Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 marca 2015, 16:14

autor: Adrian Werner

Wiedźmin 3: Dziki Gon - garść nowych konkretów

Dzięki zapowiedzi opublikowanej w magazynie Gamestar dowiedzieliśmy się kilku nowych rzeczy na temat gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Wśród nich znalazły się informacje m.in. o automatycznie rosnącej brodzie Geralta, charakterze sekwencji z Ciri w roli głównej oraz ulepszeniach, które przynoszą ustawienia Ultra.

Od premiery gry dzielą nas jeszcze dwa miesiące. - Wiedźmin 3: Dziki Gon - garść nowych konkretów - wiadomość - 2015-03-21
Od premiery gry dzielą nas jeszcze dwa miesiące.

W tym tygodniu zostaliśmy wręcz zalani nowymi konkretami dotyczącymi gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, głównie dzięki obszernemu FAQ, w którym twórcy, czyli ludzie ze studia CD Projekt RED, odpowiedzieli na liczne pytania zadane przez samych fanów. Okazało się jednak, że nie wyczerpało to zasobu informacji związanych z tym projektem. Niemiecki magazyn Gamestar bawił się grywalną wersją przez dwa dni i w opublikowanej zapowiedzi znalazło się kilka nowych ciekawostek.

Po zabiciu potwora i powrocie do zleceniodawcy będziemy mogli spróbować wytargować większa zapłatę niż to, co przewidywał kontrakt, a zrealizowane to zostanie w formie mini gierki. Ponadto potwierdzono, że Novigrad i Ziemia Niczyja stanowią jedną mapę, niepodzieloną żadnymi ekranami ładowania i znacznie przewyższającą rozmiarami krainę z The Elder Scrolls: Skyrim. Innym dużym rejonem świata są wyspy Skellige i tradycyjne wczytywanie danych odbywać się będzie tylko przy podróży na nie lub podczas ich opuszczania.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - garść nowych konkretów - ilustracja #2

Podczas przygód odwiedzimy dwa potężne miasta w postaci Novigradu oraz Oxenfurtu i oba mają tętnić życiem. Ziemia Niczyja zawierać będzie dwadzieścia pięć małych mieścin, z których niektóre są rozmiarów Flotsam z Wiedźmina 2. Jeśli chodzi o respawn wrogów to albo nie istnieje, albo dokonuje się bardzo rzadko.

Ponadto pojawi się możliwość zapewnienia sobie dodatkowego miejsca na ekwipunek. Posłużą do tego sakwy podczepiane do siodła, które wyprodukujemy sami za pomocą systemu craftingu. Sekwencje, w których pokierujemy Ciri dostarczą około 5-10 godzin zabawy. Ich przebieg będzie bardziej przypominał to, co znamy z liniowych przygodowych gier akcji niż typowych RPG-ów.

Fanów pojedynków na pięści ucieszy informacja o ich powrocie, choć tym razem zabraknie podczas tych bijatyk sekwencji QTE. Sympatyczną ciekawostką jest również fakt, że podczas rozgrywki broda Geralta będzie powoli rosła. Redaktorzy Gamestara mieli także okazję sprawdzić ustawienia Ultra wersji pecetowej i mają one przynosić dużą różnicę przede wszystkim, jeśli chodzi o wygląd postaci oraz roślinności.

Przypomnijmy, że Wiedźmin 3: Dziki Gon powstaje z myślą o pecetach i konsolach Xbox One oraz PlayStation 4. Gra trafi do sprzedaży 19 maja tego roku.

  1. Wiedźmin 3: Dziki Gon – kompendium wiedzy
  2. Oficjalna strona internetowa gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej