Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 kwietnia 2005, 12:52

Garść ciekawostek dotyczących Serious Sam 2

W czerwcowym numerze Computer Games Magazine znajdziemy wyczerpującą zapowiedź drugiej odsłony gry Serious Sam. Dzięki uprzejmości Steve’a Baumana – redaktora wspomnianego wyżej periodyku – część rewelacji opublikowano w Internecie, a dokładniej na oficjalnej stronie fanów programu, zatytułowanej Seriously!

W czerwcowym numerze Computer Games Magazine znajdziemy wyczerpującą zapowiedź drugiej odsłony gry Serious Sam. Dzięki uprzejmości Steve’a Baumana – redaktora wspomnianego wyżej periodyku – część rewelacji opublikowano w Internecie, a dokładniej na oficjalnej stronie fanów programu, zatytułowanej Seriously!

Garść ciekawostek dotyczących Serious Sam 2 - ilustracja #1

Oto kilka ciekawych informacji ujawnionych przez Computer Games Magazine:

  • Serious Sam 2 pozwoli postrzelać do 42 rodzajów przeciwników. Część z nich jest znana z poprzednich edycji programu: Serious Sam: The First Encounter oraz Serious Sam: The Second Encounter.
  • Gra pracować będzie na zmodyfikowanym silniku graficznym, oferując niejako przy okazji realistyczne odwzorowanie fizyki. Według twórców programu, praktycznie wszystko w Serious Sam 2 może ulec destrukcji.
  • W Serious Sam 2 pojawi się możliwość kooperacji w trybie multiplayer – w sumie, w zmaganiach weźmie udział aż szesnastu uczestników. Inne formy rozgrywki dla wielu graczy mogą również się pojawić, ale w tej chwili nieznane są jakiekolwiek szczegóły na ten temat.
  • Wiele „skórek” z poprzednich edycji gry pojawi się również w Serious Sam 2 – oczywiście tyczy się to tylko trybu multiplayer.
  • W grze pojawi się dwanaście środków zagłady, w tym: piła tarczowa, dubeltówka, karabin snajperski, Uzi, granaty i działo plazmowe.
  • Serious Sam 2 zaoferuje 24 poziomy w trybie rozgrywki dla pojedynczego gracza, pojawią się również ukryte plansze.
  • Gra pozwoli skorzystać z usług co najmniej dziesięciu środków lokomocji, wśród których znajdziemy śmigłowce, poduszkowce, a także specjalną kulę najeżoną kolcami, zabijającą wrogów przy pierwszym kontakcie.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej