Smuggler Scoundrel – drzewo Dirty Fighting

Opis talentów z drzewa Dirty Fighting dla Smuggler Scoundrel.

Mateusz Kądziołka

Smuggler Scoundrel – drzewo Dirty Fighting - ilustracja #1

Drzewo Dirty Fighting

Pierwszy poziom:

Black Market Mods (2 pkt.) – zwiększa Alacrity o 2%/pkt.

No Holds Barred (3 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne ataków dystansowych i umiejętności o 2%/pkt.

Holdout Defense (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Blaster Whip o 5%/pkt.

Drugi poziom:

Dirty Escape (2 pkt.) – redukuje cooldown Dirty Kick o 7,5 s/pkt, a także zwiększa szybkość poruszania się po użyciu Dirty Kick o 15%/pkt przez 4 s.

Flash Powder (2 pkt.) – redukuje celność wszystkich celów o 10%/pkt na 8 s, gdy Flash Granade się kończy.

Mortal Wound (2 pkt.) – Vital Shot ma 12,5% szansy na podwójne ticknięcie, jeśli zadaje obrażenia.

Open Wound (1 pkt) – zwiększa czas trwania Vital Shot o 3 s.

Trzeci poziom:

Sharp Bomb (1 pkt) – umiejętność, która zadaje maksymalnie 3 przeciwnikom w promieniu 5 m obrażenia typu internal przez 21 s.

Street Tough (2 pkt.) – Pugnacity natychmiast odnawia 5/pkt punktów energii, gdy jest aktywowany. Dodatkowo redukuje cooldown Pugnacity o 7,5 s/pkt.

Cheap Shots (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Quick Shot, Speed Shot i Wounding Shot o 3%/pkt.

Czwarty poziom:

Fighting Spirit (2 pkt.) – redukuje cooldown Cool Head o 15 s/pkt. Dodatkowo, trafienia krytyczne efektów krwawienia odnawiają 1/pkt punkt energii.

Feelin’ Woozy (2 pkt.) – Sharp Bomb ma 50%/pkt szansy, by zredukować szybkość poruszania się wszystkich celów o 30% przez 6 s.

Quick Getaway (2 pkt.) – redukuje cooldown Dodge o 7,5 s/pkt i Escape o 15 s/pkt.

Black Market Equipment (3 pkt.) – zwiększa szansę na trafienia krytyczne HoT-ów i DoT-ów o 4%/pkt.

Piąty poziom:

Wounding Shots (1 pkt) – umiejętność wysyłająca falę pocisków zadająca obrażenia co sekundę. Każdy efekt krwawienia na celu zwiększa zadawane obrażenia. Postać strzela dwoma blasterami, jeśli ma je wyekwipowane.

Rough and Tumble (2 pkt.) – redukuje koszt Wounding Shots o 3/pkt.

Dirty Trickster (2 pkt.) – Surrender ma 50%/pkt szansy, aby usunąć wszelkie efekty ograniczające ruch postaci.

Szósty poziom:

Cold Blooded (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadane przez efekty krwawienia o 5%/pkt, jeśli cel ma poniżej 30% punktów życia.

Smuggled Defenses (2 pkt.) – redukuje cooldown Defense Screen o 7,5 s/pkt i cooldown Smuggle o 30 s/pkt.

Siódmy poziom:

Hemorrhaging Blast (1 pkt) – umiejętność zadająca obrażenia i powodująca, że cel otrzymuje dodatkowe 30% obrażeń od następnych 10 efektów krwawienia. Trwa przez 15 s.

Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic

PC
po premierze

Data wydania: 20 grudnia 2011

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.3

Gracze

9.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Pierwsze screeny z nowego projektu twórców gry Terraria

Następny
Pierwsze screeny z nowego projektu twórców gry Terraria

Sprzedaż gry Dungeon Defenders przekroczyła granicę miliona egzemplarzy

Poprzedni
Sprzedaż gry Dungeon Defenders przekroczyła granicę miliona egzemplarzy

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl