Project CARS [PC]

Realistyczna gra wyścigowa stworzona przez doświadczone studio Slightly Mad Studios. Aktywny udział w rozwijaniu Project Cars mają sami gracze, zrzeszeni w platformie World of Mass Development. Tytuł oferuje bogaty wybór rzeczywistych samochodów jak i torów wyścigowych. Alias: C.A.R.S..

wersja językowa:
polska i angielska

Project CARS data premiery gry na PC:

listopad 2014 ( światowa data premiery )

listopad 2014 ( data wydania w Polsce )

listopad 2014 ( premiera w USA )

gry podobne do Project CARS:

GRID: Autosport
F1 2014
rFactor 2

wyścigi i rajdy, samochodowe, multiplayer

Innowacyjna gra wyścigowa, która powstała przy aktywnym udziale graczy. Tytuł stawia na realistyczny model jazdy, dziesiątki trybów zabawy oraz zróżnicowane rodzaje pojazdów.

Tytuł opracowało brytyjskie studio Slightly Mad Studios, które zdobyło zaufanie graczy głównie dzięki serii Need for Speed: Shift. Co ciekawe, gra powstała we współpracy z World of Mass Development. Platforma zrzesza graczy z całego świata, którzy za pośrednictwem sieci testują wczesne wersje gier, zgłaszają swoje pomysły i sugerują zmiany w nadchodzących projektach.

W Project Cars możemy znaleźć dziesięć trybów gry. Największy z nich to tryb kariery, którą rozpoczynamy od wyścigów gokartami. Później, gdy nabierzemy doświadczenia, możemy zdecydować się jaką dokładnie drogą potoczy się nasza kariera. Deweloper udostępnił kilka, skrajnie różnych od siebie, jeśli chodzi o warunki jazdy czy typy wyścigów.

Możemy więc ścigać się na specjalnych torach wyścigowych, uczestniczyć w rajdach po bezdrożach, a nawet brać udział w prestiżowych wyścigach, takich jak 24h Le Mans. Do naszej dyspozycji oddano szeroką gamę maszyn, włączywszy w to samochody turystyczne, superszybkie bolidy czy samochody sportowe.

Producent postarał się, aby sterowanie pojazdami jak najlepiej oddawało rzeczywistość. Oczywiście, jak w każdym symulatorze, możemy majstrować przy parametrach naszych samochodów. Ponadto deweloper pieczołowicie przeniósł do gry znane z rzeczywistości tory, jak choćby: Brands Hatch i Connecticut Hill.

Wizualnie tytuł zdecydowanie może się podobać. Gra oddaje poczucie prędkości, pogoda zmienia się dynamicznie, a modele pojazdów do złudzenia przypominają ich rzeczywiste odpowiedniki.

Producent dużo uwagi poświęcił na dopracowanie trybów sieciowych. Możemy rywalizować w pojedynkach jeden na jednego lub tworzyć własne zawody zapraszając do nich znajomych.

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer: Internet  
Oczekiwania czytelników: 9.4 / 10 na podstawie 866 głosów czytelników.  

wymagania sprzętowe:

Core 2 Duo Quad 2,66 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1GB (Nvidia GTX 260 / ATI Radeon HD 5770), Windows XP/Vista/7, łącze internetowe

Graliśmy w Project CARS - realistyczne wyścigi nabierają rumieńców

Graliśmy w Project CARS - realistyczne wyścigi nabierają rumieńców (PC) (X360) (PS3) (WiiU)

"W tej chwili można już pobawić się ustawieniami pory, o jakiej odbywają się zmagania na torze, a także określić panujące na nim warunki atmosferyczne wraz z przewidywanymi zmianami. Nie we wszystkich lokacjach działają one sprawnie, ale tam, gdzie zostały już zaimplementowane, spełniają swoją rolę. Jazda po suchej i mokrej nawierzchni to dwa różne światy. Problem w tym, że w dostępnych w menu opcjach nie zauważyłem póki co możliwości wymiany ogumienia samochodu, przez co trudno o złapanie jakiejkolwiek przyczepności. Testowanie odbywało się więc na zasadzie pływania w kałużach i częstego zwiedzania poboczy. Ważne jednak, że jest na co czekać i pełna wersja ma szanse pod tym względem wysoko zawiesić poprzeczkę."  więcej

Project CARS gamescom 2014 - trailer

Project CARS gamescom 2014 - trailer [2:03]

2:51

Video Project CARS

Szybkość i Dźwięk - trailer

1:43

Video Project CARS

The Ultimate Driver Journey - trailer

1:40

Video Project CARS

trailer #6

komentarze czytelników (88)


LAMPS387  2014-01-14 - 21:07

Chyba drugie Grand Turismo. Ale pewnie fajniejsze :D

Żebroch  2014-02-24 - 19:29

@kiperr_ skąd masz dostęp do bety?

jezdziec121  2014-04-04 - 19:35

Już nie mogę się doczekać godzin spędzonych na torze Nürburgring Nordschleife.

johnny11p  2014-04-12 - 18:59

Ciekawe jak bardzo screeny będą odbiegać od rzeczywistości...

rauf00  2014-04-22 - 10:38

Aktualna lista autek w wersji pre-alpha. /watch?v=lm9ICGFS3Sg&list=UUm6JqQ7v_S64CSP4duWEBsg

dominnoo  2014-05-04 - 13:38

Czemu w wymaganiach podane jest Windows XP/Vista/7, skoro gra wyjdzie też na Linux dokładniej na SteamOS.

Dessloch  2014-05-04 - 13:54

bo SteamOS to bedzie konsola i podawanie wymagan nie ma sensu? to ze jest na linuxie nie znaczy ze na wszystkich dystrybucjach linuxa bedzie dzialac...

Legion 13  2014-05-16 - 14:35

SteamOS to nie żadna konsola, w życiu takiej bzdury nie słyszałem. To normalny system operacyjny który każdy może sobie zainstalować na swoim PC.

1.5

Ali Wlaborg  2014-06-18 - 15:49

co do Kita8000 to ja mu daję śmiertelną racje zamiast tego dam mu stado nutelli, przy taki wymaganiach to ja z huj wierzę ze dostanę taką grafikę a co dopiero fizykę, reszta jest ładna a teraz wejdźmy na zdjęcie nr 32 i co? jest diametralna różnica a co ciekawe: płatne DLC i kierownica albo za tor

Dessloch  2014-06-18 - 15:59

[76] ta ale z zalozenia to taka hybryda pomiedzy konsola i pc... bardziej bedaca konsola ktora dziala na zwyklym PC.

szwagier1818  2014-06-25 - 17:55

Tu znajdują się moje parametry - [link] Czy Pcars będzie płynie i ładnie chodziło ? F1 2012 chodziło bez zarzutów i nie wiem czy mam zbierać na Pcars.

szwagier1818  2014-06-25 - 17:57

Link coś nie działa, mój model to- 15,6-calowy laptop Lenovo Y580 , z góry dziękuje za odp.

kammat4  2014-06-27 - 23:49

Hmm... Gra dopiero wychodzi w listopadzie, wiec dlaczego ludzie sie klocicie. Gry, ktore tutaj wymieniacie np shift 2 (przecie to staroć !!!) na pewno nie beda takie same jak ta. To, ze jest na silniku shifta 2 to nie znaczy ze musi byc ta sama graf. fizyka gry itp. itd, a i tak nie jestem do konca pewny czy to bd na tym silniku, bo to byc moze nie wydoli na takiej grafie (jaka jest na zdj.). Ja osobiscie czekam na Le Mans by sobie z kolegami przejechac te 24 godz nwm jak dla mnie to marzenie scietej glowy, ale ... Jeszcze jedna sprawa haha cena tej gry pewnie wyjebista. Nie ma nic za darmo, a teraz ludzie kupuja chyba za 40 dychy te pre alphy ile ludzi to kupilo, hmmm a dlaczego nikt tego pliku nie udostepni, tyle piratow NIE ROZUMIEM Pzdr

Cziczaki  2014-07-16 - 23:41

Ostatni obrazek z uszkodzonym Fordzikiem zrobił na mnie wrażenie, te wymagania na GOLu to nie jest jakiś żart? To są bardzo małe wymagania jak na taką gierkę.

Hashirama  2014-07-24 - 19:29

Ta gra to będzie coś, ale coś mi sie wydaję że te wymagania są ciutkę nieświeże.

Hashirama  2014-07-25 - 12:32

Ahh uprzedzili mnie scumbagi :(, miałem właśnie napisać że są uaktualnione wymagania.

wojtekschiller4  2014-07-28 - 12:49

Mam pytanie czy moje wymagania będą pasowały do gry Project CARS? Oto te wymagania: Procesor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+ 3.00 GHz RAM: 4 GB DDR2 Karta Graficzna: ATI Radeon HD 5500 Series System: Windows Vista Home Premium Service Pack 2 32-bit

9.0

Peter 21  2014-07-28 - 15:08

Graficznie, bezspornie rzecz ujmując powala na kolana, zwala z nóg, cieszy oko. Grafika cud miód. To piękno może przyćmić nieco model jazdy. Jak wiadomo twórcy z pewnością nie dogodzą każdemu, jeden woli symulacyjny, drugi arcadowy, to oczywiste i realne, że jedna z grup odejdzie od tego tytułu z kwitkiem. Nie jestem pesymistą i sądzę, że tytuł ma potencjał, ale nie udawany tylko czysty, prawdziwy. Widzę, że niektórzy narzekają o to,czy o to (pesymiści). Nikomu nie udało się nigdy stworzyć gry uniwersalnej. Podobne rzeczy mówiło się przed Colin'em Dirt'em. Mówiono, że po ''klęsce'' poprzedniej części seria upadnie i się nie podniesie, a co dostaliśmy, coś pięknego, grywalnego, genialnego. Jak mówi przysłowie ''nie oceniajcie dnia przed zachodem Słońca'', poczekajmy do premiery wtedy wszystko się zobaczy.

Dessloch  2014-08-04 - 15:10

nie cieszcie sie tak grafika, bo wiekszosc filmikow i screenow to zwykle rendery... upieknione. jak bedzie to zobaczymy w praniu, ale na pewno nie bedzie tak pieknie jak sie wydaje po screenach (wystarczy spojrzec, miejscami w trailerach pojawia sie jak naprawde gra wyglada...)

Kserkses  2014-08-07 - 23:45

Dessloch--> filmiki tzn replay jest upiększany tak jak screen jest robiony w trybie photomode więc to nie żaden render. A jakosc filmow rozni sie poniewaz sa robione o roznych porach dnia czyli tak jak whats dogs w dzien wyglada tak sobie to w nocy np podczas deszczu wyglada b. ladnie .