Wiadomość gry na świecie 28 marca 2017, 09:20

autor: Adrian Werner

Playerunknown's Battlegrounds zarobiło 11 mln dolarów w trzy dni

Należąca do kategorii sieciowych strzelanek typu Battle Royale gra Playerunknown's Battlegrounds stała się kolejnym przebojem w Steam Early Access. W ciągu trzech dni od premiery produkcja zarobiła 11 milionów dolarów.

Wczesna wersja gry trafiła do sprzedaży 23 marca. - Playerunknown's Battlegrounds zarobiło 11 mln dolarów w trzy dni - wiadomość - 2017-03-29
Wczesna wersja gry trafiła do sprzedaży 23 marca.
PLAYER UNKNOWN’S BATTLEGROUNDS W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Bluehole Studios
  2. Wydawca: Bluehole Studios
  3. Gatunek: sieciowa strzelanka
  4. Platforma: PC
  5. Data premiery w Early Access: 23 marca 2017 r.

Ludzie z firmy Bluehole Studios mają powody do zadowolenia. Deweloperzy właśnie pochwalili się, że premiera wczesnej wersji sieciowej strzelanki Playerunknown's Battlegrounds okazała się wielkim sukcesem. W ciągu trzech pierwszych dni gra zarobiła 11 milionów dolarów, a w najgorętszym momencie w tytuł bawiło się ponad 67 tysięcy graczy jednocześnie.

Playerunknown's Battlegrounds cieszy się także dużą popularnością w serwisie Twitch. Streamy z gry ogląda średnio ponad 150 tysięcy osób. Według serwisu Steam Spy sprzedaż przekroczyła już 330 tysięcy egzemplarzy. Produkcja przez pewien czas okupowała pierwsze miejsce listy bestsellerów Steam i została zrzucona z tronu dopiero za sprawą uruchomionej kilka godzin temu 50-procentowej obniżki ceny Grand Theft Auto V.

Playerunknown's Battlegrounds zwiastun #1

Playerunknown's Battlegrounds zwiastun #1 [1:38]

Playerunkown's Battlegrounds, sieciowa strzelanka w modelu Battle Royale, wkrótce trafi do Wczesnego Dostępu Steam.

Strzelanki oparte na trybie typu Battle Royale są jedną z najgorętszych kategorii ostatnich miesięcy. Playerunknown's Battlegrounds ma dodatkową przewagę nad konkurencją w osobie głównego projektanta, którym jest Brendan Greene. Twórca ten, znany także pod ksywką Playerunknown, rozpętał całe to szaleństwo, opracowując mod Battle Royale do Arma II i Arma III.

Popularność tych modyfikacji sprawiła, że szybko zaczęły powstawać komercyjne produkcje tego typu. Na rynek trafiły już takie tytuły jak The Culling, ARK: Survival of the Fittest czy H1Z1: King of the Kill. W pracach nad tym ostatnim brał nawet udział sam Brendan Greene. Playerunknown's Battlegrounds jest jednak pierwszym komercyjnym projektem od podstaw opracowanym przez tego twórcę i sądząc po wynikach sprzedaży oraz bardzo entuzjastycznych opiniach graczy, ojciec kategorii pokazał naśladowcom, że wiele mogą się jeszcze od niego nauczyć. W serwisie Steam produkcja otrzymała już prawie sześć tysięcy pozytywnych ocen i większość z nich rozpływa się w zachwytach nad tym projektem.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Playerunknown's Battlegrounds w Steam Earely Access
Playerunknown's Battlegrounds zarobiło 11 mln dolarów w trzy dni - ilustracja #3

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
28.03.2017 10:23
Ejim
25
Pretorianin

Dobry system strzelania,realistyczny w pewnym stopniu,brak grindowania bo loot naprawdę się znajduje dosyć szybko,mechanika bardzo solidna........wiadomo bugów jak grzybów po deszczu ale gra może naprawdę zamieszać bo przyjemnie się gra a graficznie i dzwiękowo wyższa półka.Tereny wystarczające do grania.
Polecam generalnie ale lepiej się wstrzymać z kilka miesięcy jak ktoś jest uczulony na bugi :).

12.04.2017 00:17
odpowiedz
neuron81
1
Junior

Moim skromnym zdaniem gra bije na łopatki jakże popularne H1Z1. Niesamowity klimat duży wybór broni, oraz możliwość doboru lunet, kolimatorów itp.. Serdecznie polecam. Duży plus

23.04.2017 03:39
odpowiedz
DeGreZet
5
Junior

Pecety i Stim umierają coraz bardziej z każdym kolejnym rokiem. Teraz jest 1.5 mln w niecały miesiąc. A ja pamiętam jak Sony chwaliło się "bardzo dobrą" sprzedażą ich nowego IP - Bloodborne, które w pare miechów sprzedało się w nakładzie jednego miliona.

23.04.2017 08:49
odpowiedz
szaka24
25
Konsul

W tym roku chwali się Niohem, Horizonem, Nierem, Andromedą, Personą. Żenujące.

23.04.2017 09:13
odpowiedz
<Rydygier>
17
Memento mori

Ilekroć czytam o kolejnych szałach i hitach multi, czuję się taki wyalienowany z rozentuzjazmowanego tłumu.