Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 1 stycznia 2015, 13:02

autor: Adrian Werner

Wizard Golf RPG – zbliża się zabawna hybryda gatunków

Studio Floor 27 wypuściło w Kanadzie i Nowej Zelandii mobilną hybrydę gatunkową zatytułowaną Wizard Golf RPG. Mieszkańcy tych krajów przetestują grę, a następnie doczeka się ona światowej premiery na urządzeniach napędzanych systemem iOS.

Studio Floor 27 wypuściło w kanadyjskim i nowozelandzkim App Store grę Wizard Golf RPG, czyli zabawną hybrydę tytułowych gatunków. Gracze mieszkający w tych krajach przez kilka najbliższych tygodni przetestują tę produkcję, a następnie po wprowadzeniu potrzebnych poprawek doczeka się ona oficjalnej światowej premiery.

Gra korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami. Na razie w planach jest jedynie wersja na iOS. Premiera ma nastąpić w styczniu.

Wizard Golf RPG wcielamy się w maga, który musi przedrzeć się na ostatnie piętra kilku pełnych potworów i pułapek lochów. Rozgrywka toczy się w systemie turowym. Kierowany przez nas czarodziej potrafi rzucać zaklęcie kuli ognia, co zostało zrealizowane niczym w grach golfowych, wymagając starannego celowania i brania pod uwagę dystansu oraz przeszkód stojących na drodze strzału. Jednocześnie mag jest zawsze automatycznie teleportowany w miejsce, gdzie kula ognia zakończyła swoją podróż.

Podczas rzucania zaklęcia wybieramy nie tylko kierunek uderzenia, ale również jego siłę. Każde wykorzystanie czaru pochłania jeden punkt many. Jeśli ich zabraknie to musimy zacząć dany etap od nowa. Każdy z dostępnych lochów ma dziewięć pięter i podróżując przez nie dysponujemy jedną pulą many, więc musi nam jej wystarczyć aż do końca podróży.

Na mapach pełno jest również potworów, które trzeba omijać lub zabijać zanim zdążą zrobić to samo z nami. Ponadto podczas podróży możemy gromadzić złoto, dodatkowy ekwipunek oraz punkty doświadczenia. Zabawę napędza system, pozwalający na ulepszanie umiejętności maga, jak również uczenie go dodatkowych zaklęć, takich jak np. magiczne bomby czy czar zamrażający wrogów.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej