Tylko dla największych fanów Pokemonów. Tego Pikachu kupicie za 29 tys. dolarów

Alina Partytska

14 listopada 2023, 10:40

reakcje4

Tiffany & Co zaprezentowało kolekcję, która powstała we współpracy z The Pokemon Company i współczesnym artystą specjalizującym się w rzeźbie. Jest to prawdopodobnie jedna z najdroższych produkcji związanych z motywem Pokemonów.

Tylko dla największych fanów Pokemonów. Tego Pikachu kupicie za 29 tys. dolarów
Źródło fot. Tiffany & Co
i

Amerykańska luksusowa firma jubilerska Tiffani & Co ujawnia kapsułową kolekcję stworzoną we współpracy z The Pokemon Company i Arsham Studio. Jej koncept odtwarza kultową wystawę sztuki A Ripple in Time, która odbyła się w zeszłym roku w Tokio i odpowiadał za nią współczesny artysta Daniel Arshamen.

Naszyjnik Pikachu od Tiffany & Co za kilka tysięcy dolarów

Dla fanów twórczości The Pokemon Company już wkrótce pojawi się możliwość zakupu kolejnego produktu związanego z ich ulubioną marką. Pod koniec listopada do sprzedaży trafi kosztowna kolekcja biżuterii składająca się z wisiorków przypominających postacie Pokemonów.

Głównym akcesorium jest naszyjnik z wisiorkiem w kształcie Pikachu, przypominający rzeźbę z wystawy A Ripple in Time. Biżuteria wykonana jest z oksydowanego srebra próby 925, z elementami z 18-karatowego żółtego złota z diamentami. Naszyjnik Pikachu będzie dostępny w dwóch rozmiarach, małym i dużym, a jego cena wynosi odpowiednio 9900 i 29 000 dolarów.

Tylko dla największych fanów Pokemonów. Tego Pikachu kupicie za 29 tys. dolarów - ilustracja #1

Źródło: Tiffany & Co

Linia wisiorków zawiera również inne postacie Pokemonów, w tym: Charmander, Squirtle, Jigglypuff, Cubone i Mew. Każdy z nich wykonany jest z oksydowanego srebra z diamentowymi akcentami. Będą one dostępne w cenie 1200 dolarów.

Tylko dla największych fanów Pokemonów. Tego Pikachu kupicie za 29 tys. dolarów - ilustracja #2

Źródło: Tiffany & Co

Opakowanie w kształcie Pokeballa

Współpraca między dwoma przedsiębiorstwami i artystą wpłynęła również na stylizację opakowań, w których biżuteria zostanie umieszczona. Tiffany & Co będzie miało do zaoferowania dwa opakowania w tradycyjnym dla marki jubilerskiej niebieskim kolorze. Jedno z nich będzie przypominać Pokeballa, podczas gdy drugie będzie miało kształt kwadratu z logo Pokemon na górnej części.

Tylko dla największych fanów Pokemonów. Tego Pikachu kupicie za 29 tys. dolarów - ilustracja #3

Źródło: Tiffany & Co

Tylko dla największych fanów Pokemonów. Tego Pikachu kupicie za 29 tys. dolarów - ilustracja #4

Źródło: Tiffany & Co

Nowa kolekcja pojawi się w sprzedaży przez ograniczony czas w sklepach stacjonarnych i na oficjalnym portalu Tiffany & Co 29 listopada.

Więcej na temat:   Pokemon   Różności

Pokemon GO może w końcu sprawić, że rozmiar będzie mieć znaczenie

Konkursy na rozmiar stworków, trasy i ukryte dane – to co odkryli dataminerzy w nowej aktualizacji Pokemon GO.

Pokemon GO może w końcu sprawić, że rozmiar będzie mieć znaczenie

Alina Partytska

9 maja 2023, 11:56

reakcje5

Milion pokemonów i pół roku to za mało, by wyjść z pierwszego lasu w Pokemon Emerald

Fani serii Pokemon lubują się w wyzwaniach, ale w przypadku tego eksperymentu nawet najwięksi łowcy Shiny i pogromcy Cynthii daliby sobie spokój. Na szczęście od czego są boty?

Milion pokemonów i pół roku to za mało, by wyjść z pierwszego lasu w Pokemon Emerald

Alina Partytska

20 czerwca 2023, 15:28

reakcje13

Radość graczy Pokemon GO nie trwała długo; „poprawka” okazała się błędem twórców

Gracze Pokemon GO przez chwilę mieli powód do chwalenia twórców. Dopóki rzekoma poprawka nie okazała się błędem, który Niantic szybko usunęło, ku frustracji fanów.

Radość graczy Pokemon GO nie trwała długo; „poprawka” okazała się błędem twórców

Alina Partytska

29 czerwca 2023, 17:02

reakcje0