Zapowiedziano pecetowy horror Sylvio

Deweloper Niklas Swanberg ujawnił projekt Sylvio, czyli pecetowy horror, w którym wcielimy się w kobietę zajmującą się rejestrowaniem głosów zmarłych.

Adrian Werner

Niezależny deweloper Niklas Swanberg od pewnego czasu pracuje nad interaktywnym horrorem Sylvio, w którym wcielimy się w kobietę zajmującą się nagrywaniem głosów duchów. Projekt osiągnął już na tyle zaawansowane stadium produkcji, że autor postanowił ujawnić go oficjalnie światu i pokazać pierwszy zwiastun. Jednocześnie tytuł trafił na usługę Steam Greenlight i twórca ma nadzieję, że za jej pośrednictwem uda mu się uzyskać głosy graczy potrzebne do zaakceptowania gry do dystrybucji w serwisie firmy Valve. Sylvio powstaje wyłącznie z myślą o pecetach i ma otrzymać wersje na systemy operacyjne Windows, OSX i Linux. Premiera planowana na jest na końcówkę tego roku lub początek przyszłego.

W grze wcielimy się w kobietę imieniem Juliette Waters, zarabiającej na życie poprzez rejestrowanie nagrań, na których słychać głosy zmarłych. W poszukiwaniu dobrych materiałów udaje się opuszczonego lunaparku, znanego jako Saginaw. Miejsce to zostało zamknięte w 1971 roku, po tym jak potężna burza doprowadziła na miejscu do wielkiej tragedii. Dziewczyna nie zdaje sobie sprawy, że wieki temu na całą okolicę rzucono klątwę, którą ówcześni włoscy osadnicy nazwali Sylvio. Juliette zostanie uwięziona w jednej z restauracji i będzie musiała znaleźć sposób na ucieczkę z budynku, a potem z całego lunaparku.

Bohaterka dysponować będzie kilkoma gadżetami, które ułatwią jej przeżycie i odkrycie prawdy o klątwie. W tym pierwszy pomoże jej nietypowa strzelba, działająca na sprzężone powietrze i potrafiąca wykorzystać jako pocisk każdy obiekt na tyle mały, aby zmieścił się do lufy. Za amunicję posłużą nam więc m.in. kamienie, kawałki szkła czy gwoździe. Ponadto na wyposażeniu Juliette znajdzie się wysokiej jakości mikrofon z oscylatorem. Dzięki takiej kombinacji będziemy mogli nagrywać dźwięki i rejestrować częstotliwości, których nie jest w stanie usłyszeć ludzkie ucho.

Zdobyte materiały będziemy zapisywali i odsłuchiwali za pomocą starego magnetofonu szpulowego, pozwalającego na przewijanie taśm oraz odsłuchiwanie ich w przyśpieszonym i zwolnionym tempie. Takie manipulowanie zarejestrowanymi dźwiękami będzie często konieczne do zrozumienia wiadomości od duchów, gdyż dusze zmarłych za nic mają ludzie postrzeganie czasu.

Poza eksploracją i okazjonalną walką często zmuszeni zostaniemy także do rozwiązywania typowo przygodówkowych zagadek. Podczas zabawy natkniemy się na ponad setkę przedmiotów i większość z nich wykorzystamy jedynie raz lub kilka razy. Ponadto po pewnym czasie Juliette Waters znajdzie także samochód, który ułatwi podróżowanie po obszernym terenie lunaparku.

  1. Sylvio – oficjalna strona gry
  2. Sylvio na Steam Greenlight

Sylvio

Sylvio

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 5 czerwca 2015

Informacje o Grze
1.8

Gracze

7.8

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2014-09-20
10:35

karvimaga Generał

Grafika jak z PS1.

Komentarz: karvimaga
2014-09-20
12:13

SebeqPLEQ Pretorianin

SebeqPLEQ

Ten surowy styl graficzny ma swój urok i klimat który - według mnie - aż wylewa się ze zwiastuna promującego. Może wyjdzie z tego coś ciekawego choć nie da się ukryć, że owy tytuł wydaje się być kierowany dla wyjadaczy gatunku.

Komentarz: SebeqPLEQ
2014-09-20
14:55

vulpes433 Centurion

Zwiastun faktycznie klimatyczny. Projekt ciekawi mnie bardziej niż inne indie horrory, których wysyp panuje ostatnio.

Komentarz: vulpes433
2014-09-20
23:50

ZwP Pretorianin

ZwP

Dam sobie ręke uciąć, że będzie to dobra gra!
Dawno takich tytułów nie widziałem. W dodatku, tak jak napisał karvimaga, grafika jak na PS1 - kolejny plus jak dla mnie. Gry na PS1 mają słabą grafiką, ale są niesamowicie grywalne, czego brakuje wielu 'nowoczesnym' produkcjom. Nie mogę się doczekać!

Komentarz: ZwP
2014-09-21
12:03

YourEnemy Chorąży

Ciekawe, ta gra kojarzy mi się z kilkoma dobrymi modyfikacjami na silniku Gold Source (Afraid of Monsters Director's Cut, Cry of Fear, They Hunger).

Ta jest na Unity. Niestety z grami na silniku "Unity" mam prawie same złe doświadczenia...

Komentarz: YourEnemy

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl