Colin McRae: DiRT 2 XBOX 360

Kolejna odsłona doskonale znanej serii gier rajdowych. W tej części wprowadzono bardziej ekstremalny i lekki klimat, chociaż nie zrezygnowano z dotychczasowego podejścia do modelu jazdy. DiRT 2 zawiera kampanię dla pojedynczego gracza oraz mnóstwo trybów dodatkowych. Produkcja robi olbrzymie wrażenie od strony wizualnej. Za grafikę odpowiada silnik EGO.

Wyścigi, samochodowe, multiplayer, rajdy.

Colin McRae: DiRT 2 - screen - 2009-09-10 - 163473Colin McRae: DiRT 2 - screen - 2009-09-10 - 163472Colin McRae: DiRT 2 - screen - 2009-09-10 - 163471Colin McRae: DiRT 2 - screen - 2009-09-10 - 163470Colin McRae: DiRT 2 - screen - 2009-09-10 - 163469Colin McRae: DiRT 2 - screen - 2009-09-10 - 163468Colin McRae: DiRT 2 - screen - 2009-09-10 - 163467Colin McRae: DiRT 2 - screen - 2009-09-10 - 163466Colin McRae: DiRT 2 - screen - 2009-09-10 - 163465

wersja językowa:
angielska

Data premiery gry Colin McRae: DiRT 2 | X360

8września2009

10września2009

premiera PL

Microsoft Xbox 360
Okładka Colin McRae: DiRT 2 (X360)
Colin McRae: DiRT 2

Colin McRae: DiRT 2, będące kontynuacją bardzo udanej produkcji wyścigowej autorstwa brytyjskiej firmy Codemasters, umożliwia nam wzięcie udziału w szeregu dynamicznych zawodów off-roadowych. W porównaniu do pierwszego DiRT-a autorzy zdecydowali się położyć jeszcze większy nacisk na kwestię wyścigów po bezdrożach, dzięki czemu gra wyróżnia się bardzo młodzieżowym, ekstremalnym klimatem, przy jednoczesnym zachowaniu klasy poprzedniczek.

W nowym DiRT zastosowana została rozbudowana opcja rozgrywki dla pojedynczego gracza, w sposób wyjątkowy ukazująca nam prawdziwego ducha wyścigów off-roadowych. Została ona przygotowana na wzór tej z GRID-a, poprzedniej produkcji wyścigowej autorstwa Codemasters. Gracz podróżuje po całym świecie, uczestniczy w wyścigach i wygrywając je buduje swoją reputację. Osiągnięcie wysokiego poziomu umożliwia nam nawiązywanie koleżeńskich relacji z tuzami tego sportu – m.in. Travisem Pastraną oraz Kenem Blockiem. Nowopoznani koledzy zapraszają nas na specjalne imprezy i turnieje, w których możemy wygrać niezwykle atrakcyjne nagrody.

W DiRT 2 wykorzystany został świetny system powtórek, tak często chwalony w przypadku GRID-a. Usprawnieniom poddana została m.in. funkcja Flashback, dzięki której możemy cofnąć się w czasie i puścić w niepamięć poważniejsze błędy, uniemożliwiające odnoszenie zwycięstw w wyścigach. W grze zastosowanie znalazł ponadto zupełnie nowy tryb rozgrywki sieciowej, zdecydowanie lepszy od tego, który został użyty w przypadku pierwszego DiRT. Gracz może wziąć udział we wszystkich klasach wyścigów oraz budować swoją pozycje poprzez zdobywanie nagród i pięcie się po drabince najlepszych rajdowców. Aktualizacji poddana została także sama mechanika rozgrywki.

Zawody przeprowadzane są w kilkudziesięciu przygotowanych do tego lokacjach. Wśród tras udostępnionych przez twórców znalazł się m.in. tor umieszczony w pobliżu elektrowni Battersea, osławionej przez zespół Pink Floyd, dzięki okładce płyty Animals.

DiRT 2 powstał w oparciu o autorski silnik firmy Codemasters – EGO, wykorzystanym już przy okazji pierwszego DiRT-a i GRID-a. Od czasu ich premiery został jednak w sporym stopniu unowocześniony. Poprawie uległ m.in. sposób modelowania otoczenia, cieniowanie, a także gra świateł. Programiści popracowali także nad uzyskaniem możliwości implementacji tekstur o jeszcze wyższej rozdzielczości przy jednoczesnym zachowaniu płynności gry.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet     Liczba graczy: 1-8  

Nośnik: 1 DVD

Ocena gry 8.5 / 10 na podstawie 358 ocen czytelników.
Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 8.1 / 10 na podstawie 113 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 229,90 PLN

Gry podobne do Colin McRae: DiRT 2

Klasyfikacja PEGI Colin McRae: DiRT 2

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry.

Wykorzystuje: Xbox Live

Gramy w Dirt 2

Gramy w Dirt 2 [6:47]

Można się ubrudzić... Przedstawiamy dwa rodzaje wyścigów z gry Dirt 2 - jednej z najładniejszych gier rajdowych tego roku.

9 graczy poleca tę grę. Ostatnio:

phaw

novvy66

pawcyk3

evo68

MexaR

Gorn221

BercikEkspercik

ostatnio oglądali:

kidnappa

jiker

hrabia19

phaw

evo68

Komentarze Czytelników (46)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
01.08.2009 22:15
odpowiedz
Bllazer
78
Konsul

Miejmy nadzieję że haxiarze nie popsują rozgrywki multiplayer jak w jedynce Dirt,a było ich sporo.Tylko wyzwiska leciały na czacie między wyścigami.

08.08.2009 15:07
odpowiedz
kozi3000
75
Generał

wow!!

08.08.2009 16:28
odpowiedz
GrizZzZzLi
41
Generał

będzie się działo:D

20.08.2009 18:38
odpowiedz
inkub69
56
Pretorianin

jest juz demo wlasnie sobie pogralem z 20 min. hmm pierwsze wrazenie pozytywne. ale od poczatku, menu malo przejrzyste, za to poprawili prowadzenie auta tz nietrzyma sie juz tak sztywno drogi poslizgi itp sa jest dobrze, lepiej tez przy wypadkach mozna zrobic fajne dachowanka co w porzedniej czesci bylo prawie niemozliwe, a jak ktos oglada wrc to wie jak latwo rajdowka walnac salta beczki dachowania itp. jak ktos lubil pierwsza czesc to ta mu sie spodoba, ja juz niemoge sie doczekac pelnej wersji. to tyle ide grac dalej

20.08.2009 18:56
odpowiedz
inkub69
56
Pretorianin

a i jescze cos. sa flashbacki jak w grid'zie. w Qrwia jedno, ten placek co pracowal przy grze i tera z go tam slychac jak do ciebie gada. szkoda tylko ze codemasters niepokusilo sie o wykupienie licencji wrc i dodanie tego do gry, tylko tego bedzie mi brakowalo do szczescia.

26.08.2009 17:37
odpowiedz
gamemaniek
16
Pretorianin

Dobra gierka ale brakuje normalnych rajdów takich jak WRC nie ma wcale!

26.08.2009 17:39
odpowiedz
Mr_Baggins
16
Legend

Nie ma WRC? W jedynce chyba było...

28.08.2009 23:36
odpowiedz
Conath
126
Senator

tez pogralem w demko i tak fajnego symulatora poduszkowca to jeszcze nie widzialem:D no i te 1,5 sekundy do 100km/h na szutrze robi wrazenie... gierka technicznie przepiekna, ale ten model jazdy...

29.08.2009 17:35
odpowiedz
inkub69
56
Pretorianin

do setki to maja moze w 3 sek. zreszta startuja z asfaltu. co do poduszkowca to chyba nigdy nie grales w richard burns rally(swoja droga swietna gra rajdowa) ktory jes symulatorem, dlugie poslizgi jak sie nie umie jezdzic sa normalne, w dircie 2 to poprawili w stosunku do jedynki gdzie auto jezdzilo chamowalo jak w jakis podlych arkadowkach. zreszta ta gra nigdy nie byla symulatorem i tego od niej niewymagam, jedyne czego oczekuje od tej gry to dobrego modelu zniszczen i dobrej zabawy. choc fajnie by bylo gdyby zrobili z tego symulacje jak rbr. ja tam juz niemoge sie doczekac pelnej wersji. model jazdy jest jak najbardziej dobry. ta gra innego niepotrzebuje

29.08.2009 22:08
odpowiedz
r1p
15
Chorąży

Ta data premiery 10. września to jest potwierdzona? Bo na ultimie i allegro pisze 25.09...

31.08.2009 15:07
odpowiedz
leser990
13
Chorąży

Grę kupię tylko dla mojego avatarka, który lubi szybką jazdę hehehe

06.09.2009 16:10
odpowiedz
CRAB
9
Legionista

BĘDZIE FAJNE JAK W KAŻDYM COLINIE ;]

08.09.2009 12:43
odpowiedz
Kserkses
96
Generał

Trochę poteściłem Dirta 2 i jak narazie to są same plusy i raczej tak pozostanie bo druga czesc łeb urywa..
- przyspieszyli rozgrywke jest dynamicznej ( zasuwanie w chorwacji przy murkach cos peknego jedynka tego tak nie oddawala, slyszysz czasem komunikat spokojnie to tylko zadrapanie :-)
- jazda łazikami itp. jest teraz genialna nie wiem co oni zrobili ale juz nie czujesz, ze jest na sile wklepane i trzeba jakos przebolec wyscig tak jak to bylo w 1-ej czesci, zwlaszcza, ze droga ma rozwidlenia i mozna wybrac, która strona pojechac ! mozna sie poczuc jak w motorstormie;)
- podejscie do grida? cala ta otoczka ? nie przeszkadza, wrecz przeciwnie grze nadaje tempa.
- model jazdy poprawiony,
- co do loadingow to dziwne bo nie sa dlugie wgranie wyscigu trwa 20-25 sek. a podczas loadinow sa efektownie pokazywane nasze wyniki itp wiec sie tego odczowa.
- kokpit napewno nie tak fajny jak bedzie w nFs, ale przejazd przez wode daje rade..
- grafika?? z tego silnika wycisneli chyba wszystko jest bardzo ladna a hdr jak mi sie wydawal na obrazkach, ze jest za jasno to podczas wlasciwej gry jest super.
- nic tylko brac w Dirt mamy chyba wieksze urozmaicenia niz w nfs ,mozna smigac w pojedynke ala wrc i z rywalami
- a cofanie czasu jeszcze bedziesz chwalil, ze to dali podczas smigania na ost poziomie trudnosci..

[27]leser990--> ja zrobilem avatarka na wzór M. Jacksona i jak go zobaczylem jak dynda to nie mogłem sie skupic na jezdzie ;-)

10.09.2009 14:52
odpowiedz
kozi3000
75
Generał

swietnie graficznie :)

12.09.2009 21:04
odpowiedz
szyszak666
52
Centurion

To trzeba zobaczyć (najlepiej na 37" przynajmniej), i przejechać z 10 tras w karierze. Graficznie najładniejsza gra wyścigowa ever (chociaż mamy jeszcze 3 tytuły w tym roku :D ), będzie dylemat na co poświęcić cenny czas :D Na razie Dirt 2 jest na 1 miejscu z dobrym wynikiem, NFS, Forza 2, GT 5 dopiero wystartują. Piękna jesień :)

12.09.2009 23:33
odpowiedz
Mark3k3
3
Junior

Grid+Dirt 1+ NFS+Prince of Persia=Dirt 2 szkoda że nie można przjerzdzać kibiców wtedy byłby Carma-Dirt. Wychowałem sie na serii Colina a ten Dirt 2 to już nie to samo tylko niewiadomo co. a grafa jest dobra i nic więcej. Nie tego się spodziewałem.

18.09.2009 15:56
odpowiedz
inkub69
56
Pretorianin

nie da sie dwa razy wejsc do tej samej rzeki. moze wydadza colina 2 w arkadowkach do pobrania fajnie by bylo. mi tam sie podoba.

18.09.2009 23:17
odpowiedz
Ravensnest
18
Chorąży

Co tu o DirTcie dużo mówić...
Jest to naprawdę dobra gra i to bardzo:)
Brakuje mi trochę aut klasy WRC w tej części ale wynika to z tego że tematyka gry trochę się zmieniła:)
DiRT pierwszy był bardzo nastawiony na profesjonalne podejście do sportów off-roadowych natomiast DiRT2 jest pokierowany w kierunku dyscyplin sportowych kojarzących się z kanałem Extreme Sports:)
Ale nie myślcie że jest to kierunek zły:)
Wręcz przeciwnie:)
Dodaje świeżości tytułowi nie ujmując mu absolutnie niczego w stosunku do poprzednika:)
Co do modelu jazdy nie jest on identyczny jak w DiRTcie pierwszym ale nie różni się zbyt wiele i naprawdę trzeba duuuużo grać żeby różnicę zauważyć:)
Jest aż tak znikoma:)
Co najważniejsze wciąż jest to fajna mieszanka realizmu z arcade dzięki czemu można naprawdę dobrze się bawić:)
Będąc już przy temacie DiRTa nie można nie wspomnieć o Colinie.
Jako że jest to człowiek który wciąż jest bardzo dla mnie ważny byłem bardzo szczęśliwy grając w DiRT2.
Gra jest swego rodzaju hołdem oddanym w kierunku Colina:)
Jest bardzo na nim zorientowana:)
A gdy zobaczyłem jedną rzecz która jest w tej grze Codemasters zasłużyli sobie u mnie na konkretny szacun!
Ale to musicie zobaczyć sami:)
Podsumowując:
Czekałem na tę grę z niecierpliwością i nie zawiodłem się:)
Polecam ją wszystkim:)!
RIP Colin...
Pozdro wszystkim:)

24.09.2009 16:41
odpowiedz
deepcry
3
Junior

Lubię gry realistyczne i granie na kierownicy.
Nie stety Colin Mcray Dirt 2 się do takich nie zalicza.

Wpadanie w poślizg na asfalcie, jadąc 80 km/h profesjonalnym samochodem nie jest realistyczne. Jak w rzeczywistości zwykłą skodą felicją robię średnio ostry zakręt jadąc 90km/h.
Samochody ślizgają się tutaj jakby jechały po maśle.
Ileż razy rozbawił mnie moment, kiedy jadąc 100km/h, skręcając ze średnim gazem, naglę robię 360' obrót.

Grę polecam na pada jako, że jest to arkadówka.
Na kierownicy też od biedy można pograć.

Jeżeli interesują was dobre symulatory, które zachowują chociaż namiastki realizmu, zapraszam do Forza 2 lub Gran Turismo na PS3.

28.09.2009 08:27
odpowiedz
LordShonny
3
Pretorianin

będzie można tuningować ?

05.10.2009 17:22
odpowiedz
inkub69
56
Pretorianin

deepcry! chyba tylko ty masz taki problem bo ja takiego czegos niezaobserwowalem, a moze to bylo 80 mil na godzine albo 100 mil na godzine. trzeba bylo sobie pograc w richard burns rally to jest symulator tam to dopiero masz poslizgi, ciekawe jakie tam bys wywody strzelil ze jezdzi sie jak po lodzie! a co do dirta 2 to wjednym masz racje to arkadowka ale za to genialna. a od forzy2 i gran turizmo lepsze jest race pro.

co tuningowac? jedyne co mozna przestawiac to tak jak w colinie 2, znaczy cos w tym stylu. jak ci sie mazy tuningowanie nadwozia to zapomnij, mozesz sobie tylko malowania zmieniac. ta gra nie jest od tuningowania tylko od scigania i dobrej zabawy to po pierwsze po drugie model zniszczen jest genialny tak jak w gridzie, gdyby tylko producenci tak zwanych symulatorow w swoich grach taki mieli powstala by wtedy gra doskonala.

12.10.2009 17:14
odpowiedz
CHILID
21
Pretorianin

Witam czy przy zdobycia osiągnięcia Dedication trzeba wygrać wszystkie wyścigi czy główne ( wyścig składający się z 2 etapów te 2 etapy trzeba wygrać czy wystarczy ogólnie klasyfikację )

12.10.2009 21:58
odpowiedz
Ravensnest
18
Chorąży

Co do Achievementa "Dedication" to według strony opisującej Achievementy trzeba wygrać wszystkie Eventy czyli całe imprezy:)
Reasumując, wygrywanie każdego wyścigu nie powinno być konieczne.
Pozdro:)

25.11.2009 14:45
odpowiedz
D3BA
33
Chorąży

Bardzo dobra gra. Najbrudniejszy Colin jaki wyszedł jazda bardzo przyjemna, grafika bardzo dobra ala GRiD no i klimat Colina nadal jest :D

13.02.2010 16:58
odpowiedz
zadik
1
Junior

bardzo dobra gra mam ją ale nie jest za łatwa

24.03.2010 13:10
odpowiedz
Cycu1608
20
Centurion

Jedna z najlepszych gier samochodowych w które dotychczas grałem :D

27.04.2010 11:32
odpowiedz
vpr11
14
Legionista

swietna gra:):):):):):)

10.10.2010 13:30
odpowiedz
Karol173
22
Chorąży

jak zrobić powtórkę całego wyścigu ? :P

21.01.2011 11:54
odpowiedz
Flaif
4
Junior

Jest tu split screen?
W jedynce jest split screen?

04.02.2011 23:45
odpowiedz
monaker
19
Legionista

Nie kupilem tej gry tylko dlatego ze bylo za malo rajdow, mam nadzeje ze w 3 bedzie leppiej

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze