The Elder Scrolls V: Skyrim [PC]

The Elder Scrolls V: Skyrim to wyprodukowana przez firmę Bethesda Game Studios piąta odsłona popularnego cyklu cRPG. Akcja gry osadzona została 200 lat po wydarzeniach przedstawionych w The Elder Scrolls IV: Oblivion. Gracze wcielają się w rolę jednego z ostatnich łowców smoków (dovakhin) i podążając tropem starożytnej przepowiedni próbują powstrzymać nadejście Alduina, boga zniszczenia, który zagraża całemu kontynentowi Tamriel. Wraz z postępami w grze postać nabywa nowe umiejętności i doskonali już posiadane.

wersja językowa:
polska i angielska

The Elder Scrolls V: Skyrim data premiery gry na PC:

11 listopada 2011 ( światowa data premiery )

11 listopada 2011 ( data wydania w Polsce )

11 listopada 2011 ( premiera w USA )

gry podobne do The Elder Scrolls V: Skyrim:

Wiedźmin 3: Dziki Gon
Gothic 3
Elex

RPG, FPP, TPP, fantasy, sandbox, The Elder Scrolls, RPG akcji

The Elder Scrolls V: Skyrim to kolejna część serii cRPG autorstwa zespołu Bethesda Softworks. Ponownie odwiedzamy w niej kontynent Tamriel, a fabuła tym razem obraca się wokół powrotu do tej krainy pradawnej rasy smoków.

Akcja toczy się 200 lat po wydarzeniach opowiedzianych w grze Oblivion. Gracze wcielają się w jednego z ostatnich bohaterów parających się profesją dovahkiina, czyli łowcy smoków. Do niedawna wydawało się, że potężne monstra są już tylko wspomnieniem, ale pewnego dnia pokryte łuskami bestie znów zaczynają pojawiać się na niebie, a przepowiednia zwiastuje nadejście Alduina, boga zniszczenia, który przyjmuje postać smoka. Walcząc z tymi groźnymi potworami przejmujemy ich dusze oraz zdolności, czyli tak zwane Krzyki. Za ich pomocą możemy spowolnić czas, odepchnąć przeciwników niewidzialną energią, a nawet wezwać na pomoc sprzymierzonego smoka. Wiele tego typu umiejętności otrzymujemy po odnalezieniu pradawnych słów, ukrytych w nordyckich podziemiach.

Zabawę zaczynamy od stworzenia naszego wirtualnego alter-ego. Do wyboru jest dziesięć różnorodnych ras, brak natomiast podziału na klasy. Wraz z postępami w zabawie nasza postać staje się coraz potężniejsza. Po przejściu na kolejny poziom można samodzielnie zwiększyć jedną z trzech podstawowych cech: magię, wytrzymałość i zdrowie. Autorzy gry zupełnie przebudowali system umiejętności – zostały one podzielone na czytelne grupy, np. bronie jednoręczne, czy dwuręczne. Każda z takich kategorii zawiera konkretne zdolności i ataki. Zmiany zaszły także w systemie magii – zaklęcia ze szkoły Mistycyzmu zostały przeniesione do innych grup.

W Skyrim pojawia się nowy system walki, który jest bardziej dynamiczny i jednocześnie wymaga myślenia taktycznego. Każdej z dłoni bohatera można teraz przypisać broń, tarczę lub zaklęcie. W ten sposób tworzymy wiele kombinacji, łącząc np. czar ofensywny w jednej ręce z mieczem w drugiej. Bezpośrednie starcia polegają już nie tylko na bezmyślnym wciskaniu klawiszy, ale odpowiednim manewrowaniu bohaterem, unikaniu lub parowaniu ciosów i powalaniu przeciwników. Herosi mogą z łatwością stracić równowagę i wystawić się na niebezpieczne uderzenia wrogów, którzy teraz są znacznie bardziej żywotni i groźni. Postać gracza potrafi też wyprowadzać efektowne ciosy wykańczające.

Kolejna odsłona The Elder Scrolls jeszcze raz próbuje stworzyć wrażenie, że przemierzamy prawdziwy świat, zaludniony przez żywych mieszkańców. Decyzje gracza mają teraz poważniejsze konsekwencje, związane z ciekawszym zachowaniem innych postaci. Kiedy przykładowo wyrzucimy sztylet na środku miasta, to być może ktoś nam go odniesie lub wręcz przeciwnie - ukradnie. Zmianom uległy także dialogi, które stały się znacznie bardziej naturalne. Gdy znudzi nam się ratowanie świata możemy odpocząć przy bardziej przyziemnych czynnościach. The Elder Scrolls V: Skyrim pozwala zbierać plony z ziemi, wykuwać bronie w kuźni, gotować, wydobywać surowce w kopalniach, a nawet produkować pancerze.

The Elder Scrolls V: Skyrim oferuje możliwość zwiedzania olbrzymiego wirtualnego świata, w którym znajdziemy m.in. pięć dużych miast i setki podziemi. W celu ułatwienia poruszania się po tak dużym terenie autorzy wprowadzili opcję szybkiej podróży pomiędzy lokacjami. Ponownie zastosowano system automatycznego dostosowania siły przeciwników do umiejętności naszego śmiałka, choć jednocześnie upewniono się, że nie będzie on tak inwazyjny jak w Oblivionie. Usprawniony silnik gry dobiera zadania pod kątem naszych dotychczasowych dokonań i siły postaci. Przykładowo, gdy kobieta prosi nas o odnalezienie porwanej córki system sprawdza, które podziemia już odwiedziliśmy, a następnie umieszcza dziewczynkę tam, gdzie dotąd nie zawitaliśmy, jednocześnie dodając takich przeciwników, by stanowili oni wyzwanie dla naszego bohatera.

Gra korzysta z udoskonalonego silnika graficznego znanego z The Elder Scrolls IV: Oblivion. Znacznie poprawiono wygląd postaci oraz ich mimikę i gestykulację, dodano dynamiczne efekty pogodowe (m.in. śnieg) i symulację wiatru, który teraz realistycznie porusza gałęziami drzew. Gra oferuje opcję wyłączenia wszystkich elementów interfejsu z ekranu, pozwalając tym samym na głębsze zanurzenie się w wirtualny świat.

Tryb gry: single player   Nośnik: 1 DVD  
Ocena gry 9.7 / 10 na podstawie 32341 ocen czytelników.  
Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 8.9 / 10 na podstawie 5306 głosów czytelników.   Cena gry w dniu premiery: 159,99 PLN

wymagania sprzętowe

Rekomendowane: Core i5 2.6 GHz, 2 GB RAM (4 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 896 MB (GeForce GTX 260 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP/Vista/7, łącze internetowe

The Elder Scrolls V: Skyrim - recenzja - mamy grę roku?

The Elder Scrolls V: Skyrim - recenzja - mamy grę roku? (PC)

"Od strony graficznej Skyrim prezentuje się całkiem nieźle, choć miejscami nierówno. Podrasowany silnik Gamebryo, który z niewiadomych względów został okrzyknięty przez Todda Howarda zupełnie nowym napędem, nadal kiepsko radzi sobie z animacjami. Grę lepiej oglądać z perspektywy pierwszej niż trzeciej osoby, a i tak trzeba przymknąć oko na niektóre „atrakcje”, np. śmiesznie kicające zające. Lokacje i świat prezentują się dużo lepiej niż w Oblivionie i są naprawdę ładne – na dodatek pecetowcy już teraz mogą skorzystać z pierwszych modów, które jeszcze bardziej upiększają północną prowincję. Oprawa audio wypada bez zastrzeżeń, pochwały należą się zwłaszcza autorowi muzyki – Jeremy Soule odwalił kawał kapitalnej roboty."  więcej

Update 1.5 Trailer

Update 1.5 Trailer [1:09]

5:34

Video The Elder Scrolls V: Skyrim

fragment rozgrywki z modyfikacji Falskaar

1:42

Video The Elder Scrolls V: Skyrim

The Animation of Skyrim

2:08

Video The Elder Scrolls V: Skyrim

The World of Skyrim

Drakensang Online

Drakensang Online

Zagraj za Darmo!

Koyotl

Koyotl

Zagraj za Darmo!

The Banner Saga - Edycja Kolekcjonerska - PC - 39,90 zł

kup w sklepie

PC 39,90 zł

Mount & Blade: With Fire and Sword - PC - 18,90 zł

kup w sklepie

PC 18,90 zł

The Banner Saga + dodatki  - PC - 39,90 zł

kup w sklepie

PC 39,90 zł

Komentarze Czytelników (3949)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
03.04.2016 20:28
6
odpowiedz
1 odpowiedź
sebogothic
82
Generał

Ja tam za pierwszym podejściem gry nie ukończyłem, choć trochę wina leży po mojej stronie, bo spieprzyłem ją trochę modami. Pierwszą postacią grałem jakieś 75 godzin, choć nie wiem jak to możliwe, w ogóle nie czuję, że spędziłem w Skyrimie tyle czasu i też aż tak dużo w skali całego świata nie zrobiłem. Może dlatego tyle czasu nabiło, bo raczej staram nie używać szybkiej podróży tylko sobie zwiedzać płynnie świat. Tylko, że nie bardzo można, bo questy z jednego końca mapy wysyłają nas na drugi koniec mapy. Właśnie między innymi to sprawia, iż jakoś nie za bardzo chce mi się grać. Rozpocząłem drugi raz, gdzieś w listopadzie ubiegłego roku. Pograłem może ze 20-30 godzin i od kilku miesięcy jakoś nie chce mi się wracać. Zawsze jest coś ciekawszego, a Skyrim ciągle odchodzi na później. Aktualnie gram sobie w Dark Sagę - moda do Gothic II: Noc Kruka i bawię się o wiele lepiej niż w TES V.

06.03.2016 15:25
-2
odpowiedz
koreten
4
Legionista
10

A Skyrim był już w CD-Action ?

07.03.2016 08:47
odpowiedz
czorny50
53
Centurion

Już nie przesadzajmy, ale w Skyrim ze złotem nie ma żadnych problemu - a jest to czynnik co zaburza klimat w tym biednym kraju. A co do kodów to niestety nie mogę zgodzić sie z commando rock, bo tak gra była pierwszą od przynajmniej 10 lat w której MUSIAŁEM używać konsoli. Gra jest tak zabugowana że nie mogłem kontynuować wątku głównego. W okolicach Niebiańskiej Przystań wywalało mnie do windowasa. Z dwa dni dochodziłem że to położony niedaleko grobowiec smoków jest winowajcą. Tylko kody pomogły mi wyłączyć ten bug. Komendy pomagały mi także restartowac zaciętych NPC, przywoływać towarzyszy którzy zginęli pomiędzy loadingami, znaleźć współmałżonka, który nagle się wyprowadził. Po prostu masakra.

post wyedytowany przez czorny50 2016-03-07 08:48:36
07.03.2016 16:01
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Milosz13
1
Junior

Druga z kolei z najlepszych gier w jakie miałem okazję zagrać. Piękny, duży i żywy świat, niezliczona masa zadań pobocznych, które mimo wszystko są bardzo przyjemne i niosą ze sobą jakąś małą historię, bardzo duży zakres ulepszeń pancerza jak i broni, i co jedno z najważniejszych: bardzo dużo możliwości rozwoju postaci. Umiejętności jest niesamowita ilość i aż z chęcią się polowało na mamuty i giganty. Ta gra z pośród wszystkich gothiców, risenów czy innych gier rpg podobała mi się najbardziej, dlatego nie mogę postawić jej oceny niższej niż 10.

07.03.2016 16:22
odpowiedz
Irek22
69
Legend

czorny50 [3857]
w Skyrim ze złotem nie ma żadnych problemu

Dokładnie. Nie wiem, jak można mieć problemy z pieniędzmi w tej grze - trzeba grać niesamowicie nieudolnie.
Jak pokazuje statystyka w sumie uzbierałem ok. 800.000. A mógłbym znacznie więcej, ale ponieważ łażę z ok. 250.000 w kieszeni, a i tak już nie mam na co kasy wydawać, to od dłuższego czasu nawet nie zaglądam do żadnych kufrów ani innych urn.

07.03.2016 18:52
odpowiedz
1 odpowiedź
linker
2
Junior
10

Moim zdaniem gra godna polecenia każdemu lubiącemu RPG.
Klimat epicki z wieloma funkcjami, bez których gra straciła by urok. Wszystko zwieńczone wbrew temu co mówicie naprawdę dobrą fabułą. Bardzo rozbudowany system postaci i odpowiedni system graficzny. Oficjalne dodatki uzupełniają całą opowieść. Według mnie każdy powinien w to grać.

10.03.2016 03:20
odpowiedz
songo ku18
1
Centurion

Ale wątek główny jest nudny nic tylko same pierdolenie
to ile ja zabiłem w wątku Gromowładnych czy nawet wątku
Towarzyszy to już zadania Mrocznego Bractwa są lepsze
i Gildii Złodzieji i Akademii Zimowej Twierdzy.

post wyedytowany przez songo ku18 2016-03-10 03:21:24
11.03.2016 08:21
2
odpowiedz
czorny50
53
Centurion

- > linkier - pomysł perków jest nawet ok, ale szczerze z cześć na cześć TES ma coraz uboższy zestaw umiejętności. W części trzeciej sama bron krótkodystansowa była podzielona na pięć różnych kategorii, pancerzów wtedy było trzy rodzaje, dochodziło do tego takiej umiejętności jak atletyka i akrobatyka. Niestety patrząc na Fallout'a 4, widzę że nie zmierza to w dobrą strone

19.03.2016 19:44
odpowiedz
1 odpowiedź
Vinso
4
Junior

Fabuła bardzo średnia. Do tego gra piekielnie uproszczona, dla przykładu: quest w którym mamy w opuszczonej bibliotece znaleźć książkę. Zadanie mogło by być ciekawe i przy okazji moglibyśmy natknąć się na ciekawe księgi ale... książka jest zaznaczona strzałką. Mimo to 9/10, a z modami 11/10 :D

19.03.2016 23:19
odpowiedz
DeVirt
13
Legionista

Pierwsze wrażenie u mnie to było wielkie wow, grałem jak natchniony przez pierwsze 10-20 godzin, później było już tylko gorzej, ale gra potrafi wciągnąć na długie godziny i miała swoje momenty.

20.03.2016 14:58
odpowiedz
koreten
4
Legionista

666 osób poleca Skyrima :D

25.03.2016 16:28
odpowiedz
DrizztDo'Urden
1
Junior

Wielkie dzieło Bethesdy . Gra świetna i stawiałbym ją na 3 miejscu najlepszych gier RPG zaraz za Baldurs Gate 2 i Fallout 2 .

PS nie grałem jeszcze w Wiedźmina 3 więc go nie wymieniłem

post wyedytowany przez DrizztDo'Urden 2016-03-25 16:29:36
29.03.2016 10:15
odpowiedz
Irek22
69
Legend

Ostatnie ok. 100 h było naprawdę ciężko i coraz ciężej, ale zacisnąłem zęby i wreszcie wczoraj, po rozegraniu 334 h oraz zdobyciu 89% osiągnięć (choć powinno być więcej, jednakże bugi lub głupie rozwiązania nie pozwoliły mi zdobyć przynajmniej 3 aczików), ukończyłem The Elder Scrolls V. A przynajmniej ukończyłem wszystkie ważniejsze wątki i zadania poboczne tej gry, bo, jak wiadomo, gier Bethesdy nie da się ukończyć w tradycyjnie rozumiany sposób.

Teraz z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że w moim prywatnym rankingu Skyrim wskakuje na 1. miejsce najbardziej przereklamowanych gier w historii branży.

Nigdy więcej.

post wyedytowany przez Irek22 2016-03-29 10:35:15
29.03.2016 10:25
odpowiedz
BabciaSzatana
1
Chorąży

Gratuluje mi z przerwami kilkutygodniowymi przejście wszystkiego z wszystkimi osiągnięciami(100%) zajęło 567 h i też już nie mam zamiar wracać do gry. Czekam na następną część( pewnie z 5 lat -poczekamy).

29.03.2016 16:28
odpowiedz
WOdzik1
2
Junior
10

Gdyby inne gry były tak fajne jak Skyrim bo ta gra powinna dostać medal za te 5 Lat popularnośći wśród graczy i oczywiśćie twórcy modów to wpółowie ich zasługa że ta gra się nienudziwie bo starszy Brat gra to od jej premiery i dalej w to gra.

30.03.2016 18:37
odpowiedz
KoxGamesPL
1
Junior

Jedna Z Najlepszych gier na Rynku :)

Tania gra a bardzo rozwinięta chodź że z 2011r :)

Polecam 10/10 :)

03.04.2016 20:28
6
odpowiedz
1 odpowiedź
sebogothic
82
Generał

Ja tam za pierwszym podejściem gry nie ukończyłem, choć trochę wina leży po mojej stronie, bo spieprzyłem ją trochę modami. Pierwszą postacią grałem jakieś 75 godzin, choć nie wiem jak to możliwe, w ogóle nie czuję, że spędziłem w Skyrimie tyle czasu i też aż tak dużo w skali całego świata nie zrobiłem. Może dlatego tyle czasu nabiło, bo raczej staram nie używać szybkiej podróży tylko sobie zwiedzać płynnie świat. Tylko, że nie bardzo można, bo questy z jednego końca mapy wysyłają nas na drugi koniec mapy. Właśnie między innymi to sprawia, iż jakoś nie za bardzo chce mi się grać. Rozpocząłem drugi raz, gdzieś w listopadzie ubiegłego roku. Pograłem może ze 20-30 godzin i od kilku miesięcy jakoś nie chce mi się wracać. Zawsze jest coś ciekawszego, a Skyrim ciągle odchodzi na później. Aktualnie gram sobie w Dark Sagę - moda do Gothic II: Noc Kruka i bawię się o wiele lepiej niż w TES V.

03.04.2016 20:32
-2
odpowiedz
RuskiWłoch
1
Pretorianin

Gra jest gorsza od Wiedźmina 3 ; )

04.04.2016 16:22
odpowiedz
7 odpowiedzi
Irek22
69
Legend

sebogothic [3871]
staram nie używać szybkiej podróży tylko sobie zwiedzać płynnie świat

Ja, kiedy nie muszę, w ogóle w grach nie korzystam z szybkiej podróży. Dlatego świat gry w Skyrimie przemierzyłem na nogach protagonisty* wzdłuż i wszerz, od północy do południa, od południa do północy, od zachodu po wschód, od wschodu po zachód. Po kilkadziesiąt razy.
W związku z powyższym mogę z czystym sumieniem i stanowczo stwierdzić, że generalnie świat gry w The Elder Scrolls V jest cholernie nudny (choć i tak najciekawszy ze wszystkich dotychczasowych gier tej serii) i zaprojektowany bez polotu. Mam wrażenie, że nie bez powodu Bethesda umieściła początek gry (mniej więcej do zabicia pierwszego smoka niedaleko Białej Grani) właśnie w takich, a nie innych miejscówkach, ponieważ widok Czarnegogłazu, Rzecznej Puszczy oraz - ewidentnie inspirowanej Edorasem/Rohanem wg Jacksona - Białej Grani (w tym równiny rozciągającej się przed Białą Granią w kierunku Rorikstead) robi naprawdę całkiem niezłe wrażenie. Niestety później jest coraz słabiej.
Najlepiej wypadają w tej grze widoki z oddali (wspomniana Biała Grań, Markart, Samotnia czy widoki gór). Natomiast z bliska same lokacje nie wyglądają zbyt atrakcyjnie, a niekiedy zalatują wręcz budżetowością.

Za każdym razem, gdy przemierzałem okolice Pękniny odnosiłem wrażenie, że twórcy gry nigdy nie byli w lesie, a tylko słyszeli o czymś takim, jak "duży teren z dużą ilością drzew" - wszystko było bardzo podobne do siebie, wyglądało na automatycznie wygenerowane przez bezduszny komputer, bez jakiejkolwiek ikry, bez krzty finezji; nic, co by zachwycało. Gdyby twórcy z Bethesdy prawdziwy las widzieli chociaż w telewizji albo nawet na zdjęciach, to nie zrobiliby czegoś takiego, co znalazło się w Skyrimie.

Zresztą, grając w Skyrima można odnieść wrażenie, że twórcy z Bethesdy, poza miejscem swojej pracy, mało co widzieli, a już na pewno są beznadziejnymi obserwatorami tego, co ich otacza... Świat w Skyrimie jest tak sztuczny, tak niewiarygodny i tak grubymi nićmi szyty, że aż dziw bierze, gdy kukiełki uciekają na widok smoka!

*Tylko raz skorzystałem z konia - z czystej ciekawości. Ale gdy tylko się przekonałem jak żałosny jest model jazdy konnej w tej grze, wczytałem ostatniego sejwa, gdyż - na początku rozgrywki - szkoda mi było 1000 sztuk złota.
Czy tak trudno było zaimplementować model jazdy konnej chociażby z Obliviona?...

questy z jednego końca mapy wysyłają nas na drugi koniec mapy

Pierwsze kilka razy jest nawet spoko, jednakże - w związku z tym, że nie używam szybkiej podróży - kur*ica mnie brała, krew zalewała i zacząłem słać coraz bardziej soczyste wiąchy pod adresem twórców, gdy za dwudziestym, pięćdziesiątym i setnym razem widziałem na mapie, dokąd mam się udać. I w dodatku zbadać dwudzieste, pięćdziesiąte i setne takie-samo-podziemie... I niekiedy takie, które na mojej mapie oznaczone było podpisem "zbadano"...
Jest to nic innego, jak tylko sztuczne wydłużanie gry mające na celu zamaskowanie żenującej jakości zadania i chwalenie się, że "nasza gra ma milion questów i wystarczy na miliard godzin".

post wyedytowany przez Irek22 2016-04-04 17:16:11
06.04.2016 20:44
-3
odpowiedz
RuskiWłoch
1
Pretorianin

Jak tam? Dalej wykonujecie ultra ciekawe zadania w stylu "idź na kraniec mapy, zabij i wróc?" Beka :-)

08.04.2016 09:27
odpowiedz
1 odpowiedź
czorny50
53
Centurion

->Gerr, Irek22. Trochę czasu spędziłem w Skyrim i nie raz smok przetrzebiał pomniejsze wioski z NPC'ów. Bo przecie każdy mieszkaniec tej krainy to taki chojrak że z grabiami na olbrzymiego gada się porywa... i tak traci się potencjalnych zleceniodawców. Na szczęście jest mod "Immersive Citizens" który znacznie poprawia codzienne zachowania NPC, przez co świat wydaje się troszeczkę realistyczniejszy, ale przede wszystkim sprawia że obywatele podczas ataku gada chronią się w domostwach, a na placu boju zostają tylko strażnicy ( którzy się po jakimś czasie respawn'ują ). Dzięki takiemu prostemu zabiegowi możemy dostać więcej zadań o których pisze RuskiWłoch

08.04.2016 21:01
odpowiedz
son goku181818
0
Centurion

Skyrim jakby miał jeszcze ocene czytelników 9.5. taką jaką ma Wiesiek 3 to ta gra miała by równe 10.

10.04.2016 21:37
odpowiedz
son goku181818
0
Centurion
8.0

Żeby nie Nudny wątek główny napewno bym dał więcej

18.04.2016 19:32
odpowiedz
Crod4312
56
Weteran

Czy taki nudny....zależy jak do tego podchodzić. Na początku ostro jechałem po Skyrim za to jaką ma fabułę i rozgrywkę. Po jakimś czasie wróciłem do tej gry z innym nastawieniem. Zacząłem zwracać mniej uwagi na fabułę, która według mnie jest w miarę dobra ale źle poprowadzona. Jak by do głównej fabuły wpleść wątek wojny domowej Skyrim to by było jeszcze klimatycznej. Mało jest gier w których smoki są tak dobrze zrobione (nie grałem w DA:I więc tam może być to lepiej), a i motyw powrotu smoków jest słabo wytłumaczony (można było się tu popisać). Na początku wystawiłem tej grze ocenę 7.0, ale teraz gdy tylko mógłbym ją zmienić dałbym spokojnie 8.5-9.0 głównie za konstrukcję świata, Markart (uwielbiam takie miasta wydrążone w skale), questy gildyjne oraz łatwość modowania.

Takie jeszcze małe pytanko do obeznanych z modami. Gram sobie właśnie i wymaksowałem broń dwuręczną i łuki. Teraz postanowiłem powalczyć 2x broń jednoręczna (dwie katany :D ) . I teraz moje pytanie. Czy jest mod, który daje nam efekt dwóch widzialnych ostrzy na naszej postaci. Nie ważne czy to będzie na plecach czy przy pasie (po obu stronach) tylko żeby było widać obydwa miecze.
Próbowałem korzystać z tego "DSpSoB - Dual Sheath plus Shields on Back" ale nic to nie dawało, nawet tarczy na plecy nie zakładał.
Korzystam z Nexus Mod Manager.

25.04.2016 09:18
-1
odpowiedz
1 odpowiedź
czorny50
53
Centurion

->Crod4312
jest sporo modów które cie mogą zainteresować, np:

Skyrim Weapon Positioning - Weapons on Back

Equipping Overhaul ( tu musisz dograć wcześniej program XP32 Maximum Skeleton)

wystarczy troszkę poszperać po nexusie i googlach.

co do Dual Sheath plus Shields on Back jego instalacja jest bardziej złożona niż dodanie go przez Nexus Mod Menager. Niestety nie pamiętam jak, ale na pewno znajdziesz jakiś poradnik na you tubie lub googlach

post wyedytowany przez czorny50 2016-04-25 09:23:20
26.04.2016 16:33
odpowiedz
1 odpowiedź
Cytrynqa
2
Junior
9.5

Wspaniała gra. Wciągnąłem się na całą noc...

02.05.2016 01:16
odpowiedz
CruelRumcajs
0
Legionista

Duży świat w którym jest nudno. Rozumiem, że sensem gry jest wolność, ale jest ona nazbyt przytłaczająca. I po zbadaniu 4 jaskiń, lochów mam dosyć. Umieram z nudów.

03.05.2016 12:20
odpowiedz
1 odpowiedź
Zbyszek1337
2
Junior

Witam mam problem z Gra, dawniej miałem gre bez Dodatków i wszystko fajnie chodziło, wczoraj kupiłem The Elder Scrolls V: Skyrim - Legendary Edition STEAM CD-KEY GLOBAL na G2a klucz działa dodało mi dodatki do bibloteki pobrałem gre i dodatki i tu zaczyna sie problem bo jak mam zaznaczone dodatki to gra sie odpala pokazuje sie logo
Bethesda Game Studios następnie pokazuje sie ligo Skyrim [ ten znak - smok ] i gra sie wyłącza problem jest tak jakby z dodatkami bo jak je odznacze to gra działa, da sie to jakoś naprawić Prosze o rady

04.05.2016 07:12
1
odpowiedz
Sewan
11
Centurion

Ja się nie dziwię, że gra jest różnie oceniana. Nie każdy lubi takie gry gdzie fabuła to bardziej dodatek do gry, a poboczne i eksplorka stanowią główny element. Ja akurat lubię grać i w te fabularne RPG (Wiedźmin, Gothic, Mass Effect np.) i te które stawiają na eksplorkę (Skyrim między innymi). Ale dawanie oceny w skali 0-7 to kpina. Mimo wszystko można tu coś dla siebie znaleźć i spędzić przyjemnie czas. Wróciłem z nudów do gry i przyznam, że spędzam przy niej świetnie czas.

05.05.2016 15:51
odpowiedz
hajdus
24
Centurion

Nie potrafię zrozumieć jednej rzeczy. Jeżeli przypatrzymy się TESom i Fallout'om od Bethesdy, wysuwa się wniosek, że są to gry w pewnym sensie podobne. Można powiedzieć, że Fallout 4 powiela większość wad poprzednich gier Bethesdy. Nie licząc karygodnego systemu dialogów, dlaczego nowy Fallout jest tak mieszany z błotem podczas gdy Skyrim określany jednym z najlepszych RPG ever, skoro szkielet tych gier jest bardzo do siebie przystający? Nie hejtować, proszę. Jeżeli pieprzę głupoty poprawić mnie.

post wyedytowany przez hajdus 2016-05-05 15:51:44
05.05.2016 16:35
-2
odpowiedz
10 odpowiedzi
RuskiWłoch
1
Pretorianin

Gra do dziś zabugowana : D

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze