Might & Magic: Heroes VI - zapowiedziano dodatek Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast

Firma Ubisoft zapowiedziała nowy dodatek do gry Might & Magic: Heroes VI zatytułowane Pirates of the Savage Sea. Wraz z nim wypuszczona zostanie darmowa aktualizacja, która przywróci ekrany miast. Zarówno dodatek, jak i patch zadebiutują w przyszłym miesiącu.

15 czerwca 2012, 11:26 • Adrian Werner (gry-online.pl) • gry na świecie
Might & Magic: Heroes VI - zapowiedziano DLC Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast - ilustracja #1

Wypuszczone w zeszłym roku Might & Magic: Heroes VI spotkało się z ciepłym przyjęciem. Fanów gry powinna ucieszyć wiadomość, że firma Ubisoft właśnie zapowiedziała nowy dodatek DLC zatytułowany Pirates of the Savage Sea.

Akcja rozpocznie się rok po wydarzeniach z kampanii w podstawowej wersji gry. Na tytułowym Dzikim Morzu z powodu tajemniczych sztormów przepada bez śladu coraz więcej statków. Wody te od dawna znane są jako niebezpieczne, ale po tawernach krążą plotki, że ostatnie wydarzenia nie są sprawką jedynie matki natury. Wcielimy się w Craga Hacka - legendarnego bohatera, który zostaje zatrudniony przez Radę Piratów w celu odkrycia prawdziwych przyczyn znikania statków.

Pirates of the Savage Sea zaoferuje nową kampanię dla pojedynczego gracza, gracza, która powinna zapewnić ponad 10 godzin zabawy. W jej trakcie dostaniemy okazję zdobycia nowych potężnych artefaktów. Autorzy obiecują rozległe mapy i mocny wątek RPG. Rozszerzenie trafi do sprzedaży 12 lipca tego roku w cenie 9,99 euro, czyli w przeliczeniu około 43 złotych. W naszym kraju pojawi się również tego samego dnia wersja pudełkowa, za którą zapłacimy 39,99 złotych. Dodatek do działania będzie wymagał posiadania pełnej wersji Might & Magic: Heroes VI.

Might & Magic: Heroes VI - zapowiedziano DLC Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast - ilustracja #2 Starszym fanom cyklu Crag Hack może wydawać się znajomy. Nie bez powodu, gdyż imię to pojawiało się wielokrotnie we wcześniejszych odsłonach marki. Nosił je jeden z kontrolowanych przez graczy bohaterów w Might & Magic Book I: The Secret of the Inner Sanctum, krasnolud występujący w Might & Magic III: Isles of Terra i Might & Magic VII: For Blood and Honor oraz barbarzyńca będący istotną postacią w pierwszych czterech odsłonach Heroes of Might & Magic.

Might & Magic: Heroes VI - zapowiedziano DLC Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast - ilustracja #3

To nie koniec dobrych wieści dla posiadaczy Might & Magic: Heroes VI. Największym problemem, jaki fani cyklu mieli z szóstą odsłoną serii, był brak oddzielnych ekranów miast. Funkcja ta zadebiutowała w pierwszym Heroes of Might & Magic i od tego czasu stała się jednym z elementów rozpoznawczych całego cyklu. Ubisoft nie pozostało głuche na narzekania miłośników marki. Dlatego nadchodząca darmowa aktualizacja 1.5 przywróci ekrany miast. Wprowadzonych zostanie również wiele innych, mniejszych poprawek. Patch zadebiutuje 12 lipca, czyli tego samego dnia, co dodatek Pirates of the Savage Sea.

Poniżej prezentujemy screeny z ekranów miast:

Might & Magic: Heroes VI - zapowiedziano DLC Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast - ilustracja #4
Might & Magic: Heroes VI - zapowiedziano DLC Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast - ilustracja #5
Might & Magic: Heroes VI - zapowiedziano DLC Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast - ilustracja #6
Might & Magic: Heroes VI - zapowiedziano DLC Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast - ilustracja #7
kalendarz wiadomości
2012
czerwiec
Nie Pon Wto Śro Czw Pią Sob
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

komentarze czytelników (37)


Dabeko  2012-06-15 - 17:01

A gdzie nowy zamek? :(

Kamutex  2012-06-15 - 17:45

BrawleRvasNormandy ja pamiętam czasy gdy jak twórca chciał dodać coś do gry to wydawał dodatek z misjami/kampanią/nowe jednostki/zamek itd. A to dobre :D Coś słabo z Twoją pamięcią mały kłamczuszku, bo większość dodatków do gier z serii nie dodawała żadnych nowych zamków :) 1 dodatek do H2, 1/2 dodatek do H3, 2/2 dodatków do H4 - one wszystkie dodawały "tylko" kampanię"

Xanoch  2012-06-15 - 17:52

No w M&MH III Shadow of Death i Armagedonie były pełne dodatki w Shadow najlepsze Kampanie z Crag Hack i Sandro a w Armagedonie doszedł zamek ofc tez były kampanie ale nie takie jak w Shadow a reszta Heroes to kiszka.

GhosteKl  2012-06-15 - 18:14

przykre że zaś cofają się w czasie i robią takie ekrany miast jak w III, zamiast zrobić dopieszczone z V to się znowu cofają.. eh ci producenci nigdy się nie uczą.. zawsze musi być niedociągnięcie. Ekrany miast w V to była rewelacja :)

Mutant z Krainy OZ  2012-06-15 - 18:56

Ekrany miast w piątce były piękne, jednak zupełnie niepraktyczne jeżeli idzie o poruszanie się w nich. Ja szybko wyłączyłem automatyczny obrót kamery po wejściu do miasta, kupując jednostki zawsze wchodziłem do menu ich rekrutacji, nie chciało mi się szukać ich siedlisk po ekranie. Wolę właśnie takie ekrany jakie były w częściach 1-4, bardzo ładne a przy tym praktyczne, wchodzisz, wiesz gdzie co jest. W piątce się założę że każdy z grających pooglądał zamek dwa razy i potem nie zwracał uwagi na widoczki lecz poruszał się za pomocą interfejsu po mieście. [15] W H3 dodali jeden zamek, dodatkowo taki, na który spadła gigantyczna fala krytyki. Co prawda było tam więcej kampanii i map do szybkiej rozgrywki, lecz to był po prostu dodatek, tutaj mamy do czynienia z DLC, które nie wiem czemu określane jest jako dodatek. W H4 nie dodano żadnego zamku, pomimo dwóch dodatków. Dopiero Heroes 5 nas tak rozpieścił, że co dodatek to nowa frakcja. Ale H5 było wyjątkowe nie tylko pod względem zamków w dodatkach :)

komenty  2012-06-15 - 19:15

No i fajnie. Pewnie kupie wczesniej czy pozniej.

TobiAlex  2012-06-15 - 20:29

Kamutex wiesz, patrząc tak, iż mi przejście jednej mapy w VI zajmuje od 8 do 10 godzin (zwiedzona cała mapa, zrobione wszystkie zadania, zdobyte wszystkie przedmioty itd.) to te 10h za 40 zł nie jest imponujące.

Azazell3  2012-06-15 - 20:50

Całe szczęście, że nie wzorowali się na syfiarskich miastach z H5.. nieczytelne i mało wygodne w obsłudze. Uf mamy powrót do legendarnej części D:

Kamutex  2012-06-15 - 21:02

TobiAlex---> Na jakim poziomie trudności grasz? 8-10 godzin? To już chyba przesada, mi najdłuższa misja ze 4h schodziła... Ekrany miasta zapowiadają się świetnie, ale jedna rzecz mi troszkę nie odpowiada - wszystkie budynki są wykonane w takim samym stylu. W H3, czy H4 było bardziej kolorowo w miastach, budynki były bardziej zróżnicowane architektonicznie i kolorystycznie, a mimo tego wszystko trzymało się "kupy" i wszystko składało się w jedną całość. Tu jest troszkę za monotonnie, aczkolwiek i tak świetnie.

Nolifer  2012-06-15 - 23:06

W końcu te ekrany wyglądają , jak powinny od początku wyglądać .

zaodrze244  2012-06-15 - 23:14

bojkotuję gry do których wydawane są płatne dlc dlatego przestałem zresztą kupować w ogóle oryginalne nowości, sięgam jedynie po klasyki, platynowe kolekcje etc które zawierają już w sobie cały ten płatny badziew i stanowią pełnoprawną grę. także mam nadzieje że piractwo szerzyć się będzie aż ci debile wydawcy w końcu zrozumieją że 2x za to samo się nie płaci.

Cainoor  2012-06-16 - 00:57

Fajny news. Kupuję od razu :)

moonman  2012-06-16 - 07:53

kiedy i czy w ogole beda tury jednoczesne????

Mutant z Krainy OZ  2012-06-16 - 08:45

Być może nigdy się nie pojawią tury jednoczesne.

Legion 13  2012-06-18 - 20:04

@moonman Ty w ogóle wiesz o czym piszesz? W tej grze tury nie mogą być wykonywane jednocześnie, zresztą chyba w większości turówek tak jest, wtedy ta gra straciłaby jakikolwiek sens i polegałaby tylko na farcie i głupim klikaniu kto pierwszy ten wygrywa. @zaodrze244 To bojkotuj dalej, ten dodatek wcale nie jest taki mały, 1 kampania i pewnie kilka mapek multi, trochę artefaktów, nowi bohaterowie, a do tego trzeba się cieszyć że patcha wydali osobno i nie wymagają do niego dodatku. A tak nawiasem : który dodatek do heroesa (oprócz IV) dodawał więcej niż ten?

Mutant z Krainy OZ  2012-06-19 - 07:16

Legion - w heroes 5 są tury jednoczesne a dodatków do heroesa dających więcej niż ten było masę. Zacznijmy jednak od tego, że to nie jest dodatek a małe dlc. Do H3 wyszły dwa dodatki, jeden wprowadzający miasto i kilka kampanii, drugi bez miasta ale z kampaniami i łączonymi artefaktami. Oba też przyniosły masę mapek pojedynczych. Podobnie było z dodatkami do H5, dwa dodatki, dwa nowe miasta i kilka kampanii, drugi dodatek wprowadził dziesiątki nowych jednostek. Także sam widzisz.

Legion 13  2012-07-04 - 14:21

Grałem trochę w H5 i jakoś nie kojarzę tur jednoczesnych. Jak to niby miało działać?

Mutant z Krainy OZ  2012-07-04 - 20:22

Nie wiem jak to dokładnie działa, nigdy z tego nie korzystałem, jakoś pozwala to wykonywać w grze online (albo w jednym z jej trybów) turę jednocześnie przez kilku graczy, tak by nie trzeba było czekać pół godziny na swoją kolejkę.

Cyga0000  2012-07-12 - 16:55

Zapewne tak, ze kazdy gra ture w tym samym czasie i jak wszyscy skoncza ture to zaczyna sie nastepna.

alistair80  2012-08-13 - 11:14

Wydaje mi się, że w Heroes 5 były tury jednoczesne do czasu zetknięcia się dwóch graczy. Zrobiono tak dla szybszej gry. Na początku można było jednocześnie robić tury, żeby nie czekać bez sensu na ruch innego gracza, skoro eksploracja bliższej okolicy zamku mogła być robiona w tym samym czasie.