Need for Speed Rivals [PC]

Need for Speed Rivals ponownie pozwala graczom wcielić się w nielegalnych uczestników wyścigów lub policjantów, których zadaniem jest łapanie łamiących przepisy drogowe kierowców. Gra wykorzystuje silnik Frostbite 3 i oferuje zupełnie otwarty świat.

wersja językowa:
z polskimi napisami

Need for Speed Rivals data premiery gry na PC:

19 listopada 2013 ( światowa data premiery )

21 listopada 2013 ( data wydania w Polsce )

19 listopada 2013 ( premiera w USA )

gry podobne do Need for Speed Rivals:

The Crew
Need For Speed: Hot Pursuit
Need for Speed: Most Wanted

Wyścigi, samochodowe, sandbox, multiplayer, kooperacja

Need for Speed Rivals jest kolejną grą ze znanej serii wyścigowej wydawanej przez firmę Electronic Arts. Gracz może opowiedzieć się po jednej ze stron: kierowców wyścigowych, niejednokrotnie łamiących przepisy drogowe, lub policji wykorzystującej w swojej pracy najnowsze modele super samochodów.

Wcielając się w kierowcę wyścigowego, naszym celem jest omijanie pościgu i zdobywanie punktów prędkości, dzięki którym możemy dokonywać zakupów nowych, lepszych samochodów, jak również modyfikacji poprawiających ich wygląd zewnętrzny oraz ich osiągi. W przypadku złapania przez policję lub całkowitego zniszczenia sterowanego pojazdu, zgromadzone w danym momencie punkty tracimy bezpowrotnie. Stając się policjantem, gracz powinien współpracować z pozostałymi osobami wcielającymi się w mundurowych, aby poprzez łapanie uciekinierów zdobywać coraz wyższą rangę oraz uzyskiwać dostęp do nowych modeli radiowozów.

Wspólnym elementem obu wspomnianych wyżej karier jest możliwość nabywania różnorakich technologii pościgowych, przydatnych zarówno w sprawnej ucieczce jak i w skutecznym wyłapywaniu piratów drogowych. Lista dostępnych technologii obejmuje między innymi wystrzeliwanie ładunków EMP, wzywanie na pomoc policyjnych śmigłowców, rozrzucanie kolczatek czy korzystanie z turbo gwarantującego nagły przyrost mocy.

Jedną z najważniejszych części składowych nowej odsłony jest moduł All Drive, dzięki któremu – bez utraty postępu w kampanii – w szybki sposób przeskoczymy z rozgrywki w trybie pojedynczego gracza do rywalizacji sieciowej. Ten tryb stanowi podstawę do połączenia zabawy offline oraz online w jedną całość, co stoi u podstaw mechaniki rozgrywki w Rivals.

Gra korzysta z doskonale znanego silnika Frostbite 3 wykorzystanego w innych produkcjach wydawanych przez Electronic Arts, co zapewnia wyjątkowo szczegółowo i realistycznie otoczenie. Miejscem prowadzenia zmagań jest bardzo rozległe hrabstwo Redview, na które składają się między innymi miasta, autostrady, lasy, pustynie, a nawet tereny górskie. Dysponujemy pełną swobodą eksploracji świata gry, odnajdując przy okazji miejsca wykonywania dodatkowych czynności (np. skocznie czy fotoradary, przy których możemy pobijać rekordy prędkości). Bardzo dokładnie wymodelowano również dostępne w grze auta. Warto w tym miejscu dodać, że w Rivals po raz pierwszy od długiego czasu pojawiają się samochody marki Ferrari, w tym F12 Berlinetta.

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer: Internet  
Ocena gry 7.7 / 10 na podstawie 1657 ocen czytelników.  
Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 7.6 / 10 na podstawie 1128 głosów czytelników.   Cena gry w dniu premiery: 114,90 PLN

wymagania sprzętowe

Rekomendowane: Core i5 2.5 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 3 GB (GeForce GT 660 lub lepsza), 30 GB HDD, Windows Vista(SP1)/7(SP1)/8

Recenzja gry Need for Speed Rivals - NFS wchodzi w nową generację

Recenzja gry Need for Speed Rivals - NFS wchodzi w nową generację (PC) (XONE) (PS4)

"Nie wystarczy jednak tylko jeździć i nabijać tysiące punktów, bo do mechaniki Rivals zakradł się też pewien element taktyczny. Wyobraźcie sobie sytuację, w której właśnie zrealizowaliście jakieś zadania, cieszycie się zdobytymi punktami i pomykacie sobie bezstresowo autostradą. Nagle znikąd wypada wóz policyjny i po dłuższym lub krótszym pościgu, może nawet w asyście innych policjantów czy wręcz śmigłowca, zostajecie złapani. Normalnie nie miałoby to większego znaczenia, ale w Rivals takie wydarzenie skutkuje utratą wszystkich punktów. Czyli napracowaliście się na darmo. Dlatego też do gry wprowadzono kryjówki. Kiedy bowiem uważacie, że sytuacja tego wymaga, podjeżdżacie w takie miejsce, zatrzymujecie się i transferujecie wszystkie zdobyte punkty, zabezpieczając je przed ich odebraniem. Proste, a jednocześnie satysfakcjonujące rozwiązanie wprowadzające nową zmienną do zabawy."  więcej

Need for Speed Rivals - jak wygląda gra online?

Need for Speed Rivals - jak wygląda gra online? [8:29]

Multiplayer bez trybu multiplayer! Nowy NFS to pierwsza gra następnej generacji, w której przetestować możemy przeplatanie single-playera z trybem wieloosobowym. Zobaczcie, jak to jest bujać się po mieście z innymi kierowcami, albo uciekać przed jeszcze bardziej upartymi gliniarzami.

1:47

Video Need for Speed Rivals

gameplay na PS4

1:19

Video Need for Speed Rivals

Complete Edition trailer

1:16

Video Need for Speed Rivals

20-lecie serii

komentarze czytelników (824)


HETRIX22  2015-02-15 - 09:30

mimko piszesz nieprawdę. Różnica między 30fps, a 60 jest widoczna gołym okiem i to przez każdego. Tak jak chciałeś masz tu przykład gry z dzisiejszą grafiką http://30vs60.com/bf4driving.php Nie widzisz różnicy? W grach wyścigowych jest to szczególnie widoczne.

fayerrr  2015-02-21 - 04:05

Dobrze, że nie czytałem opisu nad filmikami od razu co jest co : gapiłem się kilka minut nie mogłem dostrzec różnicy, dopiero w 4 minucie . Tak jak napisał mimko- przy wyścigówkach jak grasz to sobie "zobaczysz różnice" przy czym pamiętajmy, że trzeba mieć wypas kompa aby przy dzisiejszych produkcjach grać w 60 kl/s. Co z tego że 60 kl/s jest ciut płynniej skoro np. sprzęt nie udźwignie tego i w konsekwencji psuje tą płynność bo się zacina ?

jjackblack  2015-02-21 - 11:30

Patrzyłem na te filmiki porównawcze z klatkami na sek. i po za formułą nie widziałem różnicy, owszem jakbym przytknął nos do monitora i skupił się na jednym szczególe, wsadził wykałaczki pod powieki żeby nie mrugać to coś tam można się dopatrzeć ale tak to ciężko.....a dlaczego nie robić gier z płynnością 120 kl/s ? Byłoby jeszcze lepiej, płynniej. A czemu nie robić 240 kl/s ? Pewnie na filmiku porównawczym byłoby jeszcze bardziej komfortowo niż przy 120 kl/s.

Aldek17  2015-02-22 - 00:17

każdy baran widzi różnicę między 30-60fps a wy wyścigach po prostu się ją czuje to naturalne, w the crew odczuwam gdy spadnie z 55 na 38, przy dużych prędkościach jest to bardzo widoczne, No chyba że ktoś nigdy nie grał w 60 klatkach to niema pojęcia o czym mówię.

Aldek17  2015-02-22 - 00:23

wystarczy spojrzeć na pasy jedziesz ponad 300km a te pasy tak powoli przemijają, tak samo drzewa nie czujesz tej prędkości a jak jest te 55-60 klatek to samochód mknie jak głupi nie potrzeba nitra heheh.

drambek  2015-02-22 - 08:13

Dobrze że ja też nie widzę różnicy - więc nie jestem baranem.

Aldek17  2015-02-26 - 16:37

Jesteś osłem:)

7.0

kacper300zx  2015-02-27 - 17:21

Hmm jakiś taki średni :/

drambek  2015-03-01 - 06:33

A ty jesteś lemingiem :)

tojo1807  2015-03-04 - 19:10

Chyba najgorsza części

yz250  2015-04-01 - 12:21

Gra super tylko jedynym minusem jest mała mapa

luki431  2015-04-05 - 20:09

The Greatest---------->Co to za plus prowadzenie auta?Jeździ się jak resorakiem po stole,jedziesz niby ponad trzysta na godzine a prędkości nie czuć-w dodatku model jazdy wybacza wiele żeby nie powiedzieć wszystko.Co jest przyjemnego w takiej "jeździe"? Widoki rzeczywiście ładne ale co z tego wynika dla gracza prócz tego że może trochę nacieszyć oko póki mu się nie opatrzy,,,jak to określiłeś "te widoki" to zasługa silnika wykorzystanego w grze Frostbite 2 który daje takie efekty. Tryb rajdowiec jeszcze ujdzie jeśli przymknąć oko na banalne jeśli chodzi o trudność zadania ale przerabiać to samo jeszcze raz po stronie policjanta to już nawet jak na tą gre odrobinę za dużo! Muzyka rzecz gustu ale akurat w tej grze mimo że dość chwalona jak dla mnie bardzo przeciętna. Brak fabuły to akurat najmniejszy problem;ta produkcja cierpi na poważniejsze niedoróbki aniżeli fabuła której nie ma. Malutkie miasto to prawda ale to nawet nie jest miasto tylko poszczególne plansze sprytnie połączone ze sobą które tworzą tz.świat gry.A że jest to rzeczywiście bardzo małe to wrażenie kręcenia w kółko pojawia się bardzo szybko!A to nie jest fajne kręcić się wokół własnej osi i udawać że gdzieś się ...

gaman18  2015-05-06 - 22:37

Jeśli chodzi o kłótnie o 60kl a 30kl , to jest dostrzegalna rożnica . Różnica nie jest duża , moim zdanie na tyle mała że nieopłacalne jest wywalanie na tyle kasy czyli dużo żeby mieć te 60kl , wole mieć więcej w portfelu i mniej klatek ;) Co do samej gry po prostu następny średni nfs który niczym się nie wybija , widoczne jest to ze od the run-a jedyne co chcą osiągnąć to dobrą grafikę . Poszli w złym kierunku i tyle .

Ko-o-ast-y  2015-05-22 - 10:52

W tej grze użyto frostbite 3 a nie 2...

HLR0211  2015-06-11 - 23:14

Pójdzie? Intel Core i5 2,5-3,1 GHz 6 GB RAM Karta graficzna: ATI RADEON 7670 + Intel Graphics 4000

0.5

jargilo  2015-06-29 - 20:16

Daję 0,5 za te ************* BUGI!!

mateusz zieliński  2015-07-09 - 06:55

Czy pójdzie na AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core processor 3600+ 1,91GHz, 2 GB ram windows 7 32 bity

Goozys[DEA]  2015-07-09 - 07:46

Czy pójdzie na AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core processor 3600+ 1,91GHz, 2 GB ram windows 7 32 bity Uruchomisz, ale to wszystko co bedziesz w stanie zrobic. O graniu mozesz zapomniec.

saito123  2015-07-16 - 23:52

Nie jest taka najgorsza, no ale oczywiście mogła by być lepsza...

janek1818181818181818  2015-08-01 - 17:32

Zajebista gierka 10