Wiadomość gry na świecie 15 czerwca 2012, 11:26

autor: Adrian Werner

Might & Magic: Heroes VI - zapowiedziano dodatek Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast

Firma Ubisoft zapowiedziała nowy dodatek do gry Might & Magic: Heroes VI zatytułowane Pirates of the Savage Sea. Wraz z nim wypuszczona zostanie darmowa aktualizacja, która przywróci ekrany miast. Zarówno dodatek, jak i patch zadebiutują w przyszłym miesiącu.

Might & Magic: Heroes VI - zapowiedziano DLC Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast - ilustracja #1

Wypuszczone w zeszłym roku Might & Magic: Heroes VI spotkało się z ciepłym przyjęciem. Fanów gry powinna ucieszyć wiadomość, że firma Ubisoft właśnie zapowiedziała nowy dodatek DLC zatytułowany Pirates of the Savage Sea.

Akcja rozpocznie się rok po wydarzeniach z kampanii w podstawowej wersji gry. Na tytułowym Dzikim Morzu z powodu tajemniczych sztormów przepada bez śladu coraz więcej statków. Wody te od dawna znane są jako niebezpieczne, ale po tawernach krążą plotki, że ostatnie wydarzenia nie są sprawką jedynie matki natury. Wcielimy się w Craga Hacka - legendarnego bohatera, który zostaje zatrudniony przez Radę Piratów w celu odkrycia prawdziwych przyczyn znikania statków.

Pirates of the Savage Sea zaoferuje nową kampanię dla pojedynczego gracza, gracza, która powinna zapewnić ponad 10 godzin zabawy. W jej trakcie dostaniemy okazję zdobycia nowych potężnych artefaktów. Autorzy obiecują rozległe mapy i mocny wątek RPG. Rozszerzenie trafi do sprzedaży 12 lipca tego roku w cenie 9,99 euro, czyli w przeliczeniu około 43 złotych. W naszym kraju pojawi się również tego samego dnia wersja pudełkowa, za którą zapłacimy 39,99 złotych. Dodatek do działania będzie wymagał posiadania pełnej wersji Might & Magic: Heroes VI.

Might & Magic: Heroes VI - zapowiedziano DLC Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast - ilustracja #2 Starszym fanom cyklu Crag Hack może wydawać się znajomy. Nie bez powodu, gdyż imię to pojawiało się wielokrotnie we wcześniejszych odsłonach marki. Nosił je jeden z kontrolowanych przez graczy bohaterów w Might & Magic Book I: The Secret of the Inner Sanctum, krasnolud występujący w Might & Magic III: Isles of Terra i Might & Magic VII: For Blood and Honor oraz barbarzyńca będący istotną postacią w pierwszych czterech odsłonach Heroes of Might & Magic.

Might & Magic: Heroes VI - zapowiedziano DLC Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast - ilustracja #3

To nie koniec dobrych wieści dla posiadaczy Might & Magic: Heroes VI. Największym problemem, jaki fani cyklu mieli z szóstą odsłoną serii, był brak oddzielnych ekranów miast. Funkcja ta zadebiutowała w pierwszym Heroes of Might & Magic i od tego czasu stała się jednym z elementów rozpoznawczych całego cyklu. Ubisoft nie pozostało głuche na narzekania miłośników marki. Dlatego nadchodząca darmowa aktualizacja 1.5 przywróci ekrany miast. Wprowadzonych zostanie również wiele innych, mniejszych poprawek. Patch zadebiutuje 12 lipca, czyli tego samego dnia, co dodatek Pirates of the Savage Sea.

Poniżej prezentujemy screeny z ekranów miast:

Might & Magic: Heroes VI - zapowiedziano DLC Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast - ilustracja #4
Might & Magic: Heroes VI - zapowiedziano DLC Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast - ilustracja #5
Might & Magic: Heroes VI - zapowiedziano DLC Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast - ilustracja #6
Might & Magic: Heroes VI - zapowiedziano DLC Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast - ilustracja #7

Komentarze Czytelników (37)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
15.06.2012 12:36
odpowiedz
DanuelX
68
Kopalny

"A szkoda bo te z "piątki" były rewelacyjne."
Dla mnie właśnie ekrany z V były totalną porażką - nieczytelne, spełniające jedynie funkcje estetyczną. Te z III - były naprawdę ładne i łatwo można było mieć z nich dostęp do każdego budynku w mieście. Zresztą całe UI w hV było tragiczne - mało użyteczne i w większości przypadków paskudnie wyglądające.

15.06.2012 12:36
odpowiedz
TymonPRO
16
Legionista

Świetny news,nareszcie

To genialna gra

15.06.2012 13:00
odpowiedz
Legion 13
74
The Black Swordsman

Te ekrany miast wyglądają idealnie, dobrze że są takie jak te z III bo te z V były beznadziejne.

15.06.2012 13:07
odpowiedz
Kamutex
1
Centurion

Ekrany FENOMENALNE! Świetny news.

10-godzinna kampania za 40 zł - to jest porządny dodatek, a nie dodatkowa misja starczająca na godzinę, czy parę dodatkowych broni (jak to w dzisiejszych czasach z DLC bywa).

W dodatku wersja pudełkowa <3 <3 <3

15.06.2012 14:18
odpowiedz
Arcadius
60
Pretorianin

Nie spieszyli się za bardzo, ale dobrze że wgl jest. I plusik za wydaje się "porządne" dlc.

15.06.2012 14:50
odpowiedz
Zanthius
48
Centurion

10 miesiecy czekania na widok miast, chociaz na mialy sie pojawic w pierwszych patchach xd.

15.06.2012 15:14
odpowiedz
karolw1997
18
Chorąży

Mam nadzieję że te zdjęcia pro jakaś pre-alpha, a te końcowe będą choć trochę przypominały te z V

15.06.2012 15:24
odpowiedz
BrawleRvasNormandy
13
Chorąży

"zapowiedziano dodatek" "nowy dodatek DLC" co ?? ja pamiętam czasy gdy jak twórca chciał dodać coś do gry to wydawał dodatek z misjami/kampanią/nowe jednostki/zamek itd. a teraz dostaniesz dlc z mini kampanią (10h przy herosie to mogą być 3-4 misje) 2-3 jednostki, jakiś artefakt, to szkoda pieniędzy na takie coś bo i tak prawie nic nie wprowadza

15.06.2012 16:00
odpowiedz
leaven
53
Pretorianin

Zgadzam się z Blaadee. VI-sta odsłona Heroes jest pierwszą, która znudziła mi się po tygodniu. W części 2, 3, 4 a nawet 5 potrafiłem grać miesiącami a do 2 i 3 wracam chętnie do dziś. Przy 6 stce chce mi się spać po 15 min. rozgrywki.

15.06.2012 16:08
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

Ten patch to chyba o rok za późno..

15.06.2012 17:01
odpowiedz
Dabeko
37
Centurion

A gdzie nowy zamek? :(

15.06.2012 17:45
odpowiedz
Kamutex
1
Centurion

BrawleRvasNormandy
ja pamiętam czasy gdy jak twórca chciał dodać coś do gry to wydawał dodatek z misjami/kampanią/nowe jednostki/zamek itd.

A to dobre :D Coś słabo z Twoją pamięcią mały kłamczuszku, bo większość dodatków do gier z serii nie dodawała żadnych nowych zamków :) 1 dodatek do H2, 1/2 dodatek do H3, 2/2 dodatków do H4 - one wszystkie dodawały "tylko" kampanię"

15.06.2012 17:52
odpowiedz
Xanoch
74
Pretorianin

No w M&MH III Shadow of Death i Armagedonie były pełne dodatki w Shadow najlepsze Kampanie z Crag Hack i Sandro a w Armagedonie doszedł zamek ofc tez były kampanie ale nie takie jak w Shadow a reszta Heroes to kiszka.

15.06.2012 18:14
odpowiedz
GhosteKl
55
Pretorianin

przykre że zaś cofają się w czasie i robią takie ekrany miast jak w III, zamiast zrobić dopieszczone z V to się znowu cofają.. eh ci producenci nigdy się nie uczą.. zawsze musi być niedociągnięcie. Ekrany miast w V to była rewelacja :)

15.06.2012 18:56
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
161
Farben

Ekrany miast w piątce były piękne, jednak zupełnie niepraktyczne jeżeli idzie o poruszanie się w nich. Ja szybko wyłączyłem automatyczny obrót kamery po wejściu do miasta, kupując jednostki zawsze wchodziłem do menu ich rekrutacji, nie chciało mi się szukać ich siedlisk po ekranie.
Wolę właśnie takie ekrany jakie były w częściach 1-4, bardzo ładne a przy tym praktyczne, wchodzisz, wiesz gdzie co jest. W piątce się założę że każdy z grających pooglądał zamek dwa razy i potem nie zwracał uwagi na widoczki lecz poruszał się za pomocą interfejsu po mieście.

[15] W H3 dodali jeden zamek, dodatkowo taki, na który spadła gigantyczna fala krytyki. Co prawda było tam więcej kampanii i map do szybkiej rozgrywki, lecz to był po prostu dodatek, tutaj mamy do czynienia z DLC, które nie wiem czemu określane jest jako dodatek.
W H4 nie dodano żadnego zamku, pomimo dwóch dodatków. Dopiero Heroes 5 nas tak rozpieścił, że co dodatek to nowa frakcja. Ale H5 było wyjątkowe nie tylko pod względem zamków w dodatkach :)

15.06.2012 19:15
odpowiedz
komenty
58
Generał

No i fajnie. Pewnie kupie wczesniej czy pozniej.

15.06.2012 20:29
odpowiedz
TobiAlex
106
Senator

Kamutex wiesz, patrząc tak, iż mi przejście jednej mapy w VI zajmuje od 8 do 10 godzin (zwiedzona cała mapa, zrobione wszystkie zadania, zdobyte wszystkie przedmioty itd.) to te 10h za 40 zł nie jest imponujące.

15.06.2012 20:50
odpowiedz
Azazell3
107
Legend

Całe szczęście, że nie wzorowali się na syfiarskich miastach z H5.. nieczytelne i mało wygodne w obsłudze. Uf mamy powrót do legendarnej części D:

15.06.2012 21:02
odpowiedz
Kamutex
1
Centurion

TobiAlex---> Na jakim poziomie trudności grasz? 8-10 godzin? To już chyba przesada, mi najdłuższa misja ze 4h schodziła...

Ekrany miasta zapowiadają się świetnie, ale jedna rzecz mi troszkę nie odpowiada - wszystkie budynki są wykonane w takim samym stylu. W H3, czy H4 było bardziej kolorowo w miastach, budynki były bardziej zróżnicowane architektonicznie i kolorystycznie, a mimo tego wszystko trzymało się "kupy" i wszystko składało się w jedną całość. Tu jest troszkę za monotonnie, aczkolwiek i tak świetnie.

15.06.2012 23:06
odpowiedz
Nolifer
87
The Highest

W końcu te ekrany wyglądają , jak powinny od początku wyglądać .

15.06.2012 23:14
odpowiedz
zaodrze244
38
Chorąży

bojkotuję gry do których wydawane są płatne dlc dlatego przestałem zresztą kupować w ogóle oryginalne nowości, sięgam jedynie po klasyki, platynowe kolekcje etc które zawierają już w sobie cały ten płatny badziew i stanowią pełnoprawną grę. także mam nadzieje że piractwo szerzyć się będzie aż ci debile wydawcy w końcu zrozumieją że 2x za to samo się nie płaci.

16.06.2012 00:57
odpowiedz
Cainoor
176
Mów mi wuju

Fajny news. Kupuję od razu :)

16.06.2012 07:53
odpowiedz
moonman
54
Centurion

kiedy i czy w ogole beda tury jednoczesne????

16.06.2012 08:45
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
161
Farben

Być może nigdy się nie pojawią tury jednoczesne.

18.06.2012 20:04
odpowiedz
Legion 13
74
The Black Swordsman

@moonman
Ty w ogóle wiesz o czym piszesz? W tej grze tury nie mogą być wykonywane jednocześnie, zresztą chyba w większości turówek tak jest, wtedy ta gra straciłaby jakikolwiek sens i polegałaby tylko na farcie i głupim klikaniu kto pierwszy ten wygrywa.
@zaodrze244
To bojkotuj dalej, ten dodatek wcale nie jest taki mały, 1 kampania i pewnie kilka mapek multi, trochę artefaktów, nowi bohaterowie, a do tego trzeba się cieszyć że patcha wydali osobno i nie wymagają do niego dodatku. A tak nawiasem : który dodatek do heroesa (oprócz IV) dodawał więcej niż ten?

19.06.2012 07:16
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
161
Farben

Legion - w heroes 5 są tury jednoczesne a dodatków do heroesa dających więcej niż ten było masę. Zacznijmy jednak od tego, że to nie jest dodatek a małe dlc. Do H3 wyszły dwa dodatki, jeden wprowadzający miasto i kilka kampanii, drugi bez miasta ale z kampaniami i łączonymi artefaktami. Oba też przyniosły masę mapek pojedynczych. Podobnie było z dodatkami do H5, dwa dodatki, dwa nowe miasta i kilka kampanii, drugi dodatek wprowadził dziesiątki nowych jednostek.
Także sam widzisz.

04.07.2012 14:21
odpowiedz
Legion 13
74
The Black Swordsman

Grałem trochę w H5 i jakoś nie kojarzę tur jednoczesnych. Jak to niby miało działać?

04.07.2012 20:22
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
161
Farben

Nie wiem jak to dokładnie działa, nigdy z tego nie korzystałem, jakoś pozwala to wykonywać w grze online (albo w jednym z jej trybów) turę jednocześnie przez kilku graczy, tak by nie trzeba było czekać pół godziny na swoją kolejkę.

12.07.2012 16:55
odpowiedz
Cyga0000
69
Pretorianin

Zapewne tak, ze kazdy gra ture w tym samym czasie i jak wszyscy skoncza ture to zaczyna sie nastepna.

13.08.2012 11:14
odpowiedz
alistair80
40
Chorąży

Wydaje mi się, że w Heroes 5 były tury jednoczesne do czasu zetknięcia się dwóch graczy. Zrobiono tak dla szybszej gry. Na początku można było jednocześnie robić tury, żeby nie czekać bez sensu na ruch innego gracza, skoro eksploracja bliższej okolicy zamku mogła być robiona w tym samym czasie.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze