Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 kwietnia 2011, 13:54

autor: Adrian Werner

Jakie tryby multiplayer znajdziemy w F.3.A.R.

Od dnia premiery F.3.A.R. dzieli nas już tylko trochę ponad miesiąc. Najwyższa więc pora byśmy dowiedzieli się, jakie tryby multiplayer zaoferuje ta gra.

Od dnia premiery F.3.A.R. dzieli nas już tylko trochę ponad miesiąc. Najwyższa więc pora byśmy dowiedzieli się, jakie tryby multiplayer zaoferuje ta gra.

Jakie tryby multiplayer znajdziemy w F.3.A.R. - ilustracja #1

Jak wiedzą wszyscy, którzy śledzą cykl produkcyjny tego tytułu, w pracach nad nim pomaga znany reżyser horrorów John Carpenter oraz scenarzysta komiksowy Steve Niles, czyli autor m.in. 30 dni mroku. Okazuje się, że obaj ci twórcy nie tylko brali udział w tworzeniu fabuły gry. Z ich dokonań pełnymi garściami czerpali bowiem również projektanci rozgrywek wieloosobowych.

F.3.A.R. zaoferuje następujące tryby multiplayer:

  • Take Fu**ing Run – inspirowany filmem Książę ciemności tryb, w którym naszym zadaniem jest przedzieranie się do przodu przez hordy nieprzyjaciół. Musimy to robić sprawnie i szybko, ponieważ goni nas dziwna mgła, a kontakt z nią kończy się śmiercią.
  • Soul Survivor - bazuje na komiksie 30 dni mroku. Jeden z graczy zaczyna mecz jako zainfekowany. Każda jego ofiara ożywa również jako zarażona, aż wreszcie wszyscy ganiają po mapie za jednym biednym ocalałym.
  • Contractions - to z kolei tryb bazujący na Mgle, czyli innym horrorze Carpentera. Gracze zmuszeni zostaną do odpierania ataków coraz potężniejszych fal wrogów. Pod koniec wśród nieprzyjaciół znajdzie się sama Alma. Z każdym naszym zwycięstwem gęstnieć będzie otaczająca nas mgła, ograniczając tym samym widoczność.
  • Soul King - w nim gracze wcielają się w zjawy, które potrafią opętać wrogich żołnierzy. Wygrywa ten, kto wykorzystując tę zdolność zabije najwięcej przeciwników.

F.3.A.R. tworzony jest z myślą o pecetach oraz konsolach PlayStation3 oraz Xbox 360. Gra zadebiutuje w naszym kraju 27 maja i na wszystkich platformach docelowych zaoferuje możliwość wyboru wersji językowej pomiędzy polską kinową (napisy) a angielską.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej