
Data wydania: 10 maja 2011
MX vs. ATV: Alive to siódma część wyścigowej serii rozwijanej przez studio deweloperskie Rainbow. Gracze ponownie mają okazję zasiąść za kierownicą motocrossowego motocykla lub quada ATV i wziąć udział w emocjonującej rywalizacji na błotnistych, piaszczystych i zaśnieżonych trasach. W porównaniu do poprzednich odsłon cyklu twórcy zadbali o bardziej realistyczną fizykę jazdy.
Gracze
MX vs. ATV: Alive to siódma odsłona serii wyścigowej MX vs. ATV, której początki sięgają 2001 roku. W dziele studia Rainbow po raz kolejny zasiadamy za kierownicą motocykla motocrossowego lub quada ATV i bierzemy udział w dynamicznej rywalizacji na torach pełnych skoczni oraz muld.
Gra umożliwia rywalizację zarówno w pojedynczych wyścigach, jak i mistrzostwach na szczeblu narodowym, a także międzynarodowym. Realizmowi dodaje jej fakt, że zmagania toczone są na istniejących w rzeczywistości torach i z udziałem prawdziwych gwiazd obu sportów. Do ich dyspozycji oddane zostały również wirtualne odpowiedniki prawdziwych maszyn, które w miarę rozwoju wypadków można poddać nieznacznemu tunningowi. W produkcji nie zabrakło również trybu rozgrywki sieciowej.
MX vs. ATV: Alive oferuje ulepszony silnik odpowiedzialny za fizykę. Wpływa on pozytywnie na doznania płynące ze zmagań na torze, a także jest odpowiedzialny za realistyczną deformację terenu na skutek naszej jazdy. Efektownie prezentują się również przebudowane kolizje i interakcja z pozostałymi zawodnikami. Oprócz tego autorzy dopracowali system sterowania, gdzie gracz sprawuje kontrolę zarówno nad motocyklem/quadem, jak i zawodnikiem. Dzięki niemu rozgrywka jest jeszcze bardziej intuicyjna.
Gra została wydana w niższej cenie. Koncern THQ pragnie w ten sposób zachęcić graczy do jej zakupu, a następnie rozbudowy poprzez dodatki DLC według własnych upodobań. Oferują one m.in. trasy, maszyny, tryby rozgrywki i inne elementy, urozmaicające zabawę.
Autor opisu gry: Piotr Doroń
Platformy:
PlayStation 3 10 maja 2011Angielskie napisy i dialogi
PC Windows AnulowanaAngielskie napisy i dialogi
Xbox 360 10 maja 2011Angielskie napisy i dialogi
Firmie THQ nie powodzi się ostatnio zbyt dobrze. Miniony kwartał był dla wydawcy wyjątkowo ciężki, dlatego podjęto decyzję o dużej redukcji zatrudnienia.
gry
Adrian Werner
10 sierpnia 2011 13:37
Na konferencji podsumowującej ubiegły rok fiskalny firmy THQ, potwierdzono pojawienie się MX vs. ATV: Alive w wersji przeznaczonej na Windowsa. Wyjaśniły się także wątpliwości, związane z tytułem sequela Metro 2033.
gry
Kamil Ostrowski
4 maja 2011 10:04
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dziś piszemy m.in. o promocjach w Xbox Live, dodatkach DLC do Stacking i MX vs. ATV Alive, nowym formacie płyty DVD dla Xboksa 360, a także tajemniczej produkcji MMO firmy Electronic Arts. Zapraszamy do lektury.
gry
Piotr Doroń
30 marca 2011 14:33
Gdy kilka dni temu zapowiadano grę wyścigową MX vs. ATV: Alive, nie znaliśmy jeszcze zbyt wielu szczegółów na jej temat. Dziś to się zmienia, bo firma THQ ogłosiła miesiąc premiery najnowszej odsłony swojej popularnej serii, a także zdradziła co nieco na jej temat.
gry
Marcin Skierski
20 stycznia 2011 08:20
Firma THQ ogłosiła, że zapowiedziana przed kilkoma dniami gra MX vs. ATV: Alive będzie kosztowała w momencie wydania mniej niż standardowy tytuł premierowy, ale kosztem większej ilości płatnych dodatków DLC. Tym samym potwierdzają się wcześniejsze doniesienia o planowanym nowym modelu biznesowym koncernu, który zamierza w większym stopniu skupić się na dodatkowej zawartości w swoich produkcjach.
gry
Marcin Skierski
13 stycznia 2011 11:50
Wymagania sprzętowe gry MX vs. ATV: Alive:
Xbox 360
Wspiera:
Xbox Live
PlayStation 3
Wspiera:
PlayStation Network
Średnie Oceny:
Średnia z 134 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
game _hunter
Ekspert
2014.03.24
Gra całkiem udana jednak kilka wad zdecydowanie psuje całą frajdę. Najpierw zalety - świetna grafika, ciekawe trasy. I to by było na tyle... Wady: brak kariery, aby odblokowac wszystkie trasy nalezy zdybyc 25lvl co przeklada się na ukonczenie setki tych samych wyscigów, niedopracowana fizyka, troche slaba muzyka.