Dragon Age: Inkwizycja na PC – porównanie ustawień graficznych
W sieci zaczęły pojawiać się pierwsze filmy, które porównują rożne ustawienia grafiki w pecetowej edycji gry Dragon Age: Inkwizycja. Dzięki nim możemy przekonać się jak bardzo oprawa tytułu będzie różniła się na najsłabszych i najmocniejszych konfiguracjach sprzętowych.
Michał Kułakowski
Niemiecki kanał Candyland w serwisie YouTube opublikował porównanie ustawień graficznych gry Dragon Age: Inkwizycja. Gracze mogą przekonać się jak wygląda ona w akcji przy najniższym oraz najwyższym poziomie detali. Na pierwszy rzut oka różnice nie są aż tak drastyczne, jak można byłoby się spodziewać, ale dodatkowe efekty graficzne z pewnością zwiększają imersję grających. Nie zabrakło jednak pewnych widocznych mankamentów. Jeżeli uruchomimy tytuł korzystając z minimalnych ustawień, modele postaci wydają się zrobione z plastiku, co zauważamy szczególnie jeżeli przyjrzymy się ich włosom. Widać również, że niektóre elementy otoczenia potrafią pojawiać się znikąd, tuż przed naszym nosem. Produkcja wygląda jednak wówczas i tak znacznie lepiej od swojego poprzednika z 2011 roku.
Przypomnijmy, że dzieło studia BioWare powstało w oparciu o silnik Frostbite 3 i jeżeli wierzyć oficjalnym wymaganiom sprzętowym, obsługuje ono szeroką gamę konfiguracji. Gra powinna więc bez problemu współpracować nawet z kilkuletnimi kartami graficznymi oraz komputerami. Polska premiera Dragon Age: Inkwizycja zaplanowana została na 20 listopada. Przed debiutem możecie zapoznać się z recenzją przygotowaną przez nasz serwis.
Dragon Age: Inkwizycja jest trzecią częścią cyklu cRPG, który narodził się w 2009 roku. Dewelopingu tytułu kolejny raz podjęło się studio BioWare we współpracy z koncernem Electronic Arts. Akcja gry osadzona została w fantastycznym świecie Thedas, a głównym motywem fabuły jest inwazja demonów. Gracz staje na czele Inkwizycji z zadaniem powstrzymania bestii z Pustki oraz odkrycia, kto stoi za ich sprowadzeniem do świata śmiertelników. Dragon Age: Inkwizycja pojawi się równocześnie na komputerach PC oraz konsolach Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3 oraz PlayStation 4.
- Recenzja Dragon Age: Inkwizycja – najlepsze RPG od czasu Skyrima
- Kompendium wierdzy Dragon Age: Inkwizycja
- Oficjalna strona internetowa gry Dragon Age: Inkwizycja

Dragon Age: Inkwizycja
Dragon Age: Inquisition
Data wydania: 18 listopada 2014
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- BioWare
- EA / Electronic Arts
- Dragon Age (marka)
- gry RPG
- porównanie graficzne
- PC
- X360
- PS3
- PS4
- XONE
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
Malaga Senator
za dużo penerskich animacji w czasie walki, jakieś piruety salta cuda wianki... to może fajnie wygląda w tekkenie, ale w rpg, które nie robi sobie szydery z gatunku wygląda to komicznie.
Niestety motion capture czy mimika twarzy wciąż wygląda jak drewno, taki HL2 lepiej oddawał emocje niż to co tu pokazują
Predi2222 Legend

Jedyną różnicę jaką widzę pomiędzy low a ultra w nietórych momentach to wygładzenie. W ciemniejszych miejscach już jest większa różnica.
rpg-7 Generał
@misteriolalista
Polska język trudna język?
Ale nie poddawaj się, może w końcu Ci się kiedyś uda sklecić jedno, poprawne zdanie w tym języku.
zanonimizowany881864 Generał
Widzę niektórzy wola system walki walnij palka zabij na hita lub 4 :D
Czyli system walki którego w ogóle nie ma czyli system walki z wieku 20 walnij zabij bez efektów bez ruchu bez animacji :) W dupie macie mmo zagrajcie więcej w mmo :) A nie piszecie takie bzdury .
zanonimizowany881864 Generał
Cóż widać spora różnica między low a ultra :)
No i tego się spodziewałem już się bałem że będzie znikoma .