemu to trzeba mieć naprawdę mega build, mobki też mają trochę podbite tarcze chyba i dużo zależy od lokacji - gdzieś na dachu czy w parku jest ciężko - najłatwiejszy jest budynek w trakcie budowy
przed chwilą skończyliśmy w mm najsilniejsze dzienne i największy tygodniowy - wszystko poszło za 1 razem nawet z goścmi 170+, z tygodniowego najtrudniejszego lecą sety na 240
plecaki raczej lecą tylko z najazdów
pamiętaj, że musisz mieć jako broń główną mocny SMG na 204, z magazynkiem rozszerzonym i najlepiej dobrymi talentami - AUG, ew Vector czy MP5

spokojnie najazdy na hardzie możesz robić z tym co masz

post wyedytowany przez DM 2016-05-26 18:04:23
26.05.2016 20:26
odpowiedz
Dymion_N_S
171
Bezimienny

Ludzie, jak się z Wami (grającymi) skontaktować w grze, by móc z Waszą pomocą zrobić te nowe misje dzienne i tygodniowe ? Samemu próbowałem i nie mam w tej konfrontacji żadnych, najmniejszych nawet szans.
Jakby co to jestem dostępny prawie codziennie od 20, nick w grze taki sam jak tu - Dymion_N_S

26.05.2016 20:30
odpowiedz
nagytow
126
Firestarter

Uplay: explosivecat

26.05.2016 21:55
odpowiedz
Drace66676
94
D.R.A.C.E

Dymion, nagytow ---> wysłałem zaproszenie na Uplay. Może pośmigamy razem. Mój nick DracePL. Wysyłajcie zaproszenia to wbijemy większą grupą bo samemu to bez szans się jest. W grupie lepiej. Pzdr

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze