Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 stycznia 2009, 12:59

autor: Piotr Doroń

Kolejny Crackdown jednak od studia Ruffian?

Z nowych informacji podanych przez serwis Videogaming247 wynika, że studio Ruffian, wbrew wieściom z grudnia ubiegłego roku, najprawdopodobniej tworzy kolejną odsłonę cyklu Crackdown. Podobno nosi ona oznaczenie 1.5 i nie jest oficjalną kontynuacją jedynki, a jedynie pewnego rodzaju usprawnieniem dzieła Realtime Worlds.

Z nowych informacji podanych przez serwis Videogaming247 wynika, że studio Ruffian, wbrew wieściom z grudnia ubiegłego roku, najprawdopodobniej tworzy kolejną odsłonę cyklu Crackdown. Podobno nosi ona oznaczenie 1.5 i nie jest oficjalną kontynuacją jedynki, a jedynie pewnego rodzaju usprawnieniem dzieła Realtime Worlds.

Kolejny Crackdown jednak od studia Ruffian? - ilustracja #1

Według danych Videogaming247 Crackdown 1.5 miałby zostać wydany na przełomie 2009 i 2010 roku. Akcja gry zostanie ponownie osadzona w Pacific City, a rozgrywka będzie się skupiać na aspekcie sieciowym. Można więc założyć, że gdyby powyższe informacje okazały się prawdą, nowy Crackdown oferowałby zdecydowanie więcej niż tylko tryb kooperacji dla dwóch osób, znany z jedynki. Być może jeszcze dzisiaj bądź też na początku przyszłego tygodnia opublikowane zostaną kolejne wieści na temat dzieła.

Pierwsze plotki na temat przejęcia projektu Crackdown przez Ruffian Studios (założone przez byłych członków Realtime Worlds) pojawiły się pod koniec zeszłego roku. Sugerowały, że w związku z natłokiem prac przy gangesterskiej grze sieciowej All Points Bulletin oraz dotąd nieujawnionym tytułem Microsoft nie będzie nadmiernie wykorzystywać Realtime Worlds, twórców części pierwszej. Szefowie studia zaprzeczyli jednak tym informacjom, twierdząc że prowadzą zaawansowane rozmowy z producentem konsoli Xbox 360 na temat kontynuacji Crackdowna.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej