Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 maja 2017, 08:25

autor: Adrian Werner

Aporia: Beyond The Valley - zapowiedziano przygodówkę FPP

Studio Investigate North i firma Green Man Gaming zapowiedziały grę Aporia: Beyond The Valley. Pod tym tytułem kryje się przygodówka FPP, w której będziemy eksplorowali ruiny wymarłej cywilizacji i rozwiązywali liczne zagadki logiczne.

Duńskie studio Investigate North zapowiedziało swój debiutancki projekt. Okazała się nim pierwszoosobowa przygodówka Aporia: Beyond The Valley. Produkcja zmierza wyłącznie na pecety i ma ukazać się w tym roku. Gra pozwoli eksplorować śliczną krainę wygenerowaną za pomocą silnika CryEngine, ale nie będzie to tytuł należący do kategorii określanej często mianem „symulatorów chodzenia”. Autorzy zamierzają bowiem położyć nacisk przede wszystkim na rozwiązywanie zagadek.

Wydawcą Aporia: Beyond The Valley będzie firma Green Man Gaming, specjalizująca się w dystrybucji elektronicznej. Gra będzie jednak dostępna do kupienia również w serwisach Steam i Humble Store.

APORIA: BEYOND THE VALLEY W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Investigate North
  2. Wydawca: Green Man Gaming Publishing
  3. Gatunek: przygodówka
  4. Platforma: PC
  5. Data premiery: 2017 r.

Aporia: Beyond The Valley przeniesie nas do mistycznej krainy znanej jako Ez’rat Qin. Dawniej była ona domem dla potężnej cywilizacji, po której pozostały jedynie ruiny. Nasza postać obudzi się w tym miejscu po kilkusetletnim śnie, cierpiąc na całkowitą amnezję. Podczas kampanii spróbujemy odkryć prawdę o przeszłości własnej oraz całego świata.

Wydarzenia będziemy obserwowali z oczu bohatera. W trakcie zabawy zajmiemy się eksplorowaniem lokacji i gromadzeniem wskazówek, które pozwolą poznać odpowiedzi na nasze pytania. Cała historia opowiadana ma być w formie czysto wizualnej i w grze nie uświadczymy żadnych tekstów ani dialogów.

Świat Aporia: Beyond The Valley zostanie gęsto zapełniony różnorodnymi zagadkami. Będziemy musieli odkryć sposób działania wielu tajemniczych urządzeń i znaleźć sposób na ominięcie lub zneutralizowanie licznych pułapek. Struktura kampanii ma być w dużym stopniu nieliniowa, pozwalając swobodnie wybierać kolejność realizowania zadań.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej