Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Ukryte ostrze odc. 4 Ukryte ostrze

Komiks: Ukryte ostrze odc. 4 z serii Ukryte ostrze, odc. 4, autor: Otis | 18 lutego 2018

Poprzednie komiksy z serii Ukryte ostrze

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
18.02.2018 15:42
1
Kaef
34
Chorąży

Prawie jak połączenie 1 i 2 części, praca woźnego i śmierci na arenie :P

18.02.2018 15:45
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
183
Farben

Ja pierdziele, przez ulamek sekundy widzialem, ze ta swinia miedzy nogami na ostatnim obrazku to torba bohatera. Az mna tąpnęło

18.02.2018 16:06
👍
odpowiedz
pixario
81
Troll Hammer

A wtedy znikąd wyłonił się asasyn, a tak na poważnie o wiele lepsze od poprzedniego suchara o smaku bekonu teraz mamy niezłą golonkę

18.02.2018 16:21
1
odpowiedz
6 odpowiedzi
Zdzichsiu
67
Ziemniak

Będę obowiązkową osobą, która musi się przyczepić, ale osoby w Animusie nie mogą formułować własnych zdań, a wypowiadają to, co mówił w danym czasie ich przodek. To jakby interaktywne oglądanie filmu, a nie podróż w czasie.

18.02.2018 16:30
boy3
42
Generał

Otóż się mylisz

Postacie historyczne odgrywają tylko w custscenkach

Gdy jesteśmy swobodnie w mieście to bohater może mówić co chce

18.02.2018 16:52
1
Konr@d
12
Would You Kindly?

@boy3 bohater mówi co chce, ale gracz (obiekt ileśtam) ma na to zerowy wpływ.

18.02.2018 17:40
3
Otisso
95
Cartoonwars

GRYOnline.plTeam

To nie gra, to komiks, który bierze pewne wątki z AC, ale nie trzyma się ich idealnie jak w grze. Ale następna część wyjaśni skąd ta swoboda wysławiania :)

18.02.2018 21:40
boy3
42
Generał

@Konr@d7 Nie?

Przecież to gracz steruje bohaterem ...

A animus w grze wygląda tak samo jak gra AC, symulacja miasta, i sterowanie postacią, skoro gracz w animusie może sterować postacią, to i mówić też może, tylko nikt tego nie usłyszy, bo to symulacja świata, i cutscenki przedstawiające prawdziwe wydarzenia historyczne

post wyedytowany przez boy3 2018-02-18 21:42:59
18.02.2018 22:53
Konr@d
12
Would You Kindly?

Hmmm nie pamiętam żeby w którejkolwiek z odsłon były kwestie dialogowe do wyboru.

18.02.2018 22:58
boy3
42
Generał

Jak desmond w ciele Ezio lata sobie po mieście to sobie może mówić, śpiewać cokolwiek chce, ale nikt nie usłyszy jego słów bo to symulacja

Dopiero cutscenki które wypowiada ezio są odtworzonymi wydarzeniami historyczymi, i na to desmond wpływ NIE MA

post wyedytowany przez boy3 2018-02-18 23:01:28
18.02.2018 17:28
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
Sarseth
12
Pretorianin

@boy3 przecież nie o to chodzi, że może mówić co chce, czy gracz ma wpływ. W tej grze chodzi, że Desmond widzi to co było w przeszłości, czyli coś co się stało, to że Ty grasz, to nie ma znaczenia. To też nie interaktywne oglądanie filmu, to oglądanie filmu z headsetem na głowie ;)
Jak giniemy w grze, to nie giniemy tylko jest desynchronizacja, bo takiej sytuacji nie było. Ot, zrobiliśmy coś my jako gracz w grze, co nie miało miejsca. Ale tak naprawdę się to nie wydarzyło. To co się wydarzyło, jest zaraz po tym jak się "odrodzimy". XD śmiesznie się tłumaczy, ale wydaje mi się to oczywiste jaki Desmond ma wpływ na to co widzi, a ma wpływ zerowy [poza tym, że niektóre rzeczy widzą Desmonda w assasynie i przez to bohater z przeszłości nei zawsze wie co się dzieje]. Desmond w skrócie tylko ogląda, a my odtwarzamy przeszłość, więc @Zdzichsiu jak najabrdziej dobrze się przyczepił, bo ten farmer cofnął się w przeszłość, a nie wszedł we wspomnienia. Ale komiks jest komiksem i może naginać różne rzeczy ;)

post wyedytowany przez Sarseth 2018-02-18 17:29:21
18.02.2018 21:41
boy3
42
Generał

Przecież to gracz steruje bohaterem ...

A animus w grze wygląda tak samo jak gra AC, symulacja miasta, i sterowanie postacią, skoro gracz w animusie może sterować postacią, to i mówić też może, tylko nikt tego nie usłyszy, bo to symulacja świata, i cutscenki przedstawiające prawdziwe wydarzenia historyczne

post wyedytowany przez boy3 2018-02-18 21:43:25
19.02.2018 00:01
Maddred
68
Tau Volantis

@boy3
No właśnie, gracz czyli np. Ty. Ty też sterujesz Desmondem i co? Możesz powiedzieć w grze co Ci się podoba? No właśnie.
Nie ma tu co rozkminiać. Założenie Animusa jest takie, że można przeżyć dokładnie to CO PRZEŻYŁ przodek. Właśnie dlatego to urządzenie wykorzystane było do lokalizacji okruchów edenu, bo w ten sposób można było ODTWORZYĆ, życie przodków, którzy z artefaktem mieli styczność, zapisane w dna ich potomków.
W związku z powyższym, wyklucza to realne ingerowanie bohatera, takiego jak Desmond, we wspomnienia.
Poczynania gracza są właśnie tymi wspomnieniami, a taki Desmond, zwyczajnie w świecie je sobie ogląda jak w tv.

post wyedytowany przez Maddred 2018-02-19 00:02:38
20.02.2018 15:23
boy3
42
Generał

Możesz powiedzieć w grze co Ci się podoba? No właśnie
My odtwarzamy tylko ruchy desmonda z za monitora, z widoku w 3 osobie, wiec jak możemy coś powiedzieć w grze? Dodatkowo poruszamy postać 4 klawiszami + ruch

Desmond za to przeżywa jakby był w ciele Ezio, czyli widziałby oczami Ezio, wszystkie ruchy ezio wykonuje jak gdyby to było ciało desmonda, inaczej nie nauczyłby się umiejętności Ezio.

post wyedytowany przez boy3 2018-02-20 15:38:42
19.02.2018 03:55
😂
odpowiedz
Cobrasss
130
Senator

Zapewne próbą zaufania dołączenia bractwa jest.....przerzucanie krowiego łajna
Mało kto dożył tą próbę o własnych siłach.

20.02.2018 01:50
odpowiedz
berial6
94
Donut Hole

Trylogia, jak z Asasynów- na 5+ części ;)

20.02.2018 02:02
odpowiedz
claudespeed18
136
error

Jakowaś inspiracja premierą KCD chyba ;)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze