Sprawdź samodzielnie, jak będzie funkcjonował model fizyczny w Max Payne 2, Half-Life 2, Painkiller i kilkudziesięciu innych grach

Na fale globalnego oceanu informatycznego wypłynęła właśnie nowa interaktywna demonstracja zaawansowanego „silnika” fizycznego o nazwie Havok, którego możliwości ujrzymy m.in. w polskiej grze Painkiller oraz Max Payne 2: The Fall of Max Payne, Half-Life 2, Deus Ex 2: Invisible War, Thief III i Starcraft: Ghost.

Radosław Grabowski

Na fale globalnego oceanu informatycznego wypłynęła właśnie nowa interaktywna demonstracja zaawansowanego „silnika” fizycznego o nazwie Havok, którego możliwości ujrzymy m.in. w polskiej grze Painkiller oraz Max Payne 2: The Fall of Max Payne, Half-Life 2, Deus Ex 2: Invisible War, Thief III i Starcraft: Ghost.

Sprawdź samodzielnie, jak będzie funkcjonował model fizyczny w Max Payne 2, Half-Life 2, Painkiller i kilkudziesięciu innych grach - ilustracja #1

Wspomnianą prezentację wykonano w technologii Macromedia Shockwave i umieszczono tutaj. Tematem przewodnim jest wywieranie szeroko pojętego oddziaływania na wirtualny model 3D o humanoidalnym kształcie. Polecamy!

Więcej informacji: https://www.havok.com/

Half-Life 2

Half-Life 2

PC Xbox Mobile
po premierze

Data wydania: 16 listopada 2004

Informacje o Grze
8.7

GRYOnline

8.9

Gracze

9.8

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Recenzja: Enclave

Następny
Recenzja: Enclave

Soccer Manager Pro, czyli kolejna próba zdetronizowania cyklu Championship Manager

Poprzedni
Soccer Manager Pro, czyli kolejna próba zdetronizowania cyklu Championship Manager

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl